Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 388108x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op woensdag 23 mei 2007 om 12:03:
zou gvd met dr bek op een stoeprand op dr achterhoofd gaan springen

scene uit american history x

ja zelfs dat kan die niet zelf verzinnen
lekker orgineel
klein pokke ventjuh

Waarschuw beheerder
Ik begin zelfs Amanda steeds meer te waarderen dan die duffe Lieke :rot:

wat een schaap is dat zeg :looser: eruit met die hoer (y)

Jaap :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 12:18:
Lieke

is

een

schaap

Waarschuw beheerder
donateur
Huub die moet wel eens even op zijn taalgebruik gaan letten.
Dat schelden kan ik begrijpen maar... :no:

Waarschuw beheerder
Na het bijtfilmpje begin ik toch steeds meer gelijkenissen te zien tussen Natasia en Bokito...

Ik vond haar altijd al een aap, maar na het nieuws van dit weekend van de bijtende gorilla, weet ik het helemaal cker!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 12:46:
Na het bijtfilmpje begin ik toch steeds meer gelijkenissen te zien tussen Natasia en Bokito...

Ik vond haar altijd al een aap, maar na het nieuws van dit weekend van de bijtende gorilla, weet ik het helemaal cker!!!

:lol:

Waarschuw beheerder
Palma had Lieke toch een klap gegeven? Of moet dat nog gebeuren :P
Waarschuw beheerder
Na het bijtfilmpje begin ik toch steeds meer gelijkenissen te zien tussen Natasia en Bokito

:d
Waarschuw beheerder
Palma moet bewoonster worden. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 13:24:
Palma had Lieke toch een klap gegeven? Of moet dat nog gebeuren

is al geweest;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lee op woensdag 23 mei 2007 om 13:28:
Palma moet bewoonster worden.

noooooooit lomp wijf met shagstem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkel G. op woensdag 23 mei 2007 om 13:29:
Palma had Lieke toch een klap gegeven? Of moet dat nog gebeuren

is al geweest

Ok dankjee ;)
Waarschuw beheerder

Ik haat haar ook, maar dan krijg je wel hele mooie momenten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lee op woensdag 23 mei 2007 om 13:33:
maar dan krijg je wel hele mooie momenten!

tja denk dat je haar snel zat bent hor.. ze gedraagt zich nu ook als bewoner
Waarschuw beheerder
Brian is 1 blahoofd met ze praatjes altijd van ja ik sla hem de tering in en ga met handboeien naar buiten haha heb het nog niet zien gebeuren heb hem wel zien janken!! aaahwww

Amanda is gewoon een sletje van 19 jaar met nep tieten ;)

Jaap is 1 idioot klein kind die er nu uit moet!

Natascha is echt een fkin idiote negerin ze herhaalt zichzelf 100X en denkt dat ze god is!

tering ik wou dat ik mee kon doen dan was de helft er al uitgeweest! I swear to god!

Huub moet winnen ;)

Waarschuw beheerder

Idd :/

Die Palma kan dat toch niet aan joh, ze kan het nu als schoonmaakster niet eens aan.
Uitspraak van Linnie°. op woensdag 23 mei 2007 om 12:03:
zou gvd met dr bek op een stoeprand op dr achterhoofd gaan springen

scene uit american history x

Ja hahaha moest er ook meteen aan denken! Niet erg orgineel Huub

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sharemusic op woensdag 23 mei 2007 om 13:28:
Na het bijtfilmpje begin ik toch steeds meer gelijkenissen te zien tussen Natasia en Bokito

waar kan ik dat bijtfilmpje zien dan ?? en ze is gewoon Fan van Sansoni denk ik
Waarschuw beheerder
Palma moet bewoonster worden. :cheer:

:lol:
Uitspraak van 'Lee op woensdag 23 mei 2007 om 13:33:
Ik haat haar ook, maar dan krijg je wel hele mooie momenten!

dat denk ik ook wel :D

Waarschuw beheerder
Palma moet bewoonster worden.

haha nou geloof dat ze dan afgemaakt word haha!

Uitspraak van Tha^Don op woensdag 23 mei 2007 om 14:49:
Amanda is gewoon een sletje van 19 jaar met nep tieten

moet zeggen dat ze wel wat heeft maar vind die lieke lekkerder!

denk dat talpa er een paar mensen niet uit willen hebben zo als jaap
hij maakt iedereen gek, en trekt kijk cijfers!

Natascha is echt een kind idiote negerin ze herhaalt zichzelf 100X en denkt dat ze god is!

vind haar beetje azzzzzzo blijf er bij dat je je kinderen niet
zo lang alleen kan laten!
Waarschuw beheerder

wat een onzin hij en huub zijn de enige die weten hoe ze het spel moeten spelen, iedereen zo gek maken dat ze of hun kalmte verliezen en een klap uitdelen, of uit zichzelf de kooi verlaten

Zo hoort het spel, je kan wel elke dag huisje boompje beestje doen, maar zo duurt dit programma nog wel 3 jaar

Ik gun het jaap in ieder geval, hij is degene die het spel leuk maakt en het snapt :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind Jaap juist steeds leuker worden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van || Dennis || op woensdag 23 mei 2007 om 16:39:
hij is degene die het spel leuk maakt en het snapt

hij is degene(samen met huub en lieke) waarom ik het vaak afzet omdat ik me dan irriteer aan hem
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 16:40:
Ik vind Jaap juist steeds leuker worden

zou het moeilijk met hem hebben als ik er in zou zijn maar zou vrienden sluiten met hem, als ie tegen me komt te staan zou ik in no time ruzzie hebben!

Waarschuw beheerder
iemand nog leuke nieuwe filmpjes?
Waarschuw beheerder
ik begin me steeds meer te irriteren aan natasia, maar maakt het niet uit, in het huis komen ze er ook wel achter, ze heb bijna niemand meer achter zich staan, enkel brian nog, maar dat zal ook niet lang meer duren, als hij met amanda blijft flirten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 16:41:
hij is degene(samen met huub en lieke) waarom ik het vaak afzet omdat ik me dan irriteer aan h

naja oke dat kan :) je moet er van houden denk ik, ik vind hem iig super, vooral zijn actie met het eitje bij juf judith of zijn andere geniale acties :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 16:41:
hij is degene(samen met huub en lieke) waarom ik het vaak afzet omdat ik me dan irriteer aan hem

wat vind je dan leuk om naar te kijken? de diepzinnige gesprekken van Brian en Natasia?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 17:26:
wat vind je dan leuk om naar te kijken?

nou dat ook niet
maar dat achterlijke gedoe van jaap, snap niet wat daar grappig aan is, en lieke, damn wat een kutwijf.
Waarschuw beheerder
koning jaap :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van || Dennis || op woensdag 23 mei 2007 om 16:50:
maar dat zal ook niet lang meer duren, als hij met amanda blijft flirten

Ah jahoor, flirt ie alweer met Amanda dan? :s
(Ik heb tijdje niet gezien)
Waarschuw beheerder
goude kooi is nep.. ze krijgen een karakter voor geschreven hoe ze zich moeten gedrage!
Waarschuw beheerder
( heb ik gehoord )

Waarschuw beheerder
blablablabla
Waarschuw beheerder
Jaap en huub mogen dan wel een goed spel aan het spelen zijn maar jaap vind ik echt een stront vervelend klein kind!! lieke vind ik wel grappig tegen over palma :lol: en amanda is ook leuk (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op woensdag 23 mei 2007 om 18:14:
en amanda is ook leuk

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel een stoere meid... vind 'r alleen niks met brian sulletje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erik_023 op woensdag 23 mei 2007 om 17:47:
goude kooi is nep.. ze krijgen een karakter voor geschreven hoe ze zich moeten gedrage!

Overschat de intelligentie van de deelnemers niet
Jaap is de king, dan een hele tijd niks en op nummer 2 komt Huub. Natasia die gaat er snel uit denk ik zo, die staat echt op ontploffen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op woensdag 23 mei 2007 om 18:32:
Jaap is de king, dan een hele tijd niks en op nummer 2 komt Huub. Natasia die gaat er snel uit denk ik zo, die staat echt op ontploffen

hier ben ik het helemaal mee eens :yes: natasia heeft zich een lange tijd goed geplaatst in de kooi, maar denk dat ze slecht in der vel zit, nadat een paar mede bewoners gezegd hebben dat ze een slechte moeder is, om der man en kinderen zo lang alleen te laten

En al die ruzies etc kan ze niet meer aan denk ik :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 11:51:
huubje boos nadattie gebeten is door de zwarte cobra natasia

:roflol:

Boxqueen natasia :lol:

Kwekwekwekwekwekwek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van erik_023 op woensdag 23 mei 2007 om 17:47:
ze krijgen een karakter voor geschreven hoe ze zich moeten gedrage!

Bepaalde acties moeten ze doen ja
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op woensdag 23 mei 2007 om 18:32:

Idd,ze zitten er niet voor niets in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vraag me nog of of die palma als vrouw geboren is zo ja vind ik het erg lullig!
Waarschuw beheerder
Nog paar minuutjes!
Waarschuw beheerder

precies, maarja als ik hier om ga lachen krijg ik weer een strafpunt. want dat is ongewenst:/

Waarschuw beheerder
haha palma maakt lieke uit voor man wijf! al er een een man wijf is is palma het wel! als je daar over heen moet jag! lieke is geen probleem
Waarschuw beheerder
die Huub, wat een vreselijke gozer!!!!

Waarschuw beheerder
haha heb je wel gelijk in maar pakt alle dames in huis weet niet wat
die gast heeft maar hij zal wel wat hebben!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 19:34:
lieke is geen probleem

die Lieke vreet je met huid en haar op :S
heb je die bovenarmen weleens gezien :/
Waarschuw beheerder
Gvd heb het laatste kwartiertje gemist na de reclames is er nog wat boeiends gebeurd :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op woensdag 23 mei 2007 om 20:22:
Gvd heb het laatste kwartiertje gemist na de reclames is er nog wat boeiends gebeurd

dat wil je echt niet weten :S