Partyflock

Forumonderwerp · 890458
3536x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
gisteren een test gedaan en ja hoor zwanger!!
aangezien ik al een kleintje heb en het nu echt niet passend is,(door veel omstandigheden) zitten we eraan te denken, om het weg te laten halen.
ik vind het onwijs moeilijk, maar mijn vriend ziet het niet zitten.

ik hoop dat er hier nog meer meiden zijn die hetzelfde mee hebben gemaakt of eventueel een abortus hebben gehad.
hoeft niet op het forum via pb mag ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 5 december 2006 om 19:05:
bij jou??..en dan zeg je dat zo...fuck..gestoord wijf..

jezus hoe moet ik anders zeggen????? dat bepaal jij? ik ga het verhaal niet helemaal hier in geuren en kleuren vertellen! wie heb ik hiermee?
daarbij is het alweer eind augustus gebeurd!! dus oordeel alsjeblieft niet zo dom dat ik een gestoord ziek wijf ben?
en mensen denk ook niet dat ik onder mijn zwangerschap gebruik ofzo want dat nooit in mijn hele leven
Waarschuw beheerder
jezus hoe moet ik anders zeggen?????

Je zei het inderdaad een beetje vreemd, net of boeit het je helemaal niks, wat ik me trouwens niet voor kan stellen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! * Chellie O:) op dinsdag 7 november 2006 om 17:50:
Wat als jij vet jong bent (16/17/18) nog op school zit, thuis woont.
Wil jij je eigen ouders er mee opzadelen dat jij een kind krijgt? Dan heb je echt nog geen geld om op je eigen te gaan hoor! En stoppen met school? Dat is nog wel het domste wat je kan doen

Ik had deze keuze niet! Wist niet eens dat ik zwanger was en toen ik het wist was het al geboren! Ik moet helaas ook met school stoppen, nou ja ben gestopt en ga nu werkend leren doen, heb geen andere keuze! En ook hebben we nog geen huisje! Maar kan me nu na alles wat er gebeurt is toch geen leven meer voorstellen zonder haar! En zal vechten voor haar om er het beste van te maken! En bieden wat ze verdient!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 14:29:
njah....Ik kan een ding zeggen : je vergeeft het jezelf nooit

Onzin. Dat is voor iedereen anders. :)

Zoals iemand al stelde; van je fouten leer je. Mij zal het geen tweede keer overkomen. Mocht het me nog eens gebeuren zal ik er niet over twijfelen het te houden!

Maar er zijn hier mensen die hun mening proberen op te dringen en het meisje aan te praten vooral geen abortus te plegen omdat dat fout is en ze voor altijd een schuldgevoel eraan over gaat houden. :S

Dit zijn ethische kwesties en er is geen goed of fout, of duidelijk antwoord wat je het beste kan doen. Dit is een persoonlijke keuze die je maakt, en ik vind het heel fout die te proberen te beinvloeden. Dit maakt ze zelf uit, ze weet zelf wat het beste is voor haar, en niemand anders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 5 december 2006 om 19:05:
bij jou??..en dan zeg je dat zo...fuck..gestoord wijf..

Je moet bij jezelf eens nagaan of alles in orde is in je bovenkamer, met je opmerkingen dat je van een abortus voor eeuwig spijt hebt. Leer eens dat jouw kijk op de zaken niet voor iedereen geldt. :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van peppermintje op dinsdag 5 december 2006 om 12:09:
dat mag jij vinden mijn mening is daar anders over.

het is maar hoe je gebruikt dus de mate waarin!!

Ben ik het niet mee eens, wat jij zegt :) Ik val je niet persoonlijk aan wat ik ken je verder niet, maar ik geef alleen mn mening naar aanleiding van jou reacties ;)

Drugs vind ik niet kunnen als je een ouder bent en vooral geen harddrugs :no: Het andere topic dat je hebt geopend, heb ik ook even gelezen en vind dat gewoon zeer onverantwoordelijk OVERKOMEN :flower:

Ik ben moeder van 2 kereltjes en wil gewoon altijd mn koppie erbij houden, stel dat er wat gebeurt als ik onder invloed zou zijn, zou ik mezelf dat nooit kunnen vergeven :no:

Ik vind gewoon dat ieder voor zich moet weten of hij/zij drugs gebruikt, alleen als ouder heb je een bepaalde verantwoordelijkheid en plicht naar je kinderen en hoor je het goede voorbeeld te geven :) (ik wil hier niet mee zeggen dat je drugs gebruikt waar je kind bij is hoor daar niet van)

Even OT, de keuze waar je voor stond is heel persoonlijk, daar kan niemand jou in adviseren, want wij kennen jouw persoonlijke leefsituatie niet en dat hoeft ook niet) Als je abortus had gepleegd is dat jou keuze niet die van ons, ik zelf persoonlijk zou het niet doen, maar ik veroordeel iemand er niet om :) Maar alsnog wel vervelend van je miskraam :flower: