dat is petra toch ?
dat is petra toch ?
dat is nog niks
Ik heb haren op mijn nagels
shaggie draaien
toch vraag ik de dames toch wat beter de bikinilijn e.d. te controleren voor ze het strand op paraderen
word niet vrolijk van die stoppels rond die regionen
Zelfs bij mannen vind ik het al vies
zelfs bij mannen is t ook gewoon vies
waarom laat je t zo ver komen ?
gemakzucht ofzo?
vrouw met okselhaar is bah maar man met een dikke bos ook en dat zie je nog veel vaker....
Zelfs bij mannen vind ik het al vies...
ik heb wel eens een meid gespot met borsthaar!
Jah gewoon tussen haar ballen van die ranzige lange zwarte haren en dan nog een decollete dragen he...
En zo is dat
een vrouw met een hemd en een zweterige bos onder de arm.
zelfs toen de zweetdruppels aan haar zeker 2 of 3 cm lange hashbalen hingen,
kon ik gewoon niet wegkijken
het is een beeld die nooit meer weggaat
met een prachtig pak shag onder haar oksels
wijf had ondr elke oksel een marmot
had ooit op school een bespreking over mn dossier met een lerares...dat mens had een hempje aan, die ze helemaal op had gestroopt tot over haar schouders (wat begrijpelijk was, gezien het ruim 30 graden was die dag) maar wat er onder die oksels vandaan kwam was gewoon unbelievable
ze stond al bekend als zo'n geitenwollensokken-typje, met dr huis-tuin en keukenkapsel, rare eco-kleding en vage praatjes...maar ik vond haar tentoonstelling van het ontbreken van enig lichaamsverzorging meer dan ernstig...
zelfs toen de zweetdruppels aan haar zeker 2 of 3 cm lange hashbalen hingen, kon ik gewoon niet wegkijken
het was net een ongeluk...je wilt niet kijken, maar bent op de één of andere manier tocht gefascineerd
heb het hele gesprek gemist zowat en heb als een zombie af en toe ja of nee geknikt met als enige emotie soms een blik van afgrijzen...
het is een beeld die nooit meer weggaat
Van de week ook zo'n viespeuk op het strand gezien.
Hele bossen hingen onder dr oksels. Echt om te kotsen!!!!! Bah...
Wat ik raar vind, is dat er mannen zijn die op vrouwen met overbeharing vallen.
Die zoeken dus gewoon een vrouw met fucking veel borsthaar enzo…
Das pas echt goor!
zo'n vent ging op zoek naar vrouwen met enorm veel haar op t strand echt uber-goor
volgens mij wilde ze een grooteerrree
| |
| |
| |
| 1liter |
|__________|
hahahahaha jah hij s mislukt!!
hahahahaha jah hij s mislukt!!
jullie mannen hebben het er maar makkelijk mee
wij vrouwen blijven scheren soms heb ik er geen in door de weeks maar en vrouw moet zich scheren anders ziet het er niet uit!!!
Kleine moeite om bij te houden niet.
OT: okselhaar bij vrouwen is zo 1970
???? `in`.... hier niet geloof ik anders had ik het wel gemerkt aan het vele overgeven.....
Ik heb er vanmiddag dus één gespot he...