Waarom niet? Is praktisch een Lotus Elise
Dat hoor je vaker. Had ik niet verwacht trouwens. Voor relatief weinig geld ook nog eens te tunen naar een 911 killer.
Klopt precies. Gaat de goede kant uit niet vlug helaas. Bodem ligt er nu uit andere zit er ongeveer in. Komt zo verschrikkelijk veel bij kijken.
en dat vond je veilig op een 80km weg
niet happen sander ... hij bedoeld 200 op die 80 weg.
zijweggetje
zijweggetjes
onderbouw je mening ? nog nooit op een gechipte r1 gezeten zeker???
en toch is het mogelijk
zou kunnen maar mij nooit gebeurd
mischien een superbike met een turbotje ofzo hyabusa op top snelheid ?
maar met sprinten was ik altijd sneller
Neem aan dat je bij dit project een vrij programmeerbaar motormanagement zoals bijv KMS erin gaat bouwen?
Heb je al een motor?
Motor, turbo, hele aandrijflijn heb eigenlijk alles compleet. Ga met origineel management rijden. Kms zou misschien praktischer zijn maar vind origneel veel netter. Hoef ook niet zelf mijn druk niet aan te passen voor extreem vermogen. Gewoon safe een boel pk`s is zat.
Tis inderdaad maar de vraag in hoeverre een standaard managment dat aankan, ik neem aan dat je er wel een andere chip inbak met fuelmaps en ignitionmaps etc die aangepast zijn op de turbo?
Een turbomotor zal zowieso een stuk rijker moeten lopen dan N/A voor extra koeling, anders detoneer je in no time de boel aan puin, of de timing ook heel anders moet zijn ( meer/ minder voor onsteking etc.) durf ik niet te zeggen, zo diep zit ik er ook niet in .
Compressie heeft dacht ik verder niets te maken met je managment?
nee idd
en zolang je vermogenstijging niet meer dan 30% was toch?
Compressie is verlaagd. Ecu wordt gemapt op de bank.
Mercedes Benz CLS63 AMG
Komt een haldex controller op. Minimaal 50% voor rest kan ik zelf regelen. 60/40 70/30 enz. Originele aansturing vind ik niks. Achterwielen doen pas mee als voor tractie verliest.
MTM ken ik niet trouwens, wat is dat voor bedrijf?
Geluidje
zo op het 1e gezicht zie je dat toch niet wat voor vermogen dat blok heeft