Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 385519x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madelon ~ op woensdag 27 juni 2007 om 22:02:
Zo nep he, nena's trapje was gelijk definitief, en deze trapPEN van Natasia niet :S

natasia wordt helemaal gek door die consequenties... ze weet de regels toch, snap echt niet dat ze zich zo aansteld... Laat haar lekker oprotten.

Niet dreigen dat je weggaat, ga dan ook... lelijke lepteef

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:00:
Niet dreigen dat je weggaat, ga dan ook... lelijke lepteef

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 23:39:
Proef ik jaloezie ?

ik heb zo het idee, dat iedereen die er wat naars over gaat zeggen jij het woord jaloezie gaat gebruiken?

maar om met de deur in huis te vallen, ik ben niet jaloers hoor ;)

maar die wijfe die erin gaan als groupie pffffffff
wat een debieltjes en een afknapper haha, ja ik was ooit groupie in dgk :X:X:X :roflol:

zitten daar een beetje als een stel hobbezakken.
een paar kutjes die net weten wat malibu en sambuca nog meer met je kan doen.

:D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ik zal je kind maar zijn op donderdag 28 juni 2007 om 09:16:
wat een debieltjes en een afknapper haha, ja ik was ooit groupie in dgk :X:X:X :roflol:

goedkope poging om bekend te worden...

Echte stijlvolle prestatie als mensen je herkennen omdat je in bed lag in DGK met iemand die je niet kende
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:19:
goedkope poging om bekend te worden...

bekend worden als groupie whehehe! over zo een meisje hoe leuk ze er ook misschien uitzien! zou ik nooit meer heen gaan. sletjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:19:
Echte stijlvolle prestatie als mensen je herkennen omdat je in bed lag in DGK met iemand die je niet kende

HAHAHAHA, denk wat je wil denken, het is te zien dat er niets is gebeurd behalve een zoen en daarbij: voor WIE zou ik het moeten laten? Ben vrijgezel dus geniet ervan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ik zal je kind maar zijn op donderdag 28 juni 2007 om 09:16:
ik heb zo het idee, dat iedereen die er wat naars over gaat zeggen jij het woord jaloezie gaat gebruiken?

maar om met de deur in huis te vallen, ik ben niet jaloers hoor

maar die wijfe die erin gaan als groupie pffffffff
wat een debieltjes en een afknapper haha, ja ik was ooit groupie in dgk

zitten daar een beetje als een stel hobbezakken.
een paar kutjes die net weten wat malibu en sambuca nog meer met je kan doen

Waarschijnlijk heb je zelf zo'n grafkop aangezien je geen enkele foto van jezelf op je site heb dus hou je commentaar voor je

Waarschuw beheerder
jij kiest ervoor om het te doen... Ik kies ervoor om daar op te reageren...

Waarschuw beheerder
Zeg ook niet dat je niet mag reageren, het is alleen jammer dat je het op DIE manier doet..
ach so be it;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:42:
Zeg ook niet dat je niet mag reageren, het is alleen jammer dat je het op DIE manier doet..
ach so be it

dat denken mensen waarschijnlijk ook van jou ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:42:
het is alleen jammer dat je het op DIE manier doet..
ach so be it

Waarschuw beheerder
kheb me kapot gelachen om die wijven

stonden ze daar met zn allen in een kringetje, beetje dom te wiebelen op die kutmuziek

fokkinhel man! :haha:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 28 juni 2007 om 09:44:
dat denken mensen waarschijnlijk ook van jou

En laat ik daar nou net een beetje schijt aan hebben;)..Iedereen neukt mekaar daar, dus vergeleken bij dat, is wat ik heb gedaan een lachertje en ook HUN waren onbekenden voor mekaar..
punt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:41:
Waarschijnlijk heb je zelf zo'n grafkop aangezien je geen enkele foto van jezelf op je site heb dus hou je commentaar voor je

jij kiest ervoor om het te doen... Ik kies ervoor om daar op te reageren...

dus als je er niet tegen kan moet je lekker niet met je bek op tv gaan!

Uitspraak van kymera op donderdag 28 juni 2007 om 09:46:
kheb me kapot gelachen om die wijven

stonden ze daar met zn allen in een kringetje, beetje dom te wiebelen op die kutmuziek

fokkinhel man! :haha:

inderdaad ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:46:
En laat ik daar nou net een beetje schijt aan hebben..Iedereen neukt mekaar daar, dus vergeleken bij dat, is wat ik heb gedaan een lachertje en ook HUN waren onbekenden voor mekaar..
punt

als je er echt schijt aan zou hebben, zou je niet zo reageren ;)

Waarschuw beheerder
Op wat voor manier reageer ik dan?..Ben totaal niet boos of zo hoor maar mag er zeker op reageren:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ik zal je kind maar zijn op donderdag 28 juni 2007 om 09:48:
dus als je er niet tegen kan moet je lekker niet met je bek op tv gaan!

Pff ga jij ff gek lopen doen zeg..waar maak je je druk om:S

Waarschuw beheerder

whahahha lowlifer 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:46:
En laat ik daar nou net een beetje schijt aan hebben..Iedereen neukt mekaar daar, dus vergeleken bij dat, is wat ik heb gedaan een lachertje en ook HUN waren onbekenden voor mekaar..
punt

Maar jij gaat op alle reacties in .. Dus waarschijnlijk doet het je wel wat..

Maar die groupies leken wel de plaatselijke klaverjasclub :lol:

Waarschuw beheerder
waarom ben je sowieso die kooi ingestapt, dacht je miss dat het een goede kans te zijn om hogerop te komen in de tv-business??

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
en wat vonden je ouders er eigenlijk van??
vertel ons meer over alles!!! :9
hoe ben je op het idee gekomen, of werd je benaderd toen je een keer in minirok op een feest rondhuppelde??
benj e van plan om nog een keer die kooi in te stappen na alle negatieve reactie vanuit de buitenwereld

ik denk als ik die kooi in stap dat ik niet meer thuis hoef te komen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Del Horno op donderdag 28 juni 2007 om 09:52:
Maar die groupies leken wel de plaatselijke klaverjasclub

Vond zelf ook idd dat het best saai was, de muziek moest hele tijd uit omdat ze onze stemmen anders niet hoorden en het was zo f*cking licht daar dat er totaal geen sfeer te krijgen was en zeker niet even nadat Jaap dat meisje eruit gooide..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:53:
waarom ben je sowieso die kooi ingestapt, dacht je miss dat het een goede kans te zijn om hogerop te komen in de tv-business??

Ben je gek johh, gewoon leuk om keer daar te zijn, je ziet het altijd op tv en als je daar opeens zelf bent is dat super!
Waarschuw beheerder
Wat een stelletje zouteloze wannabee groupies waren hier gisteren in de villa gestrand. Zo'n saaie klas huisvrouwtjes heb ik nog nooit meegemaakt. Uiteindelijk volgde vanuit de context die de groupiedag had geschapen een enorme rel tussen Huub & Dennis wat voor mij de hele avond goed maakte. De avond was toch al een succesje, want het is altijd lachen om er 3 saaie dozen mijn villa uit te terroriseren.

Er kwam geen leven in de brouwerij. Smoesjes volgden van alle kanten. "Ik ga de jacuzzi niet in, want dan wordt mijn haar nat." Duhhhhh, ben je lomp ofzo? Wel toezeggen aan de telefoon en daarna met zo'n lulverhaal komen. Ja idd, een lulverhaal, want daarna was het ineens "het mag niet van mijn vriend".

Ik vraag aan haar wat ze dan wel mag. Tja...er kwam niks uit. Over de telefoon was ze zo'n grote Goldstrike fan, ze dronk geen druppel. Over de telefoon de meest fantastische uitspraken die perfect in De Gouden Kooi setting zouden passen. Er bleek niets van waar te zijn, ik had haar vriendin aan de telefoon. Wat een bedriegster, ze gaf toe dat ze hier was om mee te maken hoe het hier werkt?!?! HALLLOOOO!!!!!!!! Jij gaat dat niet even bepalen. Een big party was de intentie en als je daar niet aan mee wilt werken dan moet je niet op valse voorwendselen de villa binnen komen.

Teef Wendy pleurde ik dus mijn huis uit. Als dank voor haar onprettige aanwezigheid wierp ik haar nog een bos bloemen toe over haar lelijke kop toen ze afdroop Na het werpen van de bloemen blerde ik haar nog toe "KUTHOER". "Oh nee, was je maar een kuthoer, dan kon je hier nog wat betekenen, LOWLIFE!!!!".

Idem dito voor nog 2 chickies, die ik eruit kickte met een emmer ransdweilwater over ze heen.Dramaaaaaa, al mijn groupies had ik mijn huis uitgepleurd. Terecht, ik eis beter of anders opzouten.

2 lamme groupies van Dennis lieten we blijven. Er kwam weinig uit. Topjes wilden ze niet uit doen, dus ik besloot de bikini van de niet-stoephoer maar zelf los te trekken, af te pakken en weg te gooien. Tieten had ze niet, stijve tepels wel. Ze zei dat ze me wel met haar tepels wilde scheren. Ja daggggg, te inferieur jij amateur groupie.

De meest lamme nam ik mee naar het ligbad voor een stevige rughaar scheerpartij. Zelfs dat kon ze niet goed.

Verkleumd kwamen alle overgebleven wijven de lauwe jacuzzi uit. Naast het wegterroriseren van 3 groupies, was het meest memorabele moment bij de overgebleven 3 groupies toch wel mijn nobele insteek om ze redden van onderkoeling. Ruimschoots begon ik ze te betasten, te knuffelen en aan te raken waar ze niet aangeraakt wilden worden HAHA.

Al met al heb ik me zeker vermaakt. Mijn verwachting was anders, logisch na de telefoongesprekken. Maargoed ik ga niet over de screening en het checken van verhalen. Geen geiligheid en megaparty. Wel humor, afzeiken en terror.

www.kingjaap.nl

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:50:
Pff ga jij ff gek lopen doen zeg..waar maak je je druk om

jij maakt je druk schat, ik geef alleen me mening!
waar jij duidelijk niet tegen kan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:57:
hoe ben je op het idee gekomen, of werd je benaderd toen je een keer in minirok op een feest rondhuppelde??
benj e van plan om nog een keer die kooi in te stappen na alle negatieve reactie vanuit de buitenwereld

Idee: omdat het aangegeven stond op de site en negatieve reacties houd je altijd:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:59:
Ben je gek johh, gewoon leuk om keer daar te zijn, je ziet het altijd op tv en als je daar opeens zelf bent is dat super!

noujah, ieder zijn ding zeg ik dan maar (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 10:01:
noujah, ieder zijn ding zeg ik dan maar

HAHA ja dat zeker!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:57:
geen sfeer te krijgen was en zeker niet even nadat Jaap dat meisje eruit gooide..

ook zoiets doe je er alles aan om erin te komen :D
word je er uitgetyft door jaap. whahah wat een verschutting zeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ik zal je kind maar zijn op donderdag 28 juni 2007 om 10:05:
word je er uitgetyft door jaap. whahah wat een verschutting zeg.

Tsja op zich de reden begreep ik alleen de manier waarop was echt niet normaal gewoon..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Del Horno op donderdag 28 juni 2007 om 09:59:
Wat een stelletje zouteloze wannabee groupies waren hier gisteren in de villa gestrand. Zo'n saaie klas huisvrouwtjes heb ik nog nooit meegemaakt. Uiteindelijk volgde vanuit de context die de groupiedag had geschapen een enorme rel tussen Huub & Dennis wat voor mij de hele avond goed maakte. De avond was toch al een succesje, want het is altijd lachen om er 3 saaie dozen mijn villa uit te terroriseren.

Er kwam geen leven in de brouwerij. Smoesjes volgden van alle kanten. "Ik ga de jacuzzi niet in, want dan wordt mijn haar nat." Duhhhhh, ben je lomp ofzo? Wel toezeggen aan de telefoon en daarna met zo'n lulverhaal komen. Ja idd, een lulverhaal, want daarna was het ineens "het mag niet van mijn vriend".

Ik vraag aan haar wat ze dan wel mag. Tja...er kwam niks uit. Over de telefoon was ze zo'n grote Goldstrike fan, ze dronk geen druppel. Over de telefoon de meest fantastische uitspraken die perfect in De Gouden Kooi setting zouden passen. Er bleek niets van waar te zijn, ik had haar vriendin aan de telefoon. Wat een bedriegster, ze gaf toe dat ze hier was om mee te maken hoe het hier werkt?!?! HALLLOOOO!!!!!!!! Jij gaat dat niet even bepalen. Een big party was de intentie en als je daar niet aan mee wilt werken dan moet je niet op valse voorwendselen de villa binnen komen.

Teef Wendy pleurde ik dus mijn huis uit. Als dank voor haar onprettige aanwezigheid wierp ik haar nog een bos bloemen toe over haar lelijke kop toen ze afdroop Na het werpen van de bloemen blerde ik haar nog toe "KUTHOER". "Oh nee, was je maar een kuthoer, dan kon je hier nog wat betekenen, LOWLIFE!!!!".

Idem dito voor nog 2 chickies, die ik eruit kickte met een emmer ransdweilwater over ze heen.Dramaaaaaa, al mijn groupies had ik mijn huis uitgepleurd. Terecht, ik eis beter of anders opzouten.

2 lamme groupies van Dennis lieten we blijven. Er kwam weinig uit. Topjes wilden ze niet uit doen, dus ik besloot de bikini van de niet-stoephoer maar zelf los te trekken, af te pakken en weg te gooien. Tieten had ze niet, stijve tepels wel. Ze zei dat ze me wel met haar tepels wilde scheren. Ja daggggg, te inferieur jij amateur groupie.

De meest lamme nam ik mee naar het ligbad voor een stevige rughaar scheerpartij. Zelfs dat kon ze niet goed.

Verkleumd kwamen alle overgebleven wijven de lauwe jacuzzi uit. Naast het wegterroriseren van 3 groupies, was het meest memorabele moment bij de overgebleven 3 groupies toch wel mijn nobele insteek om ze redden van onderkoeling. Ruimschoots begon ik ze te betasten, te knuffelen en aan te raken waar ze niet aangeraakt wilden worden HAHA.

Al met al heb ik me zeker vermaakt. Mijn verwachting was anders, logisch na de telefoongesprekken. Maargoed ik ga niet over de screening en het checken van verhalen. Geen geiligheid en megaparty. Wel humor, afzeiken en terror.

www.kingjaap.nl

en dat word er vervolgens over je geschreven, goh wat een fantastische avond moeten jullie gehad hebben.
ach ja leed vermaak is goed voor de kijkcijfers :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 10:07:
Tsja op zich de reden begreep ik alleen de manier waarop was echt niet normaal gewoon..

dat bedoel ik schat, daar wil je, jezelf toch niet voor leene.
je weet van tevoren dat er een stel mongolen zitten daar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ik zal je kind maar zijn op donderdag 28 juni 2007 om 10:08:
goh wat een fantastische avond moeten jullie gehad hebben.
ach ja leed vermaak is goed voor de kijkcijfers

Poeh dat is alweer oud nieuws joh, de ruzie die erna gebeurde tussen Dennis en Huubtoen wij weg waren heeft alweer MEER kijkers aangehaald!
En terecht..

Waarschuw beheerder
http://henksfanclub.nl/volledig.htm

27 op 28

volledige uitzending midnr met lieke en amanDEL
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ik zal je kind maar zijn op donderdag 28 juni 2007 om 10:09:
je weet van tevoren dat er een stel mongolen zitten daar

Ik had geen problemen met Jaap gelukkig haha, was niet van plan om hem tegen me te hebben ook. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 27 juni 2007 om 21:43:
Volgens mij heeft ze geen idee hoe de buitenwereld haar haat, volgens mij wordt ze echt ondergespuugd als ze zo door de lokale supermarkt loopt

Ik hoop het, en die trap in Jaap zijn kruis
vind ik echt laag, ik hoop dat ie in dr slaap in knuppel
met weerhaken in dr kanaal jast :[
:devil:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 23:56:
wie is die nieuwe metroseksueel nou weer
wat een gladjanus zeg....

Was die gozer niet eerder op tv? dat ie meedeed aan dat
progamma van Carlo boshard (Cash en Carlo) of zo iets?
Waarschuw beheerder
donateur
Snap niet dat iedereen er zo'n drama van maakt dat die meiden daar zijn geweest.. Vond het allemaal nou niet echt spannend en/of shockerend wat er gebeurde. Gewoon fun en lol, niks mis mee toch!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op donderdag 28 juni 2007 om 10:15:
Was die gozer niet eerder op tv? dat ie meedeed aan dat
progamma van Carlo boshard (Cash en Carlo) of zo iets?

daar is ie van, maar die is zo gay als het maar kan :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wen, wanneer ga jij in de goudenkooi? :kwijl:
Waarschuw beheerder
Wen en ik zijn de groupies voor volgende week :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 28 juni 2007 om 10:38:
Wen, wanneer ga jij in de goudenkooi?

whahah wanneer wesley sneijder erin zit :kwijl:

Uitspraak van kymera op donderdag 28 juni 2007 om 10:42:
Wen en ik zijn de groupies voor volgende week

:yes: :P:P wij zijn hier de hele week de group aan het uithangen hahahahaa

Waarschuw beheerder
zijn miljonairs als ze willen neuqen laten ze toch paar escort hoeren komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 10:51:
zijn miljonairs als ze willen neuqen laten ze toch paar escort hoeren komen

die zijn er ook geweest :yes: maar zelfs als hoer lig je niet graag onder jaapiejoooowwwww

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 28 juni 2007 om 10:54:
maar zelfs als hoer lig je niet graag onder jaapiejoooowwwww

:lol: niet zeuren ligguh japie mot ontmaagd worden in dgk

Waarschuw beheerder
[img width=470 height=337]http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/14508057.jpg[/img]