Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 388338x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 02:32:
snap ook gewoon niet wat jullie hier leuk aan vinden. Verschrikkelijk slecht dit. Ik kan er echt kwaad om worden als ik er naar kijk. Wat een zielige domme kleuters zeg. Wat een persoonlijkheden.. Geeft wel wat aan als je iemand als een Huub of Jaap om hun persoonlijkheid waardeert vind ik.

Overigens schijnt dit bij nog een date voorgekomen te zijn heb ik begrepen??? Bij die van wie dan wel en wat was daar de reden van? Wat was überhaupt de reden dat ze zo tegen die Eric doen?

Het is verdomme toch een spel! Hoe denk je dat je kan gaan winnen? Door braaf te blijven? Je moet elkaar het leven ziek maken, totdat er één begint te flippen.
Je moet het niet met de realiteit vergelijken, het is een spel.
Of ze nou te ver door draven ofniet.
Dus zap maar lekker verder :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van I-LLusion op woensdag 6 juni 2007 om 12:04:
snap ook gewoon niet wat jullie hier leuk aan vinden. Verschrikkelijk slecht dit. Ik kan er echt kwaad om worden als ik er naar kijk. Wat een zielige domme kleuters zeg. Wat een persoonlijkheden.. Geeft wel wat aan als je iemand als een Huub of Jaap om hun persoonlijkheid waardeert vind ik.

Zonder Jaap had ik het ook niet gekeken, die kerel is gewoon hilarisch. Puur entertainment voordat je op één oor gaat. Snap alleen niet dat mensen het volgen nee;)

Ach.. ieder zn ding toch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 juni 2007 om 12:08:
Zonder Jaap had ik het ook niet gekeken, die kerel is gewoon hilarisch. Puur entertainment voordat je op één oor gaat. Snap alleen niet dat mensen het volgen nee

Juist, het is toch ook entertainment?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van suusco op woensdag 6 juni 2007 om 10:57:
maar gister bij jensen leek wel of ze een toneelstukje aan het opvoeren waren, wat een aanstellers....!!!

Weet wel zeker dat er van te voren wordt gezegd hoe ze moeten doen en wat ze moeten zeggen in de show. Dit leek echt nergens op (n)

Jaap deed nét ff wat té overdreven :9

Beetje jammer..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Tien wil gewoon dat Brian wint. Elke keer als er een gevecht is waar Brian bij betrokken is, laten ze niks zien. Maar als 1 van de andere bewoners, vooral jaap of huub, ergens bij betrokken is laten ze het zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I-LLusion op woensdag 6 juni 2007 om 12:04:
Het is verdomme toch een spel! Hoe denk je dat je kan gaan winnen? Door braaf te blijven? Je moet elkaar het leven ziek maken, totdat er één begint te flippen.
Je moet het niet met de realiteit vergelijken, het is een spel.
Of ze nou te ver door draven ofniet.
Dus zap maar lekker verder

Of het een spel is of niet, het zegt een hoop over de persoonlijkheid van mensen. Dat mensen mensen zo ver kunnen gaan om materialistische mensen laat wel zien dat ze eigenlijk niet echt een ziel hebben.

Deze gaan gewoon té ver. Ook voor een spel!

Waarschuw beheerder
donateur
Waar kan ik die aflevering van Jensen kijken?

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond om half 6 ofzo komt de herhaling op rtl 5

Waarschuw beheerder
Ja dan ben ik nog atwt aan t kijken :$ :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 12:44:
Of het een spel is of niet, het zegt een hoop over de persoonlijkheid van mensen. Dat mensen mensen zo ver kunnen gaan om materialistische mensen laat wel zien dat ze eigenlijk niet echt een ziel hebben.

Het is uiteraard geen weerspiegeling van de maatschappij, maar goed ook, geeft wel de verpaupering aan ja. Paupermoeders,tienersletjes,brutale kikvorsmannetjes.. anders was er geen programma geweest, en tja dat is Talpa toch?

Net als die homevideo filmpjes waarbij bejaarden hun nek breken.. lachuhh..

Waarschuw beheerder
donateur
Tja Talpa inderdaad. Wat een crapznder.. :P

Hoewel zo beetje alle commerciele omroepen dat tegenwoordig zijn hoor. Ik zat gisteren in de gids te kijken en op iedere zende waren alleen maar geestdodende programma's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op woensdag 6 juni 2007 om 12:10:
Juist, het is toch ook entertainment?

vind je? wat een kk josti is dat, die gozer is niet goed bij ze hoofd vind het echt belachelijk dat die erin blijft.
wat een aso!

bij jensen gisteren man man man het zou je kind maar wezen zou me doodschamen wat een debiel
Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk zeg, die gore vette Jaap! wat haat ik die gast
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op woensdag 6 juni 2007 om 13:55:
vind je? wat een kk josti is dat, die gozer is niet goed bij ze hoofd vind het echt belachelijk dat die erin blijft.
wat een aso!

Dat hoort allemaal bij de show van Jaap, moest je maar eens kijken hoe hij was toen hij net in de Gouden Kooi kwam.
Nadat hij in de villa te horen had gekregen dat hij voor de zoveelste keer was gezakt voor een examen op de Universiteit, en school zo goed als afgelopen was, heeft hij volgens mij pas de knop omgedraait en psycho lopen te doen.

Waarschuw beheerder
Jaap (Y)
Waarschuw beheerder
terro jaap jaapie jaapie

wie jaap tart die krijgt teror
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 juni 2007 om 14:35:
Jaap (y)

Idd, lachen die vent. Lekker rellen in dat huis!!!

Waarschuw beheerder
wheh

up foor die JAAP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 12:48:
Waar kan ik die aflevering van Jensen kijken?

je kan het ook op internet zien..
www.jensentv.nl

Waarschuw beheerder
Free Bokito
Waarschuw beheerder
Gister vond ik het echt gespeelt bij jensen (N)
Waarschuw beheerder
Volgens mij is het niet nep.

Jaap speelt gewoon alsof hij helemaal gek is...
Hij acteert dus eigelijk wel...maar niet voor talpa!
Hij acteert voor zichzelf om dat geld te winnen..
Daarom komt t ook niet echt natuurlijk over omdat hij zo echt niet in het gewone leven doet..

Hij doet in dat huis gewoon alles om die andere gek te maken,
en dat was toch ook de bedoeling van dat spel!

En gisteren bij jensen kwam het op mij over dat Jaap dacht dat hij intussen heel erg populair was geworden in Nederland..
Daarom sloofde hij zich nogal uit op die bank...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hart op woensdag 6 juni 2007 om 14:02:
Verschrikkelijk zeg, die gore vette Jaap! wat haat ik die gast

ja he ik kan hem ook echt niet uitstaan..

Waarschuw beheerder
donateur
Wat krijgen we nou? Is die Huub bi ofzo? Ik zie een trio filmpje van hem en eric en nog zo'n gay... %)

Wat loopt ie Eric dan uit te maken van hitsige homo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 12:50:
Ja dan ben ik nog atwt aan t kijken

me too :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *Joel* op woensdag 6 juni 2007 om 15:13:

Daarom komt t ook niet echt natuurlijk over omdat hij zo echt niet in het gewone leven doet..

En gisteren bij jensen kwam het op mij over dat Jaap dacht dat hij intussen heel erg populair was geworden in Nederland..
Daarom sloofde hij zich nogal uit op die bank...laatste aanpassing 6 juni 2007 15:14

Sluit ik me bij aan, niks neps aan, alsin geregiseerd.. Jaap voelt zich gewoon het mannetje :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 juni 2007 om 15:37:
Jaap voelt zich gewoon het mannetje

en terrecht! zwaar lachen altijd met die kerel :yes:

Waarschuw beheerder
vind ik ook

Waarschuw beheerder
Daar staat ze dan, in een zwart niemendalletje. Begeleid door de belangrijke mensen in
haar leven, de visagist en de kapper, staat ze de wereldpers te woord. Dan mag ze haar
jurkje inruilen voor een oranje overall van de LA County Jail. „Ik ben bang, maar ik ben
sterk”, zegt ze, terwijl de limousine die haar naar de gevangenis vervoerde langzaam uit
beeld rijdt. Haar advocaat doet er nog een schepje bovenop. „Dit is een akelige plek. De
gevangenen douchen dagelijks onder een paar druppels koud water. Het eten is erg slecht.”
Zou het echt? Daar geloof je toch helemaal niets van? Natuurlijk krijgt Paris een
voorkeursbehandeling! Het zou me niets verbazen als er voor Miss Hilton stiekem toch een
fijn zacht bedje klaarstaat, en een glaasje bubbels bij het ontbijt. Wie weet is ze zelfs
rechtstreeks de achterdeur weer uitgelopen en is dit alles een publiciteitsstunt van de
mediageile miljonairsdochter.
Nee, als ze Paris echt hadden willen straffen, hadden ze haar in de Gouden Kooi
moeten opsluiten. Dat is pas een akelige plek. Het is misschien een inkoppertje, maar de
knettergekke Huub had wel raad geweten met dit frêle hapje. Of anders reus Jaap, die
Paris zou meeslepen naar zijn hol om haar daar 23 dagen lang ongestoord te kunnen
betasten onder het uiten van onverstaanbare kreten. Er komt een plekje vrij, want
hysterica Natasia gaat over een tijdje vertrekken. Zij vindt dat ze zichzelf genoeg heeft
„ontwikkeld” na een borstvergroting en straks nog een buikwandcorrectie, die ze dan, slim
bekeken, op kosten van De Mol heeft laten uitvoeren.

Paris in de Gouden Kooi? Nee. Zo sterk is ze nu ook weer niet.

Waarschuw beheerder
donateur
helemaal mee eens, jaap skitterend wat een geit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja vooral die met dat zwarte petje.

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=253 cacheid=000e095900282426302fb6e61a01e90e19]http://i12.tinypic.com/52n5wxu.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joel* op woensdag 6 juni 2007 om 15:13:

Daarom sloofde hij zich nogal uit op die bank...

ook helemaal mee eens,
Ik vond het gisteren bij jensen gewoon freaky:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is het toch een black beauty, absoluut niet misplaatst die arrogantie :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=407 cacheid=000000360001a2dba57ac3051a01e91087]http://i9.tinypic.com/52davz8.jpg[/img]
[img width=449 height=294 cacheid=000000360001a2dcb5efcbdc1a01e91087]http://i12.tinypic.com/5xo83tv.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehe, lijkt wel een omgesmolten brok chocola joh

Nieteens heel lelijk die onderste tieten..

Waarschuw beheerder
begrijp niet dat ze die borsten zo heeft, vraag me af wat er geopereerd is, want mooi zijn ze niet

Waarschuw beheerder
duwen en trekken wat niet mocht

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=23815&sess=794
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze heeft kinderen gekregen toch..

Waarschuw beheerder
ik had mn borsten maar laten verkleinen

Waarschuw beheerder
Die Tilly zei dat ze weet dat Amanda haar tieten nep zijn,snap niet dat ze maar ontkent,niks mis met plastische chirurgie als het nodig is maar vind ze niet mooi

Waarschuw beheerder
donateur
Moshpit : Bedankt voor je filmpjes (Y):) Leuk om zo alles bij te houden haha

Ik vind het wel wat zeg die brief?! Dus duwen is verboden?

Mooi zo! Kijken of Huubje ook andere manieren kent dan agressie.

Triessie ik snap dat ook niet meer, maar Jaap helemaal die heeft echt een obsessie voor Amanda haar vormen.
En om nu te zeggen dat ze zo mooi zijn , kwet niet hoor. Echt of nep wat maakt het uit :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*Sammie*~ op woensdag 6 juni 2007 om 14:50:
je kan het ook op internet zien..
www.jensentv.nl

kan pas na de herhaling staat er nu nog niet op
Waarschuw beheerder
gadver die dingen van natte asja

Waarschuw beheerder
donateur
Ze mogen elkaar wel daar in de Gouden Kooi hè... (L)

Kan me haast niet voorstellen dat die na dit avontuur ooit nog nomraal met elkaar om kunnen gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
vind t gay dat je nu moet betalen om te kijken, naaiers

Waarschuw beheerder
donateur
Echt, die ruzie's...ik begrijp niet dat mensen het kunnen opbrengen om niet een keiharde hoek uit te delen.. :o
Waarschuw beheerder
Heerlijk programma, probeer het zoveel mogelijk te kijken... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ||*MariBelleKe*|| op woensdag 6 juni 2007 om 18:04:
Heerlijk programma, probeer het zoveel mogelijk te kijken...

:jaja: