Partyflock

Forumonderwerp · 892443
6 volgers · 136040x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
Alle mensen met rood haar hier melden ..
En alle mensen die op rood haar vallen ook..
Geef je mening hier vrij over rood haar en kick je op rood haar..? :D
Waarschuw beheerder
gaat er hier iemand vanavond nog in eindhoven opstap...
ikke wel :D yahoo ik ga vanaaf helemaal los..
hoeisy met mijn meissy marieke?

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben trug. niet in de mogelijkheid meer te schrijven dan dit. slaap lkkr en binnenkort meer...:D gaan we t forum weer ff laten leven want dit is niks zo hey! :[

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 12:02:
dat weten we allemaal wel geloof ik

need to see it with your own eys...:) 4 jaar geleden naar new york geweest maar dit was echt belachelijk veel vetter. (en new york was toendertijd met een witte kerst ;) )

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 12:02:
ben benieuwd

geduld haha.....

laterzzzzzzzzzzz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reddragon op zaterdag 18 augustus 2007 om 19:22:
gaat er hier iemand vanavond nog in eindhoven opstap...
ikke wel yahoo ik ga vanaaf helemaal los..
hoeisy met mijn meissy marieke?

Hey chick, ik ben naar dancetour in eindhoven geweest gisteren ! Jij ook? Met mij alles goed btw, met jou ook ?:D

xx

Waarschuw beheerder
donateur
nou mensjes hier dan mijn reisverslagje.... :)

3 weken trug aangekomen in vegas. wat een topstad! tis dat ik zelf ook wel van een gokje wagen hou dus dan zit je daar goed iig :bounce:

er is daar zoveel te zien, ga er niet langer dan 3 dagen heen: stel je disneyland voor volwassenen voor, geluidjes tikjes en dingetjes in overvloed. geld geld geld en see and be seen is alles wat r telt.... prachtige (zeer toegankelijke, en daar kunnen we hier in nederland nog wat van leren...;)) dames en heerlijk eten, gratis drinken ook enzow...:D errug leuk leuk leuk leuk... na 3dagen geluidjes en dingetjes naar death valley geweest.

de naam zegt t al: je gaat er dood van de hitte. wel erg mooie natuur (ja, ook de woestijn is prachtig) en rijkelijk gebruik gemaakt van het zwembad. hier 1 avond gehad en een dag, wederom zeer lekker gegeten en dat is iets wat ik er best bij mag vertellen: we hebben alleen maar goed en lekker gegeten. heel gevarieerd en uiteraard grote porties...:D(Y) hierna doorgereden naar yossimity park.

yossimmety is een prachtig national park, super mooie natuur. hier hadden we een villa gehuurd waar ook mijn nicht en haar man waren, die een jaartje in canada zijn gaan wonen en ook vakantie hadden. hier even tot rust gekomen, veel gewandeld en in de avond gezellig spelletjes gespeeld en onder t genot van (vele) drankjes lang naar de sterrenhemel gaan kijken. veel gelezen ook...

na yossimety was t tijd voor nieuwe drukte dus op naar san fransisco.

Dit bleek een beetje een tegenvaller te zijn, ons hotel zat midden in de junken buurt en het was er erg koud. gelukkig meeten we hier een vriendin van me zus die daar nu woont, zij had een hele relaxte vriend en zij hebben een beetje de leuke plekken laten zien. tof hoogtepunt: op het moment dat barry bonds (een baseball speler die voor de giants van san fransisco speelt) zijn homerun record sloeg (allertijden na een record wat al 30 jaar stond) zaten wij te kijken in een barretje in san fransisco, hele tent op zijn kop natuurlijk. erg leuk :D de dag erna even verlost van me ouders omdat we met zijn 5en naar santa cruz gingen (me zus, haar vriend. die vriendin van mijn zus en haar vriend) waar we in de avond een reggae feest zouden bezoeken om vervolgens in ons gehuurde appartementje te crashen.
Op dit feest werden ons een aantal regels en wetten die in california gelden duidelijk: je kan bij de dokter een kaart kopen waarmee je (legaal!) 10 witplanten mee mag verbouwen. daar kunnen andere zich op aansluiten tot een max van 10 mensen. samen mag je dan 99 planten hebben!!! niet dat wij op blowen gerekend hadden maar we hadden geen keus: we kwamen de zaal binnen en liepen tegen een muur van wietrook op. 10 minuutjes binnen en knetterstoned. het gekke was dat er binnen geen drank gedronken mocht worden (feest was v.a. 18 jaar en om te drinken moet je er 21 zijn), geen drank, beetje een tegenvaller maargoed: we maakten het er beste van. wij hadden t idee maar even wat drank te halen bij een super in de buurt, pakten dus 2 biertjes van een sixpack en liepen naar de kassa: ''sir, you have to buy a sixpack, you can't just grap some beers of a sixpack''. wtf!!?? nou: ''dan maar geen bier!!!'' haha ;) belachelijk. terugkomende bij het feest liep ik door de ingang weer naar binnen, uitsmijter: ''sir, is that a sigaret?'' dat is inderdaad een sigaret ja. ''sir, you cant smoke inside, can you finish it outside or throw away!??'' wtf wtf! ik ging helemaal stuk, ik zei m dat hij maar even binnen moest gaan kijken om te zien wat daar gebeurde. goed, sigarte uitgemaakt en binnen verder gedanst. na 3 uur reggae besloten we voor een voortzetting van het gefeest in ons huisje. errug gezellig (Y) volgende ochtend door naar san diego (met een tussenstop in monterrey, een erg leuk visserstadje met een prachtig aquarium.

san diego was super, prachtige mensen en veel gezelligheid. en dat krijg je veel in amerika, mensen lullen meteen tegen je aan om een gezellig gesprek te beginnen. zeer toegankelijk en gastvrij. en iets wat hier in nederland ook wel geintorduceerd mag worden: na wat geflirt en oogcontact komt over het algemeen een vrouw naar jou toe! errug prettig om dat eens andersom mee te maken dus dames: doe ook eens!! :[

na san diego richting los angeles gegaan, echt een super vette stad. wij zaten in venice beach, tussen miami beach en downtown in. bekend van de boardwalk met skatende dames en ontblote gespierde mannenlijven. te grappig allemaal en wederom: se and be seen op zijn top. over the top eigenlijk maar erg...sja...wat zal ik zeggen....interessant hehe...:D hier lekker een stranddagje ingelast die we wel nodig hadden, op venice beach op t strand! prachtig...:D

hierna nog een dag in palm springs geweest, een plek middenin de woestijn die begonnen is als (jaja, échte) oase. pleuris heet! heter dan death valley, toen wij er waren wast 130 graden fahrenheit, omgerekend precies 50 graden. pittig maar wederom een prachthotel met een heerlijk zwembad en zeer goed smakende biertjes. vroeg naar bed want de volgende dag hadden we een rit van 9 uur voor de boeg.

de reis zat er alweer bijna op maar we hadden nog een klapper te gaan: grand canyon in arizona. zoals ik al zei vanaf palm springs een rit van 9 uur, voor ons werd het 16 uur, de auto was stuk, middenin in de woestijn 7 uur moeten wachten op een niuewe auto. nog een flinke onweersbui getrotseerd en een zeer gestressede moeder. om 2 uur snachts dan eindelijk in ons hotel in grand canyon aangekomen.
grand canyon: een aanrader, een must seen voor je dood. zo mooi, overweldigend. je ziet er weleens plaatjes van maar je voorstellingsvermogen is niet groot genoeg voor de werkelijkheid. klinkt overdreven maar waar: zo groots! je voelt je als mens(heid) heel klein als je daar bij zon pruduct van moeder natuur staat.
wij bekeken m op de optimale manier: om 6 uur opstaan (pittig als je om 3 uur gaat slapen) en op naar t vliegveldje. vliegtuigje in en 1,5 uur boven de canyon gevlogen. daarna een lekker ontbijt en toen door een najavo indiaan rondgeleid door een stukje van de canyon, afgezet bij een raftboot voor een rafting van de colorado river. daarna de bus in voor een tour door de canyon en de dam van lake powell. erna weer terug naar hotel, heerlijk gegeten en wederom vroeg naar bed voor de autorit terug naar vegas. laatste avondje nog wat gegokt om de volgende ochtend t vliegtuig in te stappen.

dat was m dan:

amerika is tof, de mensen zijn aardig (aardige dan in de eastcoast, waar ik 4 jaar geleden was) en erg toegankelijk. super goed eten en qua natuur ook een prachtig land. ook t klimaat is prima (meer dan prima zelfs), alleen hun regering is kut. gekke is dat veel amerikanen het daar compleet mee eens zijn. anyways: las vegas en grand canyon waren de hoogtepunten maar ook tof om al me vrienden weer te zien!!!

keep this forum alive people! :D

Waarschuw beheerder
donateur
haha, wie heeft r zin om n stukkie te lezen whehee:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 18:25:
haha, wie heeft r zin om n stukkie te lezen whehee

ik al zeker niet, dan begin ik scheel te zien

Artiest Proxiron
Waarschuw beheerder
leuk verslagje! (y) moet er ook maar is heen denk... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vlaams feest beest op maandag 20 augustus 2007 om 20:34:
ik al zeker niet, dan begin ik scheel te zien

moet je minder spongebob op je 21e kijken...:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 20:45:
leuk verslagje! moet er ook maar is heen denk...

:D thnx :) wat houd je tegen??

Uitspraak van ChannA op maandag 20 augustus 2007 om 20:48:
idd, ben na 3 zinnen al gestopt

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 18:18:
nou mensjes hier dan mijn reisverslagje....

3 weken trug aangekomen in vegas. wat een topstad! tis dat ik zelf ook wel van een gokje wagen hou dus dan zit je daar goed iig

er is daar zoveel te zien, ga er niet langer dan 3 dagen heen: stel je disneyland voor volwassenen voor, geluidjes tikjes en dingetjes in overvloed.

Zo slecht waren die 3 zinnen nou ook weer niet toch??

maar doei dan maar he... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 14:26:
moet je minder spongebob op je 21e kijken...:)

tzal mss daaraan liggen :)
Waarschuw beheerder
NOPE!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolkjee op dinsdag 21 augustus 2007 om 16:22:
NOPE!

ga s weg m,et je hiphop... :[ (ff leuk voor t rijmen natuurlijk he;):P )

Waarschuw beheerder
wat houd je tegen??

knaken..?? :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 17:14:
knaken..??

een probleem wat op te lossen lijkt... :)
Waarschuw beheerder
een vrouw met rood haar heeft vaak iets speciaals

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 17:17:
een probleem wat op te lossen lijkt...

tja, maar soms is het wel ff lastiger dan t lijkt...
Waarschuw beheerder
Bij vrouwen kan het erg mooi zijn (Y)
bij mannen vind ik het 9 v/d 10 niks :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar doei dan maar he...

:bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 18:26:
tja, maar soms is het wel ff lastiger dan t lijkt...

tsja, soms laat je iets lastiger lijken dan het is...:) work on it man...:) alles lekker verder??
Waarschuw beheerder
klein beetje rood kan echt wel mooi zijn bij vrouwtjes, gaat meer om het gezicht erbij ;)
Waarschuw beheerder
heb een motorpak gekocht ofja gekrege :D binnekort zet ik er wel een foto van op..
hoeisy hier..
de werkdag is weer begonne pff, veelste vroeg me bed uit hahah

Waarschuw beheerder
heb je ook een motor dan? :)

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
D'r zijn wel wat dames met rood haar die ik wel mooi vind

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reddragon op dinsdag 21 augustus 2007 om 22:18:
heb een motorpak gekocht ofja gekrege binnekort zet ik er wel een foto van op..
hoeisy hier..
de werkdag is weer begonne pff, veelste vroeg me bed uit hahah

haha te relex..wil je gaan motorrijden dan, of achterop?
Ik had gister weer rijles..ging best goed!:) Verder alles wel goed hier! Ik heb vrijdag shoot in een bruidssuite en heb zondag voetbaltoernooi:D(zuipen is toegestaan bij dat laatste ;))
Alles lekkr hier verder?

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 15:52:
Ik had gister weer rijles..ging best goed!

nice one(Y) dat gaat wel beter dus?? as we all told ya...;)

Alles lekkr hier verder?

jahoor...:yes: weer flink aan t werk, nog een beetje jet lag maar mag de pret niet drukken...:)
Ik heb vrijdag shoot in een bruidssuite

sexy...:D what kind of shoot...?? ook in een bruidsjurk enzow of??

zuipen is toegestaan bij dat laatste )

een voetbaltoernooi waar niet gezopen mag worden is geen voetbaltoernooi...;) maar speel je zelf ook of?? wel cool..(Y)

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:12:
what kind of shoot...?? ook in een bruidsjurk enzow of??

:lol:

en heb zondag voetbaltoernooi

een voetbaltoernooi van je modellen bureau gebeuren ofzo??? ghehe, dan kom ik ech wel ff kijke!! :D

Ik had gister weer rijles..ging best goed!

mag ook onderhand wel denk ofnie.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:49:
een voetbaltoernooi van je modellen bureau gebeuren ofzo??? ghehe, dan kom ik ech wel ff kijke!!

hell jeah!!! wehhheeee, dan 'wip'ik ook nog wel ff langs.... o);):cheer:

mag ook onderhand wel denk ofnie..

ach joh, ieder heeft de tijd nodig die hij nodig heeft toch...:)

lijkt mij een heerlijke shoot, geeft weer wat visualisaties aan mijn dromen... o:) ;) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:53:
dan 'wip'ik ook nog wel ff langs

:lol: zal wel weer ja :)

ach joh, ieder heeft de tijd nodig die hij nodig heeft toch...

jaa.... :P

dat was jou uitspraak he.... visualisaties aan je dromen ja. ghehe, dussss... blijven dromen kerel!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ''secret'' op maandag 7 augustus 2006 om 22:49:
Alle mensen met rood haar hier melden ..

redhead rapporting sir!
Waarschuw beheerder
ik heb een pak gekocht, omdat mijn vader motorrijd.. en ik ga best wel vaak mee, dus dan moet je wel beschermd zijn anders zijn de gevolgen egt niet te overzien.. en misgien als ik er geld en zin voor heb da ik me motorrijbewijs nog eens ga halen, mar zie het niet zo zitte voor die theorie op te gaan..dat lere pfff... altijd al een hekel aan lere gehad..
mar ik ben er erg blij mee, als ik een foto heb meld ik dat hier eventjes..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 22 augustus 2007 om 19:38:
redhead rapporting sir!

:bye: ''secret'' een 'sir'....?

Waarschuw beheerder
donateur
leeft t topic nog, t was hier altijd oh zo gezellig maar dat valt tegenwoordig wel weer mee....enegszins vleiend omdat ie doodgaat toen ik weg was o:) maar anderzijds errug jammer ....dus people! :bounce:

???

Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
donateur
woehoeee! das snel! :cheer: me ma is jarig en t bier vloeit rijkelijk, alleen ff omkleden want kom net van borrel van me werk...vandaar ffg online...:D hoeszie met jou dan mariek!???? :)

Waarschuw beheerder
donateur
oh...wheheheheeee, ik denk je bent van forumplaatje gewisseld maar we hebben er een hele andere martieke bij! woehoe....:bounce::D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 20:48:
martieke

= marieke... ;)

Waarschuw beheerder
heeey!!

hoe gaatie hier??

ik ben weer terug van vakantie, niet echt bruin maja :lol:

(K)

Waarschuw beheerder
mooi rood is niet lelijk :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi Rooddd Isss Zkerzzz Nie Lelijk

Mijn Wijffieee heeft Echt Mooi rood Haar O:)(L)
Waarschuw beheerder
ik nie doe mijn maar blond
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
mijn ex-vriendin viel volgens mij op rood...

Waarschuw beheerder
nja ik val meest voor blond maar rood haar geen problemen mee als het maar goed bij dr staat anders noway!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 13:39:
heeey!!

hoe gaatie hier??

ik ben weer terug van vakantie, niet echt bruin maja

zij is het bewijs dat rood mooi kan zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
rood haar is leuk bij jongens :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda! op maandag 27 augustus 2007 om 15:25:
rood haar is leuk bij jongens

gefeliciteerd! :cheer: u bent zojuist een van de eerste die dit zegt op dit forum! ;):D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 27 augustus 2007 om 15:01:
zij is het bewijs dat rood mooi kan zijn

:$

thnx:D

Waarschuw beheerder
ik heb wel echt rood haar :/ en k vind het nie mooi maarja me ventje maakt het uit zegtie als ik het in welke kleur dan ook verf dusja je moet er van houden denk ik en jongens met rood haar...? die zijn echt wel lelijk :bloos: