Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 379830x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 20:40:
zwart

is, dus hou aub op met die racistische opmerkingen, anders ga ik envelopjes klikken

mag je geen zwart zeggen dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 januari 2007 om 14:11:
Snap best dat je die kerel kent, maar beetje jammer dat je hem dan nog zo zit te verdedigen en aan te moedigen terwijl hij zo'n kinderachtige loser is

waarom is hij een loser? omdat hij kinderachtig doet?

huub is gewoon makkelijk te imponeren omdat die telefoonverkoper niet echt super pienter is en ook niet echt zichelf durft te laten zien

en Nathanael gebruikt dit, om hem eruit te krijgen, tja

huub zegt eerst geen punten te schenken aan Nathanael en ik hoor opeens net dat hij het wel wil doen, om zo over te komen als een goedzak

hij weet niet wat hij wil, hij let heel erg op wat andere mensen willen horen en dat komt over als : "een Puber"

Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 20:51:

waarom zet je het er dan bij..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 20:52:
waarom zet je het er dan bij..laatste aanpassing 16 januari 2007 20:53

floepte er zo uit....
maar dan kan hier niet want dan je gelijk een racist, en gaan ze klikken
maar voor de goede orde is het weg gehaald
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 20:58:
maar dan kan hier niet want dan je gelijk een racist, en gaan ze klikken

precies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 21:08:
precies

je denkt maar dat ik een racist ben (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 20:51:

als je 't zegt op de manier waarop je het zei lijkt 't net alsof haar achtergrond iets met d'r bitcherigheid te maken heeft, wat natuurlijk onzin is :) Ik zeg helemaal NIET dat je een racist bent, alleen wel dat je 't niet op die manier moet/mag zeggen :)
Waarschuw beheerder
hey geen ruzie maken hier jongens :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 21:31:
als je 't zegt op de manier waarop je het zei lijkt 't net alsof haar achtergrond iets met d'r bitcherigheid te maken heeft, wat natuurlijk onzin is Ik zeg helemaal NIET dat je een racist bent, alleen wel dat je 't niet op die manier moet/mag zeggen

ok ik zal het netter formuleren ik raak gefrustreerd van die stink sn*l....
;)

Waarschuw beheerder
waarom is hij een loser? omdat hij kinderachtig doet?

huub is gewoon makkelijk te imponeren omdat die telefoonverkoper niet echt super pienter is en ook niet echt zichelf durft te laten zien

huub zegt eerst geen punten te schenken aan Nathanael en ik hoor opeens net dat hij het wel wil doen, om zo over te komen als een goedzak

hij weet niet wat hij wil, hij let heel erg op wat andere mensen willen horen en dat komt over als : "een Puber"

makkelijk he

oordelen over die jongen vanuit je luie stoel achter je pctje :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 21:52:
niet echt super pienter

weet jij z'n IQ uitslag?

hij weet niet wat hij wil,

Woon jij tussen z'n oren?

:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 20:40:
is, dus hou aub op met die racistische opmerkingen, anders ga ik envelopjes klikken

Nou ik zeg ook dat dat wijf een aap is. Ze is toch ook een aap zo ziet ze er ook uit ook :/

Maarja ik zeg tegen genoeg mensen aap maar toch ze is een aap.

"een Puber"

Jaaa Nathanael is ontzettend volwassen.
Ik denk dat jij haar punt niet snapt.

Wat ze bedoelt is dat hij van af dag 1 zit te zuigen en als Huub dan wat over zn moeder zegt gaat ie huilen en nou dat is verschrikkelijk want zo iets zeg je toch niet :o :'(

Rot op man.. als hij zich eens normaal gaat gedragen dan zal Huub dat ook wel doen. Zo niet? Waarom zou Huub dat dan wel tegen hem doen?

Nathanael is een grote kinderachtige puber.. zielige kerel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 16 januari 2007 om 18:16:
Ik moet het weer missen omdat ik ga sporten.

ik ook :(
Uitspraak van M. :') op dinsdag 16 januari 2007 om 22:15:
Rot op man.. als hij zich eens normaal gaat gedragen dan zal Huub dat ook wel doen. Zo niet? Waarom zou Huub dat dan wel tegen hem doen?

Euh niet Nathanael de schuld geven he, Huub zat er al eerder in en werd door zijn gedrag toen, omdat hij zei dat het een kneuzen programma was al uit gestemd, toen zat Nath er nog niet in O:) hmm eerst zeggen dat het een kneuzenprogramma is en er toch weer in gaan, idd dan weet je niet wat je wilt, lijkt mij

Pompiedompiedom,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 21:52:
makkelijk he

oordelen over die jongen vanuit je luie stoel achter je pctje

dat is strafbaar? ben ik de enige? is het onterecht?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 21:54:
weet jij z'n IQ uitslag?

Iq zegt niets over of je slim bent of niet
als je geen onderbouwing hebt, ben je niet echt pienter nee

Waarom zou Huub dat dan wel tegen hem doen?

het verschil is, nathanael doet het expres en huub niet, je ziet aan hem dat hij onzeker is wanneer hij iet uitlaat

maargoed, te veel fans van hem hiero :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op dinsdag 16 januari 2007 om 22:31:
ik ook

:aai:

Uitspraak van Tanky op dinsdag 16 januari 2007 om 22:31:
Euh niet Nathanael de schuld geven he, Huub zat er al eerder in en werd door zijn gedrag toen, omdat hij zei dat het een kneuzen programma was al uit gestemd, toen zat Nath er nog niet in hmm eerst zeggen dat het een kneuzenprogramma is en er toch weer in gaan, idd dan weet je niet wat je wilt, lijkt mij

Pompiedompiedom,

Nouuuu hou eens op :[ :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 16 januari 2007 om 21:39:
ik zal het netter formuleren ik raak gefrustreerd van die stink sn*l....

Ik ook ;)

Ze is toch ook een aap zo ziet ze er ook uit ook

Ze ziet er inderdaad uit als een ontwikkelde aap (typische gorillaneus) maar dat wil nog niet zeggen dat je d'r uit mag maken voor zwarte t*f*s t**f ofzo :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 22:33:
nathanael doet het expres

En dat is precies waarom 't zo'n smeerlap is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 22:41:
Ze ziet er inderdaad uit als een ontwikkelde aap (typische gorillaneus) maar dat wil nog niet zeggen dat je d'r uit mag maken voor zwarte t*f*s t**f ofzo

Nee zeg dan gewoon lelijke aap :D
Maarja ze noemen haar ook de zwarte diva..

Beter de zwarte apen diva 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 16 januari 2007 om 22:52:
Nee zeg dan gewoon lelijke aap

Precies 8)

Dat vind ik dus ook echt nergens op slaan :vaag: Zeg dan gewoon "De Diva", ipv de zwarte diva :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 23:07:
Precies

:p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 23:07:
Dat vind ik dus ook echt nergens op slaan Zeg dan gewoon "De Diva", ipv de zwarte diva

Ze is geen diva ze is gewoon een ordinair wijf :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 16 januari 2007 om 23:18:
Ze is geen diva ze is gewoon een ordinair wijf

Maar ze misdraagt zich als diva, vies wijf :/

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 16 januari 2007 om 23:18:
Ze is geen diva ze is gewoon een ordinair wijf

Al is Talpa het daar niet mee eens, aangezien zij haar die naam steeds geven :D

Trouwens ze moet er in blijven, lekker botsten met zijn allen anders vind ik er geen moer aan, gelukkig ben ik niet de enige aangezien de kijkcijfers na al die shit gestegen zijn b)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 22:41:
En dat is precies waarom 't zo'n smeerlap is

Luister Natha is altijd de liefste van ons tweetjes geweest, kan je voorstellen als ik daar had gezeten, die Huub had zelfmoordneigingen gehad en ik had keihard geschreeuwd wie niet springt, is een mietje, he he :devil: (zeg ik mans 8))

Maar ik moet eerlijk toegeven ik had niet voor mij zelf in gestaan als iemand zulke dingen over mijn familie had gezegd, die jongen had ik echt wel laten aqua joggen met betonslippers :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

haha mjah :x
Waarschuw beheerder
hahaha.... heel mooi die populariteitspoll ....

huup op de eerste plaats :respect: :respect:

[img width=352 height=198 cacheid=00000036002698f50b147cff1a01bc2b20]http://i18.tinypic.com/316lwsl.jpg[/img]

Nathanael laatste .... :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 17 januari 2007 om 10:38:
Nathanael laatste ....

Euh die staat altijd als laatste, dus echt nieuws is dit niet he 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op woensdag 17 januari 2007 om 11:04:
Euh die staat altijd als laatste, dus echt nieuws is dit niet he

weet ik ... maar dan kan ik het nog wel mooi vinden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Vet heerlijk, satanael is laatst geworden bij de populariteitspoll :[ En Huub staat op 1 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PiA op woensdag 17 januari 2007 om 11:08:
Vet heerlijk, satanael is laatst geworden bij de populariteitspoll En Huub staat op 1

oh :O O:)

Waarschuw beheerder
zo poll stelt nix voor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 00:14:
Maar ze misdraagt zich als diva, vies wijf

Nee man.. :D

Uitspraak van Tanky op woensdag 17 januari 2007 om 09:52:
Al is Talpa het daar niet mee eens, aangezien zij haar die naam steeds geven

Trouwens ze moet er in blijven, lekker botsten met zijn allen anders vind ik er geen moer aan, gelukkig ben ik niet de enige aangezien de kijkcijfers na al die shit gestegen zijn

Van mij mag ze er uit, triest ordinair zielig wijf :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 17 januari 2007 om 10:38:
hahaha.... heel mooi die populariteitspoll ....

huup op de eerste plaats

:respect: Geniaal :D

Dit zet ze daar binnen in de kooi wel aan 't denken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Die Natnek was gister gelijk weer stom dronken, die zet zich echt voor aap daar :/
Waarschuw beheerder
Nathanael heeft geen punten gescoord bij de andere Miljonairs En dat een dag nadat hij met 1% ook al onderaan de populariteitspoll bungelde. Misschien moet de 34-jarige vader eens bij zichzelf te rade gaan?

:x
Waarschuw beheerder
donateur
Is de Gouden Kooi niet op Google Earth te zien?

Waarschuw beheerder
haha beter dat Huub op 1 staat, is dat al uitgezonden of hebbe jullie dat op de site gezien? K wil dat stukje dat ze dat te hore krijge wellis ff terugzien. En hun in t huis maar denke dat hun de boventoon voeren, losers!!!

Waarschuw beheerder
Huub is echt een irritant en lelijk mannetje met z'n koeie-ogen. Snap niet dat ie op nummer 1 staat!

Waarschuw beheerder
ik zie die huub en nathanael nog wel met mekaar het bed in duiken in een dronken bui

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:28:
ik zie die huub en nathanael nog wel met mekaar het bed in duiken in een dronken bui

haha jah idd, volgens mij bezocht die Nathanael ook regelmatig achteraf parkeerplaatsjes...
Hij kreeg in t begin ook al z'n vage brief...is daar nog iets duidelijk over geworde eigelijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:22:
Huub is echt een irritant en lelijk mannetje met z'n koeie-ogen. Snap niet dat ie op nummer 1 staat

Wie had jij dan verwacht die aap :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op woensdag 17 januari 2007 om 14:24:
Is de Gouden Kooi niet op Google Earth te zien?

Ja, zou het?

't adres is iig 5755 SG Eemnes :9

check it out zou ik zeggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 17:22:
Huub is echt een irritant en lelijk mannetje met z'n koeie-ogen. Snap niet dat ie op nummer 1 staat!

zou niet wete waarom die daar minder populair om zou moete worden,,,,Als t alleen om uiterlijk zou gaan zou Nena bovenaan staan maarjah die heeft alleen bar weinig inhoud, althans...zo doet ze, ze is wel slim volgus mij.

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 19:17:
Ja, zou het?

't adres is iig 5755 SG Eemnes

check it out zou ik zeggen

ik hoordeng ing edamng in zwarteng buurt

se kenneng dat krot beterz apeng kooi noemeng med die zwarteng frauw JWT

Waarschuw beheerder

Ja en daarom is Satanael de enige die continu moet janken, loser.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 22:33:
Iq zegt niets over of je slim bent of niet
als je geen onderbouwing hebt, ben je niet echt pienter nee

IQ zegt meer over slimheid dan bijdehandheid.

Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 17 januari 2007 om 13:27:
Nathanael heeft geen punten gescoord bij de andere Miljonairs En dat een dag nadat hij met 1% ook al onderaan de populariteitspoll bungelde. Misschien moet de 34-jarige vader eens bij zichzelf te rade gaan?

Joh? Zou 't? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 19:18:
zou niet wete waarom die daar minder populair om zou moete worden,,,,Als t alleen om uiterlijk zou gaan zou Nena bovenaan staan maarjah die heeft alleen bar weinig inhoud, althans...zo doet ze, ze is wel slim volgus mij.

Hij is okok irritant en dat heeft niks met uiterlijk te maken. Ik vind trouwens Nena ook echt niet zo knap hoor. Ze is nep! Maar ieder zijn smaak hoor.
Waarschuw beheerder
Ik ben die Natasia nu echt spuugzat die Nena trouwens ook...eerst waren Nena en die trol dikke vijanden en nu janken ze samen om alles en niks...nepperds bah natasia moet oprotten!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.adyy__T! op woensdag 17 januari 2007 om 21:56:
Ik ben die Natasia nu echt spuugzat die Nena trouwens ook...eerst waren Nena en die trol dikke vijanden en nu janken ze samen om alles en niks...nepperds bah natasia moet oprotten!!!

Eens!!! :yes:

Waarschuw beheerder
ik vingt die 2 rete louw kill JWT