Voor de mensjes die misschien al terug zijn,... of naar het feest zijn geweest hoe was het ? laat maar horen 
| Betreft: | evenement: ROCKIT open air, zaterdag 29 juli 2006 om 11:00 |
vond t matig vergeleken met "climax"van het festival seizoen Extrema.. leuke
Het deed mij denken aan de beginjaren van Extreme Aqua Best.
9 bonnen voor 20 euro kan egt niet.. die trend moet niet doorgezet worden..
dus bij deze protest
belachelijk eigenlijk en ook dat je minimaal 20 euries moest uitgeven was ook een stom iets. had maar 15 euro bij me en geen pinpas. CLIF volgende keer anders graag.
Hiervoor heb ik toch echt maar 1 bon hoeven te betalen...maar dit neemt niet weg dat ik het met iedereen eens ben die zegt dat 9 bonnen voor 20 een belachelijke prijs is..
jezus wat een prijzen! de entree was dit jaar ook al verhoogd van 25 naar 37,50 euro! toch vreemd dat ze zulke prijzen hanteren bij een "beginnend" festival..
ik weet niet of het meer mensen opgevallen is, maar ik heb echt onwijs veel mensen met een bandje (meestal oranje, guest) zien lopen. Ik denk zo'n 70%. Is er zoveel weggegeven dan?
ik had lekker een witte niet dat je er echt enige fuck mee kon ofzo behalve gratis naar de wc maargoed
Het was wel een grote bak hoor!
ik weet niet of het meer mensen opgevallen is, maar ik heb echt onwijs veel mensen met een bandje (meestal oranje, guest) zien lopen. Ik denk zo'n 70%. Is er zoveel weggegeven dan?
Ik had een zweetbandje!! Een ORANJE! of hoor ik er nu niet bij?
hoge verwachtingen kunnen waarmaken..
had maar 15 euro bij me en geen pinpas
hehe heb er straks ook nog een stuk of 8 weg gegooid
laptop
Alex Under zat een beetje naar z'n laptop te staren. Totaal geen feeling met z'n publiek...bah.
Uitspraak van Arise op zondag 30 juli 2006 om 03:26:
9 bonnen voor 20 euro kan egt niet.. die trend moet niet doorgezet worden..
dus bij deze protest
Ik protesteer met u mee. Even serieus mensen......even serieus nu.
Organisator let u ook even op?
Het festival op zich is echt hartstikke leuk. Op de rooie mieren na (waar ik dus vol in ging zitten!) is de locatie helemaal top. De programering, de dj's en artiesten getuigd van lef, inzicht en liefde voor de muziek.
MAARRRRRRR........
doe es even normaal met de bonnetjes.
Even heel serieus heren.......kom op nu.
Reken aub even met mij en hééééél Partyflock mee.
20 euro...9 bonnen. Dat is dus per bon 2 euro 22.
Een patatje met mayo was 2 bonnen. Dat is 4 euro 44.
(even pauze om het de heren van de organisatie zichzelf te laten doordringen)
(nog even wachten nog totdat het ouwe kwartje gevallen is)
(ik wacht echt serieus nog heel even zodat echt iedereen klaar is met rekenen)
Jawel.....dat is 9 gulden en 78 cent voor een patatje met!
Ik denk dat we Rock IT festival mogen feliciteren met het nieuwe (diepte) record!
wat gebeurde er bij pascal feos? 15/20 min voor zijn einde stopte het even.. en wist hij niet wat er aan de hand was.. Kwam een computer nerd bij en hij kon 2 min later weer verder.
Beveiliging stond er voor spek en bonen had ik het idee. Heb veel mensen gesproken die over het hek zijn binnen gekomen.
Eigenlijk verwijt ik het de organisatie. Deze maakt het mogelijk om vrij simpel het terrein op te komen. Veel mensen vinden 40 euro voor zo'n feestje veel geld. En dus proberen ze het op een andere manier, met risico om gepakt te worden.
Volgens mij is Rockit qua "prijs/qualiteit" verhouding nog altijd 1 van de goedkoopste...
Volgens mij is Rockit qua "prijs/qualiteit" verhouding nog altijd 1 van de goedkoopste...
Nog even wat anders, waar kan ik foto's vinden naast partyscene.nl?
Vind je ? Parkeren 8 euro, Wc's 50 cent, Entree 38 euro, 9 bonnen voor 20 Euro.
Feesten als Ground Zero, Extrema, Decibel en Mysteryland? zitten ook rond die prijs. En ik moet zeggen dat de kwaliteit daar toch een stuk hoger ligt.
Boeiend? Ik heb dit zoveel malen liever en hij gefocused is en opgaat in zijn set dan een interactie met het het publiek. Alletwee zou natuurlijk mooi meegenomen zijn.
mysteryland kost alleen het kaartje al 60euro,dus dat is toch een stukje duurder
ik kijk liever naar een roog die helemaal in z'n koppie uit z'n dak gaat terwijl hij draait in plaats van zo'n Under die met z'n trackball naar een 12 inch schermpje staat te loeren...
Genieten geld zowel voor de DJ als voor het publiek, niet alleen de laatste..
Sommige artiesten genieten juist als ze een goede optreden weggeven, en daar is af en toe concentratie voor vereist,
Nog even wat anders, waar kan ik foto's vinden naast partyscene.nl?
k had een zweetbandje!! Een ORANJE! of hoor ik er nu niet bij
mysteryland kost alleen het kaartje al 60euro,dus dat is toch een stukje duurder
Volgens mij stond die Under gewoon te msn'en en had ie z'n windows media player openstaan...
Sorry hoor, maar vindt dit soort geintjes toch erg gay, betaal gewoon net zoals alles andere en stuen je eigen scene een beetje. Orginisatoren hebben het tegenwoordig al zo moeilijk en dan gaan we ook nog eens allemaal massaal over het hek heen klimmen... Houw is op he!
kan me niet voorstellen dat er iemand in dat blauw-groene water had willen zwemmen
Sorry hoor, maar vindt dit soort geintjes toch erg gay, betaal gewoon net zoals alles andere en stuen je eigen scene een beetje. Orginisatoren hebben het tegenwoordig al zo moeilijk en dan gaan we ook nog eens allemaal massaal over het hek heen klimmen... Houw is op he!
reken eens uit wat ze krijgen voor 1 liter water het liefst in guldens is dat geen stelen?
commercial fancy shit
( geen idee of dat wel gezond water was, maar ik heb er nix aan overgehouden!).
kan me niet voorstellen dat er iemand in dat blauw-groene water had willen zwemmen
reken eens uit wat ze krijgen voor 1 liter water het liefst in guldens is dat geen stelen?
Nog meer mensen, die net als ik, hun kaartje (+controle-strookje) nog gewoon hadden na controle en fouilleren (ik ben ook niet gefouilleerd btw) ?
Heb een te gekke dag gehad....Tsja en dat kost wat
Over het hek klimmen vind ik ook vrij kansloos. Dat is tegen de wet en dat doe je gewoon niet. In feite is het gewoon stelen.
Uitspraak van trailer trash op zondag 30 juli 2006 om 21:33:
maar vond het 1 van de relaxte en gezelligste festivals tot nu toe
veel leuker als vorig jaar
top georganiseerd!
[.... {M}iss {C}helle....] Rockit was GE-WEL-DIG!en Don Diablo ook!
pilletjes slikken...
Ik vond Don Diablo een beetje lafjes eigenlijk
maakte 1 walgelijke mixfout maarja het is en blijft een amerikaan die maken allemaal wel eens een foutje
Ik vond Don Diablo een beetje lafjes eigenlijk. Zeker het eerste half uur
horen dan
wordt het te druk
gezien het aantal bordjes : Tickets gevraagt,
En je weet maar nooit, misschien blijft de sfeer wel, misschien komt er over een paar jaar een nieuw festivalletje met een nog leukere sfeer zelfs.. U never know
klopt ja, die zag ik ook en al om een uurtje of 2, 3 's middags. Aan de andere kant hoorde ik hier ook mensen zeggen dat ze 's middags om 5 uur nog een kaartje hebben kunnen kopen...(aan het hek)
Uitspraak van OJ op maandag 31 juli 2006 om 11:53:
Moloko - time is now
kutlied
groezelig
Ik heb jullie helemaal niet meer gezien nadat ik jullie tegenkwam..
dank je, mooi ben ik van mezelf al, maar gezellig moet ik vaak echt doen. Leuk dat het je is opgevallen...
Kijk het werkt zo:
Aan de ene kant van de weg staat een handelaar 1 met een bordje:
Kaartjes gevraagd!
Er zijn weleens mensen die met een kaartje teveel op zak naar zo'n feest gaan! Iemand kon op het laatst niet mee, falend inkoopbeleid, of andere vage redenen.... Die willen dan het kaartje voor een dumpprijs verkopen, zo vangen ze er tenminste nog wat voor! Handelaar 1 maakt hier dus graag gebruik van. Op het moment dat handelaar 1 zijn werk heeft gedaan, dan komt handelaar 2 in actie. Deze staat aan de andere kant van de weg, of een stukje verderop met een bordje:
Kaartjes te koop!
Die verkoopt de kaartjes (die net door handelaar 1gekocht zijn) met een mooie marge door aan een blije festivalganger!!
$$$$$
Tja, ik doe niets voor niets Small Business he! laatste aanpassing 31 juli 2006 14:15
hehehe....en het zijn altijd die hindoestaans/pakistaans/indiaans aandoende gasten...altijd dezelfde gezichten zie je. Nou...ik vertrouw ze voor geen meter en koop altijd mijn kaartjes bij de erkende kaartverkoper
Alex Under zat een beetje naar z'n laptop te staren. Totaal geen feeling met z'n publiek...bah
Maar daar krijg je geen flessen water(gas dan)
uiteindelijk is t toch leiding water?
Ze zeggen dat die leidingen dan niet helemaal betrouwbaar zijn ivm legionella
Ook vond ik dat er bij de Dejavústage wel een barretje had kunnen staan.
kon je water bijvullen, er was gel, lak, deo etc..
Uitspraak van Saimsays op maandag 31 juli 2006 om 22:24:
Ze zeggen dat die leidingen dan niet helemaal betrouwbaar zijn ivm legionella
lijkt me ook heel sterk
want
legionella kan je ook oplopen als je bijvoorbeeld je gezicht gaat wassen in besmet water
lijkt me dan erg onverantwoordlaatste aanpassing 31 juli 2006 22:57
Uitspraak van Yoz op zondag 30 juli 2006 om 12:10:
Hoorde geruchten dat het water in het sanitair besmet is met legionella!!
ik woon aan de overkand van de plas en weet van nix. kan het me niet voorstellen word vaak gecontroleerd. en als je gewoon gezond bent gebeurt er niet gauw wat.
tja de 1 staat de popi jopi dj uit te hangen en de ander staat geconcentreerd met 2 laptops te kutten. de muziek was iig geniaal die eruit kwam. daar gaat toch om...
zijn er ergens nog livesets te downloaden?
ach bart skils zie je toch overal tegenwoordig
Was er ook aanwezig, foto's zijn te vinden op www.2show.nl