Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 369604x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:37:
en dat vind ik heerlijk om te horen hoe Jaapp niet zn zin krijgt

Dat is ook leuk om te horen maar om in de weg te blijven staan en telkens te herhalen wat huub ook zei. Dat slaat echt helemaal nergens meer op.
Waarschuw beheerder
donateur
beter krijgt die bolle gewoon 2 waarschuwingen zijn ze ook van hem verlost

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bart L op woensdag 14 maart 2007 om 11:49:
Dat is ook leuk om te horen maar om in de weg te blijven staan en telkens te herhalen wat huub ook zei. Dat slaat echt helemaal nergens meer op.

pcies
doe t dan naar je leeftijd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kliff :nosmile: op woensdag 14 maart 2007 om 11:55:
beter krijgt die bolle gewoon 2 waarschuwingen zijn ze ook van hem verlost

denk persoonlijk ook dat jaap een twee eiige eenling is hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bart L op woensdag 14 maart 2007 om 11:49:

Echt kleuter niveau ach Japio kan het niet met woorden af.

Niet dat Huub dat wel altijd doet maar Huub kan teminste nog serieus een discussie/inhoudelijk gesprek voeren.

Waarschuw beheerder
Huub is de held, maar hij begint wel af te takelen
Waarschuw beheerder
kan iemand jaap uit zijn lijden verlossen?
Waarschuw beheerder
begin opzicg beetje medeleide te krijgen met jaap wanneer huupio die varkensgeluide maakt haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De House Paus op woensdag 14 maart 2007 om 13:35:
wanneer huupio die varkensgeluide maakt haha

ja ik vind huubje wat dat betreft ook wel iets te ver gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 14 maart 2007 om 12:28:
Niet dat Huub dat wel altijd doet maar Huub kan teminste nog serieus een discussie/inhoudelijk gesprek voeren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op woensdag 14 maart 2007 om 13:17:
kan iemand jaap uit zijn lijden verlossen?

Wil zijn spullen wel vast pakken :):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 14:14:
Wil zijn spullen wel vast pakken

weet je hoe zwaar die koffer dan wel niet word... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 14 maart 2007 om 14:29:
weet je hoe zwaar die koffer dan wel niet word...

Heb het er graag voor over als die dan weg gaat en anders huren ze maar iemand in om zijn spullen te pakken :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat een tekst ''een boot drijft,tot dat die zinkt'' :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.nowlive.eu
Waarschuw beheerder
Die strijd tussen die bolle Japie en Huub is toch prachtig:D
Nooit gedacht dat ik dit programma zou gaan waarderen, maar het is toch zeer vermakelijk
Waarschuw beheerder
jha prciwes dat had ik dus ook zal wel weer zo'n aftreksel zijn van big brohter ofsow hahaha maja dit is echt the bom:D
Waarschuw beheerder
Jaap kiest er zelf voor om in dat huis te gaan, en als je er zo uitziet, dan weet je gewoon dat je kan verwachten dat huub zo doet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op woensdag 14 maart 2007 om 13:39:
ja ik vind huubje wat dat betreft ook wel iets te ver gaan

Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op woensdag 14 maart 2007 om 14:10:
ja gewoon huub blijft te lang bezig

kijk, een discussie vind ik mooi,
een zware discussie nog veel mooier!
maar dat schelden van Huub vind ik de laatste tijd wat tever gaan...
hij kan ook gewoon zeggen wat hij denkt zonder te schelden

er is ook nog een verschil tussen schelden en schelden,
Huub gaat wat mij betreft veel te ver de laatste tijd!
beetje jammer (n)

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 16:17:

Wordt een beetje hetzelfde ja..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 10:32:
ik vind het wle lachen.. Hij is fucking irritant en wat een vies corps studentje… maar ik vind het wel leuk hoe hij dan met Huub omgaat. Kijk huub is focking grappig en zorgt voor wat feest in de tent. Maar hij is wel erg onaantastbaar… laat Jaap het hem maar iets moeilijker maken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 16:17:
kijk, een discussie vind ik mooi,
een zware discussie nog veel mooier!
maar dat schelden van Huub vind ik de laatste tijd wat tever gaan...
hij kan ook gewoon zeggen wat hij denkt zonder te schelden
er is ook nog een verschil tussen schelden en schelden,
beetje jammer

Helemaal mee eens!
Ik vond Huub altijd wel lache! Hij maakt iedereen gek in het huis.
Maar de laatste tijd vind ik het maar een lulletje.. Hij kan alleen Jaap nog maar afzeiken. Hij kan het gewoon niet hebben dat Jaap ook irritant is.

Huub gaat echt te ver.. Een grapje en iemand gek maken dat kan wel. Maar iemand zo vernederen is gewoon niet gezond. Ik begin me echt steeds meer te irriteren aan die Huub.
Waarschuw beheerder
huub lijkt op frodo van lord of the rings.

huub word boos als iemand zijn ex vriendin een hoer noemt,hoeveel hoeren heeft huub al geneukt terwijl hij in die villa zit?

beetje raar van huub,lekker makkelijk ook om iemand met een gewichtsprobleem zo de grond in te boren.

huub is een zielig mannetje.

Waarschuw beheerder
Denk niet dat die zoveel procent meer heeft in de volgende populariteitspoll :no:

denk misschien wel dat eric op plaats 1 staat!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die jaap is irritant haha die wil gewoon een klap krijgen zodat Huub dr uit moet. Echt grappig dit !:)
Denk niet dat die Jaap het wat kan schelen dat hij gedissed wortd om zn gewicht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gorgoroth op woensdag 14 maart 2007 om 16:46:
lekker makkelijk ook om iemand met een gewichtsprobleem zo de grond in te boren.

Daar is hij zelf bij geweest om zo te worden.
Wel zeiken over zijn gewicht maar er nooit wat aan doen.
Eigen schuld dat iemand er iets over gaat zeggen.

Als hij er niks aan kon doen en er heel hard voor werkte om het kwijt te raken dan moet je je bek houden. (vind ik)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 12:53:
Huub is de held, maar hij begint wel af te takelen

Vrees ook dat hij een probleem met alcohol zal krijgen (ja dat weet hij al, alleen hij weet niet ECHT wat alcoholisme is) en ik ben ook benieuwd wat jarenlang ruzien doet met je geest.. das echt nietgeod hoor. Doet wel iet met je!
Waarschuw beheerder
bedenk wel dat huub totaal nie weet wat wij zien en horen, in principe komen al die scheldpartije nie op tv dus merkt de ''normale kijker'' amper iets van zijn gedrag

Waarschuw beheerder
Leuk die discusies :gaap: ze moeten verplicht 10uur s óchtens gaan zuipen met ze allen :lol:

Waarschuw beheerder
jaap is echt een irritant mannetje
maar huub word ook echt zwaar irritant tegen over jaap eerst was het allemaal wel leuk maar nu kan hij alleen maar elke keer hetzelfde roepen.
zo is het ook wel weer goed geweest...
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: mensen weten hier ook niet wat ze vinden eerst is huub geweldig iedereen aanbid huub en opeens is huub weer het irritante mannetje :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kliff :nosmile: op woensdag 14 maart 2007 om 18:17:
mensen weten hier ook niet wat ze vinden eerst is huub geweldig iedereen aanbid huub en opeens is huub weer het irritante mannetje

huub is nog steeds oke
maar hij word een beetje saai
hijs heel de tijd met jaap bezig als die nou eens wat nieuws verzon maar nee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 18:22:
huub is nog steeds oke
maar hij word een beetje saai
hijs heel de tijd met jaap bezig als die nou eens wat nieuws verzon maar nee

dan zeg ik ga zelf het huis in als je denkt iets te kunnen toevoegen (Y)
Waarschuw beheerder
Ja prcies maja zo zijn meer mensen die dat zegge en niks doen maja 1000 euro is ook wel veel geld om zo ff ergens van dan te toveren hoor :D als ik het had had ik het wel geweten :D

Waarschuw beheerder
Achja weet je wat het is. Er staat heel wat op het spel, je kan veel geld en een mooi huis winnen. Wanneer er dan weer een nieuwe bewoner komt duurt het alleen maar langer voordat je kunt winnen. Wat ga je dan doen? iemand zo ontzettend treiteren en zelfs beledigen en whatever om die gene ZO fucking gek te krijgen dat ie ze spullen pakt en naar huis gaat. Natuurlijk gaat Huub ver, maar hij wil winnen wat hij er ook voor moet doen. En dat is ook het hele doel van het spel, pest je medebewoners weg en kan je hier niet tegen doe dan gewoon niet mee :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Huub is nog steeds de mang :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 14 maart 2007 om 19:11:
Huub is nog steeds de mang

Huub lag gister te geilen met Erik in bed :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *ikke* op woensdag 14 maart 2007 om 19:16:
Huub lag gister te geilen met Erik in bed

:D

Waarschuw beheerder
amanda heeft de benen weer eens uit elkaar :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 19:08:
kan je hier niet tegen doe dan gewoon niet mee

nie naar je zin, ga dan naar huis

[img width=300 height=300]https://album.partyflock.nl/5330210.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 19:49:
amanda heeft de benen weer eens uit elkaar

het zou eens niet waar zijn het loedertje....

Waarschuw beheerder
Wie kijkt er tegenwoordig nog serieus tv
Ik dacht dat dat alweer ouderwets was :x

Waarschuw beheerder
Wat gebeurt er allemaal in de dat huis? Wie zijn dat? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 20:33:
Wat gebeurt er allemaal in de dat huis?

geen idee :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder