ik voel me zonder, gewoon kaal en ziet er niet uit.
en ik besteed er veel tijd aan ja moet ook als je ijdel bent
en ik besteed er veel tijd aan ja moet ook als je ijdel bent
ik gebruik door de weeks eigenlijk alleen make up als ik moet werken, als ik vrij ben draag ik niets (zit altijd in mn gezicht te wrijven als ik sport)
dit zegt niet zo heel veel over ijdel zijn, vind ik.
ik bedoel, ik ben evengoed redelijk lang bezig (face wash, scrubben, creme, haartjes checken, maskertjes, etc)
ik ren niet zo van bed naar de winkel ofzo..
dit zegt niet zo heel veel over ijdel zijn, vind ik.
ik bedoel, ik ben evengoed redelijk lang bezig (face wash, scrubben, creme, haartjes checken, maskertjes, etc)
ik ren niet zo van bed naar de winkel ofzo..
Ik voel me echt kaal zonder make-up.. Er zijn maar paar mensen die mij zo gezien hebben.. Ben er ongeveer kwartiertje mee bezig..en op zaterdag wat langer.. Maar ik heb niet echt superveel op ofzo..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 23:53:alleen plamuren er zijn grenzen!!!
Vind k ook zoiets doms,, dat mensen da nie doorhebben da t lelijk is!
Uitspraak van Love_Chickie op donderdag 20 juli 2006 om 23:58:dat mensen da nie doorhebben da t lelijk is!
Of niet he.. En dan dat kleurverschil soms tussen het gezicht en de rest van het lichaam
Besteed er doordeweeks ook weinig tijd aan, zowiezo wel altijd mascara omdat ik van mezelf lichte wimpers heb, en 't net lijkt of ik ziek ben.. Hehe
Maar met werken doe ik ook nooit de moeite om wat op te doen, en nu met dit weer heb ik er ook weinig tot geen zin in.
Met uitgaan dan weer wel, dan uitgebreid er de tijd voor nemen
Maar met werken doe ik ook nooit de moeite om wat op te doen, en nu met dit weer heb ik er ook weinig tot geen zin in.
Met uitgaan dan weer wel, dan uitgebreid er de tijd voor nemen
Of niet he.. En dan dat kleurverschil soms tussen het gezicht en de rest van het lichaam
haha indd
van die mensen die een foundation gebruiken om bruiner te lijken.
mens.. daarvoor is een bronzing poeder.
Ziet het veel bij van die jonge grietjes, lachen is dat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 15:54:maar voelen jullie het zelfde als je niets op heb?
Nou ik zou zeggen ik hou je niet tegen probeer het eens!!!
Ik voel me echt kaal zonder make-up.. Er zijn maar paar mensen die mij zo gezien hebben..
Idd... ik heb zo'n raar hoofd dan
Doe meestal blusher en mascara op om de boel sprekender te maken, in de winter foundation en nu in de zomer alleen concealer om vlekjes weg te werken... En als het glimt afpoederen of glim wegvegen met zo'n doekje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 17:51:maar ik besteed per dag ongeveer 5 seconden aan mijn make-up dus
Ik ook, beetje mascara eyeliner en de wenkbrauwen in model. Ik gebruik ook niet iedere dag make-up. Net wanneer ik er zin in heb.
met dit weer doe ik meestal niks, want het loopt toch uit
wat voor soort doekje?want ik word elke dag wakker met zo'n lelijk glimmend hoofd
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 11:08:En als het glimt afpoederen of glim wegvegen met zo'n doekje
wat voor soort doekje?want ik word elke dag wakker met zo'n lelijk glimmend hoofd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 15:54:hoeveel tijd besteed jij er aan
weinig!
maak mn gezicht goed schoon 's morgens en 's avonds, dag of nacht creme-pje erop en overdag wat mascara en vaseline op de lipjes
blijf erbij dat ik mezelf echt vreselijk vindt met veel make up
dit is echt TOO MUCH
Uitspraak van Partyangeldat is t zeker! Hoe oud is dat meiske eigenlijk.. 15?op zondag 23 juli 2006 om 15:54:
hahah ik heb ruzie met der, en ze loopt achterlijk over mij te lullen en als ik zei dat ze teveel make-up op had dan zei ze dat het niet zo was.. *proest*
dat murmel is net 16 btw
haha op die foto zie je het niet trouwens, maar ze tekent ook een moedervlekje, hoe triest
laatste aanpassing
Overdag alleen mascara en lipgloss.
Voor het uitgaan en werk achter de bar ga ik helemaal los:
Mascara, eyeliner, oogschaduw en oogpotlood.
Van foundation en poeder krijg ik alleen maar een slechtere huid, dus dat gebruik ik nooit. Soms in de winter gebruik ik een beetje blush tegen het bleke kleurtje.
Voor het uitgaan en werk achter de bar ga ik helemaal los:
Mascara, eyeliner, oogschaduw en oogpotlood.
Van foundation en poeder krijg ik alleen maar een slechtere huid, dus dat gebruik ik nooit. Soms in de winter gebruik ik een beetje blush tegen het bleke kleurtje.
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op zondag 23 juli 2006 om 16:36:heeft ze ook een profiel op pf?
Uitspraak van Partyangelzat ik toch best in de buurtop zondag 23 juli 2006 om 16:56:
heeft ze ook pf ? *nieuwsgierig*
je zat zeker in de buurt
kijk, hier heb je nog wat te lachen
https://partyflock.nl/user/272070
t blaag lijkt zo knap, maar als je der in het echt ziet, dikke poedersmoel van hier tot tokio en t lijkt net een varken
Dat ik dit zeg maakt mezelf ook niet mooier, maar die kop van haar slaat alles
laatste aanpassing

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)

![[Lies]](/images/user/258928_3549277.jpg)