Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 367182x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
waar is jaap voor gezakt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van trutsje :P op dinsdag 27 maart 2007 om 14:15:
waar is jaap voor gezakt?

vroeger was hij een echte cassanova ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chickk<3 op dinsdag 27 maart 2007 om 14:13:
nee gek he?/ als je zon tering dwerg 8er je aanhebt.

Uhh ja best wel gek als je daar mee 10 duizend euro op het spel zet:jaja:

Kom op het is een spel maar dat willen sommige van hun volgens mij niet echt begrijpen.
Waarschuw beheerder
geloof me! ik ga winnen

Waarschuw beheerder
hee huuppie ja ik ga naar je fissa hoor.

hee brien neukt amanda en jaap luistert weleens af en sylvia s vader is dood.. doe je vorodeel ermee!!!1!
Waarschuw beheerder
oke, komt helemaal goed bedankt voor je leuke reactie. vandaag weer ff brian parra maken;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekke meid op dinsdag 27 maart 2007 om 15:06:
oke, komt helemaal goed bedankt voor je leuke reactie. vandaag weer ff brian parra maken

FAKE :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nooit meer naar huis :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 maart 2007 om 15:10:
Nooit meer naar huis

dat is 1 ding wat zker is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gekke meid op dinsdag 27 maart 2007 om 15:13:
dat is 1 ding wat zker is!

Zonde dat je niet de echte Huub bent :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekke meid op dinsdag 27 maart 2007 om 15:13:
ik heb draadloos internet want zit in de tuin en ben hier online :cheer: echt supergaaf te gek man!! Nooit meer online olé olé

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op dinsdag 27 maart 2007 om 15:08:
FAKE

echt wel :jaja:

Huub heeft toch een echt profiel hier op Flock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 15:25:
Huub heeft toch een echt profiel hier op Flock

waar dan? :/
Waarschuw beheerder
ze hebben toch niet voor niks de gouden kliko gekregen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koeng :d op dinsdag 27 maart 2007 om 15:30:
waar dan?

Uitspraak van Kliff :nosmile: op dinsdag 27 maart 2007 om 15:40:
e D.E.V.I.L

dat is zn naam hier op PF

Waarschuw beheerder
mijn hemel ze kunnen beter niet zingen!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 27 maart 2007 om 16:43:
hoe weet je dan dat dit zijn echte profiel heeft?

Aangemeld op: 28 januari 2004 15:05

gast geloof niet dat toen de gouden kooi al aan de gang was :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op dinsdag 27 maart 2007 om 16:50:
gast geloof niet dat toen de gouden kooi al aan de gang was

miss. heeft iemand wel zijn huidige account zo aangepast :)

Mogen die apen dan op i-net als ze in dat huis zitten?

Waarschuw beheerder
het is em echt hij heeft al een x aan sylvia en eric uitgelegd wat partyflock is, en toen zattie er gewoon op
Waarschuw beheerder
jullie hoeven niet te geloven dat ik de ECHTE huub ben. ik weet gelukkig zelf wel beter.

nooit meer naar huis ole ole

Waarschuw beheerder
donateur
:d:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gekke meid op dinsdag 27 maart 2007 om 17:00:
jullie hoeven niet te geloven dat ik de ECHTE huub ben. ik weet gelukkig zelf wel beter.

nooit meer naar huis ole ole

en waar zijn je persoonlijke foto's dan je heb alleen maar foto's uit de kooi dus je verraad je zelf

:looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 27 maart 2007 om 16:43:
hoe weet je dan dat dit zijn echte profiel heeft?

Huub de Hobbit

de opdonder

ik heb hm laast gepbt hij is het wel hij zit dr zelf niet op doet een vriend van hm o:) houd het bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 17:10:
hm laast gepbt hij is het wel hij zit dr zelf niet op doet een vriend van hm

probeer zo veel mogelijk zelf te beantwoorden, maar aangezien mijn fanclub steeds groter begint te worden heb ik dennis(goeie maat van me) gevraagd mij hierin te assisteren..

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen fan van je faker
Waarschuw beheerder
hoeveel profielen zijn dr wel niet van huub?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 17:13:
ik ben geen fan van je faker

ik ook niet :looser:
Waarschuw beheerder
huub weet wel hoe het wekrt alleen jammer van die homo trekjes
Waarschuw beheerder
huub lijkt op frodo van lord of the rings.
Waarschuw beheerder
Echt WAL-GE-LIJK om alleen maar die kop van
Brian te zien met zn herpesbek :rot:
Die Eric en Huub zijn echt cool b)
Uitspraak van Chickk<3 op dinsdag 27 maart 2007 om 13:54:
Ik word echt echt gek van die vieze gore Huub en eric. walgelijke mensen. als 1 van hun wint nee dat gun ik ze echt niet. Brian is leuk! Echt een lieverdje. wat zijn die eric & huub stakkers

:vaag:

Welk geboortenkanaal ben jij gekropen :S
Is toch humor :d Die 2 nemen heel de zooi in de maling
doen alsof ze vrienden van elkaar zijn maar ´naaien´
elkaar als het eropaan komt, Die Brian is gewoon ECHT super walgelijk (laat ik mn hond nog niet tegenaan zeiken :dood: )
Die Huub is zo labiel met het verstandelijk vermogen van fopspeen (DAT maakt hem juist zo aandoenlijk grappig)
Eric is gewoon een GE-WEL-DIGE Gay :respect:

Brian denkt baaidewee dat ie Dr Phill de remake is :looser:
Waarschuw beheerder
hahahaha aaptasia kan echt niet zingen hihi
Waarschuw beheerder
whahahaha De Tering :D:D
Die Natasia zingt als een bosaap met een
knuppel in zn reet aangetast door houtrot :O

:roflol:

Maar haar dochtertje.....
Die kon ECHT zingen (l)
laatste aanpassing

Artiest Xtreme
Waarschuw beheerder
ooooh armanda wat doe je nu....

en brian ma balen en denken

en huub in love

GOOOO HUUB!!!!!!!!!!!!!!!

geweldigggggggggggggg:D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
begreep ik nou goed dat amanda zwanger is? hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 19:57:
ooooh armanda wat doe je nu....

Uitspraak van Wouter87 op dinsdag 27 maart 2007 om 20:01:
begreep ik nou goed dat amanda zwanger is? hahaha

:yes:
Waarschuw beheerder
hahahaha lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op dinsdag 27 maart 2007 om 19:46:
Eric is gewoon een GE-WEL-DIGE Gay

Gatverdamme, die gast is er juist 1 van het ergste soort. Verwijfd en enorm achterbaks, voor geen meter te vertrouwen. Die gast moeten ze gewoon in laten slapen als een valse hond, doen ze de maatschappij een groot plezier mee (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 27 maart 2007 om 16:56:
miss. heeft iemand wel zijn huidige account zo aangepast

Mogen die apen dan op i-net als ze in dat huis zitten?

Laatste aanpassing: vrijdag 25 augustus 2006 om 14:13

Wanneer is hij er in gekomen???

En ja ze mogen op I-net
Maar ik denk dat alles met het woord goudenkooi niet toegangbaar is voor ze.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 27 maart 2007 om 20:23:
Gatverdamme, die gast is er juist 1 van het ergste soort. Verwijfd en enorm achterbaks, voor geen meter te vertrouwen. Die gast moeten ze gewoon in laten slapen als een valse hond, doen ze de maatschappij een groot plezier mee

Hij is cool b)
en super vermakelijk :d