Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 372892x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 12:34:
vind ik ook best moeten ze het wel live uitzenden

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 15 april 2007 om 12:33:
Oh, ik dacht om een trio met amandel en lieke

ik vindt die nena er dan 100 keer beter uitzien dan die amandel...die is 19 maar lijkt wel 35

Waarschuw beheerder
een mooie chocolade pik voor brian zijn verjaardag, van ericje

Waarschuw beheerder
en dan loopt ie te zeiken als ze 'm voor flikker uitmaken...:S
gore pisnicht, en Huub erbij... flikkers! :P

Waarschuw beheerder
Er mag wel eens wat vaart in het spel komen...paar menskes eruit ofzo....want het wordt een beetje saai als er nooit iemand eruit gestemd wordt...

Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom er steeds weer nieuwe potentiele miljonairs worden toegelaten... het gaat er toch om dat er zoveel mogelijk mensen verdwijnen? Vraag me af hoe ze dat denken te bereiken dan door nu bv Nena weer toe te laten treden...?

Waarschuw beheerder
wat is huub een vieze sjap zeg de kenker

Waarschuw beheerder
huub en liekje van bil, en hijgen joh

Waarschuw beheerder
donateur
Lieke is ook maar een domwijf hoor.. Die blijft er ook in trappen :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
was dat alles :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Lieke whaha schoonmaak hoertje :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 16:34:
eric

echt een kenker vieze gast beetje in zn slaap huub lopen te wanken :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:21:
was dat alles

nou idd :/

ze voelde zich er ook niet echt bepaald gemakkelijk bij :lol:

Waarschuw beheerder
Nou het neukertje van huub is ontslagen :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 13:41:
Nou het neukertje van huub is ontslagen

hoezo is ze ontslagen???
niet dat ik het erg vind :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 13:54:
hoezo is ze ontslagen???

omdat ze teveel met huub aan de gang is tijden werktijd.. en omdat ze zaterag met het feestje de hele avond met huub in de weer was en palma de hele avond had negeerd..

vind palma btj zielig wijf..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oh wel minder dat zij eruit is dan.
Vond et wel een kut wijf, zou echt nooit een relatie met haar willen :/
beetje huub verbieden met amanda te neuken als het hem 2 miljoen kan opleveren :x
Nou echt wel dat ik met een ander neuk voor dat geld!

Waarschuw beheerder
donateur
ben blij dat ze weg is... vod t zo'n dom wijf! en geloof ook niet dat haar gevoelens voor huub oprecht waren.

Palma kan soms wel gevatte opmerkingen maken ;) daar hou ik wel van:P

Waarschuw beheerder
donateur
wat jammer nou :d
Waarschuw beheerder
donateur
Goh.. Nu kan Huub gewoon Amandel douwen :)

Waarschuw beheerder
en hier zijn ze nog gelukkig huub en liek

Waarschuw beheerder
donateur
moet ze niet onder de douche na dar sex party met huub , smeerlap
Waarschuw beheerder
hoezo heeft ze der broekje nog aan tijdens het douche?
Waarschuw beheerder
Huub mag er uit van mij,, vies ventje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love_Chickie op maandag 16 april 2007 om 18:42:
Huub mag er uit van mij,, vies ventje.

idd (y)
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd hoe Palma morgenvroeg reageert op Huub's actie :)

Waarschuw beheerder
oh jee ja en of die een sanctie krijgt! Is echt een puinzooi :O

Waarschuw beheerder
huub boos op palma omdat ze liek ontslagen heeft, huub zn neukertje volgens palma

Waarschuw beheerder
donateur
wat een jankerd is die huuub zeg:/
Waarschuw beheerder
K*T programma

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 02:37:
oh jee ja en of die een sanctie krijgt! Is echt een puinzooi

:lol: zeker een pestzooi daar haha,als dit geen sanctie wordt,weet ik het ook niet meer! Zou zo maar kunnen dat ie eruit wordt gezet :lol:
Waarschuw beheerder
Zou niet verkeerd wezen als Huub eruit gaat hahaha,,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 04:24:
huub boos op palma omdat ze liek ontslagen heeft, huub zn neukertje volgens palma

Huub mot niet zeiken, want ondertussen bij Amandel lopen slijmen etc ..

Waarschuw beheerder
donateur
wat een leven heb die huub toch, mooi alles neuken wat los en vast zit :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 11:39:
Zou zo maar kunnen dat ie eruit wordt gezet

ik hoop het van harte irritant misselijk rot ventje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 04:24:

ja ze heeft wel gelijk maar huub kan wel prima zeiken op palma :D

Waarschuw beheerder
palma ziet puinhoop vanmorgen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 13:05:
palma ziet puinhoop vanmorgen

Wat een kankerzooi in dat huis :| :|
Dat heb ik gemist :D
Waarschuw beheerder
haha palmatje is boos!