Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 369735x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 3 april 2007 om 20:07:
Is die brulneger er nu al eens uit ?

ze is een stuk "aardiger" geworden :yes:
Vind die Brian nu veel irritanter om naar te kijken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 22:15:
Vind die Brian nu veel irritanter om naar te kijken!

ook om naar te luisteren tering die gast kan echt niet zingen hoor dan

Waarschuw beheerder
Bah jaap gore vent, net in het zweet gewerkt met sporten. Trekt die nu gewoon z'n pak aan zonder te douchen en gaat die op de bank zitten :dood:

Nu ff kijken of er dalijk een nieuwe in komt b)
Waarschuw beheerder
Natasia blijft gewoon de grootste slet van allemaal, je kinderen voor geld in de steek laten is wel zo'n beetje het laagste wat je kan doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 3 april 2007 om 22:46:
Natasia blijft gewoon de grootste slet van allemaal, je kinderen voor geld in de steek laten is wel zo'n beetje het laagste wat je kan doen.

Echt wel dat er maar iemand de kooi in komt en haar flink gek maakt :cheer:

Waarschuw beheerder
Die Brain heb ik vandaag weer ff gehoord tegen Amanda :vaag: die vent lult ze eigen oren van de kop af met ze theorietjes wat een flapdrol.

Waarschuw beheerder
haha hoor die domme blonde doos de definitie van hypocriet, kan ze niet uitleggen dus wordt ze boos :aai:

Dat ze maar snel weer gaat naaien met brainless..
Waarschuw beheerder
haha ik wou dat net gaan posten spygirl!

huub legt uit wat nou echt hypocriet betekend , en amanda: ja dat is jou definitie van hypocriet.

Is ze nou echt zo dom:S vangt ergens een woord op en gooit het ff in een zin:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 23:35:
haha hoor die domme blonde doos de definitie van hypocriet, kan ze niet uitleggen dus wordt ze boos

ze is echt zooooooo stom pff

Waarschuw beheerder
En dan zegt ze ook nog ja iedereen heeft een andere betekenis voor dat woord :loser:

En daar zitten ze weer in de kapsalon met z'n 4en .. ik kan ze echt niet uitstaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaap is een meeloper :cheer: :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 3 april 2007 om 23:46:
Jaap is een meeloper

zeker echt een kwal ,vind het zo goed van je brian blablabla toen heb ik m maar weer over gezet :P
want ik kan ze dus ook echt niet uitstaan !

Waarschuw beheerder
hopen dat huub de kookwedstrijd wint en dan die misselijke lui niks geeft (y)
Waarschuw beheerder
komt vanvond nog die die oude nieuwe bewoner erin? of morgen?

Waarschuw beheerder
morgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 00:10:
morgen

dankje dan ga ik slapen :dood:

Waarschuw beheerder
Ja helaas dan :(

Waarschuw beheerder
donateur
tjoh, die natasia mag wel elke x kutflikker en relnicht zeggen maar als iemand 1x kutneger tegen der zegt is 't oorlog.
Discrimineren mag toch niet???
Eric moet ff kl8 indienen :):)
Waarschuw beheerder
al wat spannends gezien?? heb t niet meer kunnen kijken!!

Uitspraak van Zwaar Trek In Dansvloer !!! op dinsdag 3 april 2007 om 22:07:
als ik het goed heb gaan ze zo na zangles stemmen en neem aan dat er dan gelijk iemand inkomt

al wat gebeurt of is er al iets duidelijk? (F)
Waarschuw beheerder
ok is lees t net pas zat op verkeerde blz.. vanavond dus...!!

nou van mij mag nena er wel in.. dan hoop ik dat er flink wat verteld wordt daar hahahahah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 19:28:
Is er nog geneukt vandaag of wat???

Wat dan, das toch standaard :S
Waarschuw beheerder
nathanael gaat denk terug komen en natasia en brian weten dat al denk
want natasia is zo in gebarentaal met die kapster bezig en daarom vond ze het ook nie erg dat ie zondag nie binnen kwam .
Waarschuw beheerder
Een uurtje geleden of zo zei Natasia.... met de nieuwe miljonair erin zijn we 5-3 ... en toen, of eh... 4-4, maar in ieder geval samen 8. Was dat weer zo'n verspreking van haar. Zij weet toch al alles !
Waarschuw beheerder
en als dat dus zo is gaat 10 er alles aan doen om she eruit te krijgen en word het dus zoals ik al vaker heb gezegd Natasia de winnaar .want dat staat allang vast door dat smerige 10 maar ben benieuwd ..
Waarschuw beheerder
hahahahaha ik hou ervan als Natas haar grote scheur opentrekt, prachtig wijf. Heerlijk, dat gaaaaat maar door... echt genieten. En als Nathanael terugkomt ga ik helemaal stuk. Zou trouwens wel logisch zijn, want Nathanael is eruit gegaan door de duw tegen Huub, maar Huub liep zelf Jaap te duwen van de week... Maar ja die komt al helemaal overal mee weg hahaha. Zou het wel lachen vinden, Nathanael er weer in...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwaar Trek In Dansvloer !!! op woensdag 4 april 2007 om 14:14:
Een uurtje geleden of zo zei Natasia.... met de nieuwe miljonair erin zijn we 5-3 ... en toen, of eh... 4-4, maar in ieder geval samen 8. Was dat weer zo'n verspreking van haar. Zij weet toch al alles !

ik hoop t niet...liever 4-4

haha confrontatie tussen amanda en nena lijkt me leuk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 3 april 2007 om 22:46:

Idd!!!!

Waarschuw beheerder
Die natte nel zal het wel niet zijn, die heeft net z'n oude baan weer terug..

Waarschuw beheerder
Het lijkt mij niet dat er iemand in komt die vrijwillig eruit is gestapt.. zou wel een beetje raar zijn DUSSSS of die vrouw die er als 1e uit is gestemd (dacht dat ze Angelique heet) , Stephan, Nathanael of Nena komt terug :yes:

Waarschuw beheerder
hehehe,die witte bril van amanda !! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Nathanael :O

Dat word rellen :lol:
Waarschuw beheerder
Haha als t nathanael is ben ik ow zo benieuwd hoe huub gaat reageren..

Waarschuw beheerder
Is weer gezellig bezig daar, dat die dikke vadzige jaap toch een verzakking krijgt!

Waarschuw beheerder
donateur
gaat weer lekker tussen huub en brain :cheer:
mentos :lol:

Waarschuw beheerder
http://www.nowlive.eu/algemeen/nieuws.php?id=285

Waarschuw beheerder
een herhaling van zetten, lijkt de waltons wel

Waarschuw beheerder
Komt nou 1 binnen

Waarschuw beheerder
Wel meer trouwens wie het zijn ik niet weet.

Waarschuw beheerder
Amanda krijgt collect call alleen ze kan hem niet aan nemen :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Nena en nathanael mogen het niet zijn.
Anders kloppen de regels ook niet meer:nee:
Die hebben namelijk "geweld" gebruikt.

Waarschuw beheerder
Up for Huub :D
Waarschuw beheerder
13 ‘Miljonairs’ hebben inmiddels hun intrek genomen in een kapitale villa. De meesten slechts tijdelijk en ééntje voorgoed. Want degene die het minstens twee jaar volhoudt in De Gouden Kooi én als laatste overblijft, wint het huis – hypotheekvrij… Plus een spaarpot die in de loop der tijd kan oplopen tot miljoenen euro’s. Kortom: de winnaar van De Gouden Kooi wint financiële vrijheid!

bron goudenkooi.tv

ik snap niet hoe nieuwe bewoners een winnaar kunnen worden.. en natasia gaat straks eruit? want ze heeft er een half jaar opzitten? kom ze daarna weer terug.. moet iedereen er na een half jaar er even uit.. om dan weer terug te komen??

eh.. hoe zit t nou?? :/
Waarschuw beheerder
wie het langst blijft zitten wint.
en als natasia er uit gaat komt ze niet meer terug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 19:40:
Nena en nathanael mogen het niet zijn.
Anders kloppen de regels ook niet meer
Die hebben namelijk "geweld" gebruikt.

iedereen mag terugkomen ook degene die eruit zijn gegaan door fysiek geweld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op woensdag 4 april 2007 om 19:54:
ik snap niet hoe nieuwe bewoners een winnaar kunnen worden.. en natasia gaat straks eruit? want ze heeft er een half jaar opzitten? kom ze daarna weer terug.. moet iedereen er na een half jaar er even uit.. om dan weer terug te komen??

Natasia gaat er over 5 maanden uit omdat ze dan 1 jaar heeft gezeten.
Dan heeft ze genoeg geld en hoeft ze meer niet meer. Ze vind dat ze dan voldoende doelen heeft bereikt, rijbewijs ect, en het geld.