Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 386802x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
denk Kim Holland :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angel Eyeso:) op vrijdag 29 juni 2007 om 08:56:
vrijdag komt er een nieuwe miljonair!

Alweer? :S

Waarom? Ze gaan er toch mee kappen, dus waarom wéér een nieuwe :\

Waarschuw beheerder
belster over anaalsex van amanda en brian

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkel G. op vrijdag 29 juni 2007 om 09:47:
Het gaat dus om een vrouw!

misschien hedda wel..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 10:42:
misschien hedda wel..

Of palma :rot:

Tyfus serie mag vanmij wel van de buis. Het begint nu écht te nep te worden..
Waarschuw beheerder
Heeft iemand dat nummer al gehoord die huub op cd heeft gekregen van een fan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frenkel G. op vrijdag 29 juni 2007 om 09:47:
Morgen wordt het weer een belangrijke dag in De Gouden Kooi. Er zal dan een achtste Miljonair haar intrede maken.

waar slaat dat nu weer op:/ dr komt geen eind aan zo:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:01:
dr komt geen eind aan zo

Jawel:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 01:05:
HILVERSUM- John de Mol en RTL hebben toch geen overeenkomst kunnen bereiken over de overname van het programma de Gouden kooi. Dat heeft zojuist RTL bevestigd. Het akkoord wat gesloten was over de overname en verlenging van het programma kan de prullebak in. Volgens insiders zijn de bewoners al geinformeerd maar mogen zij zich er niet over uitlaten.'dat staat in het contract' aldus de Mol. 16 juli zal de laatste aflevering van de Gouden kooi te zien zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 10:42:
misschien hedda wel..

Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 10:47:
Of palma

Hahaha ja zou allebei mooie actie zijn!
Maar goed, huub geeft te kennen Hedda niet boven lieke te plaatsen.
En als Palma zou komen zou ze CKER over 2 weken er uit liggen !
Ik ben benieuwd..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 11:04:
16 juli zal de laatste aflevering van de Gouden kooi te zien zijn.

:d:d:d wie heeft dr dan gewonnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:22:
wie heeft dr dan gewonnen

Ja.. vraag me ook af hoe ze dat willen gaan doen.. We zullen zien !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ./ Anniio0h_ op vrijdag 29 juni 2007 om 11:22:
En als Palma zou komen zou ze CKER over 2 weken er uit liggen !

Dat kan niet, want ze heb dan de eerste 2 stemrondes immuniteit ;)

Uitspraak van ./ Anniio0h_ op vrijdag 29 juni 2007 om 11:22:
Maar goed, huub geeft te kennen Hedda niet boven lieke te plaatsen.

Om lieke niet tegen zich te hebben.. Eg wel dat 'ie die hedda boven Lieke zal kiezen :jaja:

Een ding moet wel gezegd worden.. Dat stukkie van Natasia tegen lieke, dat ze haar er niet uit stemt, dat is wel sjappo (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:22:
wie heeft dr dan gewonnen

Talpa, of in dit geval nu RTL :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 11:26:
Om lieke niet tegen zich te hebben.. Eg wel dat 'ie die hedda boven Lieke zal kiezen

precieeesss! Lieke zegt zo hoog IQ te hebben, maar ze ziet niet dat dat Huub haar nodig heeft:/ Ook de eerste reactie vasn Huub naar Lieke toe nadat Hedda weg was sprak boekdelen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 11:26:
of in dit geval nu RTL

daar moet op gedronken worden :bier:

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=221 cacheid=00057b95000e4a3d0753dc831a01f01035]http://i13.tinypic.com/4ut248z.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 29 juni 2007 om 11:28:
Ook de eerste reactie vasn Huub naar Lieke toe nadat Hedda weg was sprak boekdelen

Ze vroeg ook een keer aan 'em of ie hedda terug wilde, zei die ja.. "en ik dan" .. "Ja, jij bent er voor dr bij"

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Huh snap der niks van!! Het houdt op, maar wie wint het geld en de villa dan :rot:
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wie de nieuwe miljonair word!!!

Waarschuw beheerder
:lol: dat gedicht aan lieke :roflol:

Die amanda met dr blaasontseking :lol: mooi excuses
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe bewoonster goude kooi

http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4062

Waarschuw beheerder
ze heeft wel een oude kop voor 22
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 11:30:
Ze vroeg ook een keer aan 'em of ie hedda terug wilde, zei die ja.. "en ik dan" .. "Ja, jij bent er voor dr bij"

dom wijf dan toch :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 11:40:
Nieuwe bewoonster goude kooi

waar ken ik haar van :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:42:
ze heeft wel een oude kop voor 22laatste aanpassing 29 juni 2007 11:43

best wel he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 29 juni 2007 om 11:49:
waar ken ik haar van

http://martijn.religionresearch.org/?p=1307 misschien? :D

Waarschuw beheerder
leipe mocro flavour in dgk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:52:
leipe mocro flavour in dgk

:lol: mss komt Alie B nog een keer langs, laten ze daar ff zien wie de echte terroriste zijn in t land :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 29 juni 2007 om 11:04:
HILVERSUM- John de Mol en RTL hebben toch geen overeenkomst kunnen bereiken over de overname van het programma de Gouden kooi. Dat heeft zojuist RTL bevestigd. Het akkoord wat gesloten was over de overname en verlenging van het programma kan de prullebak in. Volgens insiders zijn de bewoners al geinformeerd maar mogen zij zich er niet over uitlaten.'dat staat in het contract' aldus de Mol. 16 juli zal de laatste aflevering van de Gouden kooi te zien zijn.

En dan laten ze er weer een nieuwe miljonair in? :/

Waarschuw beheerder
donateur
zo die bokito schopt terror jaap flink is ze klootjes :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 29 juni 2007 om 11:55:
mss komt Alie B nog een keer langs, laten ze daar ff zien wie de echte terroriste zijn in t land

Dat moeten ze doen!!
Een geflipte extremist erin zetten.. kan je lachen met erik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:59:
ze klootjes

mhoah, was Dijbeen. Maar Jaap zet er wat extra drama bij zodat die Aap extra sancties krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:03:
kan je lachen met erik

huh?

Waarschuw beheerder
Trouwenssss

Ik had gehoord dat die vriend van miss planet of the apes een crimi is??

Waarschuw beheerder
Hoe werkt die goudenkooi nou? Iedere keer komen er nieuwe gasten dus hoe kan er dan iemand winnen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:06:

ondr welke steen heb jij gelegen hee:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:08:
Hoe werkt die goudenkooi nou? Iedere keer komen er nieuwe gasten dus hoe kan er dan iemand winnen?

Ze moordden elkaar uit en de winnaar daarvan krijgt t huis :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 29 juni 2007 om 12:09:
ondr welke steen heb jij gelegen hee

Ja een heleboel :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:06:

ik hoorde dat nathanael dr uit moet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 29 juni 2007 om 12:15:

ik las ergens dat Nena van de week een trap aan Brian gaf. Benieuwd wat voor sanctie daarop volgt :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 29 juni 2007 om 12:15:

Ik had gehoord dat eric gay is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:16:
Nieuwe bewoonster?

nee een blonde is t. ze heeft wat met Brian.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:16:
Ik had gehoord dat eric gay is?

zei die dat tegen je:D?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 29 juni 2007 om 12:19:
nee een blonde is t. ze heeft wat met Brian.

Strak!
En amanda dan? O:)

Uitspraak van Redheadje (k) op vrijdag 29 juni 2007 om 12:19:
zei die dat tegen je?

Nee dat niet maar ik zag em huub pijpen enzo..
Een gay lover in huis halen..

Met een gay lover en huub in bed? :O

raar mannetje
Waarschuw beheerder
Er is te veel geld ingestoken om het tot een dood eind te laten komen op 16 juli, wedden dat DGK op het laatst wel overgenomen wordt?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:20:
Strak!

geen idee. moet je aan brian vragen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:20:
Nee dat niet maar ik zag em huub pijpen enzo

bewijs daarvan? moet zeker nog op tv komen dan niets van gezien. was t niet met Dennis dan? eric is ook n sleDt zeg

Waarschuw beheerder
Ja eric!
Bah!!

Wat zal ze moeder hier nou van zeggen?