3 volgers · 141881x bekeken
Vanavond in de stad pak beet 20 van ons tegen pak beet 50/60 man fc grunn.Kleine confro's geweest,Wij moesten best achteruit politie en al erbij waren paar van onze kant die bleven staan
daarvoor.Staat nou nog 6ME busjes plus politie stillen etc volgens mij alleen aanhoudingen van fc grunn kant.Lopen nog bois van fc grunn rond alleen daar zit ook pet sjaal supporter bij.
paar jongens opgepakt..wij terug naar groningen met de tein onder begeleiding van de me
er is echt een lek..opeens overal kk stille
niet tof dat ik die baksteen op me arm kreeg..die gast lag later op de grond en wat gasten op hem maar 1 van ons heeft hem opgetild..leuk petje van een gast mattie de kk geslagen door 3 stillen en motormuis..in een fokking trendy restaurant waar we naar binnen gingen..
wel leuk dat jullie wat probeerden en ons toch nog opzocht, maar duidelijk dat jullie geen goeie groep hebben dese tijd meng
er is echt een lek..opeens overal kk stille
niet tof dat ik die baksteen op me arm kreeg..die gast lag later op de grond en wat gasten op hem maar 1 van ons heeft hem opgetild..leuk petje van een gast mattie de kk geslagen door 3 stillen en motormuis..in een fokking trendy restaurant waar we naar binnen gingen..
wel leuk dat jullie wat probeerden en ons toch nog opzocht, maar duidelijk dat jullie geen goeie groep hebben dese tijd meng
laatste aanpassing
maar duidelijk dat jullie geen goeie groep hebben dese tijd meng
Dat had er eerder mee te maken,dat we als eens eerder hadden gehoord dat jullie zouden komen toen stonden wij met 60 man toen des tijds was er niks van jullie.Al met al is het geen schande van ons mede omdat jullie al een dagje er op hadden zitten
whe was ie vast verdwaald
Dat was ie cker hij liep richting Cambuurstadion
Voetbalfans maken amok in Leeuwarden
Gepubliceerd op 10 februari 2007, 00:20
Laatst bijgewerkt op 10 februari 2007, 01:14
Leeuwarden -
Een groep van zo'n veertig voetbalsupporters uit Groningen heeft vrijdagavond in de Leeuwarder binnenstad stampij gemaakt. De supporters van FC Groningen reisden per trein naar Leeuwarden en zochten de confrontatie met supporters van Cambuur in en om horecagelegenheden op het Ruiterskwartier en de Nieuwestad.
De politie kwam met inzet van 50 manschappen, onder andere met de Mobiele Eenheid, tussenbeide. Daarbij zijn vier Groningers aangehouden, vanwege verzet, belediging en diefstal. De groep is uiteindelijk naar het Leeuwarder station verdreven en daar rond tien uur op de trein naar Groningen gezet. De politie begeleidde de reis.
De Groninger supportersgroep was doelbewust naar Leeuwarden gereisd om de strijd aan te gaan met de Cambuursupporters. De politie had er al lucht van gekregen en had daarom ME-eenheden paraat staan. ,,Dit is een frjemde ûntjowing, want dizze supporters hienen better nei Rotterdam reizgje kind, om te sjen hoe't harren klub dêr wint fan Ekselsior'', is het oordeel van politiewoordvoerder Peter Boomsma.
Gepubliceerd op 10 februari 2007, 00:20
Laatst bijgewerkt op 10 februari 2007, 01:14
Leeuwarden -
Een groep van zo'n veertig voetbalsupporters uit Groningen heeft vrijdagavond in de Leeuwarder binnenstad stampij gemaakt. De supporters van FC Groningen reisden per trein naar Leeuwarden en zochten de confrontatie met supporters van Cambuur in en om horecagelegenheden op het Ruiterskwartier en de Nieuwestad.
De politie kwam met inzet van 50 manschappen, onder andere met de Mobiele Eenheid, tussenbeide. Daarbij zijn vier Groningers aangehouden, vanwege verzet, belediging en diefstal. De groep is uiteindelijk naar het Leeuwarder station verdreven en daar rond tien uur op de trein naar Groningen gezet. De politie begeleidde de reis.
De Groninger supportersgroep was doelbewust naar Leeuwarden gereisd om de strijd aan te gaan met de Cambuursupporters. De politie had er al lucht van gekregen en had daarom ME-eenheden paraat staan. ,,Dit is een frjemde ûntjowing, want dizze supporters hienen better nei Rotterdam reizgje kind, om te sjen hoe't harren klub dêr wint fan Ekselsior'', is het oordeel van politiewoordvoerder Peter Boomsma.
Dit is een frjemde ûntjowing, want dizze supporters hienen better nei Rotterdam reizgje kind, om te sjen hoe't harren klub dêr wint fan Ekselsior'', is het oordeel van politiewoordvoerder Peter Boomsma.
Ja dat noemt zich LEEUWARDERCOURANT op doeken die handel kutkrant.
Weer een beetje actie
respeckt voor de gasten die bleven staan tijdens de 1e confro !! 
die molukkers die over het zaailand kwamen waren mietjes met hun ik hoor er niet bij!!
die molukkers die over het zaailand kwamen waren mietjes met hun ik hoor er niet bij!!
wel leuk dat jullie wat probeerden en ons toch nog opzocht, maar duidelijk dat jullie geen goeie groep hebben dese tijd menglaatste aanpassing 10 februari 2007 04:46
Hoe kun jij dat nou weten slimmerik ? OMdat er gister maar een klein groepje was?
ja dtc is ook aardig gek..heb je wel een goeie groep voor nodig..wij zijn niks vandaar dt je niks hoefde te regelen
Hoor je mij dat zeggen ? Ik moet zeggen, DTC heeft leuke groep, jongens die ervoor gaan. Je hoort mij niks over Grunn zeggen ,weet dat jullie een paar maten te groot zijn maar poets ons niet uit
nee ok..zeg alleen dat het jammer is dat er niet meer waren van jullie..telleurstellend wel
maar goed zal wel aan ons liggen, misschien was 2 uur te weinig om te verzamelen..jullie bois moeten natuurlijk vanuit heel fryslan komen
Wanneer ben je in Lwd geweest of welke wedstrijden van ons, kan je garanderen dat er altijd leuke groep van ons is. Maarja je zit nooit op CF zekers. Nee niet uit heel @beland maar wel uit de buurt van Lwd ja
zit gewoon te dollen das leuk
Jawel alleen niet op zo'n toon. Ondat je een keer in Lwd bent en dit schijnbaar jou indruk is over "ons". Ik heb over gister geen recht van spreken want zat 12 km buiten lwd met pot bier in 'm'n jatten,veel respect voor de 5 die wel bleven staan.Alleen kan je garanderen dat we vaak wel een zeer goeie groep hebben,
achja respect voor jullie en van onze bois die WEL bleven staan... waren met te weinig alleen op de nieuwstad vond ik het wat nep... leek wel Green street wat na elkaar schreeuwen enzo maar geen aanval... maar met zo'n groep van jullie had ik die aanval al lang in gezet.....maar ja gemiste kans van ons volgende beter en hopelijk met meer man van ons
verder weinig te zeggen heb ook weinig gedaan