Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 388269x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
jaap kickt 100% aars!!!
Waarschuw beheerder
?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
?
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
en weer kan palma niet normaal reageren,snap niet dat die er uit is gehaald dat ze lieke heeft geslagen,

Waarschuw beheerder
nathanael is terug en huub is in een pest humeur dat kan leuk worden
nathanael is er om iemand mee te nemen naar natasia die nu dus nieuwe borsten heeft gekregen en in het ziekenhuis ligt . de stemming gaat tussen amanda of brian
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zal wel brian worden haha of juist amanda die weet hoe t voelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 19:53:
nathanael is terug

Blijft die erin of voor ff?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 20:56:
voor ff

hoop ik

Waarschuw beheerder
Jaa hoop ik ook!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 24 mei 2007 om 19:46:
en weer kan palma niet normaal reageren,snap niet dat die er uit is gehaald dat ze lieke heeft geslagen,

Idd van mij mag ze ook wel weg, en jeetje amanda was weer lekker bezopen :lol:

Waarschuw beheerder
Palma mag de wel in blijven mooi mens!
Lieke mag wel oprotten achterbaks kreng!

Terecht dat ze lieke sloeg:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaap is helemaal geweldig !!! :-D

Waarschuw beheerder
jaap bij amanda in bubbelbad

jaap heeft gekotst op natas dr bed en heeft erin zitten rollen

ericje en huubje ruzietje over stoeltje

Waarschuw beheerder
dat eerste filmpje even een mixje maken :lol:
1 op 1 volgens mij hebben ze een nieuwe alcoholist in het huis
Waarschuw beheerder
Brian & Fries :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoOmieY op vrijdag 25 mei 2007 om 08:49:
Brian & Fries

tranquilo, no worry, i get apple for you, i dont give a fuck, he no spang, you dick fucking bastard, lekker sterk worden
:roflol: dat paard wordt helemaal para brada

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op vrijdag 25 mei 2007 om 08:45:
dat eerste filmpje even een mixje maken
1 op 1 volgens mij hebben ze een nieuwe alcoholist in het huis

Lekker toch ;) Ik snap best dat je als je gedronken hebt rare dingen gaat doen, maar moet er niet aandenken dat ik in een jacuzzi zat en dat Jaap naakt langs me kwam zitten :/
Waarschuw beheerder
Jaap is goed bezig geweest gister :roflol:

09:23 - Nog een schepje er bovenop!

Alsof het nog niet genoeg is, gaat Jaap nog een stap verder. Hij pakt een bitterbal uit zijn kots en loopt naar buiten, richting het kantoor, waar Palma zich bevindt met de andere huishoudsters. “Ik wil excuses maken”, schreeuwt hij naar de dames. “Is palma er nog?”, vraagt hij dan ook. Wanneer Palma dit hoort loopt zij richting de deur van het kantoor. Jaap is inmiddels een stuk dichterbij. Hij doet vervolgens zijn arm naar achter en gooit met een goede snelheid de bitterbal, die onder het kots zit, tegen Palma. De dames zijn nu echt pissig geworden. Ze doen de deuren hard dicht. De hoofd huishouding begint nu een terroractie tegen hem. Ze ontkoppelt alle pc’s en haalt een apparaatje er tussenuit. “Dan heeft hij nu een probleem!”, schreeuwt Palma door het kantoor. Tja, één ding is zeker: De Miljonairs hebben geen honger meer.

08:58 - "Je gaat nu te ver!"

Palma en Jaap hebben elkaar behoorlijk de oorlog verklaart. In de slaapkamer praat ze behoorlijk op hem in, en het lijkt zelfs dat hij het zich gaat beseffen. “Hoe denk je dat ik alles nu goed kan maken?”, vraagt hij aan Palma. “Ik vind het een goed plan”, voegt hij er aan toe. “Eindelijk was al het achterstallig werk ingehaald en dan nu dit! Jij gaat excuses maken aan die meiden”, schreeuwt Palma. Jaap doet alsof hij niet weet wat hij heeft gedaan en loopt met de schoonmaaksters naar beneden. Hier begint de echte terror. “Als je om te beginnen nou eens eerst die kots door de plee gaat spoelen”, zegt de iets afgekoelde Palma. Jaap vindt het allemaal maar prachtig en pakt de pan met kots en gooit dit over de grond. “Je gaat nu te ver!”, schreeuwt ze in het gezicht van Jaap. De overige Miljonairs liggen dubbel van het lachen. Palma kan er echter niet om lachen, en loopt boos weg.

08:43 - Alles onder kots

Palma en Herma inspecteren de Villa. Jaap heeft vannacht alles onder lopen kotsen. Al snel zoekt het hoofd huishouding de Briellenaar op. “Zo meneer. Heb jij je feestje gehad? Ben jij soms een kwartaal drinker?”, zegt Palma. “Ja”, zegt Jaap slaperig. Palma houdt haar hand voor haar neus want het stinkt ontzettend in de slaapkamer van Jaap. “Neem lekker vakantie”, zegt Jaap. “Als er één vakantie gaat houden dan ben jij het. Een zwijnenstal is het hier. Jij gaat nu je bed uitkomen en zo alles opruimen”, roept Palma. “Nee, dat ga ik helemaal niet doen. Maar jij hoeft het ook niet te doen hoor”, reageert de Briellenaar. Hoe kan Jaap dit nog goed maken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Del Horno op vrijdag 25 mei 2007 om 09:44:
Jaap is goed bezig geweest gister

:lol: Ja zekers,komt Natasia thuis straks in een grote bende :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kotsroller jaap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 09:53:
Ja zekers,komt Natasia thuis straks in een grote bende

:lol: .. Dat zit er dik in, en die zure lucht zal er ook nog wel een tijdje hangen.. Daar wil je voor je verdriet nog geen schoonmaakster zijn :roflol:
Waarschuw beheerder
Jaap bekogelt Palma
:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
ja :roflol: ze krijgt een d maar wilde een e...
Tis nooit goed genoeg bij haar ;) vandaar dat ik ook hoop op een geweldige thuiskomst voor d'r en een goed gesprek met Amanda... ervaringen delen enzo ;)

Waarschuw beheerder
Kan wel om Jaap lache:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 11:14:
Kan wel om Jaap lache

maar het is ook wel een varken hor... jezus wat tyfuszooi :lol:

Waarschuw beheerder
Hahaha jaa dat ook wel, soms beetje te ranzig maja heb er geen last van:D:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 11:24:
soms beetje te ranzig maja heb er geen last van

nee dat is zo... wel mooi dat hij vannochtend ff een bitterbal uit zijn kots had opgevist en naar palma had gegooid:lol:

Waarschuw beheerder
Gadver!:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 24 mei 2007 om 19:46:

Net zo'n debiel als Natasia :looser:
kunnen TOTAAL geen discussie voeren, alleen in
herhaling vallen en vooral veel schreeuwen (y)

Jaap is gewoon cool, smerig maar cool b)
Ik denk dat Amanda gaat winnen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op vrijdag 25 mei 2007 om 11:47:
Net zo'n debiel als Natasia
kunnen TOTAAL geen discussie voeren, alleen in
herhaling vallen en vooral veel schreeuwen

Nou late we nie over Lieke hebben, kreng

Terecht die klap!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mwa terechte klap,ik weet niet

als ik niet echt normaal antwoord zou krijgen,zou ik precies het zelfde doen :lol: dan maar zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoOmieY op vrijdag 25 mei 2007 om 10:05:
Jaap bekogelt Palma

:roflol: geweldig!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 11:59:
Terecht die klap!

Nou, Nena ging eruit omdat ze Brian trapte, maar Natasia moet nooit weg wat ze ook uitvreet
Waarschuw beheerder
jah bijten enzo.. maar jah als zij er nou uit is geen geschreeuw meer van haar dat scheeld

huubie was trouwens ook flink aggressief gisteren tegen eric, maar jah kijkcijfers haalt die wel dus die gooien ze niet eruit alleen als hij eruit gestemd wordt.. maar hij dekt zich toch wel in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Natasia is echt super :respect:
amanda is echt een lekkertje, hmmmmm

en die nena zo mang, vanavond weer kijken

Waarschuw beheerder
"je rolt in de kots"

jaap: dat is mijn stylo

:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2007 om 19:24:
amanda met dr zus en vriendin gister op familiedag

hahah wat een niveau hebben die meiden... niet te geloven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op vrijdag 25 mei 2007 om 14:29:
check wikipedia

Ook de deelnemersselectie was onderwerp van discussie en leidde zelfs tot kamervragen op 4 oktober 2006 omdat één van de deelnemers, een gescheiden vrouw, de zorg voor haar twee kleine kinderen overdroeg aan familie die geen voogdijschap bezat. Ook blijkt de hebzucht en drang naar roem te leiden tot vreemd gedrag. Een van de deelnemers, docent Engels Eveline Klaassen, blijkt haar opzegtermijn van drie maanden niet nagekomen te zijn en na twee weken haar examenklassen op het Berechja College op Urk in de steek gelaten te hebben. Tot slot rezen er problemen over de villa zelf - vóór afgifte van de bouwvergunning zou al gebouwd zijn en er zou geen gemeentelijke controle zijn over wat er verbouwd was.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 11:59:
Nou late we nie over Lieke heb, kreng

Terecht die klap!

Waarschuw beheerder
:jaja:
Toch nog iemand met me eensO:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 16:19:
Toch nog iemand met me eens

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 mei 2007 om 14:13:
Natasia is echt super
amanda is echt een lekkertje, hmmmmm

en die nena zo mang, vanavond weer kijken

huub is de pimp van de kooi

Waarschuw beheerder
[img width=499 height=374 cacheid=00000036002807e52e94dab31a01e5b920]http://i15.tinypic.com/4umbn0g.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
go jaap!!!
:bounce: