Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 15:39:Helemaal mee eens.
doe het is voor een ander dan, en zet jou tietjes is op deze topic
zou het persoonlijk niet zo snel doen en ik ben echt niet ontevreden over me borsten
is gewoon niet zo mijn ding maar als andere mensen het doen maakt me dat echt niks uit.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 12:00:ik stoor me er niet aan, zolang het maar geen overjarige theezakken zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:19:Niet als ik met vrienden bij een meer lig ofzo, of bij een meer lig waar ik weet dat er bekenden zijn, daar ben ik te schijterg voor
heheh ik ook ja
doe het is voor een ander dan, en zet jou tietjes is op deze topic ik bedoel samen zullen we alles delen toch, dat geld ook voor pf
en dat zeg jij nog wel,jij heb nog niet eens een normale foto van jezelf op pf staan,maar wel in elk topic een grote bek
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:19:als ik op vakantie ben doe ik het wel
Niet als ik met vrienden bij een meer lig ofzo, of bij een meer lig waar ik weet dat er bekenden zijn, daar ben ik te schijterg voor
Same here!
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 25 juli 2006 om 19:34:Doe het inderdaad liever ook niet als we ergens met een groep vrienden zijn, voelt toch vreemd. Maar verder altijd
van mij mogen mensen het doen, stoor me er nie aan 
maar zelf doe ik het niet
maar zelf doe ik het niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 21:22:Naakt
En beetje jammer dat je meestal op een naaktstrand tusen allemaal van die opgewarmde lijken leg...
laatste aanpassing
Moet iedereen zelf weten, ik iig niet 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 11:52:Wat is jou mening?????
Ik lig topless waar het gepast is..
dus waar meerdere vrouwen zonder topje liggen
Maar meestal hou ik gewoon me bovenstukje aan
Uitspraak van !! * ChellieMoet je voor jezelf wetenop dinsdag 25 juli 2006 om 13:11:
Ik lig alleen nooit topless.
Net iets te persoonlijk vind ik, voor mezelf dan.
Idd. Ik heb ook een vriendin die het doet en het ook normaal vind.
Je moet doen wat je zelf wilt als je je er maar fijn bij voelt, toch?
Hoezo dan? dat begrijp ik nooit...
je ligt wel topless op dat strand maar niet op het andere strand
Het ligt eraan wat voor volk erom me heen ligt !
Als er een groep met allemaal opgeschoten binkies naast me ligt doe ik het toch minder snel.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 00:47:Ik lig topless waar het gepast is..
idd !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 00:47:Ik lig topless waar het gepast is..
dus waar meerdere vrouwen zonder topje liggen
Ik ook...
Als er niemand topless ligt, dan doeik het ook niet en anders wel altijd! Vroeger deed ik het nooit! Vond ze te groot.., maar van die witten dingen is helemaal lelijk!
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 25 juli 2006 om 21:40:En beetje jammer dat je meestal op een naaktstrand tusen allemaal van die opgewarmde lijken leg..
Achterthuis
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 11:52:Wat is jou mening?????
Ik lig nooit topless. En ik heb mooie borsten.
Ik vind het niets spannends meer hebben.
En daarbij dat gelul van , dan zijn je tieten wit. Ja dus? Wie heeft daar last van? Alsof ik in mn blote tieten boodschappen ga doen?.
Nee ik nooit topless.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:50:Net of dat spannend moet zijn
Tuurlijk.. als jij je vriend op het strand leert kennen.. heeft ie je borsten al gezien.. dus in bed valt er niks meer aan de wensen over te houden... dat vind ik zonde!
Ik doe het zelf niet maar heb er geen problemen mee als andere mensen het wel doen!
Ik heb er ook geen problemen mee, het is veel mooier om egaal bruin te zijn ! Ook vind ik het niet mooi als je een truitje aan heb en je ziet 2 witte strepen in je nek lopen, dan ga ik toch voor Topless 
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 20:54:Ik lig absoluut topless..
lekker egaal bovenlijfje, daar houd ik van!!
Helemaal mee eens
Maar op het strand of op een groot grasveld ofzo...
Zonde gewoon als je van die witte koplampen hebt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 12:44:Zonde gewoon als je van die witte koplampen hebt
En een witte kont is wel geil?
laatste aanpassing