Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 365070x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
hulde aan Nicolaas hij is echt meesterlijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M0L op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:59:
hij praat wel tantoe lauw :/

maarja die natasia is echt niet slim bezig :lol: :lol:

8) idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! * Chellie O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 14:10:
die brian moet iets beter nederlands leren praten

Nja opzich praat hij best aardig nederlands.. het is meer zijn accent.. hij is op aruba geboren ofzo..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:51:
Nja opzich praat hij best aardig nederlands.. het is meer zijn accent.. hij is op aruba geboren ofzo..

o vandaar.

vond em in de aflevering van gisteren toen ie zo boos was heel goed met dat accent dan praten ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PiA op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:18:
Uitspraak van Truus Techno :woop: op maandag 30 oktober 2006 om 23:13:
brian is goed bezig..

Ja dat is ook wel een beetje een baas, niet verkeerd ook pfuu

brain een baas???? ehmmm nou nee hoor
Waarschuw beheerder
Whaaaaa...hoor dr schreeuwen :|

Waarschuw beheerder
Nicolaas die maakt ze echt helemaall gekkkkk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Petey! op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:32:
Whaaaaa...hoor dr schreeuwen

kbegin me met de minuut meer te irriteren aan dat hinderlijke kut stemmetje van dat manwijf..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ik naar een herhaling zitten kijken net? Alles wat er gebeurde (Nicolaas die niet weg ging, de brief aan Natasia) heb ik volgens mij reeds in dit topic gelezen. Of kwam die info van de streams en lopen ze op TV hopeloos achter??

Ben benieuwd of Nicolaas het red in die 3 weken. Zou Brian Natasia er misschien op slinkse wijze in proberen te luizen? Dat zou wel te bruut zijn (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:49:
dat manwijf..

als ze nu het huis nog niet uit gaat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 20:07:
Heb ik naar een herhaling zitten kijken net? Alles wat er gebeurde (Nicolaas die niet weg ging, de brief aan Natasia) heb ik volgens mij reeds in dit topic gelezen. Of kwam die info van de streams en lopen ze op TV hopeloos achter??

ja klopt, ik had ook al zo'n gevoel; alles wat gebeurde al dagen geleden hier gelezen :s nja..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 20:08:
als ze nu het huis nog niet uit gaat?

ik moet het nog zien, straks komt d'r mannetje langs gaat ze zich ff aanstellen, zielig doen, en praat ze 't weer goed denk ik.. maar ik HOOP dat ze snel optyft!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:42:
Nicolaas die maakt ze echt helemaall gekkkkk

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb al weken niet meer gekeken...

is dat zwarte mens er al uit (natasia, toch?) ?:9

wie zijn er nog meer al uit...nog leuke dingen gebeurd? Ruzies?8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 23:40:
s dat zwarte mens er al uit (natasia, toch?)

natasia, nee ze is dr nog niet uit.

Waarschuw beheerder
donateur
is dat zwarte mens er al uit (natasia, toch?) ?

wie zijn er nog meer al uit...nog leuke dingen gebeurd? Ruzies

Ik heb al weken niet meer gekeken...

Moet je maar kijken :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J.(F) op dinsdag 31 oktober 2006 om 19:16:
brain een baas???? ehmmm nou nee hoor

Echt wel b)
Waarschuw beheerder
stefang is betrapt met aftrekkeng :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PiA op woensdag 1 november 2006 om 10:13:
Echt wel

eerder een drol lul en zo lulletje die met iedereen mee praat met ze slome stem!
Waarschuw beheerder
donateur
is er al iemand uit? kijk het al weken niet ( geen tijd :'( ) vind het een schitterend progamma :D :D
Waarschuw beheerder
ik vind die Nicolaas echt een vrezelijk vent... hij spot gewoon met zijn kinderen.... eerst zit hij dood leuk te vertellen... me kinder gaan boven alles... ook al is een een miljoen.... dus ik ga deruit...

en nog geen dag later zegt hij dat hij blijft.. lekker veel respect heb je dan voor je kinderen,...

en dan het zelfde voor die zwarte snol.... die is het gewoon geen waard om kinderen te hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 1 november 2006 om 14:22:
ik vind die Nicolaas echt een vrezelijk vent...

:O

hij is juist de leukste deelnemer :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J.(F) op woensdag 1 november 2006 om 12:45:
eerder een drol lul en zo lulletje die met iedereen mee praat met ze slome stem!

Jouw mening (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op woensdag 1 november 2006 om 14:29:
hij is juist de leukste deelnemer

hij speelt het spelletje idd wel goed... maar vind niet dat hij zijn kinderen dan hoop moet geven om tezeggen dat hij naar huis gaat....

Waarschuw beheerder
Leuk spel,mooi huis en let the dices roll...
Sex is coming !

Waarschuw beheerder
leuk programma alleen ik erger me kapot aan die natasia.
Waarschuw beheerder
ik hoop toch niet dat natasia eruit gaat want dan word het helemaal saai!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nicolaas had toch een filmpie of een brief van zn kids gekregen dat ie erin moest blijven.. Volhouden pap!

Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 1 november 2006 om 15:00:
maar vind niet dat hij zijn kinderen dan hoop moet geven om tezeggen dat hij naar huis gaat....

Wat bedoel je hiermee dan?
Waarschuw beheerder
Nicolaas had toch een filmpie of een brief van zn kids gekregen dat ie erin moest blijven.. Volhouden pap!

Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 1 november 2006 om 15:00:
maar vind niet dat hij zijn kinderen dan hoop moet geven om tezeggen dat hij naar huis gaat....

Waarschuw beheerder
die evelien is niet om aantehoren, zwaar irritant
Waarschuw beheerder
jezusssssss natasia word steeds erger :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 39™ op woensdag 1 november 2006 om 18:59:

ik bedoel ermee is dat hij eerst zeg mijn kinderen gaan boven alles ik wil nu naar huis... mijn kinderen staan boven 10 duizend euro.... ze staan zelfs boven de 10 miljoen.... en dan toch blijven.... :/

dan laat je toch blijken dat je het geld belangrijker vind dan je kinderen als je eerst dat zegt.. (Y)
Waarschuw beheerder
boeiend.. het is toch een spel!!! hij maakt die mensen gewoon gek!! hij laat dat misschien naar buiten komen maar zelf weet hij heel goed wat zijn kinderen voor hem betekenen hoor!!
Die kinderen zeggen toch zelf ook in dat filmpje dat ze hem missen maar dat het heel goed met ze gaat en dat ze in hem geloeven en dat hij nog moet blijven enzo...

Dus vindt niet dat ie iets verkeerds doet ten opzichte van zijn kids ofzo...
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd van wie die brief dan was die hij meteen verkreukelde toen hij hem kreeg :S

ow Nicolaas is eruit :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen ligt al lekker in bed als Nicolaas de grote slaapkamer binnenkomt. "Ik ga naar huis!", roept hij en begint afscheid te nemen van iedereen. Er heerst ongeloof in de slaapkamer: "Je maakt een geintje!", zegt Ilona. Maar de Miljonair is nog nooit zo serieus geweest, hij heeft besloten om per direct de Villa te willen verlaten.

:vaag: nja lekker is dit, had gehoopt dat hij 't zou winne!
Waarschuw beheerder
Er speelt ook wat tussen Brian en Nena, denk dat er nog wel iets gaan gebeuren met die 2..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op donderdag 2 november 2006 om 13:07:
Nena

Lelijk wijf, echt een dom blondje :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 14:37:
Lelijk wijf

't is een lekker wijf, alleen ze is extreem dom..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op donderdag 2 november 2006 om 14:43:
't is een lekker wijf, alleen ze is extreem dom..

valt ook wel weer mee :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op donderdag 2 november 2006 om 15:28:
valt ook wel weer mee

dat ze lekker is, of dat ze dom is?

nja misschien wat overdreven dat ze 'extreem' dom is, maar ze heeft geen hoog IQ dat weet ik 100 % zeker, ze wordt gedissed waar ze bij zit, en heeft 't totaal niet door..
Waarschuw beheerder
jaaaaa hoor dat die gewoon weg is !! egt ziekkk
Waarschuw beheerder
donateur
erg jammer :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah ..
hmm het zal me benieuwe wie er voor in deplaats komt!

Waarschuw beheerder
wie is weg???????

en geef mij trouwens brian maar :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op donderdag 2 november 2006 om 15:35:
dat ze lekker is, of dat ze dom is?

Nena zit in het verkeerde programma..
Ze hadden haar beter in "Beauty en de Nerd" kunnen proppen!
En die Natasia :[
Die moet echt 'n paar kogels door d'r lijf hebben..
Tering!
Vuile mediahoer :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 19:37:
En die Natasia :[

Ja :frusty:

Die Nena komt me ook de strot uit! : zoekt kots smilie :
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik kijk alleen voor brian

die natasia is wel een stinkhoer
laatste aanpassing