Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 376771x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Zit lieke nu als bewoner er in?:D

Ze staat namelijk tussen de pasfototjes!!!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:59:
Zit lieke nu als bewoner er in?

Ze staat namelijk tussen de pasfototjes!!!

Ze gaat de personal trainer van Jaap worden omdat ie Carlos heeft ontslagen en ze mag niet met Huub praten van Jaap anders ontslaat hij Lieke ook weer hahaha wat een mannetje
Waarschuw beheerder
hahah ik zag het op fok.nl en ik dacht dat het een fototrucage was, maar ze is echt de nieuwe bewoner!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jordy! op woensdag 2 mei 2007 om 17:34:
Ze gaat de personal trainer van Jaap worden omdat ie Carlos heeft ontslagen en ze mag niet met Huub praten van Jaap anders ontslaat hij Lieke ook weer hahaha wat een mannetje

Ja dat was al oud nieuws :P

Maar ze stond net bij de foto;s als BEWONER
dus denk dat zij maybe de nieuwe bewoner gaat worde :D

Nu is ook snel weggehaald :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:50:
Ja dat was al oud nieuws

Maar ze stond net bij de foto;s als BEWONER
dus denk dat zij maybe de nieuwe bewoner gaat worde

Als je op die foto ging staan stond er ook bij Beroep personal trainer en bij de andere bewoners staat het beroep wat ze in het normale leven beoefenen maar wel vreemd dat ze er tussen stond idd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jordy! op woensdag 2 mei 2007 om 18:00:
Als je op die foto ging staan stond er ook bij Beroep personal trainer en bij de andere bewoners staat het beroep wat ze in het normale leven beoefenen maar wel vreemd dat ze er tussen stond idd!

Maar bij haar stond ook leeftijd en staat ed.
En dat personal trainer kan best der beroep zijn of wat dan ook

ach we zien het wel!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jordy! op woensdag 2 mei 2007 om 18:00:

Zij is ook trainer geweest hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 18:28:
Zij is ook trainer geweest hoor

ok.

Waarschuw beheerder
donateur
word tijd dat dr is een keer flink los gaat daar

ik wil bloed zien :honger:

Waarschuw beheerder
>>> http://img442.imageshack.us/img442/8205/screenshot340jl5.png
Waarschuw beheerder
hahahaha actie in de kooiiiiiiiiiiii!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus wat is die Brian een jankerd zeg tering.. ik heb nog nooit zo'n pussy gezien in mn hele leven :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaat goed los daaro :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 19:54:
gaat goed los daaro

hahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 mei 2007 om 19:52:
Jezus wat is die Brian een jankerd zeg tering.. ik heb nog nooit zo'n pussy gezien in mn hele leven

whhaha ja inderdaad :lol: ik snap sowieso nou niet helemaal waarhij nou zo kwaad om is :S hij was toch klaar met amanda? waarom word hij dan boos :S
Nouja iig mooie televisie zo! :D

Waarschuw beheerder
:o ME is onderweg,gaat echt best los 8)
Waarschuw beheerder
bryan conjooooooooooooooooooooooooooo hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op woensdag 2 mei 2007 om 19:52:
Jezus wat is die Brian een jankerd zeg tering.. ik heb nog nooit zo'n pussy gezien in mn hele leven

nounou wat een jankerd zeg :nocheer: ik lag echt in een deuk op de grond van het lachen hier :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik wat gemist :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op woensdag 2 mei 2007 om 21:13:
heb ik wat gemist

uitzending van vandaag ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op woensdag 2 mei 2007 om 21:13:
heb ik wat gemist

helemaal niks! k*t programma

Waarschuw beheerder
Er staat een paard bij Carlos in de gang.
Gepost op: 02/05, 20:44:08 Gepost door: Jaap
Er staat een paard in de gang, la la een paard in de gang.....check het!

BELANGRIJK: snel dit stuk copy-pasten, voordat ik het weer moet weghalen......
Laat het aub heel het internet overgaan, alvast bedankt!! XXXXXXXx

Hallo jullie,

Ik ben, zoals jullie weten, een echte dierenvriend. Dit weten jullie, omdat jullie zien hoe lievelijk ik om ga met Pussy & Pikie, pardon...ik bedoel Juicy & Nicky, de pitbulls van Amanda. Ik knuffel ze met passie en ze mogen van mij altijd het favoriete vleesbeleg van Eric opeten. Frapant dat die 2 beesten meer naar mij luisteren dan naar Amanda. Misschien heb ik mijn ware roeping als 'Dogwhisperer' wel gemist. Wat niet is kan nog komen toch? Of....niet? Voorlopig ga ik nog maar even door met de roeping van Gouden Kooi Terror King.

Mijn liefde voor dieren, gaat niet zo ver als dat van Eric. Wat ik die gozer soms zie uithalen in de stal van Vries, daar is een kudde geile beren die broodjes smeren echt niks bij.

Ik gun de paarden vers gras. Ja toch? Is toch juist leuk voor die beesten om lekker door de tuin te kunnen lopen. Verse blaadjes aan de bomen, een vijver om uit te drinken, een grasveld om lekker je behoefte op te doen.....die beesten zijn toch allang uitgekeken op die zandbak waar ze verplicht in moeten leven. Hallo?!?!?! HET ZIJN PAARDEN!!! Het zijn geen indianen in een reservaat! Kom nou! Die paarden gun ik als dierenvriend MIJN tuin.

Wat doen mijn medebewoners? Die gaan tekeer tegen mij, waardoor de paardens schrikken. ik vind het echt geen stijl wat ze allemaal geflikt hebben tegen die beesten. Het ergste van allemaal was nog Carlos "the butcher", die zat met een schmichterig lachje de boel te aanschouwen en een snood plan te bedenken. Wat ik 'm ff later hoor zeggen is geen porum. Die gozer zegt tegen mijn medebewoners "stem die motherfucker er donderdag uit".

Toen sloegen bij mij de stoppen door. Nee, dat kan niet want ik heb geen stoppen. Ik ben per definitie doorgeslagen. Als wraakactie besloot ik de fitnessles van Carlos te verstoren. FUCK niet met mij! Elke buitenstaander die het spel wil beinvloeden, Judith de zangamateur / Carlos de fitnessamateur of wie dan ook.....die pak ik genadeloos aan.

Mijn terror begon! Ik besloot lekker in de zon te gaan liggen op een ligstoel. Afijn ik draag MIJN ligstoel richting het stuk gras waar de open lucht fitness training gehouden werd. Vervolgens zegt Carlos tegen mij dat ik daar weg moet gaan. MOI????? HALLLOOOOOO het is mijn huis.
Getart als ik was besloot ik de cd uit mijn cd speler te verwijderen. Alsmede dronk ik mijn water uit mijnglas. Zegt de amateur: jaap, je drinkt mijn water op. Euhmmm.....niet dus! HET IS FUCKING HELL MIJN WATER IN MIJN GLAS IN MIJN TUIN IN MIJN HUIS DAT OP MIJN LANDGOED STAAT.

Weet je? Ik ben echt geen aso hoor. Geloof me nou toch eens! Het bewijs is toch overduidelijk? Ik ging namelijk voor Carlos een nieuw glaasje water halen, wat zeg ik? Meteen een vaas waar 5 liter inpast, ik donder er ook nog eens rietjes in. Dus wat is het probleem? Wees me eens dankbaar dan. Een beetje fucking respect verdien ik wel, maar ho maar. Het was weer niet goed hoor. Ik werd zelfs met de dood bedreigd!!!!! Carlos maakt zijn naam "the butcher" waar hoor. Fucking hell zeggen dat hij de streams uitschakeld door eerst alle camera's te slopen en daarna mij te slopen.

Ik besloot Carlos te geven wat hij verdiend en hem al werpende met rotte stukken fruit toe te juichen. Als je aan het sporten bent, gaat een stukje fruit er atlijd wel in toch?

Ach sommige mensen leren het nooit he. Die snuggere gozer moet maar eens goed bedenken tegen wie die het heeft.

JUIST JA!!!!

TEGEN DE FUCKING KING VAN DE GOUDEN KUT KOOI

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:16:
uitzending van vandaag

:gaap: ohw het geen er vorige week gebeurde niks nieuws dus....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op woensdag 2 mei 2007 om 21:19:
ohw het geen er vorige week gebeurde niks nieuws dus....

ik zat ook al meteen voor de live streams, maar niks te zien :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:18:
Ach sommige mensen leren het nooit he. Die snuggere gozer moet maar eens goed bedenken tegen wie die het heeft.

JUIST JA!!!!

TEGEN DE FUCKING KING VAN DE GOUDEN KUT KOOI

Whe!

Japiejooo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:22:
ik zat ook al meteen voor de live streams, maar niks te zien

:nosmile: precies ik denk gaat weer los ....alleen iedereen was poeslief :nocheer:
Waarschuw beheerder
Brain wordt helemaal para brother!
vind huub ook wel een beetje te ver gaan..
en amanda..
laat ik daar maar niks over zeggen..
Waarschuw beheerder
brian : zoekt kots smilie:
amanda : domme trut
huub : tof

Waarschuw beheerder
Ja denk dat lieke gaat blijven :P
Nu aan douchen dan omkleden en zeggen ik blijf

Zou grappig zijn :P
Waarschuw beheerder
hoe kansloos moet t worden >> lieke

Waarschuw beheerder
Die berichtgeving van jaap is altijd zo meesterlijk geschreven, respect voor hem :respect:

Waarschuw beheerder
Yep...lieke blijft :(

Waarschuw beheerder
lieke is de nieuwe bewoonster. Puur en alleen zodat huub in de toekomst van Amanda afblijft, en aan lieke genoeg heeft. Zo heeft brian ook geen concurrent meer nu.Het werd Tien toch wat te veel die ruzies tussen brian en huub :aai:

Waarschuw beheerder
of het script moet een andere wending krijgen om kijkers te behouden

Waarschuw beheerder
nee niet Lieke :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Brian [img width=25 height=17 cacheid=00000c340000192d8aff0c6a1a01de2abb]http://images.sugababes.nl//smiles/sarcasmehomo.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 22:06:
of het script moet een andere wending krijgen om kijkers te behouden

wahaha hebben we meneer paranoide weer hor :lol:

lieke :lief:

hoe zal palma hierop reageren als lieke nu ineens de baas van palma is :lol:
Waarschuw beheerder
oh cool ze heb et er meteen over :lief:
Waarschuw beheerder
website is meteen aangepast.. maar lieke stond er al eerder op als bewoonster.. dus kwam niet als een verrassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op woensdag 2 mei 2007 om 22:14:
hoe zal palma hierop reageren als lieke nu ineens de baas van palma is

DAt wordt vette ruzies hahaha,nu wordt Huub een zwakke speler :lol: en Jaap ziet al zijn kansen vervliegen haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 22:00:
lieke is de nieuwe bewoonster. Puur en alleen zodat huub in de toekomst van Amanda afblijft, en aan lieke genoeg heeft. Zo heeft brian ook geen concurrent meer

misschien gaat Brian wel achter Lieke aan.. of andersom

Waarschuw beheerder
Ik wacht op een bitchfight tussen Amanda en Lieke 8)
Waarschuw beheerder
lieke is een watje, dat zie je nu al :P
zoiemand die zich laat gebruiken :( veel te lief en bang is ze :(
Waarschuw beheerder
Ik heb Lieke niet gezien vandaag, of hebben jullie op internet gekeken?!