Partyflock

Forumonderwerp · 891599
3702x bekeken
Betreft: evenement: Fryslân gaat los, vrijdag 20 oktober 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Na het succes in Rumours met "Night of the Gabbers" februari van dit jaar hebben we besloten ons andere succesvolle concept óók naar Friesland te brengen.
Op 20 oktober zal het feest "Fryslan Gaat Los" in Rumours plaatsvinden.
We zullen gebruik maken van de 2 zalen beneden, in de kleine zaal zal ‘Early Hardcore’worden gedraaid. In de grote zaal zal ‘Hardcore’ worden gedraaid, aangevuld met een‘ Terror - Live Act’ door NOISEKICK.
In de Hardcore Area zullen alleen DJ’s afkomstig uit het Noorden draaien. Dit zal gebeuren in de vorm van een ‘Battle’ tussen DJ’s, uit verschillende plaatsen, tegen elkaar. Hierbij wordt gebruik gemaakt van 4 draaitafels en 2 mengpanelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
Fryslan Boppe
Waarschuw beheerder
friesland los van de rest van nederland, opzouten
Werkzaam bij The Energy Events
Artiest {SHOWLIST artist 31356, 10116}
Waarschuw beheerder
reageer dan niet ofzu

gaat mooi feesje worden friesland gaat indd los
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spieker op donderdag 3 augustus 2006 om 15:54:
Hierbij wordt gebruik gemaakt van 4 draaitafels en 2 mengpanelen

Eindelijk echte battles, dan die zogenaamde battles met maar 2 draaitafels.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spaanse Vlieg:hyper: op donderdag 3 augustus 2006 om 16:59:
ze hebben nu ook pendelbussen in friesland

klopt, eerst hadden we ze nooit nodig.
daar int midden en zuiden van het land zijn ze allemaal te lui om hun rijbewijs te halen :P
Artiest {SHOWLIST artist 4717, 27221, 70956}
Waarschuw beheerder

idd om van dat uitschot als jou weer terug te sturen ...laterz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fryslan gaat Los
Grunn gaat Los

wanneer komt

Drenthe gaat Los
Waarschuw beheerder
volgende editie! geert gaat los..
Waarschuw beheerder
indd altijd dat gezeur over friesland

kijk eerst een waar je zelf weg komt en vergelijk het dan eens
Waarschuw beheerder
bob en mike he pik leuke naam voor ons setje whe:P

its amazing
Waarschuw beheerder
Hehe zat k zelf ook aan te denken of TellSellteam!:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij denken mike...tell me
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Waarschuw beheerder
(y) Vette shit
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rabies op donderdag 3 augustus 2006 om 21:15:
Vette shit

:jaja:
Uitspraak van DE Daan op donderdag 3 augustus 2006 om 19:26:
wanneer komt Drenthe gaat Los

niet.... denk ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harimau op donderdag 3 augustus 2006 om 16:14:
friesland los van de rest van nederland, opzouten

dat is het al..friezen zijn superieur:jaja:

moet je nagaan hoe ver wij al voor liggen op jullie:aai:

maar wordt wel een knalle feesie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DE Daan op donderdag 3 augustus 2006 om 19:26:
wanneer komt

Drenthe gaat Los

Wanneer komt Roelofarendsveen gaat los?
Waarschuw beheerder
ik heb op 2 editie's van grun gaat los gedraait...die waren zeker knallen laten wij er van uitgaan dat friesland er ook wat van kan:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
joehoe! mooi feesje op mien verjaardag :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 11161, 194, 2434, 2062}
Artiest {SHOWLIST artist 128, 50507}
Waarschuw beheerder
friesland is top!!!
doe mij maar een berenburg cola!!!
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martijn van Langen op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:03:
friesland is top!!!
doe mij maar een berenburg cola!!!

ha ha volgens mij is er iemand sinds 22 juli verslaafd aan de berenburg cola !! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drokz[1986] op dinsdag 8 augustus 2006 om 01:36:
nee jij hebt een kut

wow dat is wel een hele snuggere opmerking van jou!!! Knap hoor, helemaal zelf bedacht?? je bent een beetje op je klompen getrapt he?? :looser:

Het probleem met Friesen is dat ze 'hun' Friesland als een compleet ander land zien. Ik heb bij een bungalowpark gewerkt en mensen vulden bij 'land' Friesland in en bij 'nationaliteit' Fries. Hoe ver van deze wereld ben je dan? Met zelfs een eigen volkslied... Ik vind dat persoonlijk nogal arrogant. Het is maar een klein provincietje met nog minder potentie dan de rest van het land dus ik snap niet waarom die mensen zo idioot doen?

Bovendien vind ik dat Friesland niets bijzonders te bieden heeft op Leeuwarden na. Het straalt ook niks uit, ja weilanden, water, slootjes, boeren, boerinnen, gras, windmolens & koeien en dan heb je het wel gehad. Daarbij vind ik mensen uit de randstad over het algemeen wat begaafder, moderner, socialer & gezelliger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 8 augustus 2006 om 11:21:
wow dat is wel een hele snuggere opmerking van jou!!! Knap hoor, helemaal zelf bedacht?? je bent een beetje op je klompen getrapt he??

Het probleem met Friesen is dat ze 'hun' Friesland als een compleet ander land zien. Ik heb bij een bungalowpark gewerkt en mensen vulden bij 'land' Friesland in en bij 'nationaliteit' Fries. Hoe ver van deze wereld ben je dan? Met zelfs een eigen volkslied... Ik vind dat persoonlijk nogal arrogant. Het is maar een klein provincietje met nog minder potentie dan de rest van het land dus ik snap niet waarom die mensen zo idioot doen?

Bovendien vind ik dat Friesland niets bijzonders te bieden heeft op Leeuwarden na. Het straalt ook niks uit, ja weilanden, water, slootjes, boeren, boerinnen, gras, windmolens & koeien en dan heb je het wel gehad. Daarbij vind ik mensen uit de randstad over het algemeen wat begaafder, moderner, socialer & gezelliger.

:looser: *zucht* kunne we nie beter over het feesie lullen?:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vriend... met je :looser: ik geef een reactie. En mijn mening. Daar zijn topics voor. Bovendien is het topic: Frieslan gaat los. Dus mijn reactie is daarbij passend. Das het nut van een titel v/h topic. Ik reageer op die titel en als je dit soort reacties niet wil (want er staan er nog meer) dan moet je misschien je topic anders noemen :jaja:

ps. voor een feessie kan je beter deze kant op komen. gratis tip :D
Waarschuw beheerder
Het straalt ook niks uit, ja weilanden, water, slootjes, boeren, boerinnen, gras, windmolens & koeien

dit vind je ook wel bij de randstad hoor:p
Waarschuw beheerder
joh. Voor het geval het je ontgaan is, dit is NL, dit bestaat voornamelijk uit deze elementen. Alleen heeft de randstad er nog wat boeiends bijgebouwd :D maar ik mag er niet meer op ingaan... was een leuke discussie geweest hahaha
Waarschuw beheerder
wow dat is wel een hele snuggere opmerking van jou!!! Knap hoor, helemaal zelf bedacht?? je bent een beetje op je klompen getrapt he?? :looser:

Bovendien vind ik dat Friesland niets bijzonders te bieden heeft op Leeuwarden na. Het straalt ook niks uit, ja weilanden, water, slootjes, boeren, boerinnen, gras, windmolens & koeien en dan heb je het wel gehad. Daarbij vind ik mensen uit de randstad over het algemeen wat begaafder, moderner, socialer & gezelliger

hoe bekrompen kun je zijn.

Ik woon zelf al mn hele leven in Friesland.. Heb nooit problemen met mensen die me in t Fries aanspreken.. Praat zelf nederlands en begin ik in een gesprek meteen met nederlands passen ze zich meteen aan.. Mensen begroeten je standaard op straat (veel mensen begrijpen dat niet die uit de stad komen) ook al ken je ze niet.. Mensen letten nog op elkaars spullen en je hoeft daarom ook geen 10 sloten op je fiets te hebben.. Volgens mij heeft Friesland als 1 van de weinige Nederlandse provincies wel een stijging in de welvaart.. En we kregen als provincie al jaren erg weinig subsidie.. Ook komen er steeds meer mensen uit t westen hier naartoe om te wonen.. Omdat hier de huizen nog wel betaalbaar zijn en omdat t beter is om hier je kinderen op te laten groeien..
We hebben als 1 van de weinige provincies een duidelijkere identiteit en zijn vaak trots op dat we in een mooie provincies mogen wonen met nog echte eigen tradities.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:36:
Ik woon zelf al mn hele leven in Friesland.. Heb nooit problemen met mensen die me in t Fries aanspreken.. Praat zelf nederlands en begin ik in een gesprek meteen met nederlands passen ze zich meteen aan.. Mensen begroeten je standaard op straat (veel mensen begrijpen dat niet die uit de stad komen) ook al ken je ze niet.. Mensen letten nog op elkaars spullen en je hoeft daarom ook geen 10 sloten op je fiets te hebben.. Volgens mij heeft Friesland als 1 van de weinige Nederlandse provincies wel een stijging in de welvaart.. En we kregen als provincie al jaren erg weinig subsidie.. Ook komen er steeds meer mensen uit t westen hier naartoe om te wonen.. Omdat hier de huizen nog wel betaalbaar zijn en omdat t beter is om hier je kinderen op te laten groeien..
We hebben als 1 van de weinige provincies een duidelijkere identiteit en zijn vaak trots op dat we in een mooie provincies mogen wonen met nog echte eigen tradities

Van harte gefeliciteerd!!! Koop een taart en vier het.
Nogmaals (en hier hebben we al eerder een probleempje over gehad meneertje) ik ben niet bekrompen, het is mijn mening... het zijn geen feiten maar ik vind dat gewoon. En jij vindt van niet, prima toch??
De wereld zou saai zijn zonder meningsverschillen.

Waarschuw beheerder
donateur
mensen mensen open ff een ander forum !! willen jullie !!

Dit gaat over een een Feest ! dus alleen party people graag !

so back to the Topic ! Dit is geen AfzeikFlock maar PartyFlock!!
Waarschuw beheerder
wow... easy jochie ik bijt niet! ik ga al... zeer lichtgevoelig hoor. Je kan je daarvoor laten behandelen weet je. >>>>>>OUTTA HERE<<<<<<

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:39:
wow... easy jochie ik bijt niet! ik ga al... zeer lichtgevoelig hoor. Je kan je daarvoor laten behandelen weet je. >>>>>>OUTTA HERE<<<<<<

Jij kan je beter laten behandelen voor je vooroordeel over friesland, ik woon er ook al mijn hele leven.. die mening van jou slaat nergens op.. Bekrompen geest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drokz[1986] op dinsdag 8 augustus 2006 om 01:36:
nee jij hebt een kut laatste aanpassing 8 augustus 2006 01:39

Go Mikky Go Mikky ;)

Friesland rulezz ;)!!!

Waarschuw beheerder
wat een halvegare idioot, die "17tango baby17"...zit 3 berichten lang te krijsen om een 'discussie'...en als er dan iemand komt met goede argumenten doet ze dat af met:

Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:34:

tekent het niveau van dit figuur wel een beetje..

doe maar lekker in Haarlem blijven meid, verder zul je toch niet komen

Waarschuw beheerder

neem nog een breezer kind :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:01:
Ik reageer op die titel en als je dit soort reacties niet wil (want er staan er nog meer) dan moet je misschien je topic anders noemen

Je eerste reactie slaat helemaal nergens op. Je reageert namelijk helemaal niet op datgene waar het topic over gaat, dus beweer nou niet dat je eerste reactie on-topic was.
Waarschuw beheerder
:respect: Goombah slaat de spijker op z'n kop! :respect:

Waarschuw beheerder
Nogmaals (en hier hebben we al eerder een probleempje over gehad meneertje) ik ben niet bekrompen, het is mijn mening...

Voor iemand die niet bekrompen is, generaliseer je wel behoorlijk, wat ook wel blijkt uit een opmerking als
Het probleem met Friesen is dat ze 'hun' Friesland als een compleet ander land zien.

Alsof elke Fries zo denkt. En trouwens... het meervoud is nog altijd "Friezen".

Waarschuw beheerder

Is een normale reactie op iemand die normaal op jou opmerkingen reageert niet meer mogelijk?

Waarschuw beheerder
Met zelfs een eigen volkslied.

Friesland is niet de enige provincie met een eigen volkslied, dus zo bijzonder is dat nou ook weer niet.
Waarschuw beheerder
Alsof elke Fries zo denkt. En trouwens... het meervoud is nog altijd "Friezen".

haha ze denkt Friezen zo goed te kennen, maar ze weet niet eens hoe ze het meervoud van Fries moet typen :looser:
Plus wat Mijne zegt, je bent nogal hypocriet door te zeggen dat je niet bekrompen bent, maar ondertussen wel alle Friezen loopt te generaliseren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 23:14:
ha ha volgens mij is er iemand sinds 22 juli verslaafd aan de berenburg cola !!

haahahah ja dat is diej zeker !! :p
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:01:
ps. voor een feessie kan je beter deze kant op komen. gratis tip

dat klopt niet helemaal :/

vind die feesten daar mah
voor :looser: allemaal wazi's :[
Waarschuw beheerder
oke dan, omdat jullie allemaal toch persé nog willen reageren ONDANKS dat ik al aangaf dat ik nix meer zou zeggen, hier dan nog heel even mijn reactie.

Allereerst... het is mijn mening. Ik heb nou eenmaal rare aanvaringen gehad met FrieZen en dat ik dan generaliseer; dat doen we allemaal. Niet zo happen dus. Is gewoon een manier van spreken, net als jullie waarschijnlijk 'die mensen uit de stad' zeggen, dan generaliseer je ook! ten tweede... een typfout is menselijk. Ten derde: begin niet over mijn niveau meneer de veldwachter want daar is helemaal geen aanleiding voor. Zo vraag je gewoon om botte opmerkingen, zeker als je nagaat dat je zelf ook niet bepaald een hoog niveau op je naam kan zetten, uitgaande van de feiten...

Nogmaals... sorry voor het beledigen van de boerengemeenschap (als ik dat wel mag zeggen) en andersom kun je ook gewoon accepteren dat er mensen zijn die slechte ervaringen hebben in jullie provincie, dan wordt het waarschijnlijk een stuk minder aantrekkelijk om zo te happen. Zijn we er nu dan klaar mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 9 augustus 2006 om 12:43:
net als jullie waarschijnlijk 'die mensen uit de stad' zeggen, dan generaliseer je ook!

En dat doe ik dus juist niet omdat ik niet iedereen over één kam scheer.

en dat ik dan generaliseer; dat doen we allemaal.

Het is volgens mij toch wel duidelijk dat we dat juist niet allemaal doen.

Of zie je mij ook generaliseren?
Waarschuw beheerder
Lees nou nog eens die tekst overnieuw. Ik geef duidelijk aan dat ik het niet op zo'n manier bedoeld heb en ik bied nota bene nog excuses aan ook! Hou dan ook gewoon op met zeiken!!! Accepteer gewoon mijn mening en het feit dat ik eerlijk toegeef in dit opzicht te generaliseren, aanvaard mijn excuses en hou verder gewoon op. Of vind je dat te lastig??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 9 augustus 2006 om 15:26:
Accepteer gewoon mijn mening en het feit dat ik eerlijk toegeef in dit opzicht te generaliseren, aanvaard mijn excuses en hou verder gewoon op. Of vind je dat te lastig??

Ik accepteer je mening ook wel, maar daarom mag ik er nog wel op reageren, net zoals jij ook weer reageert. Verder vind ik ook niet dat jij je excuses hoeft aan te bieden voor je mening. Maar ik vind het ook wel goed zo.

Waarschuw beheerder
'die mensen uit de stad'

Nou leeuwarden heeft niks met friesland te maken...dus ja jullie zeggen klopt niet helemaal !!

sorry voor het beledigen van de boerengemeenschap (als ik dat wel mag zeggen) en andersom kun je ook gewoon accepteren dat er mensen zijn die slechte ervaringen hebben in jullie provincie

Ach ja kijk boerengemeenschap mag je zeggen maar leeuwarden is echt geen boer stel je voor fries...!!

praat dan zelf ook fries maarja woon hier nu eenmaal...

Kom eens weekendje Leeuwarden kan je zien dat er oowk gewone mensen wonen hier

Waarschuw beheerder
donateur
oke en dan nu on TOPIC!!!!! :)
Waarschuw beheerder
De loting voor de 'Battles' in de de Hardcore Area zijn bekend en de DJ's zijn verdeeld over de 'Blauwe' en 'Rode' hoek?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
100 · bezoekers (herkomst)
13 · vrienden
65 / 33 · mannen / vrouwen
21.1 · gemiddelde leeftijd
21.3 · leeftijd mediaan

De eerste 100 zijn binnen:P

Uitspraak van Spieker op woensdag 9 augustus 2006 om 22:59:
De loting voor de 'Battles' in de de Hardcore Area zijn bekend en de DJ's zijn verdeeld over de 'Blauwe' en 'Rode' hoek?

en de uitkomst is?
Waarschuw beheerder
Hierbij de uitslag van de loting in de 'Hardcore Area'

JOHAN (Leeuwarden) vs JAMAL (Groningen)
FIORE (Drachten) vs VIBE (Appelscha)
G-PROTECTION (Leeuwarden) vs FETAMIN (Sneek)
VREESTYLE (Assen) vs HAZES (Zuidlaren)
DIZZY (Leeuwarden) vs SHADOWRAISER (Sneek)
D-COMPOZE (Leeuwarden) vs J-LINES (Drachten)

De referee deze nacht is in handen van MC. DRIP
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 21:32:
oke en dan nu on TOPIC!!!!!

(y)

Beter spieker :)

zeker geen verkeerde battels :d
Uitspraak van Spieker op donderdag 10 augustus 2006 om 12:30:

hier gaat alles kapotttt :d
Waarschuw beheerder

gaat vetjes worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj*fiore op donderdag 10 augustus 2006 om 17:01:

srry jurrie hat jouw over het hoofdje gezien :o

:p

bij jouw gaat oowk alles los :p :d
Waarschuw beheerder
hehehe:p

foei:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj*fiore op donderdag 10 augustus 2006 om 19:40:
hehehe

foei

:$

:bier: ?? goeie goedmaker toch gap :p
Waarschuw beheerder
hahhahahaha jah hooooor:p
Waarschuw beheerder
donateur
ben hier zeker aanwezig!

En dan om 24.00 helemaal los! 21 okt wat een mooie datum 8)
Waarschuw beheerder
eeeu dit is 20 okt hooor:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj*fiore op zaterdag 12 augustus 2006 om 00:30:
eeeu dit is 20 okt hooor

maar om 00.01 ist 21 okt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 augustus 2006 om 13:50:
maar om 00.01 ist 21 okt...

Idd en dan ben ik jarig! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eline.... op zondag 13 augustus 2006 om 18:56:
Idd en dan ben ik jarig!

Whoehoeeeee :cheer: :d

alvast gefeliciteerd skot ':D

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 12:13:
alvast gefeliciteerd skot

Duurt nog wel ff B)
Maar gaan we er zeker KNAL feest van maken!
Doen we trouwens altijd :D!
Waarschuw beheerder
JOHAN (Leeuwarden) vs JAMAL (Groningen)

B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eline.... op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:32:
Doen we trouwens altijd !

iddhahaha :p
Waarschuw beheerder
donateur
hmz
Waarschuw beheerder
donateur

(Y)

maar wrm noisekick er een halfuurtje tussen door?
is dat niet iemand die meer de nacht kan afsluiten om een uur of half 6 :d?
Waarschuw beheerder
Spikes Events heeft negatieve ervaringen met het afsluiten met "Terror". Sindsdien sluiten wij onze feesten af met "Early Hardcore".
En daarop hebben onze bezoekers tot nu toe alleen maar positief gereageerd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spieker op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:11:
Spikes Events heeft negatieve ervaringen met het afsluiten met "Terror". Sindsdien sluiten wij onze feesten af met "Early Hardcore".
En daarop hebben onze bezoekers tot nu toe alleen maar positief gereageerd!laatste aanpassing 15 augustus 2006 23:15

idd spieker :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spieker op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:11:
En daarop hebben onze bezoekers tot nu toe alleen maar positief gereageerd!

Early! :lief:

Slimme zet!
Nu blijf ik tenminste tot het einde :D!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eline.... op woensdag 16 augustus 2006 om 13:01:
Nu blijf ik tenminste tot het einde !

altijd trouwens,..
Waarschuw beheerder
04:30 - 05:30: D-Compoze
04:30 - 05:30: J-Lines

we gaan ff knallen patrick...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eline.... op woensdag 16 augustus 2006 om 13:01:
altijd trouwens,..

hehehehe ja toch gektuh
Waarschuw beheerder
he spieker wat word mij kleur ?
Waarschuw beheerder
Pimpel paars met blauwe stippen! Of toch maar vanuit de 'Blauwe Hoek'!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spieker op donderdag 17 augustus 2006 om 18:48:
Pimpel paars met blauwe stippen! Of toch maar vanuit de 'Blauwe Hoek'!

groen geel met paars tintje...

nee jellienes in de roze hoek 8)
Waarschuw beheerder
gaat een zeer vet feesje worden volgens mij 4 draaitafels hmm dit gaat weer eens wat anders worden (Y) ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 21:50:
nee jellienes in de roze hoek

Whahaahah roze :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 21:50:
nee jellienes in de roze hoek

erg passend! o:)
Waarschuw beheerder
niet erg verstandig om johan en jamal te laten beginnen
want dit ragt behoorlijk door ergens op het einde lijkt mij toch erg verstandig want wie wil dit OVERTREFFEN....
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha

Waarschuw beheerder
zaal 1:kwijl::kwijl:kwijl:

weer feessie in frl om van te kwijle:D

ik bin erbie :cheer::bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Woon dan niet in Friesland..
Maar ben er wel bij :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van j-lines op donderdag 17 augustus 2006 om 18:28:
he spieker wat word mij kleur ?

whaha :D roze jellienes :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spieker op donderdag 3 augustus 2006 om 15:54:
In de grote zaal zal ‘Hardcore’ worden gedraaid

(Y) betersss daar is airco :respect::D
laatste aanpassing
Artiest Vibe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj*fiore op donderdag 10 augustus 2006 om 17:01:

\

helemaal mee eens. Friesland gaat vanaf 23:00 al los haha
Ik heb er iig zin in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj*fiore op donderdag 17 augustus 2006 om 22:05:
gaat een zeer vet feesje worden volgens mij 4 draaitafels hmm dit gaat weer eens wat anders worden ben benieuwd

staat er iig geen van ons stil van 23:00 tot 00:00 :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe neej indd hey vibe check je mail ff als je wil van pf :P
Waarschuw beheerder
he ramond...je moet net zo'n vet setje neerzetten .als op grun gaat los...weet je nog...meesterlijk..wha

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
dat moet helemaal goed komen met jou en jurry...

Waarschuw beheerder
denk je ?
Waarschuw beheerder
weet wle zeker:p

Waarschuw beheerder
hmmsz, zal het toch maar overwegen dang
Waarschuw beheerder
zo ,mag ik het horen :p

Waarschuw beheerder
whe !

Waarschuw beheerder
vanaaf wel grun gaat loesoe ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j-lines op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:03:
he ramond...je moet net zo'n vet setje neerzetten .als op grun gaat los...weet je nog...meesterlijk..wha

:respect:

We gaan trouwens eerst onze b-day laten knallen :bier:
o ja en J. neem je tas maar mee!!!
Waarschuw beheerder
zal ik doen kerel...(Y)
Waarschuw beheerder
Als ik die foto's bekijk van Grunn gaat los baal ik echt dat ik er niet kon zijn, maar op Fryslan gaat los gaan we zeker los (y)
Waarschuw beheerder
Beste Rabies, als ik de foto's zie van 'Grunn Gaat Los' van afgelopen vrijdag 25 augustus? Hoop ik ook dat het in Friesland net zo gaat leven als in Groningen, waar het feest van te voren al is uitverkocht!
Ik hoop dat 'FRYSLAN Gaat Los' net zo gaat leven onder de Friezen en dat het net zo'n gekken huis wordt als in Groningen?
Waarschuw beheerder
najah hoop ik ook :p

Waarschuw beheerder
donateur
jaja dit word weer super :D En zeker fryslân gaat los :) Daar waar we goed in zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spieker op woensdag 30 augustus 2006 om 00:36:
Ik hoop dat 'FRYSLAN Gaat Los' net zo gaat leven onder de Friezen en dat het net zo'n gekken huis wordt als in Groningen?

word het cker wel Geert!

heb je eventueel promotie materiaal al binnen? had je Pf-bericht gestuurd namelijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van j-lines op woensdag 16 augustus 2006 om 21:19:
04:30 - 05:30: D-Compoze
04:30 - 05:30: J-Lines

we gaan ff knallen patrick...

idd, word lagge

Waarschuw beheerder
word wel vet feestje snap alleen niet dat Terrox niet draait want die zet friesland pas op z'n kop!:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Guppez :bounce: op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:11:
is dat niet iemand die meer de nacht kan afsluiten om een uur of half 6 ?

Voor een Hardcore Party idd wel jah Gerben ;)

:cheers:

Waarschuw beheerder
Leeuwarden Anti Fries!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:08:
word wel vet feestje snap alleen niet dat Terrox niet draait

hij zal vast wel goed draaien, maar zo zijn er zoveel.
ik hem bijv nog nooit horen draaien dus ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 18:07:
Leeuwarden Anti Fries!!!

leeuwarden ligt in Friesland, en er word net zoveel fries gesproken als nederlands in leeuwarden dus das bullshit Leeuwarden Casuals ;) :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 18:07:
Leeuwarden Anti Fries!!!

Uitspraak van :bounce: Guppez :bounce: op zondag 10 september 2006 om 16:22:
leeuwarden ligt in Friesland, en er word net zoveel fries gesproken als nederlands in leeuwarden dus das bullshit Leeuwarden Casuals

nee gerben Viesland ligt om leeuwarden heen gebouwd 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Guppez :bounce: op zondag 10 september 2006 om 16:22:
leeuwarden ligt in Friesland, en er word net zoveel fries gesproken als nederlands in leeuwarden dus das bullshit Leeuwarden Casuals

Friesland ligt om Leeuwarden heen, weet niet waar je het vandaan haalt maar Leeuwarders spreken weinig tot geen Fries!

Boycotten die zooi!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 16:46:
Friesland ligt om Leeuwarden heen, weet niet waar je het vandaan haalt maar Leeuwarders spreken weinig tot geen Fries!

je wilt het cker gewoon niet zien :p en horen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 15:16:
nee gerben Viesland ligt om leeuwarden heen gebouwd

hahaha daar woon jij dus ook :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Guppez :bounce: op dinsdag 12 september 2006 om 18:21:
hahaha daar woon jij dus ook

nee want dr is een weg tussen leeuwarden en harlingen alles daar buiten is viesland boppe ;)

maarja praat dan zelf oek wel een woordje vies maarja wat wil je met zun boere famillie :s
Waarschuw beheerder
donateur
373 · bezoekers :)
Artiest {SHOWLIST artist 15542, 72871}
Waarschuw beheerder
wij zijn ook zeker aanwezig....
lekker feessie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 08:19:
nee want dr is een weg tussen leeuwarden en harlingen alles daar buiten is viesland boppe

haha ja die loopt hier ook tussen leeuwarden en drachten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Guppez :bounce: op vrijdag 15 september 2006 om 17:08:
haha ja die loopt hier ook tussen leeuwarden en drachten

ja nouwja vooruit gerben haha :p

vanaaf ff de hool van de kie onveilig maken :P

Waarschuw beheerder
wordt vet feestje zeker weten aanwezig:D
Waarschuw beheerder
donateur
We gaan er op zn fries een feestje bouwen!!

Hoppaaa!!

Voor mij persoonlijk mijn Bday Party! o:)
Waarschuw beheerder
Nieuws van de Organisatie:
In de 'Hardcore Area' worden de DJ's 'Johan & Jamal' vervangen door de DJ's 'X-Rated & Pitch'.
Dit gaat dus om het eerste uur van 22.00 t/m 23.00 uur.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik leg nog even uit dat wij Johan.&Jamal. te hard draaien om te moeten beginnen en daarom is in goed overleg met de organisatie besloten om 'X-Rated & Pitch'er neer te zetten.

Iedereen succes!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eline.... op maandag 18 september 2006 om 22:00:
Voor mij persoonlijk mijn Bday Party!

dan feest ik die verjaardag gezellig met je mee lientjuh ;)
je krijgt zoiezo een biertje voor je verjaardag :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan(Spam Promotions) op woensdag 20 september 2006 om 08:10:
te hard draaien om te moeten beginnen en daarom is in goed overleg met de organisatie besloten om 'X-Rated & Pitch'er neer te zetten.

Net alsof pitch er niet lekker hard in om beukt,..
Uitspraak van :bounce: Guppez :bounce: op woensdag 20 september 2006 om 16:56:
dan feest ik die verjaardag gezellig met je mee lientjuh
je krijgt zoiezo een biertje voor je verjaardag

Hou ik je aan! ;)

Na 12 uur hé! ;)

Artiest X-Rated
Waarschuw beheerder
Ik draai normaal ook f#cking hard, maar ik pas me wel aan:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
t heet toch Fryslân gaat los?
wrom zou je niet de hele n8 beuken dan....

Lekker hard: De HELE nacht!!! :jaja:

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VREESTYLE op woensdag 20 september 2006 om 19:45:
wrom zou je niet de hele n8 beuken dan....

op de stampvloer ja:D

Waarschuw beheerder
ook aanwezig natuurlijk!.... ben dan jarig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 09:50:
ben dan jarig

een nog groter feestje dus

Waarschuw beheerder
idd... olga gaat los ofzo ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 22:24:
idd... olga gaat los ofzo

ja watte :d
Waarschuw beheerder
donateur
434 · bezoekers :cheer:

Vette Flyer Spieker!!!! :respect: 2 da designer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan(Spam Promotions) op woensdag 20 september 2006 om 08:10:
Ik leg nog even uit dat wij Johan.&Jamal. te hard draaien om te moeten beginnen en daarom is in goed overleg met de organisatie besloten om 'X-Rated & Pitch'er neer te zetten.

Wat een bullshit man!

Nou ik hoop dat pitch meteen een vet hard frenchcore setje gaat neerzetten!

Ik hoor floris liever draaien dan die 2! :looser:

En Johan beste combi aan stylen heb je :lol:
Stijlen: hardcore, hardstyle, terror
Hardstyle en terror :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta bijv; de 28e Oktober op Overstuurd in Berlikum met deze namen in zaal 2 The Hardest!

Akira
Angernoizer
Noizefucker
The Vizitor

Verder hebben wij gedraait op het grootste terror & speedcore evenement ter wereld.(
Noisekick's verouderingsproces)

Spieker had ons gevraagd om onze draai style aan te passen en daar hadden we geen zin in.
Natuurlijk ik heb alle soorten platen maar begin graag stevig en eindig....:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 16:04:
En Johan beste combi aan stylen heb je
Stijlen: hardcore, hardstyle, terror
Hardstyle en terror

Jij noemt jezelf *­*­FrenchCore** en je hebt bij je favoriete muziekstylen o.a.: breakbeat, breakcore, classics, drum & bass, early hardcore, jump, oldschool

Je moet iedereen in zijn waarde laten van wat die diegene aanspreekt. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan(Spam Promotions) op vrijdag 22 september 2006 om 17:05:
Spieker had ons gevraagd om onze draai style aan te passen en daar hadden we geen zin in.

Wat ben je dan voor Dj man :S
Dat jij je niet eens wilt aanpassen..

Ik vind het maar vet egoistisch...
Je kan je ook aanpassen..!!

En floris draait ook vet hard..
Dus hij moet zich wel een beetje gaan inhouden omdat jij je NIET wil aanpassen?

Begin bijna te denken dat jij ook zo'n arrogant dj-mannetje bent.. die zichzelf zo goed vind.. dat hij zich niet kan aanpassen. Wees blij dat je op het feestje mag draaien man :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 08:56:
feestje

FEEST!!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
**FrenchCore**

Ik begrijp dat dit allemaal te moeilijk voor jou is dus zal het nog een x uitleggen.

Ik draai niet ALLEEN dus we hebben de keuze samen gemaakt met Spieker inruil dat wij op de volgende editie mogen draaien maar dan ergens op het einde.

Ik ben blij voor 'X-Rated & Pitch dat zij nu mogen draaien en wens hun +de andere dj's veel succes!

Een dag later staan we zelfs samen bij de line-up op Beatbusters · 23 years of Madd(maxx.:-)

Artiest Da Ganzez
Waarschuw beheerder
Ik vind Johan, zijn keuze totaal niet egoïstisch, want misschien wil hij zich niet aanpassen, maar de meeste mensen weten van Johan. dat hij voornamelijk terror en speedcore draait. En hij geeft daarnaast ook nog 2 andere dj's de mogelijkheid om te kunnen draaien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 11:28:
En hij geeft daarnaast ook nog 2 andere dj's de mogelijkheid om te kunnen draaien.

Hoezo geeft hij ze de mogelijkheid?
Naar mijn idee stonden Pitch en X-rated op de plaats waar die Johan nu staat :S
Of heb ik dat verkeerd

Ik vind het gewoon een beetje jammer dat je je niet kan aanpassen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het is Johan en jamal­ FrenchCore*­* val niet de hele tijd mij aan ik draai toch samen.
Artiest Spoon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 14:55:
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat je je niet kan aanpassen..

Wat je eigenlijk probeert duidelijk te maken is dus... als Noisekick voor Trance Energy wordt geboekt moet ie ook maar trance gaan draaien. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoon op zaterdag 23 september 2006 om 15:14:
Noisekick voor Trance Energy wordt geboekt moet ie ook maar trance gaan draaien.

Wat is dat voor vergelijking? :S
Je snapt er blijkbaar geen ruk van..
Waarschuw beheerder
Ik vind Johan, zijn keuze totaal niet egoïstisch, want misschien wil hij zich niet aanpassen, maar de meeste mensen weten van Johan. dat hij voornamelijk terror en speedcore draait. En hij geeft daarnaast ook nog 2 andere dj's de mogelijkheid om te kunnen draaien.

idd...helemaal mee eens...

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker feessie mensuh

Waarschuw beheerder

Uitspraak van j-lines op zondag 24 september 2006 om 15:16:
idd...helemaal mee eens...

Ik ben het er niet mee eens 8)
Werkzaam bij Horetha Events
Artiest Liquid-E
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 14:25:
Ik ben het er niet mee eens 8)

Wees jij het er dan maar niet mee eens...
Ieder zijn eigen mening,
maar ik ben van mening dat johan helemaal niet egoistisch is...
En dat het voor het tempo ook zeker niet goed was geweest als Johan en Jamal aan het begin van de avond hadden gedraaid...
Dan had zowat alles wat daarna kwam fucking langzaam geleken...
Sorry dat ik het zeg...
Maar in dit geval kom jij eerder over als de :loser:...
Dus ik denk dat je beter je mond dicht kan houden Agnes,
want op deze manier zet je alleen je eigen maar voor lul!
Wees eerder tevreden met dat pitch lekker mag openen,
ligt het tempo ook niet laag...
Maar vooral niet meteen TE hoog voor dit type feestjes...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Liquid-E * op woensdag 27 september 2006 om 23:12:
Dan had zowat alles wat daarna kwam fucking langzaam geleken...

yeah right....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VREESTYLE op donderdag 28 september 2006 om 06:08:
yeah right....

Denk het wel heh... :jaja:
Na speedcore kan je niet veel sneller of wel dan? :vaag:
Of wil je zeggen dat iedereen die na Johan & Jamal draaien dan alleen maar speedcore zouden draaien?
Denk het niet :no:
Dus gaat het allemaal al een stuk langzamer lijken...
Beetje fatsoenlijke opbouw lijkt me wel op zij plaats :jaja:
Anders heb je net zo'n vette line-up als bij corestrike,
maar schommelt het tempo wel heel erg.
Desondanks heb ik er toen niet veel minder van genoten,
maar had toen ook al graag gezien dat Sandman moest eindigen in plaats van die Promo. :jaja:
Geef mij liever maar een line-up waarbij het tempo telkens wat omhoog gaat, in plaats van omhoog en dan weer naar beneden! :jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
want op deze manier zet je alleen je eigen maar voor lul!

Mag ik mn mening niet eens geven dan SYBE
Wat een vijandigheid in 1x...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 10:37:
Wat een vijandigheid in 1x...

Volgens mij moet je gewoon eerst eens beter lezen :jaja:
Ik verontschuldig me al voor dat ik jou "aanval",
en zei toch ook al :
ieder zijn eigen mening...
Maar het is gewoon een feit dat Johan & Jamal op een te hoog tempo draaien om de avond mee te beginnen...
Of je moet puur een terror speedcore feesje hebben,
dan zouden hun wel aan het begin van de avond kunnen draaien als je het mij vraagt...
Maar vind het een beetje domme argumenten waar je mee aan komt zetten...
Jij tekent Johan af als een arrogant en egoistich persoon terwijl dat niet eens in de buurt komt van hoe Johan is...
Daarom is het misschien wel beter om je mond te houden...
Zo beter?
Bedoel het alles behalve vijandig,
maar vind het gewoon wel achterlijk hoe je over Johan praat...
Johan & Jamal zijn prima gasten! (Y) :respect:
Waarschuw beheerder
jezus wat een gezeik allemaal. Johans keuze is in mijn ogen ook volstrekt logisch. je wordt toch als dj geboekt om wat je draait. en johan en jamal hebben de beuk er altijd aardig in en als het daarna langzamer wordt is niet echt bevorderlijk voor het feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 08:56:
Wat ben je dan voor Dj man
Dat jij je niet eens wilt aanpassen..

Ik vind het maar vet egoistisch...
Je kan je ook aanpassen..!!

En floris draait ook vet hard..
Dus hij moet zich wel een beetje gaan inhouden omdat jij je NIET wil aanpassen?

Begin bijna te denken dat jij ook zo'n dj-mannetje bent.. die zichzelf zo goed vind.. dat hij zich niet kan aanpassen. Wees blij dat je op het feestje mag draaien man

ik heb dit ff gelezen en de enige die op dit momenent arrogant,egoistisch en DOM!bezig is ben jij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan(Spam Promotions) op zaterdag 23 september 2006 om 15:09:
Het is Johan en jamal­ FrenchCore*­* val niet de hele tijd mij aan ik draai toch samen.

Whaha Johan, je hebt helemaal gelijk (en sorry misschien voor de vriendjespolitiek en een beetje late reactie)...maar sommige mensen...*zucht*.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 10:37:

Tja.... Iemand die alleen maar kleine feestjes bezoekt in LWD kan je ook niet kwalijk nemen dat ze er weinig verstand van heeft.

Pitch succes!!

Gr.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Liquid-E * op donderdag 28 september 2006 om 08:36:
Geef mij liever maar een line-up waarbij het tempo telkens wat omhoog gaat, in plaats van omhoog en dan weer naar beneden! :jaja: :jaja:

idd :jaja: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 14:50:
idd

of niet ganzebord terreurmaatsie

Waarschuw beheerder
zowiso..:P
wie zoprgt voor de pionnen en het bord?
ik neem de dobbelstenen mee:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:00:
zowiso..
wie zoprgt voor de pionnen en het bord?
ik neem de dobbelstenen mee

ja weet niet heb wel een plank en stenen stenenganzebord

Waarschuw beheerder
ideaal:D word zowiso vet feestje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:30:
ideaal word zowiso vet feestje

ja watte liwwadden gaat goed los

Waarschuw beheerder
Mensen, zeik niet zo :rot: Ieder zijn eigen mening hierover!!

Maar in dit geval kom jij eerder over als de :looser: ...

Sybe Doe even normaal %) Jij trekt net zo goed je mond open..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 17:37:
Tja.... Iemand die alleen maar kleine feestjes bezoekt in LWD kan je ook niet kwalijk nemen dat ze er weinig verstand van heeft.

:nosmile: En dat slaat ook werkelijk nergens op :/

Waarschuw beheerder
:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:10:
En dat slaat ook werkelijk nergens op

Nou nee inderdaad!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
533 · bezoekers

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 september 2006 om 17:37:

Sinds wanneer zijn feestjes zoals Mindcontroller en Pandemonium enz klein? :/

En ik geloof ook niet dat die in LWD zijn Helaas..8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 08:24:
Sinds wanneer zijn feestjes zoals Mindcontroller en Pandemonium enz klein?

En ik geloof ook niet dat die in LWD zijn Helaas..

hehehehe agnes et gaat weer lekker niet :p :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 10:25:
hehehehe agnes et gaat weer lekker niet

8)8)8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 12:50:
8)8)8)

ze mutte niet zuh janke :rot:

ze wete toch wel dat agnes altijd gelijk heeft :x :p

Beuke gek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 13:39:
ze wete toch wel dat agnes altijd gelijk heeft

Mwoah.. dat wil ik dan ook niet zeggen..:9

Heb niet altijd gelijk maar meestal wel 8) :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 14:50:
Mwoah.. dat wil ik dan ook niet zeggen..

Heb niet altijd gelijk maar meestal wel

oke nouja dan heb ik gelijk die paar x dat jij niej gelijk hebt :x :p

en nu moeten ze niej zeiken want wij samen hebben wel altijd gelijk he he :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 15:03:
oke nouja dan heb ik gelijk die paar x dat jij niej gelijk hebt

en nu moeten ze niej zeiken want wij samen hebben wel altijd gelijk he he

Oja vet logisch :vaag:

Mja laat ze lekker zeiken b) Kan me er niet druk om maken...8)
Zeik zelf toch ook b) hehe
Dus kan ze het niet kwalijk nemen dat ze nu tegen mij gaan zeiken :9
Zeikerds hier allemaal b)

Waarschuw beheerder
wat een gezeik niet :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 15:52:
t een gezeik niet

Nou hou us op te zeiken dan zeikerd 8)
Waarschuw beheerder
waar kun je die voorverkoop kaarten eigenlijk halen ?
gewoon in Rumours zelf ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 18:28:
Nou hou us op te zeiken dan zeikerd

oké pop :x :p

Uitspraak van ~ Yvonne :cheer: op donderdag 5 oktober 2006 om 21:44:
gewoon in Rumours zelf ?

ga gewoon met mij mee yvonne hoef je niks te halen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~ Yvonne :cheer: op donderdag 5 oktober 2006 om 21:44:
gewoon in Rumours zelf ?

Jaja de voorverkoopkaarten halen in rumours, whehe O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 08:03:
ga gewoon met mij mee yvonne hoef je niks te halen

Woehoe jij bent echt de shit :rot:

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:23:
Woehoe jij bent echt de shit :rot:

Jan ik moet gewoon met jou mee de 20ste, Dan hoor ik er ook bij B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:07:
Jan ik moet gewoon met jou mee de 20ste, Dan hoor ik er ook bij

Ja hallo lizzy...
Dacht het niet...
Ik wil ook mee hoor... want hij staat op de gastenlijst..
en dat is echt de SHIT :lol:

Maar opzich gun ik het je wel liz.. je staat immers NOOIT op de gastenlijst :lol:
:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:10:
Ja hallo lizzy...
Dacht het niet...
en dat is echt de SHIT :lol:

Maar opzich gun ik het je wel liz.. je staat immers NOOIT op de gastenlijst :lol:
:rot:

Ik kan met siebe mee op de gastenlijst, maar ja wat is siebe nou vergeleken bij De Gekke Jan! :roflol: :roflol: :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:14:
Ik kan met siebe mee op de gastenlijst, maar ja wat is siebe nou vergeleken bij De Gekke Jan! :roflol: :roflol: :roflol:

:lol: Haha ja je hebt gelijk liz..

Maar kwil er best om vechten hoor :@
Want ik vind het echt vet de shit om met Gekke jan mee te gaan b)
Siebe is er idd niks bij :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:16:
:lol:Haha ja je hebt gelijk liz..

Maar kwil er best om vechten hoor :@
Want ik vind het echt vet de shit om met Gekke jan mee te gaan B)
Siebe is er idd niks bij :lol:

Aaaaaah toe agnes, gun mij het nou gewoon, al wordt ik maar even gezien als de meid die met gekke jan mee naar binnen mocht, op de gastenlijst B) B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:48:
Aaaaaah toe agnes, gun mij het nou gewoon, al wordt ik maar even gezien als de meid die met gekke jan mee naar binnen mocht, op de gastenlijst

Pff jezus.. je vraagt nu wel erg veel van me hoor :/
Naja voor deze keer dan...
Ga ik wel met siebe mee :/ Dat is natuurlijk veel minder dan met Gekke jan.. maarja omdat je muh chick bent...
Vooruit dan maar weer 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:52:
Pff jezus.. je vraagt nu wel erg veel van me hoor :/
Naja voor deze keer dan...
Ga ik wel met siebe mee :/ Dat is natuurlijk veel minder dan met Gekke jan.. maarja omdat je muh chick bent...
Vooruit dan maar weer 8)

:cheer: Make my day!!! :cheer: Nu de rest van de concurentie uitmoorden B) Want ik ben natuurlijk niet de enige die met Gekke Jan meewil!

O:) O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:56:
:cheer: Make my day!!!:cheer: Nu de rest van de concurentie uitmoordenb) Want ik ben natuurlijk niet de enige die met Gekke Jan meewil!

Nee denk dat je zeker niet de enige bent..
Maar vind je het gek?

Elk vet lekker chickie wil wel met Gekke jan mee b)
He's Hot :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:01:
Nee denk dat je zeker niet de enige bent..
Maar vind je het gek?

Elk vet lekker chickie wil wel met Gekke jan mee B)
He's Hot :kwijl:

En nee vind het niet gek, het is niet meer dan logisch!
Hij is Hotter dan Hot B) Vandaar dat Gekke Jan zoveel fans heeft :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:05:
En nee vind het niet gek, het is niet meer dan logisch!
Hij is Hotter dan Hot b) Vandaar dat Gekke Jan zoveel fans heeft :cheer:

Krijg altijd rillingen als ik Gekke jan zie..
Zo HOT :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:09:
Krijg altijd rillingen als ik Gekke jan zie..
Zo HOT :kwijl:

Is dat alles? Ik kom altijd spontaan klaar :bloos: Heb zijn foto dan ook als bureaublad achtergrond op mijn pc :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
stelletje sletten !!! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:12:
Is dat alles? Ik kom altijd spontaan klaar :$ Heb zijn foto dan ook als bureaublad achtergrond op mijn pc :$

Jij bent echt een groupie! :lol:
Maarja ik geef je groot gelijk
Gekke jan is vet geil :kwijl:
:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:13:
stelletje sletten !!!

Kan het ook niet helpen dat ik meer op jan geil dan op jou..

:nocheer: sorry dat je er op deze manier achter moest komen :cry:

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:13:
stelletje sletten !!!;)

Je bent gewoon jaloers :9 b)

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat deze Groninger B) ook wel even aanwezig is dan :yes: :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 14:10:
Ja hallo lizzy...
Dacht het niet...
en dat is echt de SHIT

Maar opzich gun ik het je wel liz.. je staat immers NOOIT op de gastenlijst

ik sta er niej eens op :lol: ;)

hwshehe nou gaat verder wel goed of niej dames :/ damn haha
Uitspraak van inactief op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:16:
Denk dat deze Groninger ook wel even aanwezig is dan

een grunninger in friesland :o :d :cheer: :p
Waarschuw beheerder
Voorverkoop start op woensdag 11 oktober 2006.
Kaarten zijn te verkrijgen bij een aantal verkooppunten.

Verkooppunten:
Drachten: Smash Records
Dokkum: Music Store
Franeker: Mollema Music World
Groningen: Plato
Leeuwarden: v.d. Akker
Sneek: VIP Records
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar blijven die flyers???

Waarschuw beheerder
En Siebe hoe zat het ook maar weer ....

En wie niet springt en wie niet springt en wie niet springt die is een .....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 oktober 2006 om 17:30:
hwshehe nou gaat verder wel goed of niej dames damn haha

Hij gaat fijn 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 13:05:
Hij gaat fijn

He He 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 oktober 2006 om 17:30:
hwshehe nou gaat verder wel goed of niej dames :/ damn haha

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 13:05:
Hij gaat fijn 8)

Hij gaat lekker! 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 14:26:
Hij gaat lekker!

nou moooi :p 8)

jullie zijn me er 2 hoor :x :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 oktober 2006 om 15:16:
jullie zijn me er 2 hoor

We kunnen moeilijk 3 zijn natuurlijk :[

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 18:33:
We kunnen moeilijk 3 zijn natuurlijk

tjonggg :p

mooi weekend gehad zeker :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 18:33:
We kunnen moeilijk 3 zijn natuurlijk :[

Nou idd, beetje bij de les blijven Gekke Jan :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 oktober 2006 om 19:05:
mooi weekend gehad zeker

Tuurlijk :bounce:

PARTY PARTY 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 19:55:
Nou idd, beetje bij de les blijven Gekke Jan

jaja sorry sorry :p

't is zondag heur toch 8)...:)

foutje moetkunnen baas :p

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 19:55:
Tuurlijk

PARTY PARTY

He He :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 oktober 2006 om 19:57:
baas

Kijk zo worden we graag aangesproken 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 oktober 2006 om 19:57:
foutje moetkunnen baas

jij maakt wel meer fouten jan hahahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 08:03:
ga gewoon met mij mee yvonne hoef je niks te halen

Ojaa ;).. word gezellig met dei :D(Y):woop:

xx yvonne :)(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:35:
Kijk zo worden we graag aangesproken

hehe baasin word et dan :p :cheer: :woop:

Uitspraak van ~ Yvonne :cheer: op maandag 9 oktober 2006 om 07:35:
Ojaa .. word gezellig met dei

xx yvonne

je zeker pop we maken dr een knaller van :rot:

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 22:26:
jij maakt wel meer fouten jan hahahahahaha

mijn naam is fout mang jwt :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker aanwezig! (y) :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 oktober 2006 om 16:24:
hehe baasin word et dan :p :cheer: :woep:

Goh...:O Zou je denken :/

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 09:07:
Goh... Zou je denken

zet je mij nu aan het denken juh :@ :p :no: kaniej hé

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 oktober 2006 om 10:41:
zet je mij nu aan het denken juh :@ :P :no: kaniej hé

Sorry.. was ff vergeten dat je weinig capaciteiten hebt :lol:

8)

**Geintje** b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Anders word leeuwarden even voor schud gezet met dit k#nk$r feest!!!

Leeuwarden anti fries , en voor die kale Johan(Spam Promotions)... Zie jou kop ook wel eens bij Cambuur... dat je dit feest promoot... je moet je doodschamen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
't had idd leeuwarden gaat loss mutte weze :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:26:
Sorry.. was ff vergeten dat je weinig capaciteiten hebt

8) :( :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:26:
**Geintje**

oké :) :p :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
word leuk feessie met mn muppet :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 22:33:
Anders word leeuwarden even voor schud gezet met dit k#nk$r feest!!!

Leeuwarden anti fries , en voor die kale Johan(Spam Promotions)... Zie jou kop ook wel eens bij Cambuur... dat je dit feest promoot... je moet je doodschamen!

Er staan toch ook Leeuwarder Dj's die battle tegen Dj's uit Friesland.

En jha!ik doe de promotie!maar dat doe ik ook voor Bijv;Qlub Tempo een feest in Amsterdam maar ben ik dan ook voor Ajax?

Een feest = een feest en dat is alleen maar beter voor deze stad.
Waarschuw beheerder
:jaja: Ga zeker heen :D
Vanuit Groningen met de trein...
Afgelopen feest is ook goed bevallen, dus het zal dan vast ook weer leuk worden :cheer:
Waarschuw beheerder
ga maybe ook wel heen.... ff kijken wie dr meer gaan vanuit grunn :D
Waarschuw beheerder
hehe zie wel ff :)

Waarschuw beheerder
donateur
zeker van de partij :respect: ONLY NOISEKICK :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 13:55:
:respect: ONLY NOISEKICK :respect:

Mooie vind ik altijd van jullie:
Altijd roepen noisekick de beste...
en als ie draait staat iedereen aan de kant :/

Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt er ook erg verstand van Frenchcore want ik heb Noisekick nog nooit een plaat zien draaien.

Zijn eigen nummers staan allemaal in een laptop.en ik sta ook wel eens aan de kant te genieten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan(Spam Promotions) op donderdag 12 oktober 2006 om 18:13:
Jij hebt er ook erg verstand van Frenchcore want ik heb Noisekick nog nooit een plaat zien draaien.

Zeg toch niet dat ik verstand van heb! :/

Zeg alleen dat iedereen aan de kant staat..
degene die altijd noisekick shirtjes aan hebben!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 9 oktober 2006 om 16:24:
mijn naam is fout mang jwt :bier:

hahahahahaha ja watte maar we gaan wel ev en los uh bier zuipen of niej jan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ben ook van de partij :jaja: :D:D:D

Waarschuw beheerder
Mooi feestje voor een mooie prijs (Y)
Goed bezig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 14:08:
Sybe Doe even normaal %) Jij trekt net zo goed je mond open..

Hahahaha :lol:
Wat denk jij dan als iemand ten onrechte zwart wordt gepraat?
Dan heb jij zoiets van : ik hou mijn mond dicht?
Ze weet niet waar ze over praat...
Dus kan ze dan beter eerst wat onderzoek doen voor ze uberhaupt zo'n lekkere opmerking maakt...
Beetje triest toch om iemand zwart te praten met allemaal verzinsels... :/
Is het dan raar dat ik iemand dieptriest vind als diegene uit zijn nek lult?
Als ze nou met feiten aan kwam zetten,
dan had ik haar misschien nog gelijk gegeven...
Ik vind Agnes over t algemeen een schat van een meid,
alleen kan ze af en toe beter eerst eens haar huiswerk doen voordat ze dergelijke uitspraken doet...
Dan hoef ik haar ook niet een loser te noemen omdat zij iemand anders als loser af tekent die in feite een top persoon is (Y)
Zulke goede gasten als Johan zijn er niet erg veel,
dus beter toont men wat meer respect...
Dan krijgt men ook respect terug...
Dus om een lang verhaal kort te maken :
Johan is top (Y)
Fryslan gaat los gaat een leuk feestje worden! (ondanks de rare timetable)
En Agnes is een lief mooi meiskuh (L)
(alleen moet ze wat voorzichtiger met haar uitspraken zijn... en wat meer research doen voor ze uberhaupt een uitspraak doet over mensen die ze niet eens kent... Dat voorkomt bullshit zoals dit.)

Waarschuw beheerder
Nou nog paar dagen en dan mogen we weer :P
Johan (y)er bedankt dat je de promo hebt gedaan in friesland scheelde weer een hoop reizen :D

Waarschuw beheerder
heb er zin in :woep:

lekker gezellie van het padje gaan daar :vaag: :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik moet de volgende dag weer om 10uur werken :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 19:23:

:roflol: nou ik benieuwd dan B)

Waarschuw beheerder
Ik moet de volgende dag weer om 10uur werken

zo dit ik dus ook mah moet ff iets vroeger werken :/

dus waarschijnlek niej aanwezig :o
Waarschuw beheerder
kaartje binnen dus lekker lossieeeee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taste of Insanity op donderdag 12 oktober 2006 om 06:35:
ff kijken wie dr meer gaan vanuit grunn

cker wetem ga ik heen word weer lache :LOL:
:bounce: 4-life :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 20:55:
cker wetem ga ik heen word weer lache

weet je het zeker kor dat het lache woord :vaag:

Waarschuw beheerder
cker heijo, jij gaat mee toch!! :D :bounce:
wordt weer lekker :vaag:
Waarschuw beheerder
Spikes Events neemt voor 'FRYSLAN GAAT LOS' a.s. vrijdag een eigen geluid set mee voor in de HARDCORE AREA.
Spikes motto is 'Geluid moet niet alleen hard en zuiver zijn, je moet het tot op je botten kunnen voelen'!!
Waarschuw beheerder
lekker spieker, klinkt goed!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spieker op woensdag 18 oktober 2006 om 21:51:
Spikes motto is 'Geluid moet niet alleen hard en zuiver zijn, je moet het tot op je botten kunnen voelen'!!

:respect: Eindelijk es iemand die het snapt 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 10:10:
Eindelijk es iemand die het snapt

8)

Waarschuw beheerder
en voor wie nog geen kaarten heeft : Voorverkoop is gestart Kaarten zijn te verkrijgen bij een aantal verkooppunten.

Verkooppunten:
Dokkum: Music Store
Franeker: Mollema Music World
Groningen: Plato
Leeuwarden: v.d. Akker
Sneek: VIP Records

Waarschuw beheerder
Aanwezig

Waarschuw beheerder
Ik zal ook ff een kijkje nemen ;)

Waarschuw beheerder

das idd behoorlijk nocheer :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 14:04:

waar kan ik die Smash Records vinden?:P kan ik morgen uit school mooi even halen:P

nog 26 uurtjes:P

Waarschuw beheerder
nee nog 24
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 20:01:
waar kan ik die Smash Records vinden? kan ik morgen uit school mooi even halen

Westerstraat 8
9203 AL Drachten
0512-523990

alleen heet het volgens mij geen smash records meer. Maar de kaarten zijn daaro zekerrrrrrrr weten te koop,
Waarschuw beheerder
Whehehehe... vanavond LOS!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPRING op donderdag 19 oktober 2006 om 22:22:
alleen heet het volgens mij geen smash records meer. Maar de kaarten zijn daaro zekerrrrrrrr weten te koop,

het heet idd iets anders weet niet precies wat :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPRING op donderdag 19 oktober 2006 om 22:22:

MARISTA RECORDS!!!!!

Waarschuw beheerder
Jeeej zack %)

Waarschuw beheerder
haha leeuwardens snelste kabouter is weer bezig :D:D:D Super zack

Waarschuw beheerder
Uitspraak van j-lines op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:43:
MARISTA RECORDS!!!!!

gevonden:D kaartje binnen:P

nog even dan gaan we los of niet dan?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet de volgende dag weer om 10uur werken

:roflol:
Haha schatje je MOET mee!!! :lief:

Kaartjes binnen en LOS!!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Liquid-E * op zondag 15 oktober 2006 om 12:33:
Fryslan gaat los gaat een leuk feestje worden!

cker wete nog ff voordrinken en dan lossssssss:bounce:(Y):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 19:39:
cker wete nog ff voordrinken en dan lossssssss:bounce:(Y):D

Jaa ik hoor het al weer...
Beetje mijn bier opdrinken zeker ;)

Maar daarna inderdaad lekker los :bounce:
Waarschuw beheerder
d-compoze and j-lines...gonna rock you 2night:D

nRa style
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verdomme... kwam er niet meer in. (3.10 uur) heb vanuit mijn werk voortdurend de cruisecontrol op 160 gehouden, alleen moest 2 knakkers naar groningen brengen... echt, de baal nacht van de maand. was het een leuk feest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eline.... op vrijdag 20 oktober 2006 om 18:10:
Haha schatje je MOET mee!!!

:roflol: aanwezig was agnes zeker ;) (K)(K)

Eline nogmaals Happy B-Day! Was gezellig met je :cheer:

Op naar volgend weekend O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 05:59:
:roflol: aanwezig was agnes zeker ;)

8) Hij was weer fijn b) :cheer:

RENGDENGDENG!:bounce:

Eline nogmaals Happy B-Day! Was gezellig met je :cheer:

Yeah babe :flower: Happy B-Day! Love you(L)

Op naar volgend weekend O:)

Dan ben ik net trug van Praag 8) :lol:
Dus volgens weekend lekker niet feesten 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
aanwezig was agnes zeker

Haha Damn,..
agnes lekkere gek!!
tot vnaaf! :lief:
Eline nogmaals Happy B-Day! Was gezellig met je

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 09:32:
Yeah babe Happy B-Day! Love you

Thx skatties!
Op naar volgend weekend

Hop Hop Hop op naar de hemkade!!! :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 09:32:
Dus volgens weekend lekker niet feesten

Een keertje rustig aan is ook niet slecht ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eline.... op zaterdag 21 oktober 2006 om 12:53:
Een keertje rustig aan is ook niet slecht ;)

Whehehe ja agnes O:) O:) O:)

Waarschuw beheerder
was zekers wel mooi feestje !! :D

Schizofrenen all the way :D !

Waarschuw beheerder
Ik heb me foto's bewerkt en upgeload de link kun je vinden op me pf-weblog
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen die er geweest zijn...
er was iets aanwezig dat op een Videocamera leek :P

Check it out

De Film van Fryslan gaat los