2697x bekeken
donateur
Vet heftig
donateur
donateur
Huen
gadverdamme
dat is petra toch ?
Wat moet jij nou mongool.
dat is petra toch ?
donateur
dat is nog niks
lijkt wel op t enzyme logo
Ik heb haren op mijn nagels
Nog meer bah
laatste aanpassing
shaggie draaien
Nee, heb er voor heel Afrika een trui van kunnen breien
donateur
donateur
toch vraag ik de dames toch wat beter de bikinilijn e.d. te controleren voor ze het strand op paraderen
word niet vrolijk van die stoppels rond die regionen
check-post neerzetten bij de strandopgangen
met verkoop van scheergerei
donateur
Zelfs bij mannen vind ik het al vies
zelfs bij mannen is t ook gewoon vies
ik vin t zelf altijd een stukkie gebrek aan inzicht wat persoonlijke hygiene betreft
waarom laat je t zo ver komen ?
gemakzucht ofzo?
zelfs bij mannen is t ook gewoon vies
waarom laat je t zo ver komen ?
gemakzucht ofzo?
Denk t.
Mannen horen dat ook bij te houden vind ik !
Maar vind het dan weer niet mooi als mannen glad geschoren zijn onder de armen.
Gewoon bij punten
vrouw met okselhaar is bah maar man met een dikke bos ook en dat zie je nog veel vaker....
bij mij niet tot verdomd weinig..
alles eraf.
Zelfs bij mannen vind ik het al vies...
Precies...alles kaal
ik heb wel eens een meid gespot met borsthaar!
Jah gewoon tussen haar ballen van die ranzige lange zwarte haren en dan nog een decollete dragen he...
een vrouw met een snor is ook nie om aan te zien
En zo is dat
Haha precies en niet anderS!
Gatver das egt s0 ranzig he!!
zag er laatst ook een bij de supermarkt. ze stonk echt giga naar zweet en had onzettende klotsende oksels. echt te smerig gewoon. Ik liep er langs en zei tegen diegen die bij me was: wat stinkt het hier naar zweet ofniet?! En diegen zegt weer tegen mij: jah rook ook ineens een walm van zweetlucht hahaha. Weet niet of ze het gehoord heb maar als ik er zo bij liep dan ging ik de straat niet meer op hoor, dan word ik echt een kluizenaar..
een vrouw met een hemd en een zweterige bos onder de arm.
had ooit op school een bespreking over mn dossier met een lerares...dat mens had een hempje aan, die ze helemaal op had gestroopt tot over haar schouders (wat begrijpelijk was, gezien het ruim 30 graden was die dag) maar wat er onder die oksels vandaan kwam was gewoon unbelievable
ze stond al bekend als zo'n geitenwollensokken-typje, met dr huis-tuin en keukenkapsel, rare eco-kleding en vage praatjes...maar ik vond haar tentoonstelling van het ontbreken van enig lichaamsverzorging meer dan ernstig...
zelfs toen de zweetdruppels aan haar zeker 2 of 3 cm lange hashbalen hingen, kon ik gewoon niet wegkijken
het was net een ongeluk...je wilt niet kijken, maar bent op de één of andere manier tocht gefascineerd
heb het hele gesprek gemist zowat en heb als een zombie af en toe ja of nee geknikt met als enige emotie soms een blik van afgrijzen...
het is een beeld die nooit meer weggaat
zelfs toen de zweetdruppels aan haar zeker 2 of 3 cm lange hashbalen hingen,
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
kon ik gewoon niet wegkijken
je moet blijven kijken dan he
die is ranzig 
donateur
Zoiezo is okselhaar mega-ranzig..
Zag dr laatst ook weer één, ik krijg gelijk overal jeuk en heb 't gevoel dat er mos(?) groeit ofzo, damn, wat ranzig dat(n)
Of van die armharen die zo lang zijn, dat je dr vlecht in kan leggen, wel lullig voor vrouwen die dat hebben!
Zelf overal bijna kaal eigenlijk..
Zag dr laatst ook weer één, ik krijg gelijk overal jeuk en heb 't gevoel dat er mos(?) groeit ofzo, damn, wat ranzig dat(n)
Of van die armharen die zo lang zijn, dat je dr vlecht in kan leggen, wel lullig voor vrouwen die dat hebben!
Zelf overal bijna kaal eigenlijk..
laatste aanpassing
Ja,oké tis te ranzig voor woorden!!! 

Maar vind het wel grappig hoe vooral de dames het omvatten!! En zo mooi opschrijven!!!!

Maar vind het wel grappig hoe vooral de dames het omvatten!! En zo mooi opschrijven!!!!
met een prachtig pak shag onder haar oksels
wijf had ondr elke oksel een marmot
Een dame met okselhaar, je kent het wel
Ken het wel, maar ken ze gelukkig niet...
Ken het wel, maar ken ze gelukkig niet...
had ooit op school een bespreking over mn dossier met een lerares...dat mens had een hempje aan, die ze helemaal op had gestroopt tot over haar schouders (wat begrijpelijk was, gezien het ruim 30 graden was die dag) maar wat er onder die oksels vandaan kwam was gewoon unbelievable
ze stond al bekend als zo'n geitenwollensokken-typje, met dr huis-tuin en keukenkapsel, rare eco-kleding en vage praatjes...maar ik vond haar tentoonstelling van het ontbreken van enig lichaamsverzorging meer dan ernstig...
zelfs toen de zweetdruppels aan haar zeker 2 of 3 cm lange hashbalen hingen, kon ik gewoon niet wegkijken
het was net een ongeluk...je wilt niet kijken, maar bent op de één of andere manier tocht gefascineerd
heb het hele gesprek gemist zowat en heb als een zombie af en toe ja of nee geknikt met als enige emotie soms een blik van afgrijzen...
hahahahahhahahahhahaa
Van de week ook zo'n viespeuk op het strand gezien.
Hele bossen hingen onder dr oksels. Echt om te kotsen!!!!! Bah...
Nee wat dacht je dan van een meidje van een jaartje of 25 waarbij er een half oerwoud uit haar zwembroekje huing
Echt násty
Maar, wel goed voor een goede lachbui
Wat ik raar vind, is dat er mannen zijn die op vrouwen met overbeharing vallen.
Die zoeken dus gewoon een vrouw met fucking veel borsthaar enzo…
Das pas echt goor!
jaha, dat zag ik een tijdje terug op tv.. zo'n vent ging op zoek naar vrouwen met enorm veel haar op t strand
zo'n vent ging op zoek naar vrouwen met enorm veel haar op t strand echt uber-goor
dat bedoel ik!
en dan heb je ook nog via internetdating sites waarbij het om overbeharing gaat!
jek!
maar ieder zijn ding... ik lig liever in bed met een lekkere vent, beetje borsthaar mag wel....
donateur
ranzig
volgens mij wilde ze een grooteerrree
| |
| |
| |
| 1liter |
|__________|
ben bang dat die van jou een beetje lek is
hahahahaha jah hij s mislukt!!
Ach maakt niet uit, zolang het maar niet op mij komt vind ik alles prima,
hahahahaha jah hij s mislukt!!
was me nog niet opgevallen
jullie mannen hebben het er maar makkelijk mee
wij vrouwen blijven scheren soms heb ik er geen in door de weeks maar en vrouw moet zich scheren anders ziet het er niet uit!!!
Ga maar is het leger in.
Blijf je ook dagelijks bezig.
Kut zooi.
Kleine moeite om bij te houden niet.
vroeger was dat echt heel normaal niet te scheren, de moderne vrouw wil dat wel, maar niet iedereen is mee gegroeid met de tijd.
voor mij is het idd een kleine moeite, je doet het uit gewoonte, net als tanden poetsen
donateur
zeker not done, als ik het zie krijg ik kots neigingen
donateur
Ach, als ze het netjes bijwerkt 
donateur
gadver
laatste aanpassing
OT: okselhaar bij vrouwen is zo 1970
Tijdje geleden was het toch ook weer 'in' om het te laten groeien
Nee dank u, gewoon alles weg
???? `in`.... hier niet geloof ik anders had ik het wel gemerkt aan het vele overgeven.....
Zoiets las ik ergens.
In of niet, dat haar moet er gewoon af
Ik heb er vanmiddag dus één gespot he...
Ghehehehe... Heb je de heggenschaar er gelijk overheen gehaald...
Bah heb dr ooit eentje gezien met zo'n grote pluk shag onder dr oksels en dan met van die zweetdruppeltjes hangend eraan
ik wil ze niet kennen....

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)

![[img width=391 height=262]http://content.crazyphotos.com/Gross_52870.jpg[/img]](http://content.crazyphotos.com/Gross_52870.jpg)

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)

![[img width=147 height=302]http://www.cigarre24.de/images/000000959a0a3b67a.jpg[/img]](http://www.cigarre24.de/images/000000959a0a3b67a.jpg)

![¨°o.O·[-:x-Lizaaa(K)aaaa.-:x-]O.o°‘](/images/user/311063_15904.jpg)
![[img width=442 height=315]http://www.noworriez.nl/images/pepernoten.jpg[/img]](http://www.noworriez.nl/images/pepernoten.jpg)