Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 376070x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
19.30 uur

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 19:06:
idd, grootste nepneger die ik ooit gezien heb

[img width=100 height=288]https://album.partyflock.nl/5995431.jpg[/img]
ik heb je gewaarschuwd ik heb je gewaarschuwd ik heb je gewaarschuwd ik heb je gewaarschuwd.. jou leven hangt aan een zijde draadje dat weet je he.. jou leven hangt aan een zijde draadje dat weet je he.. jou leven hangt aan een zijde draadje dat weet je he.. jou leven hangt aan een zijde draadje dat weet je he..onthoud dat goed onthoud dat goed onthoud dat goed

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van judel op donderdag 22 februari 2007 om 19:27:
19.30 uur

Ze zijn aan het eten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! * Chellie O:) op donderdag 22 februari 2007 om 16:24:
en wist niet dat brian en amanda met elkaar gingen

amanda gaat met alles waar een slurf aan hangt :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 19:33:
Ze zijn aan het eten.

die gasten hebben surinaamse tijden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van judel op donderdag 22 februari 2007 om 19:54:
die gasten hebben surinaamse tijden

:hail:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 februari 2007 om 19:27:
onthoud dat goed onthoud dat goed onthoud dat goed

:lol: verschrikkelijk ook he?
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha die Brian :lol: wat een loser

Omdat Huub zei dat Natasia terug achter het aanrecht moet gaan heeft hij volgens Brian geen respect voor vrouwen whahahahahahhaha

Die Brian :looser: als er iemand geen respect voor vrouwen heeft dan is hij het wel :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
brain is een kut neger:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 21:45:
brain is een kut neger:cheer:laatste aanpassing 22 februari 2007 21:45

idd bradda
Waarschuw beheerder
:( het ziet er naar uit dat die tiefus gorilla er in blijft. :@
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht ik die Brain ergens tegenkomen in een café, dan plant ik een vuist in z'n gezicht (Y)
Waarschuw beheerder
20:49-Nieuwe Miljonair in aantocht
Nieuwe Miljonair in aantochtNu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs en na vanavond misschien wel door vijf... Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal hij of zij zich aansluiten? Misschien is het wel een einzelgänger. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…

Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op donderdag 22 februari 2007 om 22:18:
Mocht ik die Brain ergens tegenkomen in een café, dan plant ik een vuist in z'n gezicht

stoere praat voor een worstje zoals jij (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 23:13:
stoere praat voor een worstje zoals jij

:LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baske @ :o :) op donderdag 22 februari 2007 om 19:00:
Stom dier is die Brian

ja een heel nieuw soort

Waarschuw beheerder
Ouw kut, wat schreeuwt dat wijf(natasia) als ze gezopen heeft!! wat een stomme kraai!!
Waarschuw beheerder
zooo ik hem van ellende de stream maar uitgezet, je word toch gestoord als je dr naast staat:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 23:13:
stoere praat voor een worstje zoals jij

Natuurlijk niet zo stoer als die brada pimp in DGK
Waarschuw beheerder
party daar... en die Amanda en Eric dansen echt sexy met elkaar:D als ie nou geen hetero word:P
Waarschuw beheerder
de streams doen het bij mij niet :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op vrijdag 23 februari 2007 om 00:32:
de streams doen het bij mij niet

nee, ik heb ze even uitgezet! b)

Waarschuw beheerder
brian kan zijn lach weer niet inhouden nadat ie weet dat amanda vannacht weer bij hem slaapt.

gas op die lollie!

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 23:34:
wat een stomme kraai!!

Waarschuw beheerder
donateur
Die brian kan een half uur lullen zonder iets te zeggen he. Hij probeert altijd de 'intelli-boi' uit te hangen. :lol: Wat een looser. :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 07:28:
Die brian kan een half uur lullen zonder iets te zeggen he. Hij probeert altijd de 'intelli-boi' uit te hangen. Wat een looser.

Probeert hij inderdaad, maar of het hem ook echt lukt... nou nee, alleen maar van die vage straattaal gatver :|

Waarschuw beheerder
Brian neemt de 19-jarige even apart, omdat ook hij het tijdens de ontslagronde over de tieten van Amanda had en zich daarover wil verontschuldigen. “Ik vind het gewoon stom. Alles draait om mijn uiterlijk. Jullie doen net of ik verder geen inhoud heb”, vertelt ze gefrustreerd aan Brian.

:lol:
Waarschuw beheerder
Hehe :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
de waarheid is hard :

Waarschuw beheerder
Lachuh dit joh:D
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
http://www.youtube.com/watch?v=t2BpyQ2GhLY
tjek meer op http://www.nowlive.eu/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier mogen ze naar die voiceovers kijken de bewoners:

en wie nog wil genieten van de hysterische stem van natasia

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
die nieuwe regel dat ze elkaar nu om de 2 weken kunnen wegstemmen gaat niet echt werken denk ik :(
weer een manier van Tien om kijkers te winnen

mijn god zeg, dat filmpje van blablasia is niet normaal zeg, die stem is te bizar... die was vroeger echt als heks beschouwt en opgehangen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op vrijdag 23 februari 2007 om 10:06:
mijn god zeg, dat filmpje van blablasia is niet normaal zeg, die stem is te bizar... die was vroeger echt als heks beschouwt en opgehangen

:O:O:O:O TERING!! niet te gelove wat gild die aap, geef ze een banaan houd ze misschien dr kop es:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op vrijdag 23 februari 2007 om 10:06:
nieuwe regel dat ze elkaar nu om de 2 weken kunnen wegstemmen gaat niet echt werken denk ik
weer een manier van Tien om kijkers te winnen

ze kunnen beter dat achterlijke unaniem regel opheffen, en gewoon oprotten als er een meerderheid van stemmen is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 09:58:
en wie nog wil genieten van de hysterische stem van natasia

:rot: wat een wijf is het ook he?
daar is weinig diva's aan hoor :lol: de tering hey...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 10:27:
daar is weinig diva's aan hoor de tering hey...

:roflol: die homo de nieuwe diva ;P want amandel ken het ook niet zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op vrijdag 23 februari 2007 om 10:34:
die homo de nieuwe diva

Ja man, ik stem ook voor ERICde nieuwe diva!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 10:11:
:O:O:O:O TERING!! niet te gelove wat gild die aap,

tis echt een overdrijver!!
zo grappig zijn die filmpjes nou ook weer niet :/
Waarschuw beheerder
huub luisterd nu hardcore:cheer:
haha

Waarschuw beheerder
raar , een diva is minstens een zangeres of actrice

waarom wordt de definitie vergeten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
natasia die kan zo gillen als een speenvarken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 11:09:
ik stem ook voor ERICde nieuwe diva!

ik ook, die is tenminste nog grappig ahahaha

Uitspraak van ~*Sammie*~ op vrijdag 23 februari 2007 om 11:20:
zo grappig zijn die filmpjes nou ook weer niet

denk dat als je zoiets als een voiceover van jezelf ziet dat je zelf ook helemaal dubbel ligt,
maar ze moet constant alles overstemmen :rot: die zou echt voor me moeten staan met d''r grote muil, had ze echt ff de verkeerde

Waarschuw beheerder
Kan huub nou over een half uur weer drinken ojee !! :d
Waarschuw beheerder
blij als Huub weer gaat zuipen!
Hoop dat hij die natte-asia weer lekker gaat stangen! :@

Waarschuw beheerder
Ja die zal flink los gaan vanavond dan :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Baske @ :o :) op vrijdag 23 februari 2007 om 18:40:
Hoop dat hij die natte-asia weer lekker gaat stangen!

heeeerlijk altijd :lol:
Waarschuw beheerder
Nou dat filmpje van natasia heb ik gelijk uit gezet, wat een irri geschreeuw!! als je daar niet chagi van wordt :S:S