2 volgers · 21263x bekeken
donateur
Na Mallorca, Gran Canaria, Kreta en Tenerife.....
Van 5 juli t/m 19 juli naar Kos
Van 5 juli t/m 19 juli naar Kos
Bah! Shiphol wilt vanaf Mei weer strengere regels gaan invoeren!
das voor het gemak
Gemak? iedereen zn schoenen moeten uit, je mag maar voort als handbagage zn klein koffertje mee neme (gaat mij nie lukke ivm reggulator (duikspullen)
Als je via Dusseldorf gaat, en je word lid van de LTU voor € 25.00 kun je voor een jaar lang gratis je duikspullen meenemen !!
Die strengere controle's zijn lastig maar niet voor niets, toch wel prettig als je ook werkelijk land waar je wilt landen..haha !
Als je via Dusseldorf gaat, en je word lid van de LTU voor € 25.00 kun je voor een jaar lang gratis je duikspullen meenemen !!
we hebben al 3 weken terug 4 vliegtickets geboekt dus
en over die controles, in amerika heb ik er zelf nog nooit wat van gemerkt
En vroeger kon je van EHV airport naar Shiphol vliegen en dan had je helenmaal geen controle meer op shiphol want je bagage was al ingecheckt ...
laatste aanpassing
zou zo het eerste de beste vliegtuig terug instappen en gaan
ja hier nog 1! wij hebben er zelfs over na zitten denken om te gaan emigeren, maar omdat de scholing daar minder is dan hier in nederland en we nu nog 1 kind hebben en straks 2 blijven we toch maar liever hier, maar we gaan wel zo vaak mogelijk op vakantie naar curacao!
ja hier nog 1! wij hebben er zelfs over na zitten denken om te gaan emigeren, maar omdat de scholing daar minder is dan hier in nederland en we nu nog 1 kind hebben en straks 2 blijven we toch maar liever hier, maar we gaan wel zo vaak mogelijk op vakantie naar curacao!
Mijn opa en oma overwinteren op curacou hehe van september tot maart/april
ow zou wel heerlijk zijn zeg!
dat weertje en het sfeertje daar!
zou dr ook zo voor tekenen
maar wat je kindjes betreft snap ik de keuze heel goed!!