Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 390642x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uiteindelijk wordt Brian afgevoerd uit de villa door de beveiliging....voor wat eigenlijk?!?!

Brian flipt nog meer door en het leek van een verbaal nucleair, naar fysiek murder-death-kill over te slaan.

De beveiliging die normaal gesproken de omheining van De Gouden Kooi bewaakt, moest er aan te pas komen om Brian af te voeren uit mijn huisje.

Nee, naar mijn mening is er geen fysiek geweld gepleegd. Huub was wel weer die tering sneak die hij altijd is. Met lichte tikjes een zwaar vergrijp bij Brian proberen uit te lokken. Ik weet niet in hoeverre Brian & Huub zijn gewaarschuwd door de arbitrage na hun vorige death match in het kantoor. Als ze allebei ferm gewaarschuwd zijn om dit soort semi fysieke oproer te voorkomen, dan vind ik dat beide spelers een offciele waarschuwing moeten krijgen.

van Jaap.
en die fotos met de beveiling zijn onduidelijk gemaakt :S

dus ut is allemaal een pot nat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 18:08:
vanmorgen was zelfs de security erbij

als ut altyd zo loop zitte ze er nog wel un paar jaar..
Waarschuw beheerder
oh oh oh... wat een huishoude daar hahahahah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Morgen : Lekker door de kots rollen :woep:

wat een mafkees :lol:

Waarschuw beheerder
Zo bijdehand was die jaap vroeger niet, wat een gek tegenwoordig hahahahah
Waarschuw beheerder
is die avondbutler bi?hij was net ff te vriendschappelijk met eric.

Waarschuw beheerder
wat er gebeurd is volgens mesias jaap :
Het ontbijt vanochtend liep dusdanig uit de hand dat de beveiliging in moest grijpen. De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
http://s195.photobucket.com/albums/z234/kingjaap/mei/

Zoals al zo vaak het geval is geweest, ontstaat een gigantische ruzie uit de accumulatie van irritaties die een sneeuwbal effect vormen. Zo zie je maar weer hoe menselijk de Kooi is. Mensen blijven impulsief handelen naar hun emoties.Uiteindelijk wordt Brian afgevoerd uit de villa door de beveiliging....voor wat eigenlijk?!?!

Het begon allemaal met de kleine irritatie van Huub, dat Palma nadrukkelijk haar hoofd 10 cm naast de zijne plaatste om haar punt (ik weet geeneens welke punt, ik was aan het eten, dat is belangrijker) duidelijk te maken. Huupie duwt, weliswaar niet hard maar toch, het hoofd van Palma tot 5x toe weg. Nu komt het punt waarop de irritatie accumuleert, versterkt wordt. Palma voelt zich nu gerechtvaardigd om Huub zijn wegduwende hand ferm weg te slaan. De collectieve verontwaardiging ligt nu weer een treetje hoger, waarop Huub zijn broodje salami naar het hoofd van Palma smijt. (hmzzz een wannabe Jaap?)

Wifebeater Brian krijgt nu het briljante idee om zijn wifebeat reputatie op te hemelen. Hij flipt door dat Huub geen voedsel naar een vrouw mag gooien. Het lijkt haast wel gemeend, maar we weten allemaal wat Brian in zijn verleden heeft gedaan bij vrouwen. Check het Fok!Forum maar.

Ik fluister vervolgens Huub in dat hij voedsel over Brian's kringspierknuffelboerin Amanda moet gooien. Ik deed het zelf niet, omdat op dat moment de meeste roring gecreeerd kon worden door Huub. Iedereen was al afgepist op die jongen. Dat noem je strategisch denken. Mijn snode plan werkte enorm goed. Brian flipt nog meer door en het leek van een verbaal nucleair, naar fysiek murder-death-kill over te slaan.

De beveiliging die normaal gesproken de omheining van De Gouden Kooi bewaakt, moest er aan te pas komen om Brian af te voeren uit mijn huisje.

Is er naar mijn mening fysiek geweld geweest waardoor iemand de villa moet verlaten?

Amanda heeft in het verleden een officiele waarschuwing gehad voor het gooien van hete koffie over Huub. Toen ik Natasia, die helemaal over de zeik en in tranen was, fotografeerde voor de meesterlijk website kingjaap.nl, pleurde ze ook een bak loeiend hete thee over mijn benen heen. Ik baal er zwaar van, omdat ik weeeeer half dood ben. Godverdomme, de blaarvorming is al in gang.

Ga ik bellen? Ben ik zo kinderachtig om Natasia een offciele waarschuwing aan te naaien? Ik ben een motherfucking kooivechter die wondroos, middenoorinfecties, gehoorganginfecties, oogontstekingen, enkelverstuikingen, hernia's en wortelkanaalontstekingen voor lief neemt om hier een FUCKING MILJOEN EURO te winnen.

Wat zit iedereen toch als een stelletje crybaby's "fysiek geweld, fysiek geweld, snik, snik" te roepen. Waarom rent iedereen toch als een laffe Eddy Zoey naar de telefoon om de arbitrage te verwittigen van "het groooooooote onrecht"????

Ik ga Natasia GEEN officiele waarschuwing aannaaien, omdat lichte verwondingen gewoon bij het leven in de kooi horen. MENSEN WORDT WAKKER! Duw en trekwerk zit per definitie verweven in onze co-existentie. Kleine verwondingen, kwaaltjes en pijntjes kunnen niet, zullen niet voorkomen kunnen worden of ooit verdwijnen. Al dan niet per ongeluk. Ik ga 100% zeker nog eens op iemands voet staan. Natasia gaat 100% zeker nog eens haar vlijmscherpe nagels achter Huub's oor planten. Amanda gaat 100% zeker haar kringspier met bruut geweld dichtgeknijpen dat Brian het dit keer niet uitschreeuwt van genot.

Take it or leave it, zo werkt de kooi.

Kijk....je moet natuurlijk niet iemand bij zijn kraag vastpakken en 'm hoeken. Dan is het adiossss met de geweldsdelinquent. Je moet natuurlijk niet zo dom zijn als mijn maat Naat en mijn groupie Nena, om de karatekid uit te gaan hangen.

Nee, naar mijn mening is er geen fysiek geweld gepleegd. Huub was wel weer die tering sneak die hij altijd is. Met lichte tikjes een zwaar vergrijp bij Brian proberen uit te lokken. Ik weet niet in hoeverre Brian & Huub zijn gewaarschuwd door de arbitrage na hun vorige death match in het kantoor. Als ze allebei ferm gewaarschuwd zijn om dit soort semi fysieke oproer te voorkomen, dan vind ik dat beide spelers een offciele waarschuwing moeten krijgen.

Beide spelers. Niet alleen Huub, want hoewel Huub degene was die het meteen doortrekt in het smerige door bijna tegen Brian's been te schoppen, maar toch net een stoel te raken en het klassieke faceslappen beoefend. Het was Brian en Brian alleen die zich opdrong naar Huub, zoals gebruikelijk letterlijk met volle borst tegen de kabouter aan. De vete was tussen Huub en Palma. Huub viel Brian in die clash verbaal niet aan, slechts Palma. Huub zette niet zijn magere, tere lijfje tegen Brian aan, dat was andersom wel het geval.

Zoals gezegd, sneeuwbaleffect, accumulatie van irritaties.....een logisch voortvloeisel uit de fundamenten die het leven in de kooi bepalen.

Niet zeiken met zijn allen, gewoon er om lachen en dan vooral om de tranen van Natasia die te bewonderen zijn in mijn fotoboek. :)

mvg,

De stoker. (alias, "de nieuwe Nicolaas")

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehehe wat een held die jaap:D

Waarschuw beheerder
waarom hebben Amanda en Lieke ruzie?

en wie gaat er nu naar Istanbul? :/

Waarschuw beheerder
Daar hebben ze ruzie over.

Al dat geschreeuw, kan niet eens rustig mee kijken...

Waarschuw beheerder
echt he.... iedereen schreeuwt echt door elkaar, niet normaal!!!

Waarschuw beheerder
ik mis niks dus :/

maar gaat er nu niemand begrijp ik?

Waarschuw beheerder
klopt...

het was niet unaniem dus niemand gaat :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
echt? ik kan er echt niets over vinden op de site. alleen over ruzies

Waarschuw beheerder
donateur
Huub is mijn favoriet niet iig...

Man...als ik in die kooi zat had ik hem al lang op zn muil geslagen en was ik dus ook al lang de kooi weer uit :lol:

Wat kan dat kereltje het bloed onder je nagels halen zeg, daar kan ik dus helemaal niet tegen.
Post in de vijver gooien....met eten smijten etc.

Nee, absoluut niet mijn type, doe mij Jaap maar, al vind ik het wel te ranzig wat hij met die kots doet, voor de rest lach ik me ziek om die kerel :D
Waarschuw beheerder
Waarom moet je ineens betalen voor de livestreams..? slaat natuurlyk ook weer nergens op,oplichters

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 11:34:
het wass weer raak vanochtend meteen weer een stream lock natuurlijk
hufters bij talpa

En daarom betaal ik er niet voor :looser:
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
achja de belangrijkste dingen worden wel op youtube gegooit dus tja :P
Waarschuw beheerder
samenvatting van alles wat er gebeurde... van begin tot einde..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cheerio op woensdag 30 mei 2007 om 20:33:
is die avondbutler bi?hij was net ff te vriendschappelijk met eric.

alles wat ze er aan "personeel" ingooien kan onder de noemer "goedkope hoeren"
Waarschuw beheerder
Lelijk zwembad damn ;),, haha was wel benieuwd wat er gebeurde toen ze naar buiten liepen (naja weet t wel,, maar had t willen zien :P),, krijgen we dat zwembad te zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love_Chickie op donderdag 31 mei 2007 om 09:30:
krijgen we dat zwembad te zien

slaat echt nergens op idd.. zend dan gewoon helemaal nix uit:/ was ook gewoon beveiliging bij:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Palma weet toch zelf ook wel dat het uit de hand loopt als ze Huub slaat :S

Begin me steeds meer te irriteren aan 'Mannetje' Erik.

Jaap z'n weblog = geniaal (y)

Waarschuw beheerder
kut zwembad:P
brian is gewoon een aapje..
weet niet op de een of andere manier blijft huub me favoriet:P
maja... in de uitzending zouden we het wel helemaal zien als het gemonteerd is:p was de vorige keer ook toen huubje en brains ruzie hadden:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 18:13:
wil wel wat zeggen als je zo brian afgevoerd ziet worden, die zal wel niet 100% in zn hoofd zijn,

nee die huup is lekker normaal haha die moeten ze voor een vuur peleton zetten

Waarschuw beheerder
van8 weer vuilnis terreur

Waarschuw beheerder
jaap is de king .... tis toch fucking niet normaal man :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 mei 2007 om 10:31:
e die huup is lekker normaal haha die moeten ze voor een vuur peleton zetten

tja en dan zeggen dat huub niet 100% is
Waarschuw beheerder
Huub= Actie B)

Zonder hem zou het saai zijn :X

Waarschuw beheerder
stemming istanbul, lekker schreeuwen en tieren en niemand krijgt em :P

Waarschuw beheerder
rukkende jaap :LOL:

Waarschuw beheerder
kut talpa, ik hoop wel dat ze nog ff laten zien wat er is gebeurd vanmorgen !

Waarschuw beheerder
van8 deeltje1

deeltje 2

Waarschuw beheerder
whahahah vet strak.. die amanda en brian hahaha.

lieke oprotte stink h*** :lol:

wat schreeuwt die heks nou .. omdat zij niks kan doen gaat ze lopen commandere...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
schitterend hahahahahahaa... hier kan ik nou uren naar kijken!!:lol: idereen ruzie met elkaar en bokito loopt een btj verslag te doen haha
Waarschuw beheerder
hahaha gadverdamme!!!! hij ligt zich gewoon te rukken waar iedereen bij is en ze lopen hem nog aan te moedigen ook hahaha!
Waarschuw beheerder
Dat stukje dat Brian tegen dat paard ouwehoert ...ik ga..doei bradda :lol: is er een filmpje van ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anthony G. op donderdag 31 mei 2007 om 16:00:
Dat stukje dat Brian tegen dat paard ouwehoert ...ik ga..doei bradda is er een filmpje van ?

Paar pagina's terug staat dat ..

Waarschuw beheerder
Ik vind het fucking niet normaal man!