24 juli 2006 20:33(permanent verbannen)wie o wie gaan er a.s zondag allemaal naar free festival??ik heb er al zin in , de kleine opwarmer voordat ik naar nature one ga volgende week!
Marcel-o 24 juli 2006 20:52donateurkijk https://vip.partyflock.nl/forum/results?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=wie+gaan+er+naar&SUBMIT=zoeken en ze zijn bijna allemaal met dit beantwoord: https://vip.partyflock.nl/party/55730/visitors.html#visitors
Shenky 24 juli 2006 22:06Uitspraak van 99% .....1% op maandag 24 juli 2006 om 21:39:▶Ikkuuuuuuuuuuuuuuuuu een echte thuis wedstrijd voor mij Dus je kan lekker met de fiets
asco 24 juli 2006 22:22donateurWij willen wel gaan, maar kunnen pas om 14:00 uur daar zijn, heeft het dan nog zin? Weet iemand wat de capaciteit van het aantal bezoekers is?
24 juli 2006 22:27(permanent verbannen)rond de 10.000, maar als je n beetje laat komt heb je kans dat je er niet meer inkomt,
99% .....1% 25 juli 2006 10:00Uitspraak van Shenky op maandag 24 juli 2006 om 22:06:▶Dus je kan lekker met de fiets Met de fiets zou kunnen. Maar het word de benen wagen omdat er veel vrienden naar ons toe komen
Kierewieters 25 juli 2006 15:24Haai asco Is snel vol, vorig jaar konden vrienden van ons er om 15.15 niet meer in tot zondag
26 juli 2006 10:59Uitspraak van 99% .....1% op maandag 24 juli 2006 om 21:39:▶Ikkuuuuuuuuuuuuuuuuu een echte thuis wedstrijd voor mij Hihi voor mij ook een beetje,want ik slaap bij jou en dan ben ik ook thuis. Tot zaterdag mop
26 juli 2006 12:18donateurik ga ik ga niet ik ga ik ga niet ik ga ik ga niet ik ga ik ga niet ik ga ik ga niet IK GA GEWOON DENK IK...
*Joy*78 26 juli 2006 15:56hoe laat zou je er ongeveer moeten zijn?? om nog naar binnen te kunnen?laatste aanpassing 26 juli 2006 16:10
26 juli 2006 18:25Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 juli 2006 om 22:27:▶rond de 10.000, maar als je n beetje laat komt heb je kans dat je er niet meer inkomt, Valt reuze mee, vorig jaar kon je in en uitlopen...