Partyflock

Forumonderwerp · 889461

De zogenamde "helga" : draagt alleen maar kleding van : lonsdale , pitbull, hooligan enz. kent geen andere schoenen als nike's of kisten.
het haar altijd strak achter over.

de zognamde "qlubkut" : draagt gewoon vrouwlijke kleding.loopt op puntschoenen of muiltjes. en oet altijd wat met het haar.

nog geen jaar geleden klede ik me nog als "helga" altijd lompe zwarte truien met kraagjes er over heen, liep alleen op nike's en moets niks hebben van andere kleding. helemaal into de hardcore. ik ben er alleen achter gekomen dat je je niet hoeft te kleden naar de muziek style. mischien hoort de kleidng bij de muziek.. maar als de muziek bij je van binnen komt kan je je zo kleden als je wil. Waarom er mannelijk bij lopen als je er vrouwlijk bij kan lopen, je bent ten slotte een vrouw!!

dus voor mij nu zekr liever qlubkut!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:27:
The Hustle is een top-productie, eigenlijk zijn er in 99 een hoop goede nummers gemaakt...

volledig mee eens.
kwalitatief veel hoger dan de periode ervoor mede dankzij de nieuwe apparatuur maar ook omdat de scene klein en underground was geworden.
tegenwoordig zijn we weer terug bij af. de hedendaagse hardcore is super triest met zn hans teeuwen samples en uitgemolken deuntjes. echt kinder zooi omdat hardcore weer 'zogenaamd' in is.
dat is wat ik de hele tijd bedoel met dat 1998-1999 gouden jaren waren voor hardcore. lonsdale heeft toch wel een grote betekenis gehad voor hardcore.
is gewoon zo. tuurlijk is lonsdale tegenwoordig voor hersenloze ito,s geworden...maar dat is ook eens anders geweest. ontken je dit dan heb je een paar hoofdstukken van de hardcore scene overgeslagen een aantal jaren geleden.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:41:
de scene klein en underground was geworden.

1986 tot 1990 misschien 1991 was het underground.....daarna nooit meer.

de hedendaagse hardcore is super triest met zn hans teeuwen samples en uitgemolken deuntjes.

Nee de industrial en darkcore is supertrieste muziek met die overdreven harde kicks en rauwe teringmelodieen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:13:
'always hardcore' van 'Bodylotion'

Nee, dat was idd een kutnummer, sowieso al dat soort "meezingers" vind ik kut.

Maar goed, er is nog meer muziek gemaakt in die tijd, ook nummers die niet op Thunderdome cd's stonden.

Gewoon lekker mezelf :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:47:
Nee de industrial en darkcore is supertrieste muziek met die overdreven harde kicks en rauwe teringmelodieen...

jij houd niet van deze muziek....het is ook niet mijn stijl. maar deze muziek is wel moeilijker te maken en origineler dan de hedendaagse mainstream. heb ik nog een beetje respect voor dan.
wat niet toegankelijk is is juist van betere kwaliteit en voor de echte liefhebber.
industrial is vaker ook goed te doen op techno feesten. (y)

hardstyle is nog triester dan hedendaagse mainstream hardcore. breezah kutjes van 16 die ff willen stampen op darkravers nieuwste top 40 hitje. boeit niet wat als er maar n simpel basje inzit. :s
laatste aanpassing
Uitspraak van Rob. op maandag 24 juli 2006 om 15:47:
Uitspraak van Gulpen Terror op maandag 24 juli 2006 om 15:13:
'always hardcore' van 'Bodylotion'

Nee, dat was idd een kutnummer, sowieso al dat soort "meezingers" vind ik kut.

Maar goed, er is nog meer muziek gemaakt in die tijd, ook nummers die niet op Thunderdome cd's stonden

Zoals ik al eerder zei...na 1996 zijn de goede nummers op 1 hand te tellen...vind ik en always hardcore is volgens mij ook uit 96

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:50:
hardstyle is nog triester dan hedendaagse mainstream hardcore. breezah die ff willen stampen op darkravers nieuwste top 40 hitje.

heeeerlijk, wat is er nou mooier als met 40.000 man tegelijkertijd op een nummer uit je plaat te gaan?
Dat oude 'gabbergevoel' heb ik alleen nog maar op hardstylefeesten kunnen terugvinden.

dat oude gabber gevoel heb ik alleen nog maar kunnen herbeleven op feesten zoals 'extrema outdoor' en 'awakenigs'. goeie muziek zonder breezers met een sfeer die je op woodstock nog niet kon vinden.
laatste aanpassing
hardstyle is nog triester dan hedendaagse mainstream hardcore. breezah kutjes van 16 die ff willen stampen op darkravers nieuwste top 40 hitje. boeit niet wat als er maar n simpel basje inzit. laatste aanpassing 24 juli 2006 15:56

Darkraver draait geen hardstyle en die top 40 hitjes worden niet gedraaid.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:56:
heeeerlijk, wat is er nou mooier als met 40.000 man tegelijkertijd op een nummer uit je plaat te gaan?
Dat oude 'gabbergevoel' heb ik alleen nog maar op hardstylefeesten kunnen terugvinden

Mee eens,hardstyle komt het dichtst in de buurt van early rave qua muziek en sfeer.
En je mag de kleren aan die jezelf wil zonder commentaar te krijgen...en dat is nog altijd beter dan tussen 16 jarige TERREURINJEEURPOGODEGEKSTE10000%HARDCORETERRORPEP lonsdale klapkaakers te staan die denken dat ze tarzan zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:01:
dat oude gabber gevoel heb ik alleen nog maar kunnen herbeleven op feesten zoals 'extrema outdoor' en 'awakenigs'. goeie muziek zonder breezers met een sfeer die je op woodstock nog niet kon vinden.laatste aanpassing 24 juli 2006 16:05

Ik denk dat NPC over een andere periode praat (91/95) dan jij.Maar awakenings en extrema hebben idd een goede sfeer
bij wie kan ik me inschrijven als "helga" 8)
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 15:51:
Zoals ik al eerder zei...na 1996 zijn de goede nummers op 1 hand te tellen...vind ik en always hardcore is volgens mij ook uit 96

Dat vindt jij misschien. Kijk eens naar Cenobite, Ruffneck/Gangsta/SIN, gasten als G. Leroux (Macabre), Acardipane, Stef Scheltema...die zijn gewoon doorgegaan met vette producties maken hoor...en ook na 1996 dus.

En dat was gewoon nog de "oude hardcore" stijl. Dus uit de Gabber Piet "Always Hardcore" Hakkuh Flippuh-tijd.

Dus...kijk eens wat verder dan je neus lang is zou ik zeggen.

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 16:07:
Mee eens,hardstyle komt het dichtst in de buurt

hardstyle is een slap aftreksel van early hardcore voor breezers.
op volle early hardcore feesten zoals ghosttown en mindcontroller zie je helemaal geen TERREURINJEEURPOGODEGEKSTE10000%HARDCORETERRORPEP.

qlimax laat me niet lachen. de eerste 2 jaren van hardstyle waren nog wel te doen. maar wat n euro disney house. een simpel uitgemolken basje met een sample van coke,coke,coke. wauw wat origineel. :s

in al je post heb je tot nu toe alleen maar ito uitspraken gedaan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:17:

gaan we weer :gaap:... Hoevaak ik die lulsmoes niet hoor zeg :/
Ik ga ook veel naar hardcore feestjes en kleed me ook graag leuk aan! Liever een clubkut dan een lelijke helga. Als meisje ga je er toch niet zo bij lopen???!
Uitspraak van Rob. op maandag 24 juli 2006 om 16:14:
Dat vindt jij misschien. Kijk eens naar Cenobite, Ruffneck/Gangsta/SIN, gasten als G. Leroux (Macabre), Acardipane, Stef Scheltema...die zijn gewoon doorgegaan met vette producties maken hoor...en ook na 1996 dus.

En dat was gewoon nog de "oude hardcore" stijl. Dus uit de Gabber Piet "Always Hardcore" Hakkuh Flippuh-tijd.

Staat er toch ook bij....vind ik...en als ik zeg dat ze op 1 hand te tellen zijn bedoel ik dat het allemaal een stuk minder werd maar over smaak valt niet te twisten.

zo is het. wat moet een 3 steps ahead happy hardcore uit 1996 nu opbrengen tegen promo files uit 1998? wat n giller
laatste aanpassing
Laat maar...
kijk eens wat verder dan je neus lang is zou ik zeggen.

op volle early hardcore feesten zoals ghosttown en mindcontroller zie je helemaal geen TERREURINJEEURPOGODEGEKSTE10000%HARDCORETERRORPEP.

qlimax laat me niet lachen. de eerste 2 jaren van hardstyle waren nog wel te doen. maar wat n euro disney house. een simpel uitgemolken basje met een sample van coke,coke,coke. wauw wat origineel.

in al je post heb je tot nu toe alleen maar ito uitspraken gedaan.

Je bent zelf de grootste ITO

hardstyle is nog triester dan hedendaagse mainstream hardcore. breezah kutjes van 16 die ff willen stampen op darkravers nieuwste top 40 hitje. boeit niet wat als er maar n simpel basje inzit.

Hier heb je het over mainstream hardcore en niet over early rave feesten waar je die :looser: tegenkomt waar ik op reageerde...moeilijk he begrijpend lezen.

de scene klein en underground was geworden.

Dit zijn de uitspraken....hardcore in 98/99 underground in mysteryland:roflol:

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 15:45:
1986 tot 1990 misschien 1991 was het underground.....daarna nooit meer

Je hoeft niet te reageren als ik gelijk heb...ben toch maar een ITO.

Blijf jij maar lekker denken dat lonsdale de hardcorescene gered heeft toen het dood was en dat je met de juiste kleding alleen hardcore bent......en dat op hardstylefeesten 16jarige breezahsletjes staan te stampuh op 'komt ie dan :gaap:'

:looser: :aai:

'
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:56:

:kwijl:

Dat kan je ook op Early hardcore feesten terug vinden niet van die grote jammer genoeg maarja Qua sfeer heb je dat weinig te klagen feesten a lá Pandemonium , Mindontroller, Ghosttown... Vooral Pandemonium :kwijl:
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 15:51:

Dus niet
JE had nog genoeg labels die heel wat deden , Mokum cenobite ruffneck enz enz als jij er zo weinig goede nummers kon opmerken tripte je em dood owue

Early feesten indd, maar op de meeste 'hardstyle' feesten wordt tegenwoordig steeds meer early gedraaid.

Op Sensation Black gaat iedereen los op early

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 16:37:
hardcore in 98/99 underground in mysteryland

vroeger was mysterland=hardcore met verschillende hardcore area,s.

in 98-99 had je nog maar 1 hardcore tent die veel en veel kleiner was geworden om vervolgens de volgende mysteryland edities uiteindelijk helemaal te verdwijnen.

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 16:37:
Hier heb je het over mainstream hardcore en niet over early rave feesten waar je die :loosers: tegenkomt waar ik op reageerde...moeilijk he begrijpend lezen.

ik weet niet of je aan het trippen bent maar ik heb het hier over hardstyle. hardstyle voor breezer kutjes van 16 jaar in de skihut.

ik ga verder niet met jou in discussie want je bent dom. zo dom als een frikandel. :)
Uitspraak van sachin..B) op maandag 24 juli 2006 om 16:43:
Dus niet
JE had nog genoeg labels die heel wat deden , Mokum cenobite ruffneck enz enz als jij er zo weinig goede nummers kon opmerken tripte je em dood owue

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 16:21:
Staat er toch ook bij....vind ik...en als ik zeg dat ze op 1 hand te tellen zijn bedoel ik dat het allemaal een stuk minder werd maar over smaak valt niet te twisten

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:44:

gaat iedereen los op een waardeloze line-up.
breezers boeit het niks als het om dj,s en goeie muziek gaat. Id&T lacht zich kapot dat gekken 65 euro voor n kaartje blijven betalen voor zo,n goedkope bagger line up als op sensation.
laatste aanpassing

Als ik naar een feest ga boeit de kwaliteit van de muziek mij absoluut niet, als het maar gezellig is.
In de auto draai ik geen hardstyle, al heb ik nu al een paar dagen de liveset van the Prophet @ SB opstaan
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:44:
Early feesten indd, maar op de meeste 'hardstyle' feesten wordt tegenwoordig steeds meer early gedraaid.

Tja....

Maar op die hardstyle feesten word ook van dat herrie gedraaid (hardstyle dus) Dan toch maar liever de hele nacht hardcore en iedereen die netzogoed los gaat

Op sensation tja 1 of 2 early hardcore nummers verder niks iedereen draait daar hardstyle en aan het einde heb je dan zo een newstyle artiestje achja..

Waarom allemaal ingewikkelde kwalitatief hoogstaande muziek draaien als 40.000 man gewoon willen stampen op lekkere kicks met simpele deuntjes?
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:49:
al heb ik nu al een paar dagen de liveset van the Prophet @ SB opstaan

The prophet vind ik zijn ding evrloren Als hij namelijk hardcore draait is het altijd het zelfde setje :/ das gaar. Als je luisterd naar oduere sets van hem zoals live @ thunerdome 1996 die is :kwijl: zit ook meer energie en alles in maarja
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:50:
Waarom allemaal ingewikkelde kwalitatief hoogstaande muziek draaien als 40.000 man gewoon willen stampen op lekkere kicks met simpele deuntjes

Waarom geen Leviathan live op Sensation omdat dat geen mensen trekt ?

Uitspraak van sachin..B) op maandag 24 juli 2006 om 16:49:
iedereen draait daar hardstyle

Zany, Technoboy, die draaien hardstyle die toch dicht bij hardcore zit hoor.
De Darkraver beukte 'm ook flink los daar.
Geen geouwehoer, gewoon feestmuziek.
Alsof de hardcore van 93 - 95 zo kwalitatief hoogstaand was :S

Uitspraak van sachin..B) op maandag 24 juli 2006 om 16:51:
Waarom geen Leviathan live op Sensation omdat dat geen mensen trekt ?

Ik vind Leviathan echt een Digital Overdose act, ik denk dat bijvoorbeeld the Horrorist helemaal geen flater had geslagen op Sensation.
Het publiek wilde sowieso hard!

Uitspraak van sachin..B) op maandag 24 juli 2006 om 16:49:
Op sensation tja 1 of 2 early hardcore nummers verder niks iedereen draait daar hardstyle en aan het einde heb je dan zo een newstyle artiestje achja..

precies. :s

de hele nacht goedkope hardstyle met een uitgemolken basje en een deuntje dat niet verder komt dan: coke coke coke cokemotherfucker. en t laatste uurtje dan ff wat hardcore.

id&t lacht zich kapot dat gekken hier 65 euro voor betalen.

nee dan liever naar 'white' met goeie techno en groove.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:52:
Alsof de hardcore van 93 - 95 zo kwalitatief hoogstaand was :S

Tja als je naar die Ruffneck en Cenobite dingen luisterd :O

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:52:
De Darkraver beukte 'm ook flink los daar.

Tja... met Jump flink op los beuken

Dan heb ik 1 vraag Wie beukte het hardst op Sensation ?
Uitspraak van sachin..B) op maandag 24 juli 2006 om 16:55:
Dan heb ik 1 vraag Wie beukte het hardst op Sensation ?

Catscan 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:45:
ik weet niet of je aan het trippen bent maar ik heb het hier over hardstyle. hardstyle voor breezer kutjes van 16 jaar in de skihut.

ik ga verder niet met jou in discussie want je bent dom. zo dom als een frikandel.

Dus ik ben dom....zal het nog 1 keer uitleggen,Einstein.

Je had het over hardstyle in het algemeen.

hardstyle is nog triester dan hedendaagse mainstream hardcore. breezah kutjes van 16 die ff willen stampen op darkravers nieuwste top 40 hitje. boeit niet wat als er maar n simpel basje inzit.

Mijn reactie was beter hardstylepubliek dan TERROR1000%PEP hedendaags HCpubliek' en dan begin jij ineens over early hc feesten'en dat publiek.

en zoek gelijk even underground op
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:53:
Ik vind Leviathan echt een Digital Overdose act, ik denk dat bijvoorbeeld the Horrorist helemaal geen flater had geslagen op Sensation.
Het publiek wilde sowieso hard!

Leviathan een digital overdose act maarja dat is iets wat bij elkaar hoort.. maarja is dat et hard voor sensationd an ?

Ook niet als the horrorist extreme terror even deed :P ik bedoel tja flesh si the fever is ongeveer van het zelfde tempo als een gemiddeld hardstyle liedje...
Het publiek wilde sowieso hard... Dus volgend jaar zou er best Terror mogen komen ?

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:55:
nee dan liever naar 'white' met goeie techno en groove.

Het is algemeen bekend dat Sensation Black altijd beter is dan White ondanks dat White altijd sneller is uitverkocht

Helga?? Bedoel je niet gewoon een lesbie!?

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 17:30:
Het is algemeen bekend dat Sensation Black altijd beter is dan White ondanks dat White altijd sneller is uitverkocht

ligt eraan waar je van houd. ik ben naast early hardcore een groot liefhebber van techno en groove. hardstyle vind ik tweedehands hardcore.
laatste aanpassing

Artiest Bladezzz
Helga :roflol:

Clubkut (y)
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
qlimax laat me niet lachen. de eerste 2 jaren van hardstyle waren nog wel te doen. maar wat n euro disney house. een simpel uitgemolken basje met een sample van coke,coke,coke. wauw wat origineel

gabber piet en de zijne waren ook niet erg origineel (f) iedereen wilt er geld uit halen en dus krijg je ook mindere dingen.

on topic:
muziek zit van binnen, ik ga ook elk jaar naar thunderdomen etc. maar ik draag echt geen cavello of wat dan ook :no:
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 16:07:
Mee eens,hardstyle komt het dichtst in de buurt van early rave qua muziek en sfeer.

Dan zou ik bijna blij zijn de oude sfeer nog nooit meegemaakt te hebben 8)
Maar ken me er wat bij voorstellen, neem aan dat er in de hoogtijdagen van de hardcore ook heel wat popi-jopi's rondliepen op feesten.
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 24 juli 2006 om 12:03:
....en als je tegenwoordig niet gekleed bent op een HC feest als die meelopers krijg je commentaar of soms klappen.

Geloof daar nog steeds niets van tot ik het zelf meemaak :jaja:
Je hoeft je toch niet te kleden naar een bepaalde muziekstyle. Vind dat zo onzin alsof je er minder bijhoord als je op een hardcorefeest niet in lonsdale,kisten enz loopt. Mensen die vinden dat je naar de muziekstyle moeten kleden denken zijn in mijn ogen maar simpele zielen die in hokjes denken.

Dan mogen ze mij clubkut noemen als ze me op een feest zien en niet gekleed ben zoals al die helga's als ze zich eraan ergeren kijken ze maar lekker de andere kant op. Maar ik ga me echt niet anders kleden omdat ik op een bepaald feest ben :nee:

ik ga even plassen
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 10:26:
ik ben er alleen achter gekomen dat je je niet hoeft te kleden naar de muziek style

Zou je denken :S