Partyflock

Forumonderwerp · 889658
9122x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie o wie gaat er???
Waarschuw beheerder
Salou stinkt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 september 2007 om 16:48:
zijn er nog mensen die mooie foto;'s hebben van salou un hun album ????

check me album maar?

Waarschuw beheerder
eey Knaap de behanger !!! je hebt het mooi fout het was echt vet druk nie normaal !!! hahaha!!! er waar hollanders france engelse ga zo maar deurr !! hahah!!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Het was prachtig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeBoef op vrijdag 28 september 2007 om 16:43:
Salou stinkt!

jij stinkt!

En ik heb nog foto's in mn album o:)

Het was prachtig!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeBoef op vrijdag 28 september 2007 om 16:43:
Salou stinkt!

klopt naar putlucht. Door al die uitgepuilde vuilcontainers die je daar om de 3 meter op elke hoek van de straat treft.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 8 augustus 2007 om 21:44:
vind ik niet ik ben 19 meeste mensen die waren 18 of 19 dus vond ik hetwel meevallen.

kinderdisco dus :)
Waarschuw beheerder
mensen ff algemene vraag...

hoeveel waren jullie ongeveer kwijt voor de reis en verblijf, ik hoor steeds van mensen dat ik veel te duur uit was...

Waarschuw beheerder
ikke en me vent naar salou en apartement $800 of meer hoeveel wAS JE kwijt dan ???
Waarschuw beheerder
Mijn reis. Emhhh

3200km Benzine.
Camping 240 euro geloof ik..
Maarja ook 2 weken Blanes ervoor gehad.

Totaal tussenn de 3500/4000 euro uitgegeven..
Maarja top vakantie.
Waarschuw beheerder
mmm ik zie hele leuke verhalen over Salou 2007:) iedereen heeft het dus wel naar zijn/haar zin gehad!!

Ik heb er 4 maanden gewerkt afgelopen zomer/herfst (even voor Kiss en lange tijd voor Crocs).. was weer een mooie tijd! volgend jaar weer!!

oja, nog even een opmerking aan "Slice": ik heb jou niet gezien in salou, en je hebt mooie verhalen maar je weet niet veel hoe het in salou werkt;) sorry, maar moest ik even kwijt:)

groetjes en tot volgend jaar in salou, voor de mensen die er weer heen gaan.. ik ben te vinden bij Crocs!!