En als je pech hebt zit je ook nog 2 uur in de bus vanaf het vliegveld
Moet je je maar goed laten informeren.
Wel lullig als je dat pas te laat hoort.
Muts, dat zeggen ze er ook bij als je je vakantie boekt . Dat is 9 bvan de 10 keer zo. Daarom ga je ook 8 dagen i.p.v. 7 . Wen er maar aan. Turkije is nogal favoriet met zulke geintjes, heel vaak is het savonds heen en sochtends trug. Je kan op je laatste dag iig nog uitslapen
Ik zou uit protest thuis blijven en mijn vakantie vieren in een hutje op de hei. Het is toch warm in Nederland
Hele nacht op het vliegveld moeten wachten waar het overigens niet warm was terwijl we nog lekker heel de avond in het hotel bij het zwembad hadden kunnen zitten
(nóg niet!!!)
Hebben ze ons 's nachts bij een wegrestaurant gedumpt, omdat ze het vliegveld niet leuk vonden om ons daar te dumpen. Zit je daar midden in de nacht, bussen gaan weg, in the middle of helemaaaaal nergens, en niemand die ons iets kon vertellen wanneer we weer weg gingen
Ik zou niet in de buurt van Assen gaan. Daar is vannacht veel hei opgefikt. Zou een beetje zonde van je vakantie zijn
wij hebben ook 3 uur in de bus gezeten want wij waren het laatste hotel
nee, je moet nog terug Hoop niet voor je dat je ook zoiets meemaakt.
Dat had ik dus ook. Echt zo hopeloos. Zonder info, niemand die iets weet en zomaar ergens gedropt. Bus vertrekt weer, dus je kan geen kant meer op.
Leuk he een vakantie naar Turkije, lekker goedkoop toch haha.
En die mensen zijn nogsteeds zo gastvriendelijk he, NOT
Ik vlieg 10.00 en 10 dagen later om 17.00 terug betere tijden..
Ik snap niet dat mensen klagen ??? JE GAAT OP VAKANTIE???
haha, wat denk je van naar amerika?
s'middags heen.. 12 uur vliegen, en de laatste vakantiedag om 10 uur s'morgens hier weer aankomen
Daarom, ga ook echt niet meer slapen dan! Zonde van me dag!
wat voor tijd wil je dan vliegen? vind dit juist wel redelijke tijden..
Ja ik ben nog aan het zoeken.. anders moet ik tot okt wachten
us ik was echt gesloopt toen ik eindelijk in me hotel stond dus ik wilde toen we heel graag slapen
uuhm nou bijvoorbeeld 7 uur s'ochtends heen, 12 uur s'nachts terug!