(permanent verbannen)
donateur
Sja wat deed je zoal
en als je er over nadenkt een stomme vraag
"vroeger" was je uietraard een stuk jonger, laten we zeggem voor allmaal een jaar of 10-15 jaar gelden
en op die leeftijd deed je zowieso andere dingen
m.a.w. 2006 is dus niet te vergelijken met de jaren 80 en 90
donateur
Technic Lego 
Urenlang dingen bouwen.. totdat me halve kamer verbouwd was met lego
Met vriendjes hutten bouwen.
Crossen op de fiets (in 3 jaar 12 "bmx" fietsjes gebroken/krom
Kattekwaad uithalen (belletje trekken en vuurtjes stoken ipv bejaarde afrossen zoals tegenwoordig
)
Buitenspelen
NES / Sega (mario & sonic
)
Wat was het leven mooi.... Zucht
Urenlang dingen bouwen.. totdat me halve kamer verbouwd was met lego
Met vriendjes hutten bouwen.
Crossen op de fiets (in 3 jaar 12 "bmx" fietsjes gebroken/krom
Kattekwaad uithalen (belletje trekken en vuurtjes stoken ipv bejaarde afrossen zoals tegenwoordig
Buitenspelen
NES / Sega (mario & sonic
Wat was het leven mooi.... Zucht
voetballen / tienen
over sex praten
rennen (om wat voor reden dan ook).. heel veel rennen
nintendo'en (8bit)
over sex praten
rennen (om wat voor reden dan ook).. heel veel rennen
nintendo'en (8bit)
in de bosjes zitten met de flitsappartaat wachten tot er autoos kwamen bermen met riet in de fik steken zelfgemaakte tennisbalbommen maken beetje dom zuipen uitgaan spelen op mn atari lynx niets doen voetballen vage dingen doen paddoos eten veel bier drinken ook nog duckhunt op mn 8 bit whaha lijp spel met die gun arkanoid spelen wachten tot er internet kwam
Volgens mij kregen wij pas internet toen ik een jaartje of 15 was, toen deed ik er alsnog weinig mee (heb weinig geduld en toen ging 't nog niet zo snel
). En ehh..wat ik deed. Altijd buiten staan met vrienden, de kutpuber uithangen door overlast te veroorzaken, elke dag blowen, stappen, ruzie maken.. Dat soort grappen
.
Mijn leven is nu saaier idd, maar of 't er slechter op geworden is..neuh..denk 't niet
. Moet er ook niet aan denken om weer elke dag, weer of geen weer, buiten rond te hangen en me de tering in te blowen 
Mijn leven is nu saaier idd, maar of 't er slechter op geworden is..neuh..denk 't niet