Partyflock

Forumonderwerp · 889461

De zogenamde "helga" : draagt alleen maar kleding van : lonsdale , pitbull, hooligan enz. kent geen andere schoenen als nike's of kisten.
het haar altijd strak achter over.

de zognamde "qlubkut" : draagt gewoon vrouwlijke kleding.loopt op puntschoenen of muiltjes. en oet altijd wat met het haar.

nog geen jaar geleden klede ik me nog als "helga" altijd lompe zwarte truien met kraagjes er over heen, liep alleen op nike's en moets niks hebben van andere kleding. helemaal into de hardcore. ik ben er alleen achter gekomen dat je je niet hoeft te kleden naar de muziek style. mischien hoort de kleidng bij de muziek.. maar als de muziek bij je van binnen komt kan je je zo kleden als je wil. Waarom er mannelijk bij lopen als je er vrouwlijk bij kan lopen, je bent ten slotte een vrouw!!

dus voor mij nu zekr liever qlubkut!!
:D maar jij bent er niet mee begonnen ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 11:57:
Check dit filmpje eens: http://video.google.com/videop ... 709788&q=digital+overdose werkelijk niemand staat stil, iedereen kijkt (chemisch) vrolijk en maakt een feest.

geen sluikreclame voor jezelf hè.. ;p

maar je hebt gelijk idd.. daarom is t ook zaak dat als je van hardcore houdt, je de grote feesten vermijden moet.

Ik ben er mee begonnen, kijk maar naar me shirtje op dat filmpje op 12:06 Lonsdale :bloos:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 11:16:
www.antipuntschoenen.nl

Wat een geweldige site
geen helga en geen clubkut gewoon ertussen in :)
ClubHelga B)
Uitspraak van Terror :[ op maandag 24 juli 2006 om 12:21:
geen helga en geen clubkut gewoon ertussen in

1 kant kaal...1 puntschoen en 1 kist?

lievr casual

Ja :yes:

Uitspraak van Terror :[ op maandag 24 juli 2006 om 12:21:
geen helga en geen clubkut gewoon ertussen in

Ik ook!
Zit ook met mn werk en mn school. Maar loop wel t liefst in makkelijke kleding, maar dat wil niet zeggen dat ik dr als helga uitzie. Ookal heb ik die tijd ook wel gehad... Ik draag gewoon wat ik leuk vind en waar ik op dat moment zin in heb...
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 12:25:

dat zou echt wel apart zijn maar of dat zo lekker danst :x

kwa kleding enzo denk ik eerder dat mensen me voor een clubkut aanzien..
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 10:26:
nog geen jaar geleden klede ik me nog als "helga" altijd lompe zwarte truien met kraagjes er over heen, liep alleen op nike's en moets niks hebben van andere kleding.

:no:

dus voor mij nu zekr liever qlubkut!!

:yes: (y) goed bezig meisie!! heb ik dus wel de juiste invloed op je ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 11:33:
een te strakke spijkerbroek

Ballenknijpers 8)

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 12:25:

hahaha (Y)

Ik ben zelf nooit zo'n Helga geweest... alleen incidenteel... ik had wel een lonsdale polo'tje maar die vond ik gewoon mooi, zo'n donkerblauwe.. loop nog steeds op me nikies... maar een bomberjack of kisten dat is nooit aan mij besteed geweest.

Vrijwel iedereen die ik kende die er zo bijliep zat dik aan de pep en had een iq van beneden de 80 en daar wilde ik gewoon niet mee geasocieerd worden... Én ik houd meer van vrouwelijke kleding :jaja:
Uitspraak van Pasz ;P op maandag 24 juli 2006 om 12:43:
goed bezig meisie!! heb ik dus wel de juiste invloed op je ;)

ohhh zit dat dus zo:9

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 11:50:
maar er is nog zoveel meer tussen clubkut of helga hoor

dat is zo.. maar bv gotics , alto's of wat dan ook zie j ni in de hardcore sene..

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 11:02:
houthakkers en wazi's zijn allemaal meelopers

hahaha de oude garde wazi,s niet. die hebben juist hardcore levend gehouden van 1998 tm 2001 toen hardcore en gabber helemaal dood was. zij waren de enigste die nog naar hardcore feesten gingen en daarom gingen ze zich onderscheiden met een nieuwe underground dresscode: lonsdale.
de rest van de zogenaamde aussie gabbers ging opeens op de trance toer omdat dat opeens 'in' was. :s

de eerste generatie lonsdalers was een te gekke tijd. :p (y)
in 1996 zag je al kleinschalig lonsdale truien,polo,s en petjes op feesten.
aussie was toen al iets voor gabber piet en de mosselman, kortom iets voor alle meelopers.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 13:07:
hahaha de oude garde wazi,s niet. die hebben juist hardcore levend gehouden van 1998 tm 2001 toen hardcore en gabber helemaal dood was. zij waren de enigste die nog naar hardcore feesten gingen en daarom gingen ze zich onderscheiden met een nieuwe underground dresscode: lonsdale.
de rest van de zogenaamde gabbers ging opeens op de trance toer omdat dat opeens 'in' was.

de eerste generatie lonsdalers was een te gekke tijd.

Volgens mij snap je het niet helemaal.

Als je allemaal hetzelfde kapsel/kleding/schoenen/gedachtes enz. draagt en uitdraagt kan je spreken over meelopen.

1 zegt tiesto is voor homo's en de rest doet mee.:gaap:

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 13:18:
Volgens mij snap je het niet helemaal.

nee jij snapt het niet.
als een klein groepje liefhebbers bij de ondergang van gabber in 1998 als enigste wel nog naar hardcore feesten blijven gaan omdat ze van de muziek houden en een gezamelijke lonsdale dresscode hebben die totaal onbekend is bij de grote massa dat is net het meest tegenovergestelde van meelopen.
als je dit niet weet ben je zelf een meeloper die een paar jaar heeft overgeslaan van hardcore omdat het 'uit'was een paar jaar geleden.
laatste aanpassing

Ja okee okee toen waren het misschien de 'betere' mensen die met lonsdale e.d. liepen maar nu zijn het alleen nog losers, meelopers & hersenlozen ...
Geen meeloper is hij/zij die het woord dresscode niet hanteert.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 13:43:
een gezamelijke lonsdale dresscode hebben die totaal onbekend is bij de grote massa dat is net het meest tegenovergestelde van meelopen.laatste aanpassing 24 juli 2006 13:44

Geintje zeker......totaal onbekend bij de grote massa??

Als je van hardcore houd hoef je dat helemaal niet te uiten door kleding.
Stel ik houd van HC maar houd me niet aan de dresscode waar jij het over hebt dan ben ik een meeloper aangezien hun het tegenovergestelde zijn?

En hoe noem jij die gasten die het nu dragen nu het weer populairder is en niet in de slechte(98)periode bij waren?

Het merendeel bestaat uit kneuzen...wazi's en meelopers.
laatste aanpassing

qlubkut8) hahaha

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 13:07:
de rest van de zogenaamde aussie gabbers ging opeens op de trance toer omdat dat opeens 'in' was.

Pleurt op man.
De Hemkade was destijds de enige locatie waar hardcorefeesten gegeven werden en ik zag altijd de ene na de andere wazi met een bloedneus lopen.
Nee, als het om wazi's gaat was Zaandam niet de beste plek om te vertoeven eind jaren '90...

Dus jouw vlieger gaat niet op, ik heb hardcore nooit de rug toegekeerd maar wat jij vertelt is kletskoek...
laatste aanpassing

De zogenamde "helga" : draagt alleen maar kleding van : lonsdale , pitbull, hooligan enz. kent geen andere schoenen als nike's of kisten.
het haar altijd strak achter over.

KutHelga :yes:
straks word het nog een rel :x
iedereen draagt toch gewoon wat ie zelf wil ( londsdale, kalvin klein x, aussi, donaldson, playboy, burka, coolcat...whatever ) als je je maar amuseert, en anderen dat ook toelaat. dan mag je zelf in een smurfkostuum van mijn part verschijnen :p

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 13:51:
Geintje zeker......totaal onbekend bij de grote massa

van 1998 tot 2000 indd totaal onbekend bij de grote massa. :) 90% van de nederlanders wist niet eens dat er nog hardcore feesten werden gehouden in die tijd.

lonsdale is het beste wat de hardcore scene ooit is overkomen. :p zonder die paar echte liefhebbers was het helemaal uitgestorven in 1998 en had je produkties zoals : promo files,thrillseeka,the hustle enz. nooit gehad.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:09:
De Hemkade was destijds de enige locatie waar hardcorefeesten gegeven werden en ik zag altijd de ene na de andere wazi met een bloedneus lopen.
Nee, als het om wazi's gaat was Zaandam niet de beste plek om te vertoeven eind jaren '90...

hahaha wat een bullshit...ik ben in die tijd op elk hardcore feest geweest omdat ik toen de produkties van platen het vetste vond en geen meelopers meer op feesten. om de 2 maanden stonden we in de hemkade op masters....99% droeg lonsdale geen discussie mogelijk. je had wazi,s compleet met kisten en al maar je had ook normale mensen die alleen een polo van lonsdale droegen.

pffff ik heb nooit ruzie gehad. met hakkuh en aussie als de mosselman zou je toen nog de enigste van de hele zaal zijn geweest en werd je echt niet serieus genomen.
verder waren er nog tig meer feesten dan de hemkade, kijk maar bij mn agenda ;)
kwa platen kan niks anders tippen dan wat in 1998 allemaal uitkwam. simpelweg omdat het een stuk serieuzer was geworden zonder dat aussie mosselman zooi dat net zo,n hype was als de flippo,s in die tijd.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:23:
....99% droeg lonsdale geen discussie mogelijk

Lul-koek

jij bent helemaal niet daar geweest dan. ik bedoel­­­­­­­ sowieso niet 99% wazi,s compleet met kisten­ ­e­n­ ­a­l­.
iedereen had minstens wel een polo­ o­f ­tr­ui­ a­an­ van lonsdale en daaronder nike,­s. ­daa­rbi­j h­ad ­je dan nog die hele grote aanh­ang ­van ­wazi­,s d­ie d­achten dat ze skinhead wa­ren m­et hu­n kis­ten.
­
in d­e hemkade­,pepperm­ill,su­bway,s­portpa­leis,mys­terlan­d,thunderd­om­e,digit­al over­dos ove­ral waar ­nog har­dcore pa­rty­,s w­erd geho­uden.

­
met een k­inderachti­g gaar tr­uitje van­ dwarf records e­n hakkuh pa­s­jes werd j­e vierkant­ig uitgelachen ov­eral.

s­owieso werd­en de meeste hardcore feesten in disco­theken gehou­den. bij tenten zoals de 'subway' wer­d je niet een­s binnen gelaten als je een training­spak droeg.

­ech­t geen discuss­ie m­ogelijk.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:38:
jij bent helemaal niet daar geweest dan

:/
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:33:
Lul-koek

Gastjes weten toch alles beter.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:17:
van 1998 tot 2000 indd totaal onbekend bij de grote massa. 90% van de nederlanders wist niet eens dat er nog hardcore feesten werden gehouden in die tijd.

Heb je een onderzoek gehouden of zo?Maurice de hond
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:23:
kwa platen kan niks anders tippen dan wat in 1998 allemaal uitkwam. simpelweg omdat het een stuk serieuzer was geworden zonder dat aussie mosselman zooi dat net zo,n hype was als de flippo,s in die tijd

De goede platen die na 96 zijn uigekomen zijn op 1 hand te tellen....maar smaken verschillen.
Wat betreft gabberpiet/mosselman/partyanimals enz. moet ik je gelijk geven....is ook de reden dat ik bij grote feesten toen ben afgehaakt.

En hoe noem jij die gasten die het nu dragen nu het weer populairder is en niet in de slechte(98)periode bij waren

Deze mag je wel beantwoorden als je wil.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:38:
k­inderachti­g gaar tr­uitje

zegt ie met zn zwitsal baby

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 14:47:
Heb je een onderzoek gehouden of zo

lul toch niet. gabber was DOOD in 1998. in die tijd kreeg je echt geen hardcore feest voor 15.000 man meer uitverkocht.
je mocht al blij zijn dat een discotheek feest voor 2000 man uitverkocht werd. dat had je dan ook nog eens te danken aan de lonsdalers ;) zonder hen had je maar 75 man in je zaaltje gehad. :p
een paar van die idioten die zijn blijven hangen in hun verwassen k.n.o.r records truitje en hun hakkuh pasjes van de mosselman.
laatste aanpassing
Foei, wat een hoop bull-shit weer op de maandag :lief:

Maar goed, ik ben blij dat de "hardcore-scene" gered is door Lonsdale-dragende figuren en nummers als "Thrillseeka".

10.000 x :rot:
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:57:
lul toch niet. hardcore en gabber was DOOD in 1998. in die tijd kreeg je echt geen hardcore feest voor 15.000 man meer uitverkocht.
je mocht al blij zijn dat een discotheek feest voor 2000 man uitverkocht werd. dat had je dan ook nog eens te danken aan de lonsdalers zonder hen had je maar 75 man in je zaaltje gehad.

Ik vraag me alleen af hoe jij aan die 90% komt....dat gabber minder werd weet iedereen.

90% van de nederlanders wist niet eens dat er nog hardcore feesten werden gehouden in die tijd.

Je geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 14:57:
lul toch niet. hardcore en gabber was DOOD in 1998. in die tijd kreeg je echt geen hardcore feest voor 15.000 man meer uitverkocht.

Digital Overdose, Thunderdome 98 en 99, Symbionth, etc.
waren toch vrij drukke feestjes.
Kan me herinneren dat elke MOH in de Hemkade destijds was uitverkocht en dat alle ruitjesbloezen met bretels daar klappen kregen.

wees gewoon jezelf (Y)
Uitspraak van Rob. op maandag 24 juli 2006 om 15:05:
Maar goed, ik ben blij dat de "hardcore-scene" gered is door Lonsdale-dragende figuren en nummers als "Thrillseeka

thrillseeka en de the hustle....erg goeie nummers idd.:gaap:

ben je nu bleud? toen aussie niet meer 'in' was werd gabber helemaal vergeten door iedereen.

DOOD

idd waarom willen al die wijven er zo graag uitzien als mannen eigenlijk?

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 15:08:
thrillseeka en de the hustle

nee liever zoiets als 'always hardcore' van 'Bodylotion' uit de aussie tijd he. indd wat serieuzer :roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:12:
ben je nu bleud? toen aussie niet meer 'in' was werd gabber helemaal vergeten door iedereen.

DOOD

Blijf het vreemd vinden dat je de muziekstijl steeds maar aan kleding blijft koppelen.

En hoe noem jij die gasten die het nu dragen nu het weer populairder is en niet in de slechte(98)periode bij waren?

aangezien je deze vraag niet wil beantwoorden ga ik er maar van uit dat je me gelijk geeft dat dit meelopers zijn.
Ik ben een QlubQut
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:13:
nee liever zoiets als 'always hardcore' van 'Bodylotion' uit de aussie tijd he. indd wat serieuzer

Luister vriend....dit nummer heb ik nooit genoemd en van elke periode zijn slechte tracks te vinden.

In tegenstelling tot jou.....

thrillseeka,the hustle enz. nooit gehad

laatste aanpassing
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 15:08:
thrillseeka

Op sensation nog wel goed op los gegaan hoor! 8)

Trek lekker aan wat je leuk vindt! (Y) Als ik naar een hardstyle feest ga, trek ik lekker mn asics aan :lief:...
Clubkutjes zijn sexy. ;)

The Hustle is een top-productie, eigenlijk zijn er in 99 een hoop goede nummers gemaakt...

http://www.discogs.com/release/249655
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:27:
The Hustle is een top-productie, eigenlijk zijn er in 99 een hoop goede nummers gemaakt

Over smaak valt niet te twisten...maar mijn voorkeur heeft het niet.