Partyflock

Forumonderwerp · 889668

Onderwerp is dubbel!

Zie "Stoppen met roken?" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
Vertel je ervaringen over stoppen met roken en alle voordelen ervan. Wat zijn jullie ervaringen van het stoppen met roken?

Help ons stoppen met roken. Ik wordt er ziek van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben sinds 4 volle dagen gestopt met roken, 20 jaar lang een pakje sigaretten per dag...heb hartkloppingen, kan niet slapen en het voelt als complete zelfkwelling! Maar ik hou vol, wil NIET meer:

-in paniek raken als ik erachter kom dat ik nog maar 1 peuk heb, en het al savonds laat is ( kut 20 kilometer rijden voor een nieuw pakkie, zou ik meteen doen )

-denken als ik met iemand sta te praten ( en geen kaugom meer heb ) mmmm stink toch niet uit mijn mond he

-geen conditie meer hebben, na 20 meter hardlopen, geen lucht meer hebben

etc etc etc etc HOU VOL !!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
gewoon in 1 keer gestopt! alleen de eerste paar dagen wat moeite mee gehad, maar was ook meer omdat het een gewoonte was! wel een tijdje last gehad van chagerijnige buien! mijn motivatie was vooral omdat het me ontzettend veel geld bespaard!

en alle stoppers;) volhouden(y)
Waarschuw beheerder
donateur
nu anderhalve dag

ben non stop chaggo enzo maargoed ik hou het wel vol

het kost gewoon teveel geld en je longen gaan naar de ** vind dat wel motivatie genoeg

Waarschuw beheerder
Lichamelijke (nicotine)verslaving is weg na 2 dagen. De rest is puur mentaal. Als je je daar overheen zet, heb je nergens last van. Eerste maand niet bij rokers gaan zitten (bijv. op terras of bij vrienden ofzo) en zorgen dat je veel water drinkt en niet teveel gaat eten enzo. ;)

Komt alles goed. (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nu meer moeite met stoppen met blowen dan stoppen met roken 6 jaar geleden :$

Waarschuw beheerder
3mnd geleden gestopt ,motivatie ?ja een hele goede
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 09:55:
Eerste maand niet bij rokers gaan zitten (bijv. op terras of bij vrienden ofzo)

je brengt t leuk(Y) mijn ouders roken, bijna al mijn vrienden roken, collega's roken...Moet ik maar als een kluizenaar gaan leven????

Ik weet t, inkoppertje:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik werd er alleen een beetje saggo van :roflol:

al het geld wat ik opmaakte met roken, gaat nu naar me spaarrekening. voor extraatje als straks mijn kleine baby ter wereld is :d

ben nu 6 weken gestopt, na 12 jaar te hebben gerookt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon stoppen :jaja: Heb ik ook gedaan. Je kan gewoon stoppen als je het écht wilt :)

Anders lukt het idd niet als je toch wel wilt roken, maar ook weer niet :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Lees het boek "Stoppen met roken" van Allen Carr. Het is een goede hulp, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 17:56:
Gewoon stoppen Heb ik ook gedaan. Je kan gewoon stoppen als je het écht wilt

Ja idd. Het zit gewoon tussen je oren. Dit is mijn 2de dag dat ik gestopt ben. Ben al ooit eerder gestopt dus gaat me nu ook weer lukken. De zin in een sigaret duurd meestal maar een paar sec (F)

Waarschuw beheerder
mijn motivatie is dat het ongezond is, dat het giga duur is en dat het zo stinkt. Nu ik gestopt ben merk ik het pas bij anderen. Bah!

Waarschuw beheerder
1,5 week nou
in januari was k 2 maanden gestopt maar doorgegaan met blowen en dan werkt niet en toen weer begonnen dus nu heb k achter alles een punt gezet vanavond weer op stap dat word weer lastig als iedereen om je heen zit te roken
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook teruggevallen op blowen, na een jaar stoppen zelfs...maar heb er nu weinig moeite mee! gewoon volhouden! aan alles komt een eind, dus ook aan de drang om te roken!