2 volgers · 49359x bekeken
10.000km per set banden valt nog mee jah.
De mijne houden het al amper 15.000km vol en heb geeneens 330pk maar mag het er met 250 doen.
Ding heeft inmiddels als 195.000km op staan en is ook nog met de eerste koppeling.
Enigste wat verrot was was het kleppendekselpakking, maar de koppakking is nog steeds goed.
Dus zo goed vind ik die indicatie niet!!!
De mijne houden het al amper 15.000km vol en heb geeneens 330pk maar mag het er met 250 doen.
Ding heeft inmiddels als 195.000km op staan en is ook nog met de eerste koppeling.
Enigste wat verrot was was het kleppendekselpakking, maar de koppakking is nog steeds goed.
Dus zo goed vind ik die indicatie niet!!!
Uitspraak van 42 op zondag 24 september 2006 om 20:39:
Een diesel BMW zou ik sowieso niet kopen...
ik denk dat een 335d je behoorlijk kan verpesten..hehehe
535
maar niet dichtbij genoeg
En wat straks werd gezegd over dat de teller op het voorwiel zit, dat klopt voor geen meter, dat was vroeger wel zo. Meestal zit hij bij de uitgaande as van de versnellingsbak.
dus m.a.w. ; als jij voor het stoplicht een burnout maakt, in je 3 .. dan ga je snoeihard?
een witte R34 is dat..
oja die, jammer genoeg zijn er zoveel witte R34's
laatste aanpassing
donateur
535 komt AKELIG dicht bij de M5 in de buurt ..
Hahahaha... Dat kan jij wel vergeten...
Uitspraak van j0rikk op donderdag 28 september 2006 om 11:10:
Hahahaha... Dat kan jij wel vergeten...
nou ,.. nee ..
Bron: AUTOWEEK.NL
blablabla: "..kunnen we niets anders zeggen dan dat dit op de M5 na de snelste auto uit de 5-serie is. Misschien niet vanuit stilstand, maar wel bij de tussenacceleraties.."
(volledige artikel: http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=1522)
laatste aanpassing
donateur
blablabla: "..kunnen we niets anders zeggen dan dat dit op de M5 na de snelste auto uit de 5-serie is. Misschien niet vanuit stilstand, maar wel bij de tussenacceleraties.."
Waarom meteen dat loser tekentje erbij? Beetje flauw...
Jij zegt akelig dichtbij, een 535 komt niet in de buurt van een M5 man...
https://partyflock.nl/user/414136
j0rikk
Heeft wel gelijk van wat er in de autovisie stond...
Maar het kan ook gewoon zijn dat ze de 535d een goede naam proberen te geven omdat autovisie ten slotte word gesponsord door de duitse automerken..
j0rikk
Heeft wel gelijk van wat er in de autovisie stond...
Maar het kan ook gewoon zijn dat ze de 535d een goede naam proberen te geven omdat autovisie ten slotte word gesponsord door de duitse automerken..
donateur
Dit is absoluut waar. Heb laatst een test gelezen in een boekje over de S6 en M5. Komt die S6 beter uit de test omdat ie meer kofferruimte heeft en een trekhaak!!! Nou dan kun je mij niet vertellen dat dat opgezet spel is. Een M5 heeft tenslotte veel betere prestaties dan de S6, waar het toch een beetje om draait!
Het is uiteraard een BMW-Special daar heb ik ook rekening mee gehouden, maar het lijkt me dat als er compleet niet-juiste informatie in stond dat toch wel bekend zou zijn geworden?
En dat een auto beter is vanwege een trekhaak lijkt me wel heel erg! Wat voor boekje was dat? En de M5 krijgt ook meer kofferruimte hoor ! M5Touring ..
535komt AKELIG dicht bij de M5 in de buurt ..
Wat is dat voor onzin? Een M5 zit in 4.7 seconden op de 100, de 535d doet daar 6.5 seconden over...
had ik het over de acceleratie van 0-100 ?
NEE DUS!
NEE DUS!
blablabla: "..kunnen we niets anders zeggen dan dat dit (BMW 535D red.) op de M5 na de snelste auto uit de 5-serie is. Misschien niet vanuit stilstand, maar wel bij de tussenacceleraties.."
oja die, jammer genoeg zijn er zoveel witte R34's
Nou.. Staat ergens op streetfire wat filmmateriaal van, filmpje of 3 geloof ik.
Niet zo hoor. Dan moet ie eerst naar Braspenning, voor een krachtkuurtje
donateur
En dat een auto beter is vanwege een trekhaak lijkt me wel heel erg! Wat voor boekje was dat? En de M5 krijgt ook meer kofferruimte hoor ! M5Touring ..
Hier staat die test:
http://www.autoblog.nl/archive/2006/06/03/audi-s6-verslaat-de-bmw-m5
donateur
Who the fuck kan het wat schelen hoe snel ie over 150-200 is? Haal de begrenzer uit beiden en je ziet waarom je een benzine koopt. Top van rond de 320km/h voor de M5! Dat lukt je niet met een diesel.
Omdat ik dat gemiddeld zo'n 20 keer per dag doe en die ene enkele keer dat ik topsnelheid rij moet je toch vaak al vroegtijdig afkappen omdat zo'n mongool je snelheid verkeerd inschat
200 met men eige wagentje 
Omdat ik dat gemiddeld zo'n 20 keer per dag doe en die ene enkele keer dat ik topsnelheid rij moet je toch vaak al vroegtijdig afkappen omdat zo'n mongool je snelheid verkeerd inschat
misschien gooien ze hem er wel moed willig voor. dan vinden ze dat je te hard rijdt, dus gooien ze hem ervoor
misschien gooien ze hem er wel moed willig voor. dan vinden ze dat je te hard rijdt, dus gooien ze hem ervoor
en hopen dat je deaud gaat voor je iemand anders deaud maakt
laatste aanpassing
535 komt AKELIG dicht bij de M5 in de buurt
een 535d mag niet eens in de schaduw vd m5 staan...
hoe erg ik een 535d al weg heb gereden...
1450cc Hayabusa
weet ik ook wel, maar probeer eens op zoiets een dijk mee uit te scheuren.. word je helemaal schijt gereden.

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)