Partyflock

Forumonderwerp · 888089

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=120 height=120 cacheid=0013d63b00247420fc72695e1a017e990b]http://www.nu.nl/img.db/780810+s(120!x120!)[/img]

Bron www.nu.nl: 17 juli 2006

SINT-PETERSBURG - De Amerikaanse president George W. Bush heeft maandag gezegd dat de sleutel tot het einde van de crisis in het Midden-Oosten is dat "Hezbollah ophoudt met deze shit".

Het Amerikaanse staatshoofd was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de G8-top in Sint Petersburg. Hij was zich er kennelijk niet van bewust dat zijn microfoon openstond.

"Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij", vertelde Bush de Britse premier Blair. Het is onduidelijk op wie Bush doelde toen hij het over 'ze' had.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:15:
Is dat soms normaal in het midden-oosten? Om je eigen dood te bespoedigen door de partij aan te hangen die in eerste instantie de doden uit heeft gelokt.....?

Weet ik niet meeste partijen in het MO hebben geen doden oop hun geweten, en denk ook niet dat veel mensen buiten Israel het Zionsime aanhangen hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:15:
Is dat soms normaal in het midden-oosten? Om je eigen dood te bespoedigen door de partij aan te hangen die in eerste instantie de doden uit heeft gelokt.....?

Blijkbaar, je bereikt daar meer met haat dan met liefde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:23:
Jij bent gek

Liever gek dan gehersenspoeld.
Die dorpjes daar in de buurt in het noorden van Israel zijn Hizb'Allah bolwerken. Hizb'Allah beheert daar hele steden. Het zijn guerillastrijders die hebben geen vaste basis of kampen

Als ze zo veel beheersen dan kunnen ze ook makkelijk bolwerken maken buiten gebieden waar veel burgers wonen. Want als de levens van burgers ze echt wat kon schelen dan zouden ze dat doen, ze hebben er genoeg (financiele) middellen voor, maar ze doen het bewust niet, Iedere dode libanese burger komt Hezbollah goed uit, en dod kindjes zijn nog 4 keer zo veel waard, Des te meer dode kindjes er vallen des te meer zitten de heren van Hezbollah te knijpen in hun handjes omdat ze dan aan populariteit winnen....
Hizb'Allah vuurt raketten ook niet af vanuit woonwijken maar vanuit onbewoonbaar gebied vanuit de bergen etc.

Maar ondertussen verschuilen ze zich net zo makkelijk tussen de burgers, en ze hebben ook vanuit woonwijken gevuurd, dat zullen dan wel 1-lingacties zijn geweest, maar het gebeurd wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:28:
Blijkbaar, je bereikt daar meer met haat dan met liefde

Zo worden ze daar opgevoedt, haat wat je haten kan... Haat alsof je leven er vanaf hangt.... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:29:
voor, maar ze doen het bewust niet, Iedere dode libanese burger komt Hezbollah goed uit, en dod kindjes zijn nog 4 keer zo veel waard, Des te meer dode kindjes er vallen des te meer zitten de heren van Hezbollah te knijpen in hun handjes omdat ze dan aan populariteit winnen....

hahahah gek zeg, misschien dacht bush dat ook wel op 11 september, of blair ook wel, of wacht misschien denkt olmert dat ook wel hoe meer aanslagen des te meer moslims we kunnen uitmoorden, flikker op joh hizb'allah geeft om de libanezen, begrijp niet waarom je dat niet wilt zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:31:
Zo worden ze daar opgevoedt, haat wat je haten kan... Haat alsof je leven er vanaf hangt....

Dat is wat wij horen ja. realiteit is anders.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:34:
hizb'allah geeft om de libanezen, begrijp niet waarom je dat niet wilt zien.

Hezbollah geeft om de stemmen van Libanezen.
Libanon is nu te veel verdeeld maar als men dadelijk een gezamelijke haatcampagne kan voeren door nu de bevolking op te zetten tegen Israel zal men net als Hamas dadelijk de verkiezingen winnen...
En dan zal punt 1 van de oorspronkelijke doelstelling van Hizb'Allah wel gehaald kunnen worden...

Waarschuw beheerder
Geloof mij, ik ben absoluut niet pro-Israel maar wat Hezbollah doet heeft niets met eer te maken.

Een groep 18/19 jarigen zwaar bewapenen en vervolgens hun mogelijke graf tegemoet sturen heeft wel met eer te maken.
Net alsof een burger een mens is en een soldaat niet
Voorheen vond ik alles wat de islamitische wereld in oorlogen deed belachelijk. Maar wat wil je tegen een groot en zwaar bewapend leger, dan ga je het echt niet eerlijk spelen.
Voorzover je in het geval van het zwaar bewapende leger al van eerlijk kunt spreken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:37:
Hezbollah geeft om de stemmen van Libanezen.
Libanon is nu te veel verdeeld maar als men dadelijk een gezamelijke haatcampagne kan voeren door nu de bevolking op te zetten tegen Israel zal men net als Hamas dadelijk de verkiezingen winnen...
En dan zal punt 1 van de oorspronkelijke doelstelling van Hizb'Allah wel gehaald kunnen worden...

Ze hoeven de bevolking niet tegen Israel op te zetten, dat heeft Israel zelf al gedaan. Al voor dat deze nieuwe oorlog begon. En ik hoop van harte dat de Libanezen Hizb'Allah zouden kiezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:40:
Ze hoeven de bevolking niet tegen Israel op te zetten, dat heeft Israel zelf al gedaan.

Nee hoor dat heeft Hezbollah gedaan... Libanesen worden opgevoed met haat, niemand weet waarom.
Ze worden gedwongen om Hezbollah te steunen want HEzbollah vermoordt afvalligen uit naam van god :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Ze hoeven de bevolking niet tegen Israel op te zetten, dat heeft Israel zelf al gedaan

Met behulp van Hezbollah, die op slinkse wijze de toorn van Israel heeft opgewekt door 2 soldaten te ontvoeren...

Is Hezbollah nu blij? Ze hebben gewonnen :cheer:

Ze moeten zich kapot schamen dat door hun optreden het halve land in puin ligt
Waarschuw beheerder
donateur
hizb'allah geeft om de libanezen, begrijp niet waarom je dat niet wilt zien

HEzbollah geeeft geen ene flikker om de Libanezen. als je het mij vraagt, het is 1 grote zijnvertoning om de hoge heren binnen Hezbollah lekker meer macht te geven maar de motor van de populariteit draait op het bloed van Libanese burgers, des te meer Libanezen bloeden des te beter zitten die gasten in het zadel, dus Hezbollah vindt het allemaal wel best dat er zo veel burgerslachtoffers vallen, stelletje nazi-wappies.

Vindt je Hezbollah dan echt niet fout? Weet wel dat je dan een organisatie steunt die meer gelijkenis heeft met de Nazi's en ik hoef je toch niet uit te leggen wie de nazi's waren toch :o
misschien dacht bush dat ook wel op 11 september, of blair ook wel, of wacht misschien denkt olmert dat ook wel hoe meer aanslagen des te meer moslims we kunnen uitmoorden

DAt lijkt me niet, maar dat is wel hetgene wat de extremisten zichzelf willen aanrekenen zodat ze een excuus hebben om zich te verzetten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:43:
Ze moeten zich kapot schamen dat door hun optreden het halve land in puin ligt

Hizb'Allah hoeft zich nergens voor te schamen, ja voor 1 ding dat ze niet meer IDF terroristen hebben gedood ofgevangen hebben genomen, maarja van fouten moeten ze dan maar leren.
Waarschuw beheerder
donateur
En ik hoop van harte dat de Libanezen Hizb'Allah zouden kiezen

Jij bent dus voor de dood van nog eens Duizenden burgers, lekker wijfie ben je maarnietheus. Je bent een loser als je"/*hoop voor Hezbollah*

Hoop voor Hezbollah of hoop voor een naziregime, voor mij is het geen verschil.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:46:
Hizb'Allah hoeft zich nergens voor te schamen

Hezbollah zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen, net zoals Israel overigens, maar Hezbollah net zo goed, en misschien nog wel veel erger omdat ze ook niets hebben gedaan om de burgers te beschermen, in tegendeel, die doden kwamen hun wel lekker uit i.v.m. populariteit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:47:
Jij bent dus voor de dood van nog eens Duizenden burgers

Nee tuurlijk niet, daarom zeg ik ook dat ik Hizb'Allah steun, die beschermen Libanon tegen weer een Zionistische invasie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:51:
Nee tuurlijk niet, daarom zeg ik ook dat ik Hizb'Allah steun, die beschermen Libanon tegen weer een Zionistische invasie

HEzbollah zal de burgers van Libanon weer net zo graag als schild willen gebruiken zodat ze weer aan poplulariteit winnen, dod kinderen leveren dubbele puntemn op voor Hezbollah, hun zien het liefst zo veel mogleijk kinderen sneuvelen, want als ze echt om burgers gaven zouden ze wel bij de burgers weg trekken om de Israelische soldaten zelf te lijf te gaan, maar daar zijn die varkenskoppen veels te laf voor, achter kleine meisjes schuilen om vervolgens te roepen dat Israel burgers heeft gedood is natuurlijk veel makkelijker om aan populariteit te winnen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Laat haar praten, ze is 19...
Dat is de leeftijd van veel van die haatdragende wazi jongens en meisjes.
Als je 19 bent denk je het helemaal uitgevonden te hebben en ben je kwaad op de hele wereld.

Maar goed, zo'n periode heb ik ook gehad totdat ik besefte dat haat niet de oplossing is...

Waarschuw beheerder
HEzbollah zal de burgers van Libanon weer net zo graag als schild willen gebruiken zodat ze weer aan poplulariteit winnen, dod kinderen leveren dubbele puntemn op voor Hezbollah, hun zien het liefst zo veel mogleijk kinderen sneuvelen, want als ze echt om burgers gaven zouden ze wel bij de burgers weg trekken om de Israelische soldaten zelf te lijf te gaan, maar daar zijn die varkenskoppen veels te laf voor, achter kleine meisjes schuilen om vervolgens te roepen dat Israel burgers heeft gedood is natuurlijk veel makkelijker om aan populariteit te winnen

Ik keur het zwaar af maar nogmaals, ik denk dat ieder ander in die situatie net zo gehandeld zou hebben.
Als de vijand met een groot leger aan komt zetten tegen een kleine groep, zou je het ze ook zo moeilijk mogelijk maken.
En 18/19 jarigen een oorlog in sturen is voor ons de normaalste zaak van de wereld. Maar als je het objectief bekijkt is het ook zwaar gestoord.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 17:56:
Hoezo wil je zeggen dat alle moslims de Israelische mensen nazi's vindt, dat is zware smaad weet je dat???

Nee dat zie je zelf toch ook wel? Ik zeg ongeveer 1 miljard mensen, omdat ik denk bijna wel zeker weet dat bijna alle Moslims het Zionsime daarmee vergelijkt. In het MO zeker. En ik heb het niet over Israelische mensen ik heb het over Zionisme, Zionisten dus. Jammer als een Moslim daar over spreekt dat het verdraait wordt naar Israel of Israeliers, gebeurt in de media ook altijd jammer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:59:
Laat haar praten, ze is 19...
Dat is de leeftijd van veel van die haatdragende wazi jongens en meisjes.
Als je 19 bent denk je het helemaal uitgevonden te hebben en ben je kwaad op de hele wereld.

Maar goed, zo'n periode heb ik ook gehad totdat ik besefte dat haat niet de oplossing is...

Ik heb nog nix uitgevonden. Het enige wat ik haat is het Zionsime. Wazi? :lol: grappig man toch nog wat te lachen vandaag.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:01:
En ik heb het niet over Israelische mensen ik heb het over Zionisme, Zionisten dus. Jammer als een Moslim daar over spreekt dat het verdraait wordt naar Israel of Israeliers, gebeurt in de media ook altijd jammer.

Toen Hezbollah raketten op zomaar een Israelisch dorp afschoot, heeft men toen ook de raketten zo afgesteld dat ze alleen Zionisten zouden treffen???

Toen moslims in Amsterdam protesteerde tegen Israel, waren alle Joodse winkels die toen geplunderd zijn ook van Zionisten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:06:
Wazi? grappig man toch nog wat te lachen vandaag.

Je hebt blijkbaar meer gemeen met wazi's dan je zelf denkt.
Je haatgevoelens jegens een bepaalde bevolkingsgroep zijn puur gebaseerd op emaotionele impulsen die zijn gecreeerd door media

Waarschuw beheerder
Ja? Ik haat geen bevolkings groep. Ik haat een iedologie die mensen van die bevolkingsgroep aanhangen. En dat is niet door de media, maar door verhalen, en eigen ervaring die ik daar heb opgedaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:08:
Toen Hezbollah raketten op zomaar een Israelisch dorp afschoot, heeft men toen ook de raketten zo afgesteld dat ze alleen Zionisten zouden treffen???

Misschien wel ja! Misschien hadden ze wel bronnen dat daar IDF terroristen verbleven, want dan schijnt het wel te mogen. Andersom tenminste wel.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:08:
Toen moslims in Amsterdam protesteerde tegen Israel, waren alle Joodse winkels die toen geplunderd zijn ook van Zionisten?

Weet niet nog nooit in Amsterdam geweest en wil ik ook liever niet komen, Antwerpen was dat wel zo :d

Waarschuw beheerder
donateur
Brrr, gewoon eng hoe jij gehersenspoeld bent

Waarschuw beheerder
Ooit komt de dag dat jullie die waarheid ook in gaat zien hoor.

Waarschuw beheerder
Misschien wel ja! Misschien hadden ze wel bronnen dat daar IDF terroristen verbleven, want dan schijnt het wel te mogen. Andersom tenminste wel.

Beiden zitten fout ja naar mijn idee, maar

Antwerpen was dat wel zo

Waarom zou je sowieso die mensen lastig gevallen?
Omdat ze dat gedachtegoed aanhangen?
Waarom moeten die mensen betrokken worden in een oorlog die op een hele andere plek plaats vindt?
De nazi's hebben ook meerendeel van ons land slecht behandeld.
Maar besteden wij onze tijd aan het aftuigen van neo nazi's
Ik vind dat vrij belachelijk eigenlijk. Van mij mogen die mensen die gedachten hebben en erin stikken en daar laat ik het bij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet niet waarom ze die mensen lastigvalien, weet wel dat er 2 daarvan zijn neergestoken door jongeren, vanwege bepaalde texten over allah plus geiten enzo dat was in Antwerpen. Wat er in Amsterdam voor winkels geplunderd is weet ik niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 18:06:
Het enige wat ik haat is het Zionsime

Waarom haat je het eigenlijk. Denk eens na wat je haat, en vooral waarom je het haat, en ga eens na wat haat voor een soort emotie is!

Haat je ook moslim-extremisme?

Trouwens Haat is het slechtste wat je kan hebben, en dat maakt jou geen haar beter dan hetgene wat je zelf haat, misschien kan je bij de "zionisten" op de thee komen, je zal zien dat je met hun veel meer gemeen hebt dan met een doorsnee burger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:59:
Hizb'Allah is er voor en door het Libanese volk, Hizb'Allah zorgt en geeft om de Libanese

Leg eens even uit waarom ze zich dan alleen druk maken om de Libanese gevangenen in Israel en niet om die in Syrie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 18:54:
Waarom haat je het eigenlijk. Denk eens na wat je haat, en vooral waarom je het haat, en ga eens na wat haat voor een soort emotie is!

Ik haat de Zionisten vanwege hun onrecht en hun haat tegen Moslims. Omdat hun een Zionistische staat willen stichten in Palestina daar zijn ze nu d.m.v hun oorlogs misdaden en schending van mensen rechten tegen de Moslims mee bezig al jaren.

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 17 augustus 2006 om 18:54:
Haat je ook moslim-extremisme?

Haat ik moslim-extremisme? Wat versta je daar onder? Als je over dingen praat als 11 september (als dat door moslims is gedaan..) dan haat ik dat ja, maar als je praat over aanvallen op buitenlandse militairen in Irak, Afghanistan, Palestijnen tegen Israel, daar ben ik niet tegen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op donderdag 17 augustus 2006 om 19:13:
Leg eens even uit waarom ze zich dan alleen druk maken om de Libanese gevangenen in Israel en niet om die in Syrie.

Ik weet niet hoeveel Libanezen onterecht in Syrie gevangen zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:18:
Ik haat de Zionisten vanwege hun onrecht en hun haat tegen Moslims. Omdat hun een Zionistische staat willen stichten in Palestina daar zijn ze nu d.m.v hun oorlogs misdaden en schending van mensen rechten tegen de Moslims mee bezig al jaren.

Je weet niet eens wat zionisme is en waarom studeer je arabies, ben jij ook al zo'n terrorist als Sirhan en Kattivo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:31:
Je weet niet eens wat zionisme is en waarom studeer je arabies, ben jij ook al zo'n terrorist als Sirhan en Kattivo?

Kun je je me het aub uitleggen dan? Waarom studeer ik Arabisch? Ik ga volgend jaar in het midden-oosten wonen en ik ben moslima, leek me wel een mooie combinatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:19:
Ik weet niet hoeveel Libanezen onterecht in Syrie gevangen zitten

Is het aantal belangrijk.......Hezbollah geeft alleen om de gevangenen in Israel en als ze echt om alle Libanezen geven moeten ze zich ook druk maken om de gevangenen in Syrie.

Waarschuw beheerder
En waarom noem je Kattivo een terrorist?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op donderdag 17 augustus 2006 om 20:34:
Is het aantal belangrijk.......Hezbollah geeft alleen om de gevangenen in Israel en als ze echt om alle Libanezen geven moeten ze zich ook druk maken om de gevangenen in Syrie.

Lijkt me wel. Syrie is pro-Hizb'Allah dus lijkt me dat als ze echt veel Libanezen onschuldig hebben dat ze er wat tegen doen. Misschien zijn de Libanezen wel terecht veroordeeld in Syrie? Waarom zouden ze dan moeten doen? Die Libanezen in Israel zitten daar heel veel onschuldig vast.
Waarschuw beheerder
Ik ga volgend jaar in het midden-oosten wonen en ik ben moslima, leek me wel een mooie combinatie.

doei :d

moslima die naar nightmare in rotterdam gaat pfffffffffffffffffffff

maak een ander wat wijs :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op donderdag 17 augustus 2006 om 20:34:

Ze vallen geen ander islamietenland aan, daar zijn ze te laf voor.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:35:
En waarom noem je Kattivo een terrorist?

Omdat het zo is of ben jij Kattivo??
Waarschuw beheerder
syrië is dat het land niet wat libanon jaren lang onder syrische geheime dienst heeft geterroriseerd ?

ga eerst is de geschiedenis tussen de bezetting van syrië en libanon leren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 20:36:

maak een ander wat wijs

Zegt idd alweer genoeg, zal wel voor Feyenoord zijn :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:18:
Ik haat de Zionisten vanwege hun onrecht en hun haat tegen Moslims

Joden haatte de Moslims vroeger niet....eerder andersom door de Palestinakwestie.
Dat veel Joden tegenwoordig Moslims haten is logisch als ze daar niet gewenst zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 20:38:
ga eerst is de geschiedenis tussen de bezetting van syrië en libanon lerenlaatste aanpassing 17 augustus 2006 20:38

En dat studeert arabies :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 20:36:
doei

maak een ander wat wijs

Is dat verboden? Ik ga naar zoveel feesten toe in Rotterdam. Zoveel Moslims. Ik gebruik geen drugs, geen alcohol. En m'n voeten zijn vanaf m'n navel altijd bedekt in het openbaar.. dan is er geen probleem toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op donderdag 17 augustus 2006 om 20:38:
syrië is dat het land niet wat libanon jaren lang onder syrische geheime dienst heeft geterroriseerd ?

ga eerst is de geschiedenis tussen de bezetting van syrië en libanon leren

Hizb'Allah en Syrië zijn bondgenoten van elkaar.
Waarschuw beheerder
inderdaad hezbollah en syrië zijn bondgenoten van elkaar...

grappig dat jij de onderdrukking van libanon ondersteunt

maja onderdrukking zijn moslims goed in natuurlijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:39:
Is dat verboden?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 20:39:
dan is er geen probleem toch?

:yes: