raggen
Paalslobberje en greppelslikje (of zoiets)
Uitspraak van Mi !! op vrijdag 4 augustus 2006 om 16:36:
weeksen,
Aftrekken?
krijgen we de betekenis van weeksen nog ?.
weeksen , echt past niet echt, maar zal er op letten , mocht het ooit gezegt worden
je hebt wel :
kruiwagen dieuwen.
en
je vuist op poetsen.
ja zo noemde ze het hier vaak, nu hoor ik het bijna niet meer, maar die van jou kende ik ook nog niet
Uitspraak van Mi !! op vrijdag 4 augustus 2006 om 16:49:
ja zo noemde ze het hier vaak, nu hoor ik het bijna niet meer, maar die van jou kende ik ook nog niet
ja het zijn niet echt benamingen die vaak gebruikt worden, als iemand zegt , he zullen we even doppen, of , even plantjes planten, kan je mij opvegen
Wickse witte ja , "wiksen" spreek je in het limburgs uit als "Wickse" en dat is ook weer aftrekken !
Zal wel niet overal zo uitgesproken worden maar in ieder geval in regio 046 wel
Gewoon "wickse witte" bestellen dat vatten ze zeker weten niet anders op
zullen we ff pinnen
zullen we ff pinnen
ja dat is goed maar weet net of er bij mij veel op staat :haha:
weet niet wat wil jij doen dan schoonheid ?
wat dacht je van een drankje gaan drinken met elkaar ???
ag goshie..
dvd'tje kijken (a)
het maakt niet uit waar je komt in dit land, overal hoor je wel een benaming voor bijvoorbeeld, sex, beffen pijpen, vrijen, zoenen, en ga zo maar even door.
wat is nou echt een woord waar je van stond te kijken ?. en wat was de betekenis daarvan.
vriendinnetje en ik noemde dat vroeger 'fietsen' en als we dan aan de rooie waren hadden we een lekke band
das duits...