Partyflock
 
Forumonderwerp · 889590
Betreft: evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Wie gaat er naar Free festival" voor eenzelfde onderwerp.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie o wie gaan er a.s zondag allemaal naar free festival??ik heb er al zin in , de kleine opwarmer voordat ik naar nature one ga volgende week!
Waarschuw beheerder
mischien
Waarschuw beheerder
Ikkuuuuuuuuuuuuuuuuu een echte thuis wedstrijd voor mij :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 99% (6).....1% o:) op maandag 24 juli 2006 om 21:39:
Ikkuuuuuuuuuuuuuuuuu een echte thuis wedstrijd voor mij


Dus je kan lekker met de fiets
Waarschuw beheerder
donateur
Wij willen wel gaan, maar kunnen pas om 14:00 uur daar zijn, heeft het dan nog zin? Weet iemand wat de capaciteit van het aantal bezoekers is?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rond de 10.000, maar als je n beetje laat komt heb je kans dat je er niet meer inkomt,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shenky op maandag 24 juli 2006 om 22:06:
Dus je kan lekker met de fiets


:yes:

Met de fiets zou kunnen.
Maar het word de benen wagen omdat er veel vrienden naar ons toe komen:cheer:
 
Waarschuw beheerder
ik ga ook!!
:cheer: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook
 
Waarschuw beheerder
Ech nie!!!!
Waarschuw beheerder
tering ver...zie wel...
Waarschuw beheerder
Haai asco :lief:

Is snel vol, vorig jaar konden vrienden van ons er om 15.15 niet meer in :-(

tot zondag :yes:
Waarschuw beheerder
begin van mijn vakantie....Yes!!!:bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 99% (6).....1% o:) op maandag 24 juli 2006 om 21:39:
Ikkuuuuuuuuuuuuuuuuu een echte thuis wedstrijd voor mij


Hihi voor mij ook een beetje,want ik slaap bij jou en dan ben ik ook thuis.
Tot zaterdag mop:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
ga wel even kijken, 3 kwartier rijden ofzow is te doen dus
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook..ga zeker een poging wagen!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga
ik ga niet
ik ga
ik ga niet
ik ga
ik ga niet
ik ga
ik ga niet
ik ga
ik ga niet

IK GA GEWOON DENK IK... :9 :S
Waarschuw beheerder
hoe laat zou je er ongeveer moeten zijn?? om nog naar binnen te kunnen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
meteen om 12 uur komen:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 juli 2006 om 22:27:
rond de 10.000, maar als je n beetje laat komt heb je kans dat je er niet meer inkomt,


Valt reuze mee, vorig jaar kon je in en uitlopen...
 
Waarschuw beheerder
dubbbel!!!
 
Waarschuw beheerder
count me in....

:woop: