Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 375142x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet waar de rest van de inwoners zijn :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 20 april 2007 om 21:28:
Ik snap niet waar de rest van de inwoners zijn

die hebben een kwartetje
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil weer rellen zien :honger:

Waarschuw beheerder
Ja beetje saai vandaag,ze zijn dansen :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 april 2007 om 21:33:
ze zijn dansen

Dansen? :/ Waar? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 20 april 2007 om 21:34:
Dansen? Waar?

Geen idee waar maar is oefenen voor a.s. zondag als ze meedoen aan de Ned kampioenschappen
Waarschuw beheerder
donateur
Oke op die fiets.. Vind 't nu saai met die nicolaas en melissa :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 20 april 2007 om 21:40:
Vind 't nu saai met die nicolaas

wat een eikel is dat ook zeg bahbah

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ontiegelijke lul is Nicolaas!!!!!!!
Volgens mij zit ie aan Jaaps documenten.

Meteen een mail sturen naar de redactie.

hahah
Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeheeeeeee.. Ze zijn weer terug :D

Waarschuw beheerder
donateur
Melissa , de butler, is in gesprek met Jaap. Ze geeft aan dat ze wel van spanning houd "als ik je ergens mee moet helpen , ik ben de butler he" zegt ze tegen Jaap. "Als je wat hoort aan informatie geef het me dan maar" antwoord de Briellenaar. Morgenavond begint hij met zijn "Terror". "Voor vanavond heb ik ook wel een paar dingetjes. Totale desinstructie is de enige oplossing hier! Binnen een paar dagen is de titel veranderd van "De Gouden Kooi" in "Jaaps Pain Palace" zegt hij. Melissa ziet het wel zitten en geeft Jaap nog wat tips. "Ik help je met je plannen zegt ze erbij, je hebt me als eerste in het spel betrokken en ik zal niks door vertellen aan de anderen" voegt ze er aan toe. Melissa ziet de titel van butler wel erg ruim!

gezellig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze steken jaap de gek aan :D

Waarschuw beheerder
donateur
leuk plan,maar of het werkt?
is jaap echt zo dom
Waarschuw beheerder
donateur

Beter blijft die vieze papzak stil staan :looser:
Waarschuw beheerder
geen grappen ik support duidelijk jaappieee :D:D:D:D:D
Hij fucked up bruut oprotten met eric huub natasia en zelf ook met silvia (N) wat een paupers hun zijn echt bezig om op de 'orginele' manier te pesten. Je weet wel, continue samen spannen.

Ik ben voor Jaapie die iedereen in zn eentje ruled :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
jaap en eric hebben ruzie :cheer:

Waarschuw beheerder
toch nog na een saaie pokernacht

de drank zit erin, het kan beginnen

Waarschuw beheerder
jaap heeft schoonmaakmiddel in zn oog gekregen van eric

Waarschuw beheerder
Word een beetje saai vind ik,tijd voor vers bloed.
Waarschuw beheerder
donateur
03:57 - Fysiek geweld!?

Jaap laat zich niet kisten en gaat tegen alles in. Hij gooit het hele kantoor overhoop en verstopt allerlei keukenbenodigdheden in de tuin uit woede tegen Eric en Huub. De Briellenaar praat veel in zichzelf: “Wie denk je wel niet dat je bent? Mij eruit stemmen!” Jaap loopt weer naar binnen en komt in een worsteling met Eric en Huub. De twee vallen hem lastig met twee zwabbers. Continu duwen ze ermee tegen Jaap aan en roepen: "Pas op! Ongedierte!" Hij verdedigt zich waardoor één zwabber breekt. Deze gooit hij op het dak. Nadat hij dat heeft gedaan gaat hij bij Huub en Eric op bed liggen. Alsof er nog niet gebeurd is, gaan ze hier verder. De Oldenzaler deelt twee kopstoten uit aan Jaap waardoor er een tand door zijn lip gaat en zijn zonnebril breekt. Jaap twijfelt geen moment en gaat bellen: "Huub heeft mij een kopstoot gegeven waardoor een tand door mijn lip is gegaan!" Voordat hij zijn volgende zin wil afmaken verbreekt Huub de verbinding. "Dat mag niet!", roept de Briellenaar. Betekenen deze acties van Huub zijn vertrek?

[img width=352 height=198]http://www.tien.tv/upload/1042533_610_1177142813644-Jaap-tanddoorlip.jpg[/img]
Is dit geen fysiek geweld!?

Nee :9 Jaapie moet er uit olé olé :[
Huub moet gewoon blijven en die buffel moet er uit (Y)
Waarschuw beheerder
kopstote geve is toegestaan vin ik:D anders zoooooooo saai

Waarschuw beheerder
He toch weer aktie,Als huub eruit gaat zijn de kijkcijfers ook gelijk gehalveerd denk ik,Die gast die zorgt er teminste nog voor dat er leven in de brouwerij zit whe.
Waarschuw beheerder
donateur
Huubje gaat er uit Olé Oléééé!!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
:geev: kopstootfilmpje :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op zaterdag 21 april 2007 om 10:50:
Huubje gaat er uit Olé Oléééé!!!!

En dan???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op zaterdag 21 april 2007 om 10:57:
beter onnozel dan een vieze Fagett

:aai: We zullen het wel zien als ie eruit vliegt,Dan kan jij lekker na je geile vriendje Jaap kijken he joepie :nocheer: :z ga nou maar lekker afwassen doe je ook wat nuttigs hai hai.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 10:56:
welk snap jij niet dan ben je zo onnozel.

Dat is ze idd ja :D
Waarschuw beheerder
laat filmpje nou ns zien

Waarschuw beheerder
Ieder ze eigen mening,Maar vind als Huub eruit gaat dat er geen flikka meer aan is,Wie is dan de gene die de boel wat opstookt of wil je na wat saaie lui kijken die weinig uitvoeren??
Waarschuw beheerder
donateur
Jaap gaat toch terror voeren daaro :P Kan die mooi het stokje overnemen van Huub.
Dat mietje Eric ligt er bij het vertrek van Huub ook zo uit dan. Die staat niet sterk alleen in zn schoenen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komen wel nieuwe voor terug dan toch??
Waarschuw beheerder
donateur
filmpje Huub vs Jaap http://media.putfile.com/Huub-vs-Jaap
Waarschuw beheerder
donateur
Ja duidelijk Huub heeft letselschade veroorzaakt :D

Vervolgens stort iedereen zich op eric, die staat zwak zonder huub. Die kan het niet meer aan en vertrekt.
Sylvia staat dan alleen in het spel, die wordt eruit gestemd.
Vervolgens vliegen Jaap en Nico eruit.
Blijven natas, die para brotha en amanda over.
Vervolgens amanda eruit.
Natas en brainless besluiten samen de pot te verdelen en zo leven ze nog lang en gelukkig.

Amen!

Waarschuw beheerder
donateur
Als huub er nu uit moet, wat naar mijn mening nu weg gaat gebeuren, komt er een nieuwe miljonair in...
die mag toch weer immuniteit geven.. geef je die aan sylvia dan gaat eric, geef je m aan eric dan gaat sylvia... simpel genoeg..

Waarschuw beheerder
Die brian had toch gister Huub getrapt ofzo (en ook al eerder een kopstootje gegeven)? Maar daar word ook niks tegen gedaan? Dan mag Huub ook blijven vind ik!

Waarschuw beheerder
Ik zeg :bye: :bye: Huubje,maar Jaap spoort ook echt niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 12:24:
Ik zeg Huubje,maar Jaap spoort ook echt niet!

Wie wel :lol:

Waarschuw beheerder
terror vanacht het begin 03:25

om 04:20

jaap maakt puinhoop van gameroom

jaap krijgt 2x kopstoot van huub

pijn aan ogen jaap door chemicalien van eric

jaap pist op de badkamervloer van huub en eric en gaat de ehbo bellen voor zn bloedlip

vanuit jaap zijn positie 03:26

Waarschuw beheerder
donateur
Dat stukje met die zwabbers :lol:
Waarschuw beheerder
de gouden kooi is zóó tof he :roflol:
Waarschuw beheerder
haha puur genieten weer! :d huubje gaat er tog niet uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op zaterdag 21 april 2007 om 14:26:
huubje gaat er tog niet uit

Nope, en maar goed ook, is een enorm klein kind, maar zonder hem zou 't programma super saai worden.

Mooi dat Jaap wat los begint te komen, hoop dat ie nog wat mooie plannetjes in petto heeft :D