Afgelopen week met een groep vrienden naar Italië op vakantie geweest. We zaten bij het Como meer. Heb een aantal foto's in mijn album geplaatst. Check de volgende link: https://partyflock.nl/album/422656/1703296
Nog 13 dagen en dan eindelijk naar Curaçao
Net vrijdag teruggekomen uit Jamaica
Helemaal super. Echt een mooi eiland. Een aanrader. Neem wel een creditcard mee want niet alle pinpassen werken daar. (die pech hadden wij)
Rondreis gemaakt?
Heb zelf wat foto's van jamaica in mijn album staan.
Heb zelf wat foto's van jamaica in mijn album staan.
Nee geen rondreis. We zaten in Mammee Bay, naast Ocho Rios. Wel verschillende dingen gezien. Zie ook mijn album.
Nee geen rondreis. We zaten in Mammee Bay, naast Ocho Rios. Wel verschillende dingen gezien. Zie ook mijn album.
Mooie foto's. Vooral die van de frenchman's cove. Ben ik ook geweest, maar toen was het bewolkt en dan zie het er toch een stuk minder mooi uit. Zat in een hotel op de berg bij frenchman's cove.
Nog 6 dagen en dan naar Curaçao.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 22:37:Over 2 weken zit ik in Dubai
Zucht.. heimwee naar Dubai
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:07:Zucht.. heimwee naar Dubai
Ik over 3 weken ook denk ik
B-Flock :bounce: → als beheerder
Voor de vakantiegangers die al weten waar ze volgend jaar heengaan, zie Vakantie 2008.
laatste aanpassing