Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 387541x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Madelon ~ op vrijdag 8 juni 2007 om 21:08:
kansloos ventje

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 21:15:
Huub is bij mij nu definitief afgezakt tot VER onder de grens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 21:15:
Oei...Huub is bij mij nu definitief afgezakt tot VER onder de grens van het toelaatbare.

Met zn KK en zn verwensingen naar de groep toe.

Dat kereltje heeft absoluut geen idee waar die over praat....

Inderdaad,heb ik precies hetzelfde

Waarschuw beheerder
Noeste Brian b)

Hopen dat ie er eerdaags flink op los beukt! :cheer:

:X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 18:28:
hier is het clipje

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=24167&sess=664

wat een kinderachtige figuren zeg...zou echt doodmoe worden van die mafkezen als ik daar zou zitten, vooral die schreeuwende negerin en die Amanda zijn strontvervelend. en die gay begint ook erg irritant te worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op vrijdag 8 juni 2007 om 19:41:
Ik zie natasia ook wel weg gaan binnekort

Die gaat ook weg nadat ze ook liposuctie heeft laten doen aan haar buik en benen. (langleve teletekst)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 22:36:
wat een kinderachtige figuren zeg...zou echt doodmoe worden van die mafkezen als ik daar zou zitten, vooral die schreeuwende negerin en die Amanda zijn strontvervelend. en die gay begint ook erg irritant te worden.

Helemaal mee eens, wat een trieste figuren, helemaal die Natasia, wat een .... piep
Waarschuw beheerder
laat ze allemaal maar gaan, jaap en huub vind ik inprincipe het programma maken ben het niet altyd eens wat die 2 uitvreten maar blijft toch 9 van de 10 x grappig ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 8 juni 2007 om 12:01:
ik vind dr best lekker

Nou mooi toch, mag jij Natasia hebben ik en Lieke :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 12:09:
Dat wel, maar het is volgens mij wel een geile hoer.

Ik zou dr geen 50 Euro voor over hebben hoor :no: :dood:
Waarschuw beheerder
vooral die schreeuwende negerin en die Amanda zijn strontvervelend. en die gay begint ook erg irritant te worden.laatste aanpassing 8 juni 2007 22:49

precies :S bokito vind ik nog de aller trieste! zou zo een banaan in dr smoelwerk douwen als ik daar zat.
Artiest {SHOWLIST artist 21807, 39362, 50141}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op zaterdag 9 juni 2007 om 00:55:
bokito vind ik nog de aller trieste!

dat zeker:P
k zeg dat ze er mond moeten dicht tapen

Waarschuw beheerder
:bloos: nena :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 22:23:
Noeste Brian

Hopen dat ie er eerdaags flink op los beukt!

!!
Waarschuw beheerder
Geweldig hoe rustig brian blijft ondanks het geweld van huub, hij trok het niet meer :D :respect: brian
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 22:23:
Noeste Brian

zeker, maar dan wel nadat hij te horen heeft gekregen dat huub het huis moet verlaten, niet stoppen met rammen
Waarschuw beheerder
Wie kan vertellen hoe het afgelopen is tussen het geduw en trek werk tussen ?brian? en jaap ? lieke speelt een spelletje met huub, huub gaat deronder door...
Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen ze die stem van dat donkere wijf er niet standaard uitlaten ofzo, mijn god, wat een kraai is dat %-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXlerator op zaterdag 9 juni 2007 om 06:27:
zeker, maar dan wel nadat hij te horen heeft gekregen dat huub het huis moet verlaten, niet stoppen met rammen

Inderdaad. Maar wat lijkt me dat heerlijk zeg, die Huub een paar poffen verkopen! Wat een gast.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=549 height=374 cacheid=00014d6b0002df72eefc32cd1a01e9dd9a]http://i195.photobucket.com/albums/z234/kingjaap/juni/palmapreskooi4.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik had die foto's gezien ja....ze past precies tussen die travo's(Y)

Waarschuw beheerder
Ik vind het anders wel geil.
Waarschuw beheerder
Moet huub weg ?

En met welke aanleiding daar aan toe ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sharemusic op zaterdag 9 juni 2007 om 10:36:
Moet huub weg ?

Huh? Hoe kom je daar bij?
Als dat zo is dan kan mijn dag niet meer stuk!! :D
Waarschuw beheerder

:lol:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol:

Waarschuw beheerder
Verveel je je ook als je een liedje gaat maken over de Gouden Kooi :/
Waarschuw beheerder
hahaha
Waarschuw beheerder
Leuke bedreiging van natasia dat huub zijn auto de lucht in gaat, moet je vooral op tv doen snuggere

Waarschuw beheerder
wat een nr :roflol:
die bokita praat poep
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 18:28:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=24167&sess=664

Je hoort huub op einde ook zeggen dit zenden ze toch niet uit :roflol:
optaffuh :looser:huubje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXlerator op zaterdag 9 juni 2007 om 06:27:
Noeste Brian

waarom is iedereen ineens tegen huub??eerst vind iedereen hem geweldig...
beetje triest om nu ineens die para brotha bokito aan te moedigen:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 13:55:
Je hoort huub op einde ook zeggen dit zenden ze toch niet uit

neppe boel.. huub kan dus doen wat hij wilt.. eigenlijk moet nena dan ook terugkomen.. denk wel dat ze 10.000 euro terug heeft gekregen.. want aan de regels wordt lange tijd toch niet meer aangehouden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 14:13:
beetje triest om nu ineens die para brotha bokito aan te moedigen

ik heb sinds ik de gouden kooi gezien heb al een hekel aan huub... omdat niemand geweld mag gebruiken voelt hij zich meer dan die is... ik zou hem wel eens willen zien als ze het 1 week in de gouden kooi zouden beslissen dat geweld toegestaan is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zaterdag 9 juni 2007 om 14:19:
neppe boel.. huub kan dus doen wat hij wilt.. eigenlijk moet nena dan ook terugkomen.. denk wel dat ze 10.000 euro terug heeft gekregen.. want aan de regels wordt lange tijd toch niet meer aangehouden..

ik durf te wedden als het programma is afgelopen dat je hoort dat het allemaal acteurs zijn:loser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXlerator op zaterdag 9 juni 2007 om 14:21:
ik heb sinds ik de gouden kooi gezien heb al een hekel aan huub... omdat niemand geweld mag gebruiken voelt hij zich meer dan die is... ik zou hem wel eens willen zien als ze het 1 week in de gouden kooi zouden beslissen dat geweld toegestaan is

dat is ook toegestaan ze zitten er tog nog steeds in:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 14:13:

Huub heb ik altijd al een :loser: gevonden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 14:28:
Huub heb ik altijd al een :loser:gevonden.

ja tuurlijk
Waarschuw beheerder
IK heb huub altijd al (Y) gevonden, en daar blijf ik ook bij :jaja: :respect:
Waarschuw beheerder
Huub gaat steeds vaker over de rooie, en maar zeggen dat die andere fokt
Waarschuw beheerder
donateur
en die gay begint ook erg irritant te worden

Helemaal mee eens :jaja:

Met zn 'mannetje' de hele tijd :rot:
Waarschuw beheerder
geweldig wat eric doet.. lekker huub fokken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 13:01:
Verveel je je ook als je een liedje gaat maken over de Gouden Kooi

schitterend nummer :roflol:
Waarschuw beheerder
als Huub de GDK uitgaat..en met zn gewenning om ruzie te zoeken.. nou dan wordt hij heel snel in elkaar getimmerd.. hahaha.. niemand die zich inhoudt.. :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zaterdag 9 juni 2007 om 14:46:
als Huub de GDK uitgaat..en met zn gewenning om ruzie te zoeken.. nou dan wordt hij heel snel in elkaar getimmerd.. hahaha.. niemand die zich inhoudt..

idd, niemand die dan tegen gehouden wordt, dag huubje :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 9 juni 2007 om 14:33:
IK heb huub altijd al gevonden, en daar blijf ik ook bij

jij bent teminste eerlijk;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXlerator op zaterdag 9 juni 2007 om 14:43:
geweldig wat eric doet.. lekker huub fokken

letterlijk en figuurlijk

Waarschuw beheerder
donateur
als huub en jaap er uit zouden gaan is het over denk...

wat hou je dan over?een iritante nicht,2 schreeuwende hoeren en een huilende para brotha die zichzelf slaat....oja en lieke

mooie tv!:lol:

Waarschuw beheerder
Ik vind Huub al vanaf de 1e dag een vervelend mannetje, wat een :loser:. Snap niet dat hij zoveel te neuken heeft daar!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 15:10:
Ik vind Huub al vanaf de 1e dag een vervelend mannetje, wat een . Snap niet dat hij zoveel te neuken heeft daar!

op de 1e dag zat ie er nog nie in...