2 tieten in een envelop
Ha ha wat een leuke mop (kende ik al)
Die mop is zo uod als de weg naar rome!!!
donateur
Komt een man bij de dokter:
dokter, ik voel me de laatste tijd zo moe en lusteloos.
nou, " zegt de dokter, daar heb ik zelf af en toe ook wel eens last van. Ik bedrijf dan eens stevig de liefde met mijn vrouw, en daarna voel ik me weer kiplekker. Ik wil voorstellen dat u dat ook eens probeert, en dan komt u volgende week weer langs.
de week erna komt de man opnieuw bij de dokter:
nou dokter, het heeft inderdaad goed geholpen, ik voel me al weer een stuk beter! U heeft trouwens een mooi huis!
dokter, ik voel me de laatste tijd zo moe en lusteloos.
nou, " zegt de dokter, daar heb ik zelf af en toe ook wel eens last van. Ik bedrijf dan eens stevig de liefde met mijn vrouw, en daarna voel ik me weer kiplekker. Ik wil voorstellen dat u dat ook eens probeert, en dan komt u volgende week weer langs.
de week erna komt de man opnieuw bij de dokter:
nou dokter, het heeft inderdaad goed geholpen, ik voel me al weer een stuk beter! U heeft trouwens een mooi huis!
Kent iemand nog een goeie mop?
Die wil ik morgen op mijn werk vertellen!!!!!
http://www.moppen.nl/
veel plezier he
was je daar zelf nog niet opgekomen wou je zeggen?
Nee eigenlijk niet!
Beetje dom van mij dat wel!!!
donateur
donateur
Er zit een man een man in het restaurant te eten.
Hij eet een croisantje.
Komt er een mof aan lopen die asosiaal op zijn kauwgom zit te kauwen en gaat naast de nederlander zitten.
Dan vraagt de mof aan de nederlander:eten jullie altijd het hele croisantje op?
Zegt de nederlander:ja altijd!
Zegt de mof:wij niet wij eten alleen de binnenkant op en de buitenkant verzamelen we en dat gaan we recycelen en daar maken we nieuwe croisantjes van en die verkopen we aan Nederland.
De Nederlander begint te lachen!
Later vraagt de mof:doen jullie altijd jam op de croisant? Zegt de Nederlander: Ja altijd!
Zegt de mof: O wij niet. Wij eten er altijd fruit bij en de pitten verzamelen we en recycelen het en dan maken we er nieuw fruit van en verkopen die aan Nederland.
De Nederlander weer lachen.
Vraagt de Nederlander aan de mof: hebben jullie in Duitsland ook goeie seks?
Zegt de mof:ja jullie dan? Ja wij ook zegt de Nederlander.
En wat doen jullie dan met de condooms vraagt de Nederlander?
Oh die gooien we weg!
Zegt de Nederlander wij niet wij verzamelen ze en gaan ze recycelen en dan maken we er kauwgom van en verkopen we die aan Duitsland.
Hij eet een croisantje.
Komt er een mof aan lopen die asosiaal op zijn kauwgom zit te kauwen en gaat naast de nederlander zitten.
Dan vraagt de mof aan de nederlander:eten jullie altijd het hele croisantje op?
Zegt de nederlander:ja altijd!
Zegt de mof:wij niet wij eten alleen de binnenkant op en de buitenkant verzamelen we en dat gaan we recycelen en daar maken we nieuwe croisantjes van en die verkopen we aan Nederland.
De Nederlander begint te lachen!
Later vraagt de mof:doen jullie altijd jam op de croisant? Zegt de Nederlander: Ja altijd!
Zegt de mof: O wij niet. Wij eten er altijd fruit bij en de pitten verzamelen we en recycelen het en dan maken we er nieuw fruit van en verkopen die aan Nederland.
De Nederlander weer lachen.
Vraagt de Nederlander aan de mof: hebben jullie in Duitsland ook goeie seks?
Zegt de mof:ja jullie dan? Ja wij ook zegt de Nederlander.
En wat doen jullie dan met de condooms vraagt de Nederlander?
Oh die gooien we weg!
Zegt de Nederlander wij niet wij verzamelen ze en gaan ze recycelen en dan maken we er kauwgom van en verkopen we die aan Duitsland.
donateur
Recht tegenover een café staan twee agenten met hun hond. Plots komt er iemand uit het café gestrompeld en komt op de agenten af, hij stopt recht voor de hond, bukt zich en bekijkt het kruis van het beest. Dan staat hij weer recht en gaat terug naar het café. De twee agenten kijken elkaar niet begrijpend aan. Enkele minuten later komt er een andere man uit het café en die doet net hetzelfde bij de hond als de vorige. De ene agent zegt tegen de andere:
"Als hier nu nog eens een zatlap naar onze hond komt kijken, ga ik toch eens vragen wat er mis met hem is."
En enkele minuten later komt er een derde man uit het café gewaggeld, hij stapt op de agenten af, stopt voor de hond, bukt zich en bekijkt de hond zijn kruis.
"Ach meneer, heeft onze hond misschien iets van u aan?" vraagt de agent aan de man.
"Nee, " zegt de man, "maar daarbinnen beweert iemand dat er hier een hond staat met twee lullen."
"Als hier nu nog eens een zatlap naar onze hond komt kijken, ga ik toch eens vragen wat er mis met hem is."
En enkele minuten later komt er een derde man uit het café gewaggeld, hij stapt op de agenten af, stopt voor de hond, bukt zich en bekijkt de hond zijn kruis.
"Ach meneer, heeft onze hond misschien iets van u aan?" vraagt de agent aan de man.
"Nee, " zegt de man, "maar daarbinnen beweert iemand dat er hier een hond staat met twee lullen."
donateur
Een man gaat op vakantie en een vriend van hem past op het huis.
Als hij lekker in Turkije op het strand ligt word hij gebeld door zijn vriend. Hij vraagt wat er aan de hand is en de vriend zegt dat hij zijn schep gebroken heeft en of het goed is als hij een nieuwe koopt. Verbaast vraagt de man wat er gebeurd is.
"Nou," zegt zijn vriend, "Ik was je hond aan het begraven en toen brak je schep!"
"Mijn hond aan het begraven!?" riep de man ontzet.
"Ja , want hij lag lekker op het tuinpad te zonnen toen de brandweer aan kwam en hem over reed..."
"De brandweer?!" Schreeuwde de man.
"Ja, die kwamen de schuur blussen!"
"De schuur?! Stond die in de fik dan?!"
"Ja, overgeslagen uit het huis..."
"Het huis in de fik?!?! Wat gebeurd daar allemaal?!? Heb je ook nog goed nieuws voor me?"
"Ja," zei de vriend, "de resultaten van je aids-test kwamen binnen en die is wel positief..."
Als hij lekker in Turkije op het strand ligt word hij gebeld door zijn vriend. Hij vraagt wat er aan de hand is en de vriend zegt dat hij zijn schep gebroken heeft en of het goed is als hij een nieuwe koopt. Verbaast vraagt de man wat er gebeurd is.
"Nou," zegt zijn vriend, "Ik was je hond aan het begraven en toen brak je schep!"
"Mijn hond aan het begraven!?" riep de man ontzet.
"Ja , want hij lag lekker op het tuinpad te zonnen toen de brandweer aan kwam en hem over reed..."
"De brandweer?!" Schreeuwde de man.
"Ja, die kwamen de schuur blussen!"
"De schuur?! Stond die in de fik dan?!"
"Ja, overgeslagen uit het huis..."
"Het huis in de fik?!?! Wat gebeurd daar allemaal?!? Heb je ook nog goed nieuws voor me?"
"Ja," zei de vriend, "de resultaten van je aids-test kwamen binnen en die is wel positief..."
Komt een donkere man (om het beleid niet te overtreden) bij de dokter met een oor af.
Hij vraagt de dokter een nieuw oor.
Dokter: "ik heb alleen blanke oren".
Man: "Geeft nix, als ik maar weer kan horen".
Dokter naait het oor aan en adviseert de man om na een maand op controle te komen.
Een maand later; geen man...twee maanden late'; nog steeds niet geweest.
De dokter besluit eens te bellen en krijgt zijn vrouw aan de lijn. Hij vraagt naar de toestand van de man waarop de vrouw zegt: "Oh dokter, het oor heeft het lichaam afgestoten"!!

Hij vraagt de dokter een nieuw oor.
Dokter: "ik heb alleen blanke oren".
Man: "Geeft nix, als ik maar weer kan horen".
Dokter naait het oor aan en adviseert de man om na een maand op controle te komen.
Een maand later; geen man...twee maanden late'; nog steeds niet geweest.
De dokter besluit eens te bellen en krijgt zijn vrouw aan de lijn. Hij vraagt naar de toestand van de man waarop de vrouw zegt: "Oh dokter, het oor heeft het lichaam afgestoten"!!
er komt een tourist in een onbekende omgeving, ineens ziet ie gebouwen waaruit rood licht komt, hij gaat op zijn manier op verkenning uit, hij denkt bij zichzelf verrek ik ben bij de hoeren, een hoer doet de deur open, die vent roept van schrik allerlei talen door elkaar die hoer zegt, zo jij kan veel talen spreken, welke talen spreek je zoal, en de man zegt ik spreek alle talen behalve betalen! 











