ik hou sowieso niet van dat soort ondergoed voor dames
Die zwembroek bij meisjes over de bikini ziet er niet uit.
ik vind het altijd zo triest ..lijkt echt alsof je zegt..kijk mij eens een bjorn borg hebben
ik vind het altijd zo triest ..lijkt echt alsof je zegt..kijk mij eens een bjorn borg hebben
Of van die vrouwen die heel trots zijn op een neppe Louis Vuitton tas, terwijl ze em voor 5 euro in Turkije hebben gekocht
en ja dat Bjorn Borg randje piepte er dus mooi bovenuit. Hij zei nog: dat is toch geen gezicht ?!
Komen we op het strand, overal waar je kijkt Bjorn Borg randjes boven een zwembroek
kvind dit een behoorlijk hoog gay-gehalte hebben als ik dat zo lees
Hier zieje bij uitgaan, van die meiden met een bjorn borg boxer, heel hoog opgetrokken .. & dan de broek so laag mogelijk aan de kont, zodattie nog net niet afzakt.. dus dan zieje so lelijk alleen een wit stuk .. pff.. vind het echt lelijk.
hier is het 'dames trekken mannenzwembroek over de bikini aan'
Heb ook zat in turkije gekocht.. lekker goedkoop
Hoef er niej mee te showen..
ben jij dan niet trots op je dior bril?
die je wilt showen?
Uitspraak van MC CindyD op maandag 31 juli 2006 om 23:04:
hier is het 'dames trekken mannenzwembroek over de bikini aan'
Hmm ja hebben we ook gezien niet echt charmant!
oohhhhhh dat mag jij helemaal niet zeggen!!
Dit gaat dus niet op aangezien een onderbroek onder je zwembroek niet nodig is
maar nbij meisjes?? boxer en dan die rand laten zien?? nog nooit gezien
zou ik wel ff kijken
Ja nog ff, denk eens even na. Ze hebben dat ding echt niet omdat hij zo lekker zit onder een zwembroek.
De meest boardshorts hebben helemaal geen binnenbroek dus daar moet je wel wat onder aan anders schuur je over het klitteband en dat lijkt me alles behalve chill
maar nbij meisjes?? boxer en dan die rand laten zien?? nog nooit gezien
Beetje suf, want het gemiddelde boardshort is allesbehalve goedkoop en een bbshort ook niet.
Dat die Björn Borg failliet is, werkelijk iedereen draagt zijn shorts.......
hoe kan dat nou weer tis toch zijn naam
lijtk me sterk dat het niet van hem is
godsamme wat een gezeik zeg..
zelf draag ik altijd lage broeken, dus zie je vaak mn string als ik buk of zit ofzo. nou een gemekker daarover..dus ik boxers aangeschaft (geen bjorn borg, gewoon h&m) issut weeeer niet goed..(zit btw ook nie zo lekker onder een strakke heupbroek) dus..what's next: naakt je spijkerbroekie in?
nou heb ik mooi schijt aan de mode, ik bepaal mn eigen mode wel. en ik vind boxers boven een broek uit wel mooi. en strings kan me ook nix schelen. dus draag ik weer lkkr strings onder mn heupbroeken, en mn boxers in bed. gewoon omdat strings fijner zitten. lekker puh
Wie vind de nieuwe "bjorn borg onder je zwembroek" hype ook zo geweldig! Briljant, wie heeft dit bedacht?? Soort van ongeschreven regel of niet?
ach,valt best mee,ze zitten fijn das het belangrijkste..
als je het teveel vind kosten koop je ze gewoon niet,simple as that!
Kunt er ook je hobby van maken,alle kleuren sparen
Ik vind het zooo niet kunnen. Iig zeker niet bij een meisje! lekker vrouwelijk
Ik laat gewoon lekker altijd me ma bij de hema of van mijn part de zeeman een partijtje boxers voor me halen, zijn ze te klein of te groot of zitten ze niet lekker laat ik haar andere halen zal mij ff een ruk wezen waar ik mijn ballen in bewaar.
toch ook sexy uitzien voor hun vriendin?!
Mannen willen toch ook niet dat hun vriendin een zeeman-oma-onderbroek draagt!
heerlijk een lekkere mannenkont in een bjorn norg,maar wel de boxers ZONDER gek motief of printje..
Kunt er ook je hobby van maken,alle kleuren sparen
Nou ja,ieder zijn mening he.. ik draag Bjorn Borg boxers echt nie om mee te lopen,trek ze ook geen 5cm boven mijn broek uit om te laten zien dat ik er 1 aan heb.. ze zitten gewoon heerlijk, van die te grote,snel uitgelubberde boxers van de Hema of whatever vind ik echt niks!
ik dacht nog chocolade centjes
wie weet waar ze de (kerst)boxers met zilver en goud verkopen?