Op maandag 23 juli 2007 om 15:16 is door een medewerker geconstateerd dat je het beleid hebt overtreden. Hieronder volgt een specificatie.
Betreft: UMB
Geconstateerd: maandag 23 juli 2007 om 15:16
Categorie: forumonderwerp - onzin
Omschrijving: Het onderwerp dat je hebt geopend, is behoorlijk onzinnig.
Waarschijnlijk bestaan er al een heel aantal onderwerpen met dezelfde strekking, of misschien gaat het helemaal nergens over en is het derhalve gesloten.
Element: Niet genoeg rechten om onderwerp met ID 962429 te lezen!
hehe ja dat was beetje the beginning, al dat overbodige werk doen voor niks, maar de resultaten waren wel mooi, voor de neppe thunderdome tikkest waren van grote kwalieteit, inclusief logo
een kartel randje hep je met een stanley er zo in zitte, hehe bij eelde ging het toen een keer lelijk mis met een aantal hehe
whehe.. goed dat wij 2 sowieso toch altijd wel binnekwamen. kaart of geen kaart. waren dagen dat de halve stad afhankelijk van ons was
binnekort nog maar even bij ons ouwe kopieervriend van de hoek
dat weet ik allemaal niet meer, weet wel dat mijn zusje ook mee was en dat die ene gast helemaal fout ging voor me neus, die gozer wist er niks meer van toen hij bij kwam en wou zo weer verder feesten, haha
dat heb ik altijd een van de mooiste dingen gevonden. ben bij hellraiser nog weleens zwaar mn boekje te buiten gegaan door wat stoelen in de fik te steken en dat daar anderen voor werden opgepakt