Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 378846x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ruzie tussen huub en de groep, 1 uurtje lang slap ouwenhoeren tegen huub, wrm huub nena heeft gekust en geneukt, wist huub dan niet dat nena en brian een stelletje waren ? en huub heeft nena natuurlijk expres dronken gevoerd volgens natasia, om haar te misbruiken

http://www.fileflyer.com/view/DklPgBW

luister goed door de muziek wat die brian allemaal tegen dr zegt, daarna zijn ze dus gaan neuken

Waarschuw beheerder
www.nowlive.eu/video
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 20:21:
wist huub dan niet dat nena en brian een stelletje waren ?

Dat wist ik ook niet hoor (misschien omdat ik het ook niet volg ofzo) maar die nena en brian waren constant aan het n**ken of mekaar compleet aan het afbranden... lekker stelletje dan...

Ik geef huub groot gelijk, pakken wat je pakken kan knulletje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 17:31:
dat staat zo in het script

weet iemand waarom dat zo is wat dat gedeelte snap ik niet.ik kan het ook nergens vindne

Waarschuw beheerder
nou de zaak is geescaleerd tussen huub en nathanael

de streams staan nu allemaal op de tuin, huub heeft nathanael naar de strot gegrepen

alleen wat geluid,streams gingen op zwembad

Waarschuw beheerder
dit is echt te triest en zielig voor woorden zeg tussen huub en Nathanael :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op zondag 4 februari 2007 om 02:50:
weet iemand waarom dat zo is wat dat gedeelte snap ik niet.ik kan het ook nergens vindne

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 4 februari 2007 om 07:14:
dit is echt te triest en zielig voor woorden zeg tussen huub en Nathanael

ik vind t eigelijk wel lachen NOOIT MEER NAAR HUIS !
Waarschuw beheerder
als huub eruit gezet word vind ik dat nathanael er ook uit moet.... zijn geweld was harder dan die van huub :jaja:

Waarschuw beheerder
huubje gewoon naar scheidsrechterles honkbal, de rest zijn mietjes die liggen nog te pitten, wat een afgang voor ze

overigens moet je in die filmpjes met die vechtpartij ns kijken hoe snel stoere Bart wegloopt, de enige man was amanda op dat moment

Waarschuw beheerder
[img width=470 height=653 cacheid=00010523000229326c4e8dc21a01c2205f]http://www.fws.gov/hoppermountain/images/topatopa.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Als Huub eruit gaat, kijk ik niet meer

Waarschuw beheerder
donateur
Huub ouwe held :respect:
Uitspraak van I-LLusion op zondag 4 februari 2007 om 11:23:
Als Huub eruit gaat, kijk ik niet meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 20:21:
luister goed door de muziek wat die brian allemaal tegen dr zegt, daarna zijn ze dus gaan neuken

Nou, hij heeft er niet veel van waar gemaakt, met z'n mooie praatjes!! :jaja:

Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 4 februari 2007 om 10:26:
als huub eruit gezet word vind ik dat nathanael er ook uit moet.... zijn geweld was harder dan die van huub

Hoezo? Wat heeft Natanael dan gedaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 12:23:
Huub ouwe held

Valt ook wel mee...eerst maakte hij ze helemaal gek door nauwelijks wat te doen, nu laat hij zich te erg kennen en gaat te ver, slaat nergens meer op...eerst was ie beter...Jammer Huub.

Waarschuw beheerder
Nathanael vins ik echt een eikel

Waarschuw beheerder
Nathanael is een :loser:

Waarschuw beheerder
Huub en Nathanael zijn vannacht met elkaar op de vuist gegaan. Of, beter gezegd, Nathanael heeft Huub twee keer een pak slaag gegeven. Het zat er al lang aan te komen en nu is het dan echt zover. Na weken van provoceren en treiteren is de bom tussen de kemphanen ontploft. Nathanael heeft Huubs ex eerder vanavond een hoer genoemd. Huub heeft zich toen in kunnen houden, maar na nog heel wat drankjes komen de twee er midden in de nacht nog een keer op terug.

[img width=352 height=198 cacheid=0013fa870026d33f7c14d6511a01c2283c]http://www.tien.tv/upload/932212_610_1170587477075-slaan352_2.jpg[/img]Nathanael pakt Huub bij zijn nek

“Ik vind mezelf laf dat ik die tien ruggen belangrijker vind dan jij. Zeg het nog een keer en ik sla je dwars door de muur”, dreigt Huub als hij tegenover Nathanael zit. De Oldenzaler dreigt met van alles wat hij Nathanael aan zou willen doen en gaat dan voor hem staan met zijn vuist in de aanslag. “Dat moet je niet doen!”, zegt Nathanael terwijl hij opstaat en Huub een schop verkoopt! De Oldenzaler houdt zich verder in en blijft met Amanda achter in de gameroom.
Na wat provocerende opmerkingen en een vijandige houding van Huub, sleurt Nathanael hem aan zijn nek mee naar buiten. Huub weet zich los te wringen en Bart springt ertussen. Hij gooit Huub naar buiten, maar hij komt weer terug: “Pak me dan, pak me dan!” Bart zorgt ervoor dat er geen derde confrontatie volgt. Maar ja, wie heeft nou wat gedaan? Volgens Nathanael is hij geschopt en Huubs verhaal is dat Nathanael hem geweld heeft aangedaan. Ondertussen is iedereen wakker geworden en is de sfeer om te snijden.

In een gesprek met Amanda zegt Nathanael dat het nu klaar is: “Of hij gaat weg of ik ga weg of we gaan allebei weg!” Wat zal er vandaag gaan gebeuren? Moeten we afscheid nemen van de mannen?
http://www.tien.tv/web/show/id=549031/langid=43/contentid=200099/dbid=7210/typeofpage=51230

Ik vind dat die Nathanael er uit moet.
Waarschuw beheerder
De site van de goudenkooi laat duidelijk merken dat ze aan huub's kant staan, dus laten we maar hopen dat hij mag blijven:D
Waarschuw beheerder
wat een spectakel! Go huub.. 'pak me dan pak me dan pak me dan' :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op zondag 4 februari 2007 om 14:00:
De site van de goudenkooi laat duidelijk merken dat ze aan huub's kant staan, dus laten we maar hopen dat hij mag blijven

:jaja: hoop t ook!
Waarschuw beheerder
volgende keer een volle moker op zn oog huub (Y) entertainment dit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op zondag 4 februari 2007 om 14:00:
De site van de goudenkooi laat duidelijk merken dat ze aan huub's kant staan, dus laten we maar hopen dat hij mag blijven

Hoop het ook ja.
Zit nu even live te volgen die Nathanael probeerd echt iedereen aan zzijn kant te krijgen.
Hij zegt dat hij geschopt is ezno. Terwijl hij diegene is die geschopt heeft, eikol, weg met die gast.
En laat de rest meteen even zien hoe het gegaan is zodat ze zien dat Nathanael loog ect.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 12:42:
Valt ook wel mee...eerst maakte hij ze helemaal gek door nauwelijks wat te doen, nu laat hij zich te erg kennen en gaat te ver, slaat nergens meer op...eerst was ie beter...Jammer Huub.

Boeiend. Als Naziael er uit gaat => Huub _0_

Waarschuw beheerder
Huub is de man(Y)De rest zijn allemal lijers stuk voor stuk

Waarschuw beheerder
Huub is er lekker vrolijk onder ! ghehehe de rest is in een grafstemming... lekker voor ze
Waarschuw beheerder
ik vind of beiden eruit of geen, want die huub heeft zelf ook Nathanael uit lopen lokken, wat hier boven staat is niet het gehele verhaal nl.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op zondag 4 februari 2007 om 17:30:
ik vind of beiden eruit of geen, want die huub heeft zelf ook Nathanael uit lopen lokken, wat hier boven staat is niet het gehele verhaal nl.

als ik huub was had ik die lijer meteen al op ze hazes geslagen(Y)en best ook.

Waarschuw beheerder

Dus? Uitdagen mag.
Voor rest pakte huub hem alleen bij keel/shirt volgens mij.

Nathanael moet gewoon weg schijnheilige koe
Waarschuw beheerder
ik vind of beiden eruit of geen, want die huub heeft zelf ook Nathanael uit lopen lokken,

Wat deed Nathanael vorige keer bij Huub? hem net zo lang sarren en irriteren, toen heeft ie voor z'n neus op de grond gespuugd. maar hem niet geschopt en zo agressief benaderd en vastgepakt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 17:47:
Voor rest pakte huub hem alleen bij keel/shirt volgens mij.

Zelfs dat heb ik niet gezien hoor:S alleen dat ie met z'n vuist boven hem stond, en toen werd nattie bang:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op zondag 4 februari 2007 om 18:34:
Zelfs dat heb ik niet gezien hoor alleen dat ie met z'n vuist boven hem stond, en toen werd nattie bang

Niet? Was wel zo dacht ik tenminste.
Naja half 9 gfa ik het ff live kijken dan moeten ze allemaal op de bank zitten dus dan zal er wel wat gebeuren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 18:51:
Naja half 9 gfa ik het ff live kijken

Welk net

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 19:06:
Welk net

www.nowlive.eu ;)

Waarschuw beheerder
Hij doet het hier niet. :(
Te druk ofzo?:P

Waarschuw beheerder
ik kan nergens iets zien :-(
Waarschuw beheerder
hahah ik zit live te kijke:D

nathanael moet er idd uit:D

en Huub 2 weken alcohol verbod

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op zondag 4 februari 2007 om 20:41:
Bye bye Nathanael

Ja moet die weg?
Mag huub blijven?
De goudenkooi doet het hier niet :(
Waarschuw beheerder
wel een beetje triest hoe de rest reageert, hij heeft NIKS gedaan, bleren Amanda en Natasia. hoezo niks.. :S
Waarschuw beheerder
haha toedels! :respect:

huub: dag nathanael, moet ik je koffers pakken :D :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom er verdorie ook niet op :s

Wat gebeurt er nu allemaal,kan iemand hier ff verslag uit brengen????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 4 februari 2007 om 20:42:
hahah ik zit live te kijke

Ja doet die hier niet :( server is over belast ofz :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 20:42:
Ja moet die weg?
Mag huub blijven?
De goudenkooi doet het hier niet

Nathanael moet binnen 1 uur vertrekken, Huub krijgt een alcoholverbod van 2 weken.

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 20:42:
Wat gebeurt er nu allemaal,kan iemand hier ff verslag uit brengen????

haha ja idd wil het ook weten :D
Waarschuw beheerder
okay Amanda en Natasia zijn zielig aan het doen want ze zijn het er niet mee eens, maar de man die het vertelde zei dat de beelden voorzich spraken, Nathanael gebruikte 2 keer fysiek geweld:)

Huub bood aan zijn koffers in te pakken :)
Waarschuw beheerder
Dat is tot nu toe het verslag, verder gebeurt er niets anders dan dat Natasia 1000x zegt dat dit echt niet kan blablabla.