Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 377272x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Van mij mag dat mokkel tegen de muur aan.Stom wijf gatverdamme wat een .......

Waarschuw beheerder
donateur
Welke??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van )-Diana-( op maandag 12 februari 2007 om 11:04:
En over grammofoonplaat gesproken gesproken, ze valt zelf constant in herhaling :gaap:

Wat 'n irritant wijf is dat zeg

nou zeg dat wel pff :z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 05:48:
Natasia: hoe spel je leugenaar?
Huub : N A T A S I A

Uitspraak van Mikel Arteta op maandag 12 februari 2007 om 14:48:
Natasia: Wat kan ik doen?

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 17:27:
tegen de muur aan

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 17:27:
Stom wijf

:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fokking cry baby! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zo ze lopen wel fucking achter op tv zeg...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die Brian is echt een fopneger, wat een irritante wannabee is dat zeg...:|
Waarschuw beheerder
huub is (Y)
Waarschuw beheerder
Ik snap er niks meer van ..

Maar nu moet Nathanael weg .. En Ilona wil zelf weg..
Nouja zolang hun maar niet weg gaat 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Nathanahel is er uit..
Huub moest er later ook uit omdat hij dacht dat hij raak had geschopt omdat iedereen dat zei.
Toen ie thuis kwam heeft hij de beelden bekeken en zag zelf ook dat hij dus niet raak had geschopt en hem bij z'n schouder had gepakt.

Dit heeft hij aangevochten en mocht hij er weer in.

Ilona was het gewoon zat en is er uit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:37:

ja echt heel irritant ! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelso-gekske op maandag 12 februari 2007 om 19:48:
ja echt heel irritant !

3 dagen bradder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die Natasia is gewoon een :X:X:X:X hoer!!

Huub :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha die Brian.. dat zn bekkie maar goed verbouwd mag worden als hij dat hok uit is :lol:

:banana: Kikvors Huub :banana:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 februari 2007 om 19:51:
Haha die Brian.. dat zn bekkie maar goed verbouwd mag worden als hij dat hok uit is:lol:

Als tie dan buiten komt dat Nena hem z'n smoel dichttimmert :)

Waarschuw beheerder
Leuke actie op www.nowlive.eu
Waarschuw beheerder
arme huub hij keek heel zielig :'(
Gelukkig komt hij terug :cheer:

Ze lopen trouwens allemaal steeds in pak hea, dat zit toch niet lekker :S

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Hahahahahahah geweldig fimpje! :D

Whahahahahahah :D
die moeten de bewoners echt zelf even zien!
Waarschuw beheerder
whehe, zieke shit joy..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 12 februari 2007 om 22:18:
Hahahahahahah geweldig fimpje!

Whahahahahahah
die moeten de bewoners echt zelf even zien!

Over dit filmpje zat huub uitbreid te praten 2 dagen terug ofzo.. dus heb ik em meteen opgezocht op youtube:D en ik lag compleet dubbel:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:37:

Logisch he.. ze moeten de boel nog editen (ofzoiets:P) en de stem eronder..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op dinsdag 13 februari 2007 om 00:14:
Logisch he.. ze moeten de boel nog editen (ofzoiets) en de stem eronder..

Ja maar dat zou ik in 1 dag kunnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben toch internet dus kunnen ze toch ook zelf naar de live beelden kijken.....
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt het domste programma wat ze ooit hebben uitgebracht... naja op big brother en de bus na dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op dinsdag 13 februari 2007 om 01:07:
de bus

mwhahah

Ja toch, ik hou niet van dat soort uitgekookte programma"s. Dat half nederland zit te kijken naar een paar mensen zonder leven die doormiddel van zon programma op tv willen komen en willen laten zien hoe knap stoer en geweldig ze zijn :/ nee ik kijk liever naar iets nuttigers 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 12 februari 2007 om 22:18:
Hahahahahahah geweldig fimpje!

:roflol:

Het zijn ook allemaal figuren met een flinke achterstand :yes:
Die dropkop al helemaal :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 01:09:
nee ik kijk liever naar iets nuttigers

Kijken naar andere 'normale' mensen is bewezen het leukste te zijn onder de mensen.
Het is ook leuk om mensen te kijken bijv. bij het uitgaan toch?
Maar wat versta je onder iets nuttigs?
Zelmba, Nova, Journaal, Je Zal Het Maar Hebben?
Of bedoel je meer de categorie GTST, ONM, Gewoon Jan Smit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op dinsdag 13 februari 2007 om 01:07:
de bus

mwhahah

Jij bent de zon.. jij bent de zee

de bus met die Sjekkie,de man met het korte lontje, als die in de gouden kooi zou zitten hattie allang iemand aangevlogen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mikel Arteta op dinsdag 13 februari 2007 om 07:55:
Kijken naar andere 'normale' mensen is bewezen het leukste te zijn onder de mensen.

Normale mensen onder normale omstandigheden ja.. maar niet mensen die zich zomaar miljonair mogen voelen en gedragen.. nee daar kijk ik niet graag naar :) kijk liever naar mensen die een echt doel voor ogen hebben zoals sport :) dat zijn pas prestaties !
Of je zal het maar hebben.. ook zon voorbeeld..
Maarja elke smaak verschild he :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 08:28:
Maarja elke smaak verschild he

gelukkig wel
daarentegen kijk ik ook liever sport dan dgk, maar ik vind dit zeker niet verkeerd om naar te kijken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 08:28:
maar niet mensen die zich zomaar miljonair mogen voelen en gedragen

naar nena bijvoorbeeld die zich te goed voelde voor dr eigen vuilnis.
:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mikel Arteta op dinsdag 13 februari 2007 om 08:38:
daarentegen kijk ik ook liever sport dan dgk, maar ik vind dit zeker niet verkeerd om naar te kijken

Ik niet.. ik heb denk ik.. tot tegenstelling van 99 % van de nederlanders ene hele andere kijk denk ik op dgk.. omdat ik het onzin vind dat er zo veel geld in getrapt word voor zon onzinnig programma en wat halen ze eruit? een hele blije miljonair.. ik vind dat een beetje krom.. een hoop leedvermaak ( voor sommige dan ;)) een hoop geld.. maar het levert eigenlijk helemaal niks op 8) media ken wel wat beters doen met hun geld.. maarja daar ging het topic niet over :dood:

voor degene die me nu vinden zeiken.. hallo ik ben sanne:bye: en ik heb een kutdag 8)

Uitspraak van AMMORES PERROS op dinsdag 13 februari 2007 om 09:01:
naar nena bijvoorbeeld die zich te goed voelde voor dr eigen vuilnis.

is dat dat mokkel met die gebleekte tanden ?:dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van San8) op dinsdag 13 februari 2007 om 09:04:
media ken wel wat beters doen met hun geld..

Ja de wereld "verbeteren" maar daar zit helemaal niemand op te wachten:) Die willen alleen leed vermaak op de tv

hallo ik ben sanne

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelso-gekske op maandag 12 februari 2007 om 19:48:
ja echt heel irritant !

Echt he vind ik dus ook!

Kel, wanneer gaan we samen kijken? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:09:
Ja de wereld "verbeteren" maar daar zit helemaal niemand op te wachten Die willen alleen leed vermaak op de tv

:cheer: ja i know.. ach het word met het jaar slapper.. ik ga mezelf volgend jaar denk ook maar eens aanpasse in nederland... we krijgen volgend jaar vast de gouden caravan.. een soort kruising tussen de bus en de gouden kooi..

Waarschuw beheerder
leuk gesprek tussen amandel en huub

tja en hier een klassieke natasia

Waarschuw beheerder
donateur
haha ze zit er net 12 dagen in en begint nou al fucking moeilijk te doen:P
Kan alleen nog maar leuker worden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:20:
haha ze zit er net 12 dagen in en begint nou al fucking moeilijk te doen

ze moete er 9 maande op een schip dumpe.. kijke hoe ze dan jankt :)

Waarschuw beheerder
donateur
dan heeft ze al 3 keer proberen haar pols door te snijden... maarja zelfs dat kan ze niet:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:23:
dan heeft ze al 3 keer proberen haar pols door te snijden

Oke dan ga ik mischien nog es ff kijke

maarja zelfs dat kan ze niet

Ik had ook niks anders verwacht 8)
Waarschuw beheerder
Amanda houdt t toch niej lang vol dies zow emotioneel onstabiel..

wel leuk hoe die natasia die amanda beschreeuwd ma alleen omdak amanda owk eg n domme hoer vind magoed..

Huup: Echt, wat een domme mensen hier.. En mag k owk nog niet eens zuipen.. Kuthuis..:D
Waarschuw beheerder
is dat dat mokkel met die gebleekte tanden

geen idee das dat wijf dat brian had geschopt en zo nafief als de tering is.

dan heeft ze al 3 keer proberen haar pols door te snijden... maarja zelfs dat kan ze niet

nog zieker, stuur dr maar langs zal dr wel ff helpen en tips geven dan lukt t wel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Sjon op dinsdag 13 februari 2007 om 09:44:
Huup: Echt, wat een domme mensen hier.. En mag k owk nog niet eens zuipen.. Kuthuis..

Ja mooi joh die kerel!
Waarschuw beheerder
Die natasia is echt heel erg vervelend elke keer dat ze haar bek open trekt heb ik het gevoel dat, dat hoofd van dat lichaam af moet. EN WEL NU
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:17:
leuk gesprek tussen amandel en huub

hoor wat die chick zegt.
dr tieten zijn niet vergroot.

sure i'm the pope.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:17:
tja en hier een klassieke natasia

raar volk daar hoor.
das die natasia daar rond liep zou ik ook in bed blijven.
dat die natasia maar oprot.
had er best 10.000 voor over om dr royaal op dr bek te slaan.

nena heb ik ook weg gekregen.
die prijst zich dingen toe waar ze geeneens n aandeel in heeft.

raar wijf hoor.
kan ze t van huub niet winnen kiest ze n makkelijker slachtoffer.
laatste aanpassing