Partyflock

Forumonderwerp · 891181
366x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Kent iemand nog een goeie mop?
Die wil ik morgen op mijn werk vertellen!!!!!

Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
Weet jij hoe je bij een dikke vrouw haar poesje kan vinden? Net zolang bladeren door die vetrollen tot je poep ruikt en dan 2 bladzijden terug

Waarschuw beheerder
Vind een Belg een hondje met maar 1 oor,geen staart en maar 3 poten.Hij gaat ermee naar de dierenarts.Dierenarts bekijkt het beestje en zegt tegen de Belg:is wel zielig zo,he.Laat maar hier dan maak ik hem wel af.
De volgende dag komt de Belg terug bij de dierenarts en vraagt: Is mijn hondje al af!

Waarschuw beheerder
er komt een tourist in een onbekende omgeving, ineens ziet ie gebouwen waaruit rood licht komt, hij gaat op zijn manier op verkenning uit, hij denkt bij zichzelf verrek ik ben bij de hoeren, een hoer doet de deur open, die vent roept van schrik allerlei talen door elkaar die hoer zegt, zo jij kan veel talen spreken, welke talen spreek je zoal, en de man zegt ik spreek alle talen behalve betalen! ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:01:
Is een man aangehouden op schiphol met tulpen in zijn kont..........Hij had de verkeerde bolletjes geslikt

:lol::D

Waarschuw beheerder
als het gras 2 kontjes hoog is betrapt de boswachter je niet als je ligt te naaien! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sanne (6) op maandag 7 augustus 2006 om 10:30:
is dat zelfs te moeilijk?

Ik snap nie wat je bedoelt!!
Je bent een beetje vaag in je antwoord!!
laatste aanpassing