Partyflock

Forumonderwerp · 889679

Is het raar als een meid topless ligt?

Vind het altijd vaag als mijn vriendinnen zeggen
ja jij hebt mooie borsten ikke niet :S
dus ik hou alles aan!

Heb zoiets van Who Cares dat ik topless lig?

Wat is jou mening?????
Ik vind het toch te moeilijk :P 'geprobeerd'op vakantie maar toch weer topje aan gedaan voelde me erg ongemakkelijk

maar in string bikini loop ik wel vrolijk rond
Uitspraak van Am:D op vrijdag 9 november 2007 om 13:59:
geprobeerd'op vakantie maar toch weer topje aan gedaan voelde me erg ongemakkelijk

Ik altijd alleen eerste minuut. Merk ook als je zelf je er niet druk over maakt, niemand er vreemd van opkijkt.

Ibiza was helemaal relaxed, was je raar als je niet topless zonde volgensmij. :D
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 9 november 2007 om 14:06:
Ik altijd alleen eerste minuut. Merk ook als je zelf je er niet druk over maakt, niemand er vreemd van opkijkt.

Ibiza was helemaal relaxed, was je raar als je niet topless zonde volgensmij.

Haha ja dat is waar (denk ik, ben er nooit geweest)

maar toch gewoon vreemd zonder topje in openbaar!
Maakt het voor foto's niet uit trouwens, aftekening van je topje als je in de zon ben geweest? Of smeer je je gewoon ontzettend goed in?
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 9 november 2007 om 14:13:
Maakt het voor foto's niet uit trouwens, aftekening van je topje als je in de zon ben geweest? Of smeer je je gewoon ontzettend goed in?

Ik smeer me heeeeel goed in. Factor 50 en een dikke laag en dan nog bijsmeren op vakantie (je mag sowieso niet echt bruin worden)

en moet al heel lang eigenlijk dagcreme kopen met een lage factor.. maar ik vergeet het steeds, of geen zin in of geen tijd.. haha dit weekend maar eens doen dan. Want je moet eig elke dag gezicht en hals ingesmeerd hebben
Uitspraak van Am:D op vrijdag 9 november 2007 om 14:15:
je mag sowieso niet echt bruin worden

Dan is topless zonnen ook niet zo interessant. :D

Hier op strand niet, in het buitenland wel topless :D
Artiest Mannie
bij een topic horen ook fotos
Uitspraak van Mannie op maandag 12 november 2007 om 16:24:
bij een topic horen ook fotos

begin maar met de foto's!!!