Partyflock

Forumonderwerp · 892184
:hug: dat ik een pony kreeg op me verjaardag :hug:
laatste aanpassing
moet nog komen denk ik...

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
ik vind drontengirl wel bij vage paul passen... zal hem even inlichten over het grote anti paardenbiefstuk onderwerp :P
(l) Hobbelpaardjes,, hoef je niet naar om te kijken :aai:
Uitspraak van Rilaan op woensdag 9 augustus 2006 om 16:48:
Hoe naief kun je zijn dat er alleen zieke paarden gebruikt worden om te consumeren???? Vergeet dat maar meissie...
precies hetzelfde als het eten van varkens en koeien...worden daar ook alleen zieke dieren geconsumeerd? dacht het niet....
Maar goed, ik heb zelf ook een eigen paardje en ben al jaren een paardenliefhebber! Dat wil niet zeggen dat ik geen paardenvlees eet en dat wil natuurlijk al helemaal niet zeggen dat andere mensen niet lekker een paardenbiefstukje mogen eten
Als ze dat lekker vinden, moeten ze dat vooral doen ...
Ik probeer natuurlijk zelf paardenvlees te mijden, maar een lekker frietje zuurvlees smaakt me op zijn tijd ook wel hoor (hier zit meestal ook paardenvlees in)
En trouwens...wat vind je van frikadellen? Vast en zeker ook wel eens gegeten...TADAAAAAAA ik ga je een geheimpje verklappen...daar

Waarom zo ongelovelijk serieus hierop ingegaan?

<-----------------Lavietje(L)

dat ik partyflock ondekte (L)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Het huwelijksaanzoek wat ik afgelopen weekend kreeg van mijn vriend :lief: .....was perfect!!!

De ware gevonden, en gaan samen wonen :D (L)
Alle dingen wat me aan het lachen maakte (L)

dat ik mijn schatje gevonden heb

de geboorte van mijn binkie

Dat ik met m'n schatje ging,
18-05-04 The day I'll Never Forget (K) :(
zoveel dingen die toen veel waarde hadden, teveel om op te noemen. en ik heb niet iets wat het "mooiste" is.

ja, dat ik ook op deze wereld mocht staan ;)