Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 388850x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
terror van8 tegen de date van eric

koffer in het zwembad

pissen tegen zn auto

eric en huub met zender in zwembad

rest van de n8

Waarschuw beheerder
Stelletje kindjes zijn het soms gewoon..
Huub wordt een beetje saai,is net of hij niet meer zonder Jaap kan
Waarschuw beheerder
DGK is zo nep.. hoor van mensen die voor streams betalen zien dat de buren ''de regie'' de boel aansturen dmv de telefoon.. daarom hebben ze vaak ruzie en is t een teringzooi..

tis een nep- aso show aan t worden..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie Jaap tart die krijgt terror :respect:

Waarschuw beheerder
Ze kunnen het programma beter stilleggen.
Dit is gewoon niet leuk meer wat een teringzooi daar met echt zielige mensen!!!
Waarschuw beheerder
Denk dat er binnenkort echt gewonden gaan vallen en misschien nog wel erger. De vraag is dan wie je wil dat er ,,gaat'' ;)
Waarschuw beheerder
heb me aangemeld :cheer:

zal eens voor echte spanningen zorgen daar O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 11:42:
Ze kunnen het programma beter stilleggen.

idd regels zijn regels talpa houd zich er zelf niet aan
snap nie dat er mensen zijn die betalen voor deze onzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M for Maarten op zondag 3 juni 2007 om 11:59:
Denk dat er binnenkort echt gewonden gaan vallen en misschien nog wel erger. De vraag is dan wie je wil dat er ,,gaat''

Eric kwam net uit bed met een tand door zijn lip. Hij vertelde dat Huub hem onder water een knal heeft verkocht maar net uit beeld van de onderwatercamera. Huub mag dan een kijkcijferkanon voor DGK zijn maar hij heeft nu al te vaak geslagen,ze moeten hem maar ns eruit gooien!
Waarschuw beheerder
huub heeft al zoveel waarschuwingen gehad en er skijt aan gehad, dus idd opzouten met hem, kan die gelijk bokito dan meenemen??
Waarschuw beheerder
denken jullie nou echt dat de organisatie zelf zorgt voor al die ruzies en opstootjes, dat is echte onzin, ze zullen best bij sommige acties de handen bij iemand boven het hoofd houden

Maar al die ruzies etc is echt allemaal geen comedy

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook steeds minder leuk worden...al die aggressieviteit! :s Je kan ook leuke tv maken op een gezellige manier!
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft Huub een beetje teveel pilletjes genomen. Damn wat een kleuter zeg,, dit is tog fuckig niet normaal :S

Wat is er dan met die zenders,, wrom doen ze alsof die zo belangrijk zijn,, krijgen ze dan geen nieuwe ofzo als ie kapot is,,
Waarschuw beheerder
ik maak je kapot, ik maak je kapot, ik maak je kapot...blablablaaaa

tijdje geleden : pak me dan, pak me dan, pak me dan....

:/ de sukkel
Waarschuw beheerder
Beetje jammer die terroracties, ze zeggen altijd geen terror te gebruiken tegen bezoek van medebewoners, en nu dit.

Slap van Huub dat ie zonder Jaap dit niet kan!!

en knap van die Alex dat ie nog is gebleven:P

Waarschuw beheerder
t'wordt idd wel een beetje vermoeiend dat gemier de hele tijd...

Laat die regels allemaal maar varen dan en gooi wat knuppels en fietskettingen in het huis...
Waarschuw beheerder
:roflol:

Waarschuw beheerder
Ze willen die huub en brian er gewoon inhouden om het een beetje leuk te maken nou dit is echt niet leuk meer zo verlagen ze zich alleen maar
vind je het gek dat ze gekroond zijn toch slecht gekeken programma
het programma big brother was nog leuker...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 13:08:
huub en brian

en jaap...

die is inmiddels niet meer dan de Marionet van Huubje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 13:12:
en jaap...

:honger:

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 13:12:
Huubje

B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 09:41:
koffer in het zwembad

Huub gaat beetje net als jaap praten met zn fucking niet normaal enzo..

Hij's net jaap, alleen is jaap echt en huub niet!
Waarschuw beheerder

Daar gebeurde toch nooit geen ene reet. Ik lach me slap om de gouden kooi, of het nou geregisseerd is of niet!
Uitspraak van || Dennis || op zondag 3 juni 2007 om 12:07:
denken jullie nou echt dat de organisatie zelf zorgt voor al die ruzies en opstootjes, dat is echte onzin, ze zullen best bij sommige acties de handen bij iemand boven het hoofd houden

Precies! Al die complot theorieen gaan echt nergens over, al is het natuurlijk wel heel matig dat je het zwembad te zien krijgt als er echt gereld word.. Fuck talpa, maar hulde aan de mensen die hier de filmpjes plaatsen(y)
Waarschuw beheerder

Vind jij, ik vond BB ook leuk maar de gouden kooi toch net iets leuker!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 12:02:
Eric kwam net uit bed met een tand door zijn lip. Hij vertelde dat Huub hem onder water een knal heeft verkocht maar net uit beeld van de onderwatercamera. Huub mag dan een kijkcijferkanon voor DGK zijn maar hij heeft nu al te vaak geslagen,ze moeten hem maar ns eruit gooien!

heel moeilijk iemand een klap geven onder water veels te veel weerstand dus das gewoon lulkoek van smericje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _AngeL_ op zondag 3 juni 2007 om 11:59:
heb me aangemeld

zal eens voor echte spanningen zorgen daar

ga je dan ook met huub naar bed ?

Waarschuw beheerder
pfff ik kijk het echt minimaal meer. eerst vond ik het leuk maar het leuke is eraf denk ik? Alleenmaar hetzelfde, kosten, erin rollen, mee gooien, met eten gooien, oneindige discussies, natasia die alleenmaar herhaalt, huub die lieke behandeld als stuk stront, brain die amanda als hoer laat rond lopen om huub en lieke uit elkaar te drijven (net of dat nodig is), die eric die er dan maar een beetje bij loopt van jaa :vaag:. Nee, tis niet meer leuk.

Waarschuw beheerder
op de beat :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=rCErzjgcbjs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 11:27:
Stelletje kindjes zijn het soms gewoon..

Ja idd :S Jaap neemt hem over :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 3 juni 2007 om 14:40:
Huub gaat beetje net als jaap praten met zn fucking niet normaal enzo..

Hij's net jaap, alleen is jaap echt en huub niet!

indd erg irritant. Fake huubje
Waarschuw beheerder
ze waren net bij life and cooking :lol: huub met ze "wijze" woordjes en natasia die zij dat ze in de goude kooi zat om haar doelen te bereiken en ze deed het niet voor het huis .. betaal je dan 10.000 om je doel te bereiken :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in een creche hebben peuters onderling nog betere en intelectuelere discussies als dat ze in de gouden kooi hebben, vind het echt geweldig:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar blablasia gaat pas in september weg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op zondag 3 juni 2007 om 18:20:
en natasia die zij dat ze in de goude kooi zat om haar doelen te bereiken

Als je goed geluisterd had , dan wist je dat Natasia er September uitgaat omdat ze er dan een jaar lang zit.

Uitspraak van Cks op zondag 3 juni 2007 om 18:20:
betaal je dan 10.000 om je doel te bereiken

Dus haar 10.000 blijft intact + ze heeft haar doelen bereikt die ook het nodige kosten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 11:27:

huub de hobbit kan niks in ze eentje.
eerst Eric naast zich en nu Jaap.

Durf te wedden dat hij nog niks in ze leven heeft bereikt.
Alles van papa en mama.

Waarschuw beheerder
huubje en natasia bij life and cooking, als het weer kan dan mag huub lekker de tieten masseren van natasia :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
ze doen net alsof ze de beelden nog nooit hebben gezien terwijl er op de weblogs youtube filmpjes staan:S

Waarschuw beheerder
Echt die Natasia, wat een schijtwijf, d`r manier van praten en denken, niet te geloven en dan nog die kutstem erbij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 20:01:
ze doen net alsof ze de beelden nog nooit hebben gezien terwijl er op de weblogs youtube filmpjes staan

Dat zijn dingen die van de streams opgenomen worden , op Tien zelf wordt het zo gemonteerd dat je alleen de "extremen" krijgt te zien.

Bijv , als brian en huub een dag normaal met elkaar omgaan zul je dat minder snel zien dan dat ze weer een ruzie hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sharemusic op zondag 3 juni 2007 om 20:07:
Dat zijn dingen die van de streams opgenomen worden , op Tien zelf wordt het zo gemonteerd dat je alleen de "extremen" krijgt te zien.

Bijv , als brian en huub een dag normaal met elkaar omgaan zul je dat minder snel zien dan dat ze weer een ruzie hebben.

wat heeft dat er mee te maken dat ze het al wel hebben gezien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 20:17:
wat heeft dat er mee te maken dat ze het al wel hebben gezien?laatste aanpassing 3 juni 2007 20:19

die weblogs zijn niet van de bewoners zelf en dat kun je checken door te kijken of er mensen op mogen reageren, op hun echte weblogs staat "reageren" uit, ze mogen geen contact hebben met "buiten"
Waarschuw beheerder
ik vraag me af hoe lang deze show gaat lopen

brian huub en jaap zijn toch wel de die-hards en zullen niet zomaar vertrekken.. kans bestaat dat talpa de stekker eruit trek na zoveel tijd.. en dan hebben ze nog niks.. :/ iig niet t vele geld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op zondag 3 juni 2007 om 20:57:
k vraag me af hoe lang deze show gaat lopen

ben zoiezo benieuwd hoe het met talpa gaat aflopen en of iemand het programma dan over neemt:/

Waarschuw beheerder
amanda en de rest na zien van life & cooking

huub en natasia terug

eric over huub tegen natasia

Artiest {SHOWLIST artist 23348, 26748}
Waarschuw beheerder
hahaha dat van life and coocking is toch wel erg grappig!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net ff voor de grap de goude kooi weer eens gekeken sinds maanden, maar wat is er met die Jaap gebeurd joh?:s Tering, die is echt veranderd is z'n gedrag zeg. Wat een mongool joh :s

Als je het zo een hele tijd niet gezien hebt en dan ineens die gedragdsverandering ziet...tsja, misschien toch een acteur hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sharemusic op zondag 3 juni 2007 om 19:26:
Dus haar 10.000 blijft intact + ze heeft haar doelen bereikt die ook het nodige kosten.

Welke doelen? Een jaar niet zwanger worden?

Nee die red het wel buiten hoor.
Veel geleerd, zichzelf goed verkocht en op de kaart gezet.
De multinationals staan in de rij voor haar. Kan ze 'savonds en in de weekenden nog wat bij schnabbelen als zangeres :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 19:39:
huubje en natasia bij life and cooking, als het weer kan dan mag huub lekker de tieten masseren van natasia

Hmmm... ff dat van Life & Coocking gekeken... ook lekker bizar zeg dat met die Huub en Natasia. Ben 't helemaal met irene moors eens dat het echt slecht, respectloos en kut is gewoon.