Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 383804x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Heh, een Hetero dacht dat het een homo was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M for Maarten op donderdag 21 juni 2007 om 21:41:
De nieuwe trend is volgens mij dat alle jongens daar ook maar met elkaar t bed in duiken. Nemen ,,gevangenis'' wel heel serieus
Gadver!

mwah heb alleen Huub dat zien doen en die heeft toegeven dat hij bisexueel is, dusja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 21:36:
is dit de nieuwe trend ofzo? dat hetero mannen er bij gaan lopen als halve wijven

Metroman goes extreem

:dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op donderdag 21 juni 2007 om 20:01:
Huubie gaat naar huis ole ole!!!

Yes werd eens tijd :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op donderdag 21 juni 2007 om 21:52:
Metroman goes extreem

ja :s

laatst op Emporium zag ik een hele rits van die gasten lopen, was nog het meest verbaasd dat ze veel aandacht kregen van vrouwen :lol:
Waarschuw beheerder
Gaat Huub naar huis? Wanneer dan?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 20:43:
voor de 1e,2e,of 3e keer?

Nou kijk het zit zo : Huub heeft dat verleden week aangevraagd maar zoals iedereen weet dat ook weer ingetrokken.
DKG loopt ongeveer zo week tot 1,5 week achter dus het kan wel kloppen dat we dat dan morgen te zien krijgen, tis allemaal oud nieuws.
Dat staat op de site dat hij dat aan gaat vragen maar was al gebeurd verleden week dus...
Maar als hij dat weer heeft gedaan zou dat wel tussen het actuele nieuws horen.
Die Huub gaat er echt nog niet uit hoor, zeker niet na zijn plannen met Jaap en al helemaal niet nu er een nieuwe aan komt vanavond, dat geloof ik niet.
Check voor de gein maar eens wat er nog moet komen en dan Jaap zijn site, dan zie je precies hoe lang ze ongeveer achter lopen, aangezien Jaap overal foto's van heeft hahaha...
Zo ook maandag / zondag het moddergevecht, nou dat is dus al 7 juni gebeurd, dus tv is niet meer actueel en dat komt mede door die klote WK.
Waarschuw beheerder
Ff wat totaal anders, waar kun je nou nog wel gratis de live streams bekyken?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P.riscilla op donderdag 21 juni 2007 om 22:04:

helemaal nergens

Waarschuw beheerder
je moet overal voor dokken :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 21:57:
laatst op Emporium zag ik een hele rits van die gasten lopen, was nog het meest verbaasd dat ze veel aandacht kregen van vrouwen

homo's zien er over het algemeen goed verzorgd uit
en dàt willen wij vrouwen :yes:
Maar.... je moet nog wel zien dat het een vent is :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Nicole * op donderdag 21 juni 2007 om 22:04:
Check voor de gein maar eens wat er nog moet komen en dan Jaap zijn site

link?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P.riscilla op donderdag 21 juni 2007 om 22:04:

Nergens,, j kan wel filmpjes kijken op Youtube,, clipser
Zo zie j nog wat recente dingen,,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op donderdag 21 juni 2007 om 22:22:
Check voor de gein maar eens wat er nog moet komen en dan Jaap zijn site

link?

Kingjaap.nl?? Of bedoel j dat niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op donderdag 21 juni 2007 om 22:21:
homo's zien er over het algemeen goed verzorgd uit
en dàt willen wij vrouwen

haha tja dat lijkt me logisch :lol:

maar het epileren van me wenkbrauwen, en onder de zonnebank liggen tot ik zo bruin ben als Natasia valt bij mij toch niet onder goed verzorgd :p

Waarschuw beheerder
Jensen :cheer:
Waarschuw beheerder
las palmas en apin bij jensen maar wist iedereen al :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neptunes_23 op donderdag 21 juni 2007 om 22:47:
las palmas en apin bij jensen maar wist iedereen al

jensen gaat er vol tegen in :yes:
Waarschuw beheerder
wuhhahaha netjes.... jaap zo gek als een zak piepers

Waarschuw beheerder
Jaap is een held :respect:
Waarschuw beheerder
Die actie bij jensen was gek, maar het programma "Sucks" echt niet te geloven wat een K*T programma dat is...

Net een stel kleine kinderen, mja trekt wel kijkcijfers met mensen die ervan houden...

Jammer zon programma, Big Brother was nog wel grappig (eerte keer op de buis) daarna kwamer er naar mijn mening teveel van dat soort programma's..

Mja, zo heeft iedereen zijn eigen ding.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van brian[4] op donderdag 21 juni 2007 om 23:12:
Net een stel kleine kinderen, mja trekt wel kijkcijfers met mensen die ervan houden

mja vooral die Palma en Natasia, die laten zich echt geweldig gaan bij een opmerking van jaap. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 22:53:
jensen gaat er vol tegen in

:respect:

:@ Wat een irritant, stom kutwijf is die Natasia zeg :dood: Bahhhhhh

Zelfs bijdehand tegen Jensen gaan doen; bah :S
Artiest {SHOWLIST artist 21807, 39362, 50141}
Waarschuw beheerder
natasia mogen ze van mij aan de galg hangen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die dennis is net zo een dwerg als huub, een kaboutah
Waarschuw beheerder
Iemand filmpjes van jensen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dystielec op donderdag 21 juni 2007 om 23:58:
natasia mogen ze van mij aan de galg hangen

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Headliner.NL op vrijdag 22 juni 2007 om 04:47:
Er komt een nieuwe miljonair in het huis: Dennis

Hoop dat ze deze narcist kapot maken!!! whoehahaha! :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de nieuwe kabouter heet dennis

Waarschuw beheerder
mooiboi alert!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
huub en jaap bellen groupies voor hun sexfeest

Waarschuw beheerder
Dennis, de nieuwe miljonair heeft zijn rondleiding gehad en meteen wordt hij buiten bespeeld door Huub, Jaap en Lieke:
Dennis in gesprek met Huub, Lieke en Jaap

Dan wil Jaap Dennis even alleen spreken:
Dennis in gesprek met Jaap

Weer binnengekomen wordt Dennis ondervraagd door de 'oude' miljonairs. Over Dennis de gladjakker, de bijna prof-voetballer, de bijna zanger en meer...
Over Dennis de Gladjakker, de bijna prof-voetballer, de bijna zanger - deel 1
Over Dennis de Gladjakker, de bijna prof-voetballer, de bijna zanger - deel 2
Waarschuw beheerder
Het gesprek wordt grimmiger. Huub vindt Dennis arrogant en laat dit duidelijk blijken. Dennis is liever knap en niet succesvol dan lelijk en wel succesvol. Amanda gaat hier helemaal in mee...
Dennis houdt wel van de vele ruzies in het huis. Hij begint meteen met stoken tussen Lieke en Amanda en het lukt vrij aardig!
Dennis: liever knap en niet succesvol dan lelijk en wel succesvol

Dennis noemt zichzelf de enige echte Poker King, maar dat laat Huub zich natuurlijk niet zeggen, een weddenschap is geboren:
Dennis de pokerking - Dat laat Huub zich natuurlijk niet zeggen
Waarschuw beheerder
ik weet niet echt wat ik van die dennis moet denken hoor :/

Waarschuw beheerder
is Natasia die zwarte aap wat een kut wijf is dat zeg met der grote bek van der dat ze iedereen ze botte breekt alsof ze alles is

NIET MET ME FUCKEEE HOORRRR " dom wijf het zou je moeder ma zijn die zich zo gedraagt op t.v nou ik zou me dood schamen met zo'n aso bek als haar

gelukkig kijk ik het nooit alleen toevallig op jensen wat een aso's zeg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 10:31:
is Natasia die zwarte aap wat een kut wijf is dat zeg met der grote bek van der dat ze iedereen ze botte breekt alsof ze alles is

NIET MET ME FUCKEEE HOORRRR " dom wijf het zou je moeder ma zijn die zich zo gedraagt op t.v nou ik zou me dood schamen met zo'n aso bek als haar

gelukkig kijk ik het nooit alleen toevallig op jensen wat een aso's zeg

Weet jij wat leestekens zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op vrijdag 22 juni 2007 om 10:19:
ik weet niet echt wat ik van die dennis moet denken hoor

Ik wel.... Dikke stakker is het :jaja:

Grote bek gelijk in het begin... veeeeel te veel praatjes...

Ja hor, goeie opstelling als je net nieuw bent... NOT
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het ging weer los net.. Jaap gooide een emmer water met sop over amandel, omdat brian an huub zat.. Nu flikkerde brian huub in 't zwembad met zender en al.

Toen ging 't los en de camera's gingen weer naar de tuin :looser:
Waarschuw beheerder
:roflol: .. Dat is wel releax .. Maar dat die camera`s weer uitgaan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Waalie! op vrijdag 22 juni 2007 om 10:32:
Grote bek gelijk in het begin... veeeeel te veel praatjes...

moet je dan doen.. je gelijk helemaal gek laten maken door die gasten! Je moet natuurlijkj wel gelijk beetje voor jezelf opkomen anders is het de eerstevolgende stemronde gelijk ciaoo
Waarschuw beheerder
Huub, Lieke en Jaap bespreken Dennis en zijn kansen in het huis. Huub vindt zicht (uiteraard) op alle fronten behalve zingen beter dan Dennis. Jaap en Lieke nuanceren:
Huub, Lieke en Jaap bespreken Dennis

Dennis is terug van 'achter' en Jaap neemt hem meteen even apart om een alliantie voor te stellen. Weer binnengekomen complimenteert Huub Dennis met zijn goede binnenkomst en Huub gaat nog even apart met Dennis buiten praten.
Dennis weer in gesprek met Jaap, Huub en Lieke - deel 1
Dennis weer in gesprek met Jaap, Huub en Lieke - deel 2

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
terror jaap

agressie brian naar huub toe