Partyflock

Forumonderwerp · 889658
8644x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie o wie gaat er???
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er 2 jaar achter elkaar geweest
2 keer een supervakantie gehad maar
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 14:37:
Alleen als je daar werkt als propper of barman krijg je de (lokale) vrouwen als je daar als toerist komt kun je het schudden.
Salou is niet meer voor de jongeren maar voor families de gouden tijd is daar echt afgelopen

idd
daarbij is de gemiddelde leeftijd ook nog is 16 zo ongeveer
blij dat ik dit jaar Chersonissos heb geboekt!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 14:37:
Alleen als je daar werkt als propper of barman krijg je de (lokale) vrouwen :yes: als je daar als toerist komt kun je het schudden.
Salou is niet meer voor de jongeren maar voor families :yes: de gouden tijd is daar echt afgelopen

Totaal niet met je eens! Ben er in 2004 en 2005 geweest.
En het is echt niet om stoer over te komen o.i.d , maar iedere avond een ander meisje is zeker GEEN uitzondering.
Als het daar niet meer lukt , dan lukt het nergens meer zo gemakkelijk.
En ook Lokale vrouwen , want mijn huidige vriendin nu , was toen der tijd een lokale vrouw daar ;)

Ikzelf ga dit jaar even een maandje(Juli) in Salou werken als propper/barman.
Samen met me vriendin in voor dezelfde tent(Waarschijnlijk Enjoy Salou).

Maar als je 2x in Salou geweest ben , dan heb je het eigenlijk wel gezien.
Leuk als je 17/18 bent(was ik toen ook :p).
Maar nu ga ik gewoon om overdag lekker aan het strand te liggen & Savonds nog wat verdienen.

Ze wisten mij trouwens in April toen ik er even was , al wel te vertellen dat er dit jaar heel erg weinig Nederlanders een vakantie naar Salou geboekt hebben.
Dit jaar voornamelijk Engelse(duh...) , Fransen & Duitsers..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 jaar achter mekaar geweest en vorig jaar al een stuk minder nederlanders dan 2 jaar terug!tis niet meer wat het geweest is
Waarschuw beheerder
3 jaar achter elkaar geweest.. deze zomer weeer.. blijft goed
Waarschuw beheerder
oh ok dus k kan meh goede hoop erheen gaan..?

Waarschuw beheerder
4x geweest tot nu toe, het mooie is er wel vanaf...
Waarschuw beheerder
17 juli kan die :bier:
Waarschuw beheerder
jah ik de 16 de ... Maar k ga pas voor me 2de x en de eerste x toen was k nog kleiner toen ging meh me ouders dus nu zie k het voor de eerste x us egt opstap enz. daar dus komt wel goed hoor..:D (Y)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook na salou van 16 juli t/m 29 juli:D
Ben er nog nooit geweest..
Dus ben eens benieuwd;)
Wie gaat er hier met de bus?
Van gogo tours jongeren reizen??
Waarschuw beheerder
met de bus?:S
beter vliegtuig!!:9
Waarschuw beheerder
Neej joh in de bus kan het best gezellig zijn..
Meh die stops enz..:p
Waarschuw beheerder
De heenreis met de bus is misschien leuk , en zelfs dat is nog kut.
Wij zaten met 17 Man op de heenreis in zon bus.
Dus wij hadden echt superluxe.

Maar dan de terugreis , iedereeen nog beroerd , dronken van de avond daarvoor , lekker koppijn...noem het maar op
Kom je in een overvolle bus terecht , met allemaal jankende kinderen.
En dan moet je weer 20 uur in die stinkende bus zitten.

En zelf kan ik ook heel slecht tegen zolang stil zitten.

Dus voor mij nooit meer die busreis :P
Waarschuw beheerder
eg verrot is dat ja en met 1,95 mtr weet je niet hoe je moet gaan ligge ook in zon bus;) dus helemaal verrot na zon reisje
Waarschuw beheerder
Auch ik ben ook nogal groot..:p
Is dah egt zo erg jah..?
ach jeh.. komt wel goed
het gaat wel gezellig worde in die bus..:P
Waarschuw beheerder
Aanwazig
2 juli t/m 12 juli

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poelen op maandag 15 januari 2007 om 08:25:
Alleen zeker 90% jongens, dat is jammer

dat komt omdat ze allemaal denken dat alle vrouwen er ook heen gaan maar die gaan liever naar kreta..

xx
Waarschuw beheerder
Daar woude wij ook eerst heen gaan.. Maar sommige bij ons in de vakantie groep woude liever naar spanje..
Waarschuw beheerder
totaal 4 x geweest,leuk als je 17/18 bent..salou heeft z'n beste tijd ook wel gehad:(
Waarschuw beheerder
ga vanaf 2 juli twee weekjes heb er echt zin in :P

Waarschuw beheerder
ik ga 30 juli 10 daagjes salou op zn kop zetten:D

xx
Waarschuw beheerder
23 juli 10 dagen
Met mijn liefste & nog een stelletje :)

Waarschuw beheerder
helaas toch geen salou...:(

xx
Waarschuw beheerder
Ik vast ook wel,Dus mensen Let op een Nieuwe zwarte x5 met nederlands kenteken want dat ben ik. bedoel hop in en we maken er een leuke avond van.blijf wel 2 maanden hangen, dus tijd zat.
Waarschuw beheerder
Dit jaar word derde keer, altijd nog vermaakt.. alleen heb het gvoel dat dit een super vakantie word met mn matties! ach zien wel. ik ga 9 juli al!

Waarschuw beheerder
Vorig jaar in Salou gweest..., Niet zo heeel leuk...:S
Ja als je 15 / 16 jaar bent..! Jammer want is best mooie stad!
Waarschuw beheerder
ik:D
Waarschuw beheerder
camping sanguli :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben vandaag terug gekomen, heb me opzich wel vermaakt maar dat kwam meer door de mensen om mij heen.
De plaats zelf vond ik geen flikker aan :gaap:

Waarschuw beheerder
Hotel Marinada
23 julie 10 daagjes
Vorig jaar gezeten in apartementen Goya
Schaaijlijk gedragen :D :bier:
Uitspraak van jimmy's op donderdag 10 mei 2007 om 22:21:
2 jaar achter mekaar geweest en vorig jaar al een stuk minder nederlanders dan 2 jaar terug!tis niet meer wat het geweest is

Als ik hollanders wil zien ga ik wel in nederland op vakantie, ik ga echt nie naar salou voor de hollanders hoor :D
Waarschuw beheerder
ik ga 27juli 10daagjes met een vriendin .
volgens mij hotel golden port salou .

Waarschuw beheerder
Dit jaar naar salou:D Camping la Union
6 augustus-16 augustus
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Salou en zit in hotel Calypso..
Kent iemand dat??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja das zwaar kut
Waarschuw beheerder
Waarom dan?
Kan je er wat zinnigs over vertellen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee is gewoon kut, slecht vreten, kutuitzicht, onvriendelijk personeel, vies zwembad, dure hoeren rond het hotel, noem maar op...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja anders weet ik dat toch niet, slimmerik!
Waarschuw beheerder
Zeg "slimmerik" ,natuurlijk hoef je er dan nog niet geweest te hoeven zijn. Je zou het bijvoorbeeld ook kunnen weten van iemand die je goed kent en er geweest is. Oftewel via via..

Maar in welk jaar ben je er dan geweest?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vorig jaar en het was drie keer niks als je nog kunt annuleren zou ik het maar snel doen!
Waarschuw beheerder
Ik kan het nog annuleren. Je hebt me nu inderdaad wel in ernstige twijfel gebracht. Hoe is Salou verder eigelijk? Stelt het verder eigenlijk wel wat voor buiten dit hotel om?

Waarschuw beheerder
hej je moet nie naar hem luistere moet je kijken hoe die in elk forum reageert..

ik ken genoeg mensen die er wel geweest zijn en het wel heel leuk gehad daar hebben, dus zou nie annuleren want naar deze :loser: moet je nie luisteren(F)
Waarschuw beheerder
Ik had al zo iets verwacht dat ik het niet al te serieus moest nemen..

Marl1, in ieder geval bedankt voor de tip!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZiekVanClowns op zondag 17 juni 2007 om 18:08:
Hoe is Salou verder eigelijk?

Je bent 29! Veel te oud en allang uitgeserveerd voor de (jonge) meiden daar. Salou is voor 16-22 jarigen wat moet je daar jongen. Ik refereer je om je heil te zoeken in gebieden als Turkije/Griekenland :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben vroeger 4 keer in Lloret de Mar geweest. Ik was toen dus inderdaad 16 á 20 jaar. Ik begreep van de meesten dat ook nu zoveel jaar later juist al dat jonge gepeupel daar rondhing en dus juist nog niet in Salou.
Van Salou weet ik verder vrij weinig. Ik ben uitgenodigd door een aantal bekenden van me om er dus deze zomer naar toe te komen. En dit zijn allemaal begin dertigers. Zij werken echter de hele zomer in Salou. Ikzelf heb daar uiteraard de tijd niet voor en zodoende ga ik slechts twee weken maar zie hen dus daar in de kroegen waar zij werken. Als Salou alleen voor dat jonge gepeupel was zouden al deze begin dertigers er niet werken neem ik aan. Ik heb van hen gehoord dat ook juist veel ouderen nu naar Salou gaan. Maar goed, ik zal de komende zomer wel zien...

p.s. : naar Turkije zal ik natuurlijk never nooit gaan. Dan kan ik net zo goed door de Haagse Schilderswijk gaan wandelen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn, zeker in het hoogseizoen maar heel weinig ouderen in Salou hoor... Denk dat de gemiddelde leeftijd in kroegen/dicotheken dan een jaartje of 18 a 19 is. Afgelopen zomer ruim 2 maanden in Salou gewerkt...

In welke kroegen werken die vrienden van je!?
Waarschuw beheerder
Geen LIoret maar Salou dit jaar! 7 juli t/m 14 juli Jaime!
Waarschuw beheerder
ik ben nog nooit in salou geweest!
me maatje is er een paar jaar geleden geweest en vond het geweldig daar!
het zal er toch nog wel een beetje zo zijn als toen?
ik denk dat ik daar ook maar een een kijkje ga nemen!!ook rond 7juli t/m 14 juli.ga jij met vriendinnen heen of zo?miss BeatControllerBabe
Waarschuw beheerder
ik ga misschien ook nog naar salou :D
ben er al 2x geweest :)

Waarschuw beheerder
ga dit jaar ook :D

Hotel Caribe, heb er wel mega zin in :D ben er nog nooit geweest.. :)