Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 374412x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
nouuuu gouden kooi is laatste tijd echt steeds dieper aan het wegzakken in hun grootste dieptepunt sinds het begin van de gouden kooi. Met die Jaap en AmanDEL. En dan die schreeuwende Natasiaap. Geef Huub gewoon die Villa en nokken die zooi.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...!... op zaterdag 3 maart 2007 om 19:57:
Brian heeft weer de regels overtreden, nu niet verbaal, zodat jullie hem blijven sparen, omdat die RAT al geel heeft, maar bewijs op You Tube dat HIJ BEWUST de camera's afgekte, hetgeen wat NICOLAAS een Directe verwijdering opleverde.
Brian heeft de camera afgeschermd, toen hij neukte in de douche, hierdoor moet hij de gouden kooi verlaten, dat is ook met Nikolaas gebeurd.

Ja huub en eric hebben ook al een bezwaar ingedient daarvoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 20:31:
Ja huub en eric hebben ook al een bezwaar ingedient daarvoor

Hoe weten hun dat dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 20:37:
Hoe weten hun dat dan?

Oeps sorry ik had verkeerd gekeken.
Filmpje van bezwaar was van de 24ste :$ Sorry :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zaterdag 3 maart 2007 om 17:31:
Natasia is kaal

:| WTF ???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ...!... op zaterdag 3 maart 2007 om 19:57:
Brian heeft de camera afgeschermd, toen hij neukte in de douche

:lol: hahahha en NOG zijn we getuige :roflol: wat een nut

Waarschuw beheerder
Silvia 2e geworden bij paaldansen (Y)

Waarschuw beheerder
Jezus die Amanda weet ook niet wat ze wil.
Nu log ze weer lekker "onder de dekens" met brian

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 17:51:
BN'er

BS'er(Bekende Surinaamse...) :nosmile:

:banana:

wat een vies wijf is dat zeg!!!

Waarschuw beheerder
10:56 - Brian 'stoot' zichzelf geen tweede keer aan dezelfde steen...

Amanda en Brian hebben het gisteren weer bijgelegd. Nog geen 24-uur geleden biechte Brian het onveilige seksavontuur met de danseres op. Amanda’s boosheid blijkt van korte duur, aangezien de twee ‘tortelduifjes’ ook nu alweer actief bezig zijn onder de dekens. Dit keer is Brian echter wel zo slim om een condoom te gebruiken. Heeft hij toch nog zijn lesje geleerd…

:gaap:
:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 11:41:
10:56 - Brian 'stoot' zichzelf geen tweede keer aan dezelfde steen...

Amanda en Brian hebben het gisteren weer bijgelegd. Nog geen 24-uur geleden biechte Brian het onveilige seksavontuur met de danseres op. Amanda’s boosheid blijkt van korte duur, aangezien de twee ‘tortelduifjes’ ook nu alweer actief bezig zijn onder de dekens. Dit keer is Brian echter wel zo slim om een condoom te gebruiken. Heeft hij toch nog zijn lesje geleerd…

Dit meen je echt niet :lol::lol: wat een dom wicht is die Amanda toch ook. Wat ik heb medelijden met haar ouders, je zal mar zo'n dom geval op de wereld hebben gezet, dan schaam je je toch kapot.

Waarschuw beheerder
Tja zei het toch al. :D
Die muts weet niet wat ze wilt, zo is ze boos en zo wipt ze alweer met heb.:lol:

Waarschuw beheerder
Bah bah bah ja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...!... op zondag 4 maart 2007 om 11:50:
Wat ik heb medelijden met haar ouders, je zal mar zo'n dom geval op de wereld hebben gezet, dan schaam je je toch kapot.

Ik heb het toevallig van de week aan mijn ouders gevraagd..
Mijn ouders kijken ook regelmatig naar de gouden kooi...
Nu heb ik hun voorgelegd.. stel je voor ik zat in de gouden kooi en ik zou me zo gedragen....
Wat zou je doen???

mijn ouders waren het unaniem eens dat ik dan echt mezelf.. en indirect ook mijn familie tot schande zou maken.. Ze zouden zich kapot schamen voor mijn gedrag en mijn pa zou twijfelen of hij mij uit de gk moet halen of niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 3 maart 2007 om 17:31:
Natasia is kaal

liever kaal dan een dierenhuid als jas 8)

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van San8) op zondag 4 maart 2007 om 14:47:
liever kaal dan een dierenhuid als jas

En wat wil je er nou mee zeggen? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
zie die amanda dan bij Huub zitten :/
en vorige week was het nog een engerd enz enz
als je amanda maar €0,50,- (of een glaasje alcohol) geeft dan klimt ze er al op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...!... op zondag 4 maart 2007 om 11:50:
je zal mar zo'n dom geval op de wereld hebben gezet, dan schaam je je toch kapot.

idd :S wat een vieze slet!

Waarschuw beheerder
DGK www.nowlive.eu en voor de liefhebber van de Belgische BB www.nowlive.be
Waarschuw beheerder
[img width=352 height=198]http://www.talpa.nl/upload/1011743_610_1173017868973-sexy.jpg[/img]

Dat Eric Natasia niet sexy vindt moge duidelijk zijn. En dit nadat ze zichzelf succesvol heeft gehesen in een correctiebody O:)
Waarschuw beheerder
Natasia is kaal

Waarschuw beheerder
waar kun je het filmpje terugzien van dat belspelletje van dat domme kind nena
Waarschuw beheerder
Ik vind toch dat Silvia de villa mag winnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ;Roxanne; op zondag 4 maart 2007 om 16:21:
Natasia is kaal

Ja dus? Wat wil jij er mee zeggen?

Hypocriete jankwijven :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
k vind dat Natasia mag winnen :[
silvia heeft(bijna) nooit ergens een mening over!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 17:33:
k vind dat Natasia mag winnen

hahah fock haar! Huubje mag van mij winne!

Waarschuw beheerder
Natasia gun ik het NIET om te winnen.

Van mij mag huub winnen!
En silvia ook wel!

Denken jullie dat Eric aankomende ronde huub er wel of niet uitstemt?

Ik denk eigenlijk van niet, omdat toen zijn beste vriendin er was hij ook zei nee ik doe het niet enzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:06:
enzo.

Familie van nena?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 4 maart 2007 om 16:03:
zie die amanda dan bij Huub zitten
en vorige week was het nog een engerd enz enz
als je amanda maar €0,50,- (of een glaasje alcohol) geeft dan klimt ze er al op

het is gewoon de hoer van amsterdam. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:14:
het is gewoon de hoer van amsterdam.

Familie van Sylvie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:06:
En silvia ook wel!

silvia is de enigste die normaal en sympathiek is naar iedereen :yes:.

Van mij mag zij winnen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 4 maart 2007 om 18:16:
Familie van Sylvie?

ja :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:17:
silvia is de enigste die normaal en sympathiek is naar iedereen .

Van mij mag zij winnen

True (Y)

Alleen wat ik niet uit kan staan van haar dat ze nooit dr bek open trekt,ook al word ze helemaal afgezeken houd ze nog dr mond dat kan ik niet uitstaan :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 4 maart 2007 om 18:18:
True

Alleen wat ik niet uit kan staan van haar dat ze nooit dr bek open trekt,ook al word ze helemaal afgezeken houd ze nog dr mond dat kan ik niet uitstaan

maarja zo is ze gewoon, verander je niet meer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:26:
maarja zo is ze gewoon, verander je niet meer

Dat is waar. Daarintegen zou ik wel mn woordje telkens klaar hebben :yes:

Maar goed dat ben ik B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 4 maart 2007 om 16:19:
Dat Eric Natasia niet sexy vindt moge duidelijk zijn. En dit nadat ze zichzelf succesvol heeft gehesen in een correctiebody

Hij denkt was het maar donker :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 4 maart 2007 om 18:27:
Maar goed dat ben ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 4 maart 2007 om 18:29:
Hij denkt was het maar donker

ze IS toch donker? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 18:54:
ze IS toch donker?

Als het licht uit bedoel ik.

Met licht aan is dat toch echt om te huilen..
Waarschuw beheerder
donateur
loedertje ik denk dat jij ook best geschikt bent voor DGK ;)

(L)

Waarschuw beheerder
Als ik 10.000 euries had wil ik me er best voor inschrijven hoor..

Er is maar loeder en dat ben ik. B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 4 maart 2007 om 19:06:

hahah start een donatie actie op pf ;)

Er is maar loeder en dat ben ik.

kijk dat is de instelling :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 4 maart 2007 om 16:34:
Ja dus? Wat wil jij er mee zeggen?

Hypocriete jankwijven

haha,strontkip...houdt jij je bek nou maar,jij hebt op iedereen commentaar

:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op zondag 4 maart 2007 om 19:10:
hahah start een donatie actie op pf

Kan kan B)
Uitspraak van Kliff :nosmile: op zondag 4 maart 2007 om 19:10:
kijk dat is de instelling

JWT (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ;Roxanne; op zondag 4 maart 2007 om 19:17:

hou t in elk geval op 1 topic effe gezellig :bah:
relplekken genoeg (Y)

:| moet je nog voor neerleggen ook? :o

Waarschuw beheerder
De snode plannen van Eric lijken moeilijk te doorgronden, maar inmiddels zijn ze een stuk duidelijker. Als het goed is wil de 25-jarige, Huub eruit stemmen. Het is echter wel van belang dat Huub anders denkt. Daarom vertelt Eric de Oldenzaler ook steeds dat hij hem er écht niet uit zal stemmen. Eric denkt echter dat Amanda het grootste struikelblok zal gaan vormen wanneer er een ontslagronde voor Huub zal worden aangevraagd. Vandaar dat hij perse met haar naar de première van ‘Voetbalvrouwen’ wil gaan. Daar wil hij de 19-jarige voor zich winnen er haar overhalen om óók op Huub te stemmen. Of dit plan ooit volledig van de grond zal komen, valt te betwijfelen. Maar als het niet lukt, heeft Eric een groot probleem…

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 19:22:
moet je nog voor neerleggen ook?

Weet je dat niet? :O

Ja als je erin wilt moet je een borg betalen voor 10.000 euries..

Jij bent geen die hard :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ;Roxanne; op zondag 4 maart 2007 om 19:17:

Whaha :gaap: ga lekker huilen en protesteren joh hippie :bye: